De Flubbers

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door vliegje, 17 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mona23

mona23 Niet meer actief

:D :D :D :D :D Joehoehoe, LYn proficiat. :D :D :D :D :D :D

Hoe reageerde vrienlief toen hij thuis kwam?
    Hier is alles goed, gister en vandaag druk geschildert. beide muren zijn klaar, eentje oranje en eentje groen. Erg mooi.

Hier is het carnaval, maar beide hadden we geen zin om te gaan.
    Vanavond lekker bankhangen.

Mel, balen. een hele dikke knuf. Hopelijk heb je veel steun aan je mannetje.

liefs mona, die gaat genieten van haar zelf gemaakte aardbeienmilkshake, :)

2. Elke1984

Elke1984 Niet meer actief

Mona, foto foto foto! :D

Enjoy je milkshake! Klinkt erg jummie! =P~

3. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    hier alles goed eigenlijk vandaag weer bij de gyn geweest hormoon zit nog in me bloed dus moet morgen gewoon weer voor controle en evt vrijdag weer .

Maarja ik blijf positief denken ik ben zwanger geweest dus een 2de keer moet ook lukken .

4. Elke1984

Ik vind het knap van je dat je het zo positief kan bekijken! Ik hoop dat je snel een kindje in je armen mag sluiten! *knuffel*

5. Elke1984

Ik ga lekker slapen!
    Ben echt zooooo moe! :rolleyes:
    Heb de indruk dat ik nogal fel op de Clomid reageer...geeft steken in m'n onderbuik (nu al?!) en ik voel me echt misselijk en opgeblazen!

Slaap lekker allemaal!

6. Tali23

Tali23 Actief lid

19 sep 2008
    299
    0
    0
    zorg
    zoetermeer
    Slaap lekker elke!

Lynnes@ hoe reageerde je vriend op je inkopen? heeft die nog wat gedaan? gezegd? heb jij nog wat gedaan gezegd?;) je zou je zo gelukkig voelen... GEniet ervan!

Ik bespeur hier enige puistjes op mijn gezicht :( die krijg ik altijd als ik ong. moet worden :'(

liefs, Tali

7. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Hoi meiden, vriendlief kan t nog amper bevatten, ikzelf ook trouwens! We zijn zo ontzettend blij maar wat ga je je veel dingen afvragen zeg! Familie reageerde echt onwijs tof! hadden een meisjes en jongensrompertje ingepakt en aan ouders gegeven. traantjes kwamen heel snel. vader vroeg dat meeen je toch niet! hadden t echt niet verwacht! Apetrots. Zijn net thuis. Nu lekker slapen en morgenochtend nog een test doen voor de zekerheid.

Elke jee reageer je zo heftig op de Clomid, balen zeg, ik vind t wel dubbel hoor, ik zo snel zwanger, melanina verdriet en verschillende meiden die lang op de proef worden gesteld. zou me bijna schuldig gaan voelen :oops: Zal echt zooo voor jullie duimen dat t snel raak is!

8. Elke1984

Goeiemorgen! :pale: (ben nog zoooooooooo moe...) Morgen en donderdag heb ik gelukkig alweer een vrije dag! ;) (recuperatie van het WE, alhoewel ik dat niet heb moeten werken nu ik ziek was... :oops: )

Lynnes, heb het al gezegd, er is niks waarover jij je schuldig zou moeten voelen! Jij bepaalt niet wie er wanneer zwanger wordt hè! ;) (spijtig genoeg... :rolleyes: ) ;)
    Mja, ik voel me idd niet zo héél goed maar weet niet zeker natuurlijk of het door de Clomid is... Ben wel heel benieuwd of ik nu een goeie cyclus ga hebben. [-o<

Tali, neeeeeeeeee geen puistjes! [-( Doe ze weg! ;)

Tot vanavond! Heb recht na werk, rijles van 17-19u dus zal pas laat zijn voor ik goeiedag kom zeggen! ;)

9. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Ik reageer helemaal niet op Clomid :( Morgen afspraak bij de gyn wat nu verder...
    Heb van het weekend iemand gesproken die spuit en zei dat het super zwaar is...
    Maar Lyn, je moet je niet schuldig voelen, het is je gegund!
    Heb je nog een test gedaan voor de zekerheid?

10. kanjer

kanjer Bekend lid

8 mei 2008
    626
    6
    18
    Vrouw
    dag dames...
    lynn zwanger? wOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOW!
    GEFELICITEERD!!!!!!!
    en lkkr geshopt al! jahoee! lijkt me zoooo geweldig heh.. :D

officieel zouden het dus weer 2 zwangeren zijn heh

mel: dikke knuf voor jou en vind het onwijs knap hoe je ermee omgaat! en als er wat is.. gooi het eruit heh, :)

elke lkkr toch, wassik maar vrij vandaag..pfff moet om 9u beginnen en dan tot 18.30werken en aansluitend vergadering! grr! en dan nog 3 lange dagen..pffft!

vlieg das balen zeg, maar wat door de 1 als zwaar gezien word, kan bij jou wel heel anders zijn.. iedere vrouw is anders heh.. laat je er niet door uit het veld slaan hoor!
    ben benieuwd hoe jullie vervolg gaat worden...

tali..hier momenteel ook meer puistjes dan normaal.. :S mag hopen dat dat niet zo blijft.. vind het vreselijk! :S maar bij jou alleen als je ongie moet worden? pff.. valt mee dan toch? ;)

mona! geverfd en wel.. :D leuk zeg! :D
    tamaar en luna hoeist daar?

njah kpeer em.. ga jack nog ff laten rennen en dan door naar t werk :)

11. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Vlieg wat ontzettend balen, hoe gaat dat spuiten dan precies in zijn werk? En idd wat renaat zegt, een ieder kijkt er weer anders tegenaan.

Heb vanochtend nog een testje gedaan en hij is wel licht, maar weer een streep binnen de tijd. Hij is alleen niet donkerder dan die van gister dus ga me dan meteen druk zitten maken he :confused: toch een beetje rotgevoel over. maar misschien moet t gewoon nog verdubbelen

12. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    In jouw geval had ik het nog niet tegen familie gezegd en was ik er nog niet zeker van.... wil je geen rotgevoel geven hoor! Maar de test is zo licht. Maar inderdaad, van de week zal hij best donkerder zijn!
    je hebt ook ontzettend vroeg positief getest he! Komt vast goed!

13. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    We hebben tegen mijn ouders verteld dat t nog wel heel pril is en ze zeiden, als t nog mis gaat dan is t vast niet goed geweest. Alleen mijn ouders en zusjes weten t dus we hoeven niet iedereen in te lichten als t wel fout gaat. En t zit vast wel goed hoor denk ik.

14. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Meiden heb nu ook een digitale positieve test, zie album! :D

15. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Nou duidelijker kan niet! Ik twijfelde nog een beetje hoor, gezien je licht posi test. Maar je bent gewoon hartstikke zwanger! Ben zo blij voor je!

16. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Hoi hoi

Vlieg ja dat was ook de reden waarom ik digitale heb gekocht, ik wou zelf ook zekerheid hebben, en toen vriend t zag was ie ook meteen om dat t dus echt zo was. t geeft je toch ff meer de bevestiging om t echt te lezen.

Hoe gaat t met je broer vandaag en wanneer is er meer info over t spuiten?

Renaat, wanneer gaan jullie nou precies beginnen?

Tamaar, hoe was t bij de verloskundige vandaag?

Elke, als ik kon bepalen wie wanneer zwanger waren, dan zouden we de weddenschap nu al kunnen afsluiten ;) maar helaas kan dat niet :(
    Maar we gaan t halen met zijn allen!

Heb trouwens 10 maart de eerste echo, bij de gyneacoloog.
    En voel mijn onderbuik nu af en toe steken en trekken, er is echt iets hard aan t werk. moet ook vaak plassen. wist niet dat dat al zo snel zou gebeuren.

17. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Meiden, weten jullie dat Luna nu al trouwens bijna 2 maanden niet meer online is geweest?! vind t toch een beetje erg verdacht hoor! :rolleyes: :confused: [-(

18. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Krijgen van ouders trouwens de hele kinderkamer van mezelf van vroeger, dat vind ik zo leuk, verfje erover en compleet! een mooie oude witte schommelstoel erbij. We hoeven de kamer alleen leeg te ruimen, behangetje erop en overgordijntjes op te hangen.

En Mona foto's foto's! van je mooie buikje,kinderkamer enz enz

19. Elke1984

Lynnes, 10 maart de eerste echo! Leuk! :D Maar is het dan niet risky dat je mss nog geen kloppend hartje gaat te zien krijgen? Het is dan toch nog héééél pril hè..?
    Heb je trouwens nog meer symptomen?
    Van Luna, ja ik weet het! Denk er ook elke dag aan! :(

Vlieg, vind het zo erg voor je dat de Clomid niet werkt! :(
    Kan me voorstellen dat het je erg onzeker maakt...ik ben ook heel bang dat het nog niet goed zal zijn/blijven nu... :(

Renaat, de lange dag wat meegevallen? Bij mij was het ook zwaar! :rolleyes: Maar morgen lekker uitslapen! 8)

20. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Elke, ikzelf wou best langer wachten, ben dan net geen 6 weken, maar de dame gynaecologie zei dat het rond die datum goed kon. Dus ja we wachten t maar af. Ben wel benieuwd.
    Heb verder niet echt klachten, alleen dus vaak plassen, stoelgang is supergoed (normaal echt niet) ,wat spierpijngevoel in liezen/onderbuik.
    Ik heb zoiets van zolang ik klachten heb gaat t goed ;)

Hoe ging je rijles vandaag? En alweer helemaal opgeknapt?

Deel Deze Pagina