De Flubbers

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door vliegje, 17 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    O Lyn, wat gaaf! Das al over een kleine 2 weken! Ik krijg weer hoop nu jij zwanger bent, alhoewel jij wel op de Clomid reageerde.
    Maar het kan dus! :)
    Geniet ervan meissie!

Morgen gaan we weer naar de gyn. waarschijnlijk moeten we een maand rust nemen, want als we zouden gaan spuiten kan dat toch nog niet, omdat we over 3 weken op vakantie gaan en ik dus niet naar het ziekenhuis kan.
    Dus dan zullen we wel een paar weekjes moeten wachten schat ik?
    Maar dat horen we morgen. We hebben nog wat vragen op een briefje geschreven.
    Ik hou jullie op de hoogte!

2. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Vlieg, ik dacht ook dat het onwijs lang zou gaan duren voordat we zwanger zouden kunnen raken door die pco. En zeker deze maand had ik absoluut niet verwacht dat t zo was omdat mijn eisprong zo anders was dan normaal. totdat ik die innestelingbloeding kreeg. toen wist ik t eigenlijk al. Dus ja t kan zomaar eens raak zijn, wie weet krijg je nu met spuiten wel een prachtige eisprong en is t ook meteen raak!
    Echt de moed niet opgeven hoor lieverd, want echt waar, in juni lopen we gewoon lekker samen zwanger in de Dierentuin aapies te kijken ;)

Sterkte en succes morgen, hoop echt dat je nu iets wijzer wordt en wie weet ga je straks met renate op. Beetje steun zoeken kan geen kwaad bij elkaar.

Slaap lekker meiden!
    Dikke zoen!

3. Tali23

Tali23 Actief lid

19 sep 2008
    299
    0
    0
    zorg
    zoetermeer
    oh jeetje ... ik wil ook testen :cry: maar ik betwijfel het...

ik ga nu maya naar kvd brengen... ze heeft er geen zin in maar eenmaal ze daar is heeft ze het zo naar de zin! hier verveelt ze zich.. ze is ook maar alleen :( voel me ook wel n beetje schuldig tegenover haar... dat ik nog geen broertje of zusje in de aanmaak heb :oops:

Sorry, heb vandaag n beetje n dippie, echt n stomme dag :cry: komt nooit goed meer, alles is stom, wil mijn bed weer in...(al weet ik dat het niet waar is, niet alles stom is, en mijn bed net opgemaakt is voelt het gewoon zo...) wilde het even kwijt...gelukkig zijn jullie er!

Ps: heb niet veel puistjes, tel er 3 kleintjes totaal (die zijn ook stom!) maar ze zijn wel gelijk op op mijn wang ! dus je ziet ze gewoon heel erg ...nog n reden om niet naar buiten te gaan ;) hihi

Iedereen n fijne dag!

liefs, ik.

4. Tali23

Tali23 Actief lid

19 sep 2008
    299
    0
    0
    zorg
    zoetermeer
    Ps:

Zelfs Sarah de poes is zwanger en ik niet! :cry: :cry: :cry:

(merk je in wat voor bui ik ben :( ?)

Trouwens sarah is echt nog niet van plan om te bevallen, tis n luie kat he ;) die denk dat er zo iemand aanbelt met n doos vol kittens voor der hihihi :)

nou zo genoeg geklaagd ga het me nu afgeareren op het verkeer! :evil:

5. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Ah Tali, een off day? Geeft niet hoor, gooi het er maar uit :)
    Maare, moet Sarah nog maar even dan? Hoelang draagt een poes?

Wij gaan naar de gyn, ik laat jullie vanavond weten hoe het was.. Of misschien vanmiddag al, maar tis zo druk op kantoor.

6. Elke1984

Elke1984 Niet meer actief

Lieve Tali toch...vervelend dat je je zo rot voelt! Het is nog zo'n mooi weer! ;)
    Breng Maya lekker een dagje weg en neem dan een ontspannend bad, lees een boekje, drink een wijntje,....en geniet! Je zal je straks vééééél beter voelen! :)

Lynnes, wees erop voorbereid dat je mogelijk een bloeding(kje) kan krijgen na de echo hè, omdat ie inwendig is. (zou niet willen dat je je dan super bang gaat zitten maken voor niks) ;)
    Ik had normaal zaterdag m'n laatste rijles maar ze hebben net gebeld dat er een plaatsje vrij is gekomen dus ik kan sewwes gaan en dan straks m'n voorlopig rijbewijs halen! :D
    Seg, staat jouw banner nu niet een dag terug tov 2 dagen geleden? Of vergis ik me?

Tot straks meiden!
    Een leuke dag allemaal!

7. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Tali kop op hoor, duik anders even lekker je bed in om er weer met goede moed uit te stappen, doe ik ook weleens. EN tuurlijk neemt Maya je niet kwalijk dat je nog geen brusje in de maak hebt, en zeg dat niet te snel, want wie weet is t deze keer gewoon raak! ;)
    De draagtijd van een poes is ongeveer 57 tot 65 dagen trouwens.
    Het is ook echt van dat druilerige weer om je triest te voelen, als t zonnetje nou eens lekker scheen dan was je vast veel vrolijker :D

Vlieg succes bij de gyn, ben echt benieuwd, en we horen t van je!
    Dikke knuffel.

8. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Elke ik heb mijn banner idd aangepast omdat ik iedere keer een andere lf heb en ik niet precies de dag van eisprong weet omdat ik t niet gevoeld heb. Dus voor de zekerheid is dit de kortste zwangerschap die er staat.
    Ik heb van zaterdag tot en met gister bruin bloed slijmverlies gehad, dit was van de innesteling zei de gyn. hoef me er geen zorgen over te maken. en na de echo dat dat kan wist ik niet. bedankt voor de tip!

Je voorlopig rijbewijs? mag dat in Belgie? dan mag je zeker alvast de weg op! :D Leuk joh! maar dan moet er toch wel iemand naast je zitten met rijbewijs? Succes met rijden zometeen! :thumup:

9. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Ik word 23 maart geopereerd, de LEO operatie waarbij ze dus eiblaasjes gaan wegbranden in de hoop dat de Clomid dan wel zijn werk doet.
    Ik vind het wel eng hoor… krijg sneetjes in mijn buik, alles gebeurd onder algehele narcose.
    Maar dit is nu voor ons de volgende stap, mocht ik hierdoor nog steeds geen eisprong krijgen, dan gaan we spuiten.
    Maar voorlopig duurt het nog even. Eerst over een maand de operatie, daarna weer 3 rondes Clomid proberen waarbij we dus ook alweer 3 maanden verder zijn.

10. Elke1984

Lynnes, hier is het lente-weer! :D Ik bedoelde het dus niet sarcastisch van dat 'goeie weer'... ;) Het is hier écht zaaaaalig!
    Ja, hier krijg je een voorlopig rijbewijs. Ik heb 20u rijles gevolgd en dat wil zeggen dat ik nu alleen mag rijden! Er moet geen begeleider naast me zitten en ik mag maximum 2 mensen meenemen. Ik moet nu minstens 3 maanden oefenen en moet binnen 18 maanden m'n rij-examen afleggen.
    Als je geen rijles volgt bij de rijschool of minder dan 20u, mag je niet alleen rijden.

Vlieg, pffff...k*t seg! Een operatie! Ik duim héél héél erg voor je dat het voldoende is! [-o<

11. mona23

mona23 Niet meer actief

o jeetje vlieg, wat een bericht. Hopelijk brengt de operatie weer wat zonneschijn, en dat de clomid hierdoor zijn werk gaat doen. Het is jullie gegund.

Hoe is het met Joost?

Elke, wat leuk dat je nu al mag rijden, het is bij jullie heel anders als bij ons. Een voorlopig rijbewijs heb je hier niet.
    Heb je na 20 uur dan voldoende kennis en ervaring om alleen te rijden?
    Volg je in die tijd dan geen les meer, en moet je na een tijdje gewoon op voor examen of hoe werkt dit dan?

Liefs mona

12. jackisis

jackisis Bekend lid

20 jun 2008
    526
    0
    0
    jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhh hoor, ben even niet online gweest en meteen een zwangere misgelopen!
    gefeliciteerd meid! los je mij mooi af nu...
    Hier alles nog rustig... op wat gerommel na, maar dat stelt nog niets voor...
    bij de vk was alles goed.. bloeddruk iets omhoog, maar niets erg...
    Kindje groeit goed! en ik was in 2 weken tijd 100 gram aangekomen.. valt mee he>>?
    ik hou t kort... beebje is erg druk aan het doen en ik ga ff plat op de bank..
    dikke kus tammie

13. jackisis

jackisis Bekend lid

20 jun 2008
    526
    0
    0
    sorry vlieg.. vergeet jouw sterkte te wensen....

oh ja als ik een paar dagen niet kom.. niet stressen als je op de hoogte wilt blijven kijk dan even op mijn hyves...
    XXX

14. kanjer

kanjer Bekend lid

8 mei 2008
    626
    6
    18
    Vrouw
    jeetje vlieg.. :S klinkt heftig.. maar hopelijk mag het daarna des te sneller raak zijn :D

lynn w0000w :D
    leuk om te zien die echt zwangertekst @ je test! :D maakt het toch weer wat echter voor je gevoel denk ik.

apart dat dat daar zo gaat met rijden elke.. :)
    zijn wij hier niet gewend..
    en dat weer daar... njah we hadden gister n lekker dagje.. vandaag was het gewoon echt koud! :S althans ik had het koud ^^

ow en gister die vergadering ging door tot 22.15 dus tjah laat thuus en daarna eigenlijk direct mn bed bezocht.. ;)

ow en er vroeg iemand wnnr wij mochten beginnen.. weet ff nie zo snel meer wie.. (sorry :S) maar wij gaan maandag 2-3 beginnen met prikken van de lucrin..
    ..voor mezelf is het denk ik het handigste om 's avonds te prikken... 's morgens is altijd rennen enzo..

hoeist verder daar? en luna is al hoelang nietonline geweest? kan iemand dr ff porren dan.. in der zij.. wel zachtjes svp;.. ;)

liefsss renaat

15. kanjer

kanjer Bekend lid

8 mei 2008
    626
    6
    18
    Vrouw
    spannend tamaar! laatste loodjes heh!
    toi toi toi!

16. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Volgende week dus Renaat? Spannend! Ben zooo benieuwd wat het bij je doet!

Tamara, de laatste loodjes zijn echt van start he :) Spannend! Ben benieuwd naar jullie naam ;)

Hee dames, hadden we nu al een adressenlijst?
    En vinden we dat leuk?

Ik krijg trouwens ook een HCG tijdens mijn LEO.

17. Tali23

Tali23 Actief lid

19 sep 2008
    299
    0
    0
    zorg
    zoetermeer
    jeetje wat is en n hoop gebeurd in 1 dag! :D

even kijken...

Elke@ ongeloofelijk! ik verhuis meteen naar Belgie! hier in NL moet je 10004832 uur rijden voordat je er aan mag denken om zelf te rijden!

VLiegje@ jeetje wat vervelend zeg! maar goed, hopelijk gaat het nu helemaal goed binnen die 3 maandjes ;)

Tammie@ Spannnnnend! maar wel bevallen met je laptop op schoot we willen het snel weten! :D hihihihi

Nou hier is de dag verlopen zoals ik verwacht had
    Heb heerlijk ruzie zitten maken met n trut in de rij voor de kassa... ik kan veel hebben maar niet voordringen als ik even niet kijk ! en al helemaal niet vandaag!

maar ja :D na n heerlijk zelf opgewarmde pizza uit de oven.... voelde ik me meteen beter!

18. Elke1984

Tali, leuke dag gehad dus! ;)

Vlieg, ik heb een adressenlijst. Heb de adressen van: Tamaar, Renaat, Vlieg en Tali!
    Van de rest heb ik geen pb gekregen.

Renaat, pfff...echt een lange dag dus! :( Hier is het echt mooi weer geweest vandaag! Niet héél warm (5°C) maar zonnig enzo...gezellig!
    Spannend seg, volgende week je eerste spuit! 8-[

Tamaar, ben zooooo benieuwd! Spannend! :D

Mona, jij telt ook door seg! Al over de 15 weken! :thumup:
    Ik moet nu idd geen les meer volgen. Ik moet nu minstens 3 maanden rijden voor ik examen mag doen. Ik moet ook binnen de 18 maanden het examen afleggen. Tja, of ik nu voldoende kennis en ervaring heb om alleen te rijden...'k hoop het! ;) Ik denk dat ik veiliger rijd dan de meeste andere bestuurders... ;)

Ga nu lekker een ijsje eten en bij m'n schatje zitten!
    Slaap lekker!

19. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Tamaar, dankjewel, ik los je idd net mooi af zo! Vandaag nog een kruidvat test gedaan en die is een stuk donkerder. Zit nu op mijn Nod.
    Had gister echt een dag met menstruatie krampen, steekjes dus kan echt voelen dat er iets hard aan t werk is in mijn buik. Tepels worden nu ook al een stuk donkerder,en veel aders eroverheen. Veel dorst, dat wel.
    Misselijkheid gelukkig nog niet. Maar dat klop ik even af haha

Tali, vandaag een betere dag? ik vroeg me af, ik weet dat je laatst in de ziektewet zat, maar werk je ook nog oid? of lekker fulltime mama?

Elke ik vind t echt raar dat jullie zo snel al mogen rijden, is t gehalte aan ongelukken niet veel hoger daar in Belgie? Dat zou je je toch indenken he ;)

20. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Heb de eerste echo verplaatst naar 23 maart, en de eerste keer vk is 24 maart. Dan ben ik 8 weken op de eerste echo en dan is er gewoon veel meer te zien. wacht liever nog even langer dan in onzekerheid te zitten!

Deel Deze Pagina