Zus ik zag nu pas jouw pendel voorspelling, kortom, voor bijna allemaal nu spannende maanden wat de pendels betreft dus! [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< DAT is wat ik vandaag voor de (nog) niet zwangeren in ons midden ga doen haha
goedemorguh! zooo ben bijna klaar om te mogen werken vandaag.. heb helemaaal geen zin.. maargoed.. morgen gaan we naar de fert. arts elke. , maar lief dat je het vraagt wanneer ga je naar de vervangende gyn? ofnie nog bekend? tali oefenen kan geen kwaad.. voooral niet als het mayb bijna zeker is van wel zou ik denk ik net zo hard doen in die situatie! mag hopen dat hij lekker mag blijven staan, wanneer hoor je weer iets of moet je zelf nogmaals testen? luna waar ben je? ik lees je nergens in de 4 pagina's die we alweer doorgegaan zijn.. (als t er nie meer zijn ) tamaar hoeist met de kleinste prinses? voel je dr al flink bewegen? zus, vlieg en elke (alsk het goed gelezen heb) zag dat jullie n pendelhebben laten doen, mag hopen dat dit uitkomt en dat we almaal snel zwanger zullen zijn! @all hopelijkgaat het goed met jullie en hebben jullie n top weekend achter de rug.. hier rare dagen achter derug.. of naja 1 rare dag... ging zaterdag met 2 collega's waarvan ik 1tje heb gekoppeld aan mn broer... lekker shoppelen.. (kringloopwinkels lanx, echt super lachen is dat!) anywayz.. we hadden van te voren een planning gemaakt. dan zouden we dus op de terug weg ergens een kitten opgaan halen voor mn 'schoonzusje'(voor de duidelijkheid) dit gebeurde niet want het was er maar 1 en ze wilde er 2. aangekomen bij mn broer thuis(h'sum) is zij rond gaan bellen en met mn broer overleg gehad. mijn broer zei gelijk.. jah 1 is toch ook gooed? nouja.. dus zij druk aan de bel.. het was toen ong. 16.30 even later dus met onze auto(jah zij hebben net een nieuwe besteld en mogen die aankomende week ophalen, konden niet n weekje wachtenofzo..) naar utrecht. adres 1. daar n kitten opgehaald. duurde ff want ze waren aan de babbel.. oke..dus die vrouw van dat kleine beestje die begon in eensvan jah mn moeder heeftook nog n nestje met lapjes.. dus zij dolenthousiast en meteen ja zeggen.. dus wij op naar woerden.. daar kitten 2 opgehaald.. nou een halve tank verder, (niet door hun maar wel n extraatje op de avond) de variant /stationwagen kapot gereden (iets bij de achterwielen , kom ff nie op de naam) en dus uiteindelijk om half 8 weer in h'sum bij mn broer thuis.. nu dus met terugreis van shoppen gewoon 4,5 uur in die auto gezeten.. whaah zo nou das er weer uit (onderrtussen een onwijs lang verhaal geworden, sorry dames!) fijne dag almaaaal! liefs renaat
ik ga morgen testen.... dat is mijn laaste dag antibiotica.... volgens de doktersassitente mag je pas 3 HELE DAGEN NÄ DE ANTIBIOTICA TESTEN want daarvoor zit nog antibiotica in mijn plasje .... ik heb echt geen geduld meer...kan wel janken Vliegje@ moet je miss in kdv fotograferen? kern kinderdagverblijf? daar zit mijn dochtertje ook.. zij moet ook op de foto deze week nou veel plezier vandaag iedereen! mijn banner gaat er weer vanaf...genoeg gedroomd liefs aan iedereen! tali
Zus! van harte gefeliciteerd! hopelijk heb je gisteren een fijn feestje gehad! en vandaag mag je toch hoop ik nog meer cadeautjes ontvangen? anders gewoon klagen hoor hahaha fijne dag! Tali
OMG, soms lijkt het zo lang te duren eer iemand nog eens iets komt zeggen en dan ineens op een ochtend weer een blad verder! =D> Zus, HAPPY BIRTHDAY TO YOU, HAPPY BIRTHDAY TO YOU! =D> Veel cadeautjes gewenst en ik hoop dat dit het mooiste jaar in je leven wordt! Nee, je verliest niet altijd bloed bij een innesteling. Sommigen verliezen enkele drupjes, sommigen wat meer en sommigen merken er niets van. Renaat, héél veel succes morgen! Ik zal echt wel heel hard aan je denken! Laat ons snel iets weten asjeblieft! Leuke dag gehad zaterdag...zou toch wel wat gevraagd hebben voor het verbruik van de naft! Jij kan wel taxi spelen! Maartje, goed foto's trekken hè! Denk dat dat niet zo vanzelfsprekend is bij zo'n kleine kinderen! Pfff...vermoeiend, denk ik. Tali, wachten wachten wachten...een mens zou er nog geduldig van worden! Linda, dankjewel voor de dikke knuffel! Ik doe m'n best om het allemaal positief te blijven zien, vooral omdat we helemaal nog niet zo ver zitten in de MMM. Toon probeert me dan te troosten door te zeggen dat we eigenlijk nog maar pas 'echt' bezig zijn (met een eisprong bedoelt hij dan) en ik wéét wel dat hij gelijk heeft. Maar ik wilde al een paar jaar een kindje en nu zijn we al bezig sinds aug.'07 en ik ben zoooo bang dat het niet gaat lukken. En soms wint m'n verstand het maar soms/té vaak wint m'n gevoel het... Ik probeer zo te kijken naar al de dingen die ik wél heb in m'n leven en die me gelukkig maken maar het lijkt wel alsof ik niet meer écht gelukkig kan zijn, ik voel me altijd triest, de ene keer wat meer dan de andere... sorry voor m'n gezaag...
Heb net eens naar de plaatsvervangende gyn gebeld. Hij zei dat ik best nu een cyclus de Clomid oversla en dan volgende week terug contact opneem met m'n gyn. Pfff...ben eens benieuwd hoe m'n lijf gaat reageren zonder de Clomid. Mss krijg ik wel vanzelf een eisprong, stel je voor!
Halloooo, Elke, je zaagt niet... echt waar, daar zijn wij toch voor? Om je aan te horen, in blije maar ook in minder leuke momenten..geeft helemaal niks! Misschien krijgen wij dat ook eens en dan is t lekker als je t toch even mooi van je af kan schrijven? Je moet dus stoppen met de Clomid? Kijken wat t doet? Ben benieuwd, en wat zei ie voor verklaring van je bloedverlies? dus toch een menstruatie als ik t goed begrijp? Renaat, jeetje dat is idd een lang stuk rijden als je t niet gepland hebt Dan mogen ze wel heel blij met de poesjes zijn Ik ken jou nog niet zo goed, hoe lang ben je bezig enz? Vliegje, is t goed gegaan met fotograferen? wil een goede camera gaan kopen en heb daar eigenlijk advies in nodig dus als je een tip hebt voor me, hoor ik t graag Wat voor 1 gebruik jij zelf? Een fijne dag allemaal!
Linda, ik denk dat hij voor een stuk ook zegt dat ik best een cyclus oversla met Clomid omdat er altijd een kans is dat dit geen menstruatie is maar een innestelingsbloeding en dan kan ik maar beter geen Clomid nemen. Ik kan volgende week naar de gyn en dan moet zij maar zeggen wat ik moet doen. Dan kan ik ook bloed laten nemen om te zien of het echt om een menstruatie ging. De plaatsvervangende gyn vermoed dat ik te sterk reageer op de Clomid (ook door dat vocht in m'n eileiders enzo...) Hij wilde graag m'n bloedresultaten zien maar aangezien die bloedname in de thuispraktijk van m'n gyn was, kan hij dat niet bekijken... Moet nu dus een weekje afwachten... En dan lees je zo van die mensen die een innestelingsbloeding hadden die ook helemaal leek op een menstruatie dus dan begin je toch nog te hopen... Zit nu niets op dan af te wachten hè... Maartje, wij moeten ook een nieuwe camera hebben voor we naar de States vertrekken. Kan je ons iets aanraden. We willen graag een camera waarmee je ook kan filmen, liefst digitaal (is mss allemaal digitaal tegenwoordig?) en niet té duur...
Elke, hij heeft t zekere voor t onzekere genomen dus.. Ja over die innestelingsbloeding lees je zoveel verschillende dingen dus t is echt afwachten, dus over een week weet je meer. Wanneer gaan jullie nou naar Amerika, dit jaar nov of volgend jaar?
Over 3 weken vertrekken we. Vandaag heeft Toon zekerheid over zijn verlofperiode en kunnen we boeken. Waarschijnlijk vertrekken we het weekend van 16 november en komen we terug 5/6 december. Op volgende link kan je zien welke toer we maken: http://www.reizeninbeeld.nl/Kaarten/Ron ... A_West.htm Via Connections is er een actie voor goedkope vluchten maar dan moet je voor 31 oktober boeken en kan je maar binnen beperkte periode vertrekken. En het is geen reis die je moet doen als je hoogzwanger bent dus wilden we zo snel mogelijk gaan (in de hoop dat ik volgende jaar niet meer kàn gaan... ) Dan gaan jullie me 3 weken moeten missen! En ik jullie natuurlijk...
Heb de plattegrond bekeken, jeetje gaafffff! Echt tof! Je zult er wel enorm zin in hebben zeker Lekker 3 weken samen weg, genieten van al t mooie om je heen en elkaar.. en even niet aan clomid enz denken, voor zover t lukt. En daarna weer met volle moed ertengaan? De plaatsen waar jullie heen gaan.. ook echt zo cool! Neem je een buidel geld mee voor in Las Vegas
Hahahahahaha! Als het aan mij ligt, kijken we er niet op een eurotje meer of minder! Zo'n reis maak je maar één keer dus... Als je dan geen geld wil uitgeven, moet je het niet doen vind ik! (moeten natuurlijk ook weer niet overdrijven hè ) Ik kijk er idd enorm naar uit! Hoop dat ik dan niet net Clomid moet nemen! Zal wel zien.. Hoop dat ik er even m'n gedachten zal kunnen afzetten van het hele zwanger-worden-gedoe. Zou mooi zijn! We gaan idd super-toffe dingen zien: Hollywood-sterren (Walk of Fame), Beverly Hills (villa's/kastelen), Stanford University, Venice Beach (Baywatch), Alcatraz, Pier 39 (allemaal wilde zeeleeuwen), Death Valley (gemiddelde temp. 50°C), Grand Canyon/Rocky Mountains (één van de zeven wereldwonderen), Las Vegas (waar we in één van die fantastische hotels gaan verblijven!) Hmm...kijk er echt naar uit!
Hoi ja echt super gaaf alle plaatsen waar jullie heen gaan? En slim om dit nu te doen nu t nog kan he, ivm je aankomende zwangerschap Hé en is dat nou duur zon reis als ik vragen mag? Voor ons voorlopig helaas even geen vakantie.. tenminste geen grote, wel weekendje weg, en volgende maand gaan we een weekendje efteling, 9 november gaan we met heel t bedrijf en aanhang, ruim 12000 mensen op personeelsuitje, de efteling is dan alleen voor ons afgehuurd, en dan plakken we er meteen een overnachting in t hotel aan vast Aangezien, mijn zusje, schoonmoeder, schoonbroertje, ik zelf en mijn vriend er werken word t dus erg gezellig! we zijn aan t sparen voor een tweede auto, ik neem straks de C1 voor mijn werk, en dan heeft vriendlief een andere nodig, en we willen meteen een goede gezinsauto,, dus dat kost wel wat
Ik zal je achteraf weten te zeggen wat die reis gekost heeft, heb er nu nog geen zicht op. De vlucht zal tussen de 400 en 500 euro per persoon zijn met die actie, dus das al goedkoop. Het huren van de auto zal ook tussen de 350 en 500 euro liggen (zonder benzine) maar we hebben nog geen idee wat de overnachtingen en al de rest ons gaat kosten. Zien we nog wel! Weten we weer waarvoor we het voorbije jaar gespaard hebben. (eigenlijk voor een huis maar dat zal dan nog effe moeten wachten!)
Oh je gaat daar zelf rond toeren, ik dacht dat het een georganiseerde reis was En meestal boek je die kant en klaar, zelf alles regelen is spannend! Je weet dus nooit waar en wanneer je ergens terecht komt Lekker dat je dat kunt doen joh, en dat huis komt vanzelf toch! Ik denk trouwens dat ik niet de enige zal zijn die je zal missen die drie weken We praten toch heel wat af hier, en wie moet ons lijstje dan bijhouden Ik zal je iig missen! Ga even wat doen in huis, had heerlijk uitgeslapen maar nu is t tijd voor actie! Ga mijn trappen verven vandaag, tenminste een groot deel ervan.. Dan is ons huisje bijna af!
Ja, we gaan zelf een rondreis maken, we huren een auto. We gaan wel op voorhand proberen zoveel mogelijk slaapplaatsen te boeken. Dus we gaan wel op voorhand weten wanneer we waar zijn. Ik zal het jullie achteraf allemaal in geuren en kleuren weten te vertellen! Veel plezier met verven! Bleh! Ik zit nog altijd in m'n pyjama... Zou hier ook nog wat moeten poetsen en moet nog eten gaan halen...
Ik vind t juist leuk, t is al geschuurd en afgenomen dus t is zo gedaan Hup hup uit die pyjama, en poetsen Elke! hahaha! Nee hoor lekker genieten van je vrije dag Liefs van de winterschilder
pffffffffffff, ik kan jullie niet volgen. Ik krijg zowiezo geen berichtmeldingen meer van dit clubje en nu had ik ook nog meer dan een week geen internet. Heb een klein beetje bijgelezen maar tien pagina's is veel. Dus wat heb ik gemist? Les dat Tamara een meisie verwacht! Superleuk, drie meiden, lijkt me helemaal geweldig. Elke, jij gaat op een verre reis naar Amerika. To live the american dream? Heel veel plezier in elk geval. De laatste keer dat ik hier was, was er iemand die nog moest wachten op bevestiging maar dacht dat ze zwanger was. Is dat ook echt zo? Zijn er ondertussen nog zwangeren bijgekomen? Bij mij bleek de hoofdpijn van laatste weken niet te komen door te hoge bloeddruk maar dor te lage. Weet niet goed wat dit wil zeggen maar is in elk geval positiever dan te hoge. Moet dat en de hartkloppingen een beetje in het oog houden. Ik geniet ondertussen ook van een weekje vakantie. Amai dit kan deugd doen, zeker nu, heb ik alle tijd om al te dromen van ons beebje dat over vijf maanden in die minikleertjes zal passen. Be benieuwd om te weten wat wij gaan krijgen... een jongen of een meisje. Namen hebben we in elk geval al. Als het een jongen is wordt het Ferre, bij een meisje Marit. Hebben jullie al leuke namen bedacht? Liefs