De Flubbers

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door vliegje, 17 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jackisis

jackisis Bekend lid

20 jun 2008
    526
    0
    0
    hoi zus.. fijn dat alles goed gaat met je...behalve je bekken dan.. das balen! mijn zus heeft ook neg. de eerste 1 waren ook negatief alleen sven is positief..

mel sterkte vandaag... hopen dat je dan nog niet zo ver was.. bij mijn zus is vorigjaar een eileider weggehaald.. die had ook een bbmz.. maar waren er te laat bij, zat al een scheur in de eileider..
    Maar met 1 kan je dus ook prima zwanger worden zoals julli ehebben gemerkt;) aan sven

Ik moet vanmiddag even met Loïs naar het ziekenhuis voor dr oren, controle en gehoortest..
    verder niet echt plannen...
    dikke kus

2. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    nee ben iig nog geen 2 maanden ze konden het niet eens zien met de echo en hij denkt het ook niet te kunnen zien door de operatie . het is dat ik pijn heb en het hcg gestegen was minimaal dus maare daar door denkt hij dat het vruchtje er nog is ergens

3. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    O mel, heeel veel sterkte zeg! :(

Zus, fijn je even te zien!

4. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Ohjee melanina succes vandaag en hoop echt dat ze snel vinden wat het is, en je geen pijn meer hoeft te hebben, Sterkte meisje! *****knuffel*****

Elke ja als je t zo bekijkt heb je hier dus minder ervaring wanneer je je rijbewijs haalt, maar is t wel een stuk veiliger wanneer je dus wel de weg op mag. je lest hier door tot je op je sloffen met ogen dicht kunt autorijden ;)

Elke, wij hebben sinds een jaar een eigen huis, en dat bevalt wel goed hoor, alles zelf kunnen bepalen is toch wel ideaal! maar ja veel kosten zijn dan ook voor jezelf :( maar omdat het nieuwbouw is zit er 5 jaar garantie op veel dingen, en dan zijn wij wel weer weg naar wat groter denk ik ;)

De poezen, nee t zijn altijd al knuffelkonten geweest, dus kan niet zeggen dat ze nu anders reageren, bij vriendin had de ene poes t ook met een maand of 4, 4,5 door. dus ik heb nog eventjes :)
    Ben wel benieuwd hoe ze reageren hoor, zijn toch ook een beetje onze kindjes geworden. ze moeten hun slaapruimte afstaan en naar de wasruimte verhuizen :)

5. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Tamaar, lekker rustig aan dus vandaag.

Zus, bedankt! Goed om weer s wat van je te lezen, gaat in ieder geval voorspoedig op je bekken na dan, even een vraagje, hoe snel waren jullie allemaal misselijk in de zwangerschap?

Elke ik heb trouwens thuisbevallen ipv ziekenhuis :) hoop ik ;)

6. jackisis

jackisis Bekend lid

20 jun 2008
    526
    0
    0
    elke.. ik moet 3 maart weer naar de vk..
    oh ja je hebt hier nadat je je rijbewijs hebt gehaald wel een puntensysteem.. (heb ik zelf nooit gehad hoor) maar dat houdt ongeveer in dat als je binnen 3 jaar? nadat je je rijbewijs hebt gehaald, te hard rijdt, of met drank rijdt enz.. hem sneller weer kwijt bent.. aan de hand van min-punten ofzo..

7. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Het gaat met Joost weer niet goed... hij blijkt zoveel pijn te hebben in zijn buik dat zitten niet gaat en daarom ligt hij veel.. Papa komt thuis van vakantie en vanmiddag gaan we naar hem toe. Hij is nog op de woning, maar ik voel weer een opname :(

8. mona23

mona23 Niet meer actief

5 jaar is het tamaar, ik heb zo'n puntenrijbewijs. ;)

Weer een opname, dat is niet best vlieg. Knuffel. Hopelijk komt er eens goed nieuws voor jullie.

Mel, heel veel sterkte.

Lyn, ben blij dat je nog niet misselijk bent. Bij mij kwam het snel genoeg, eerst 's avonds en toen ik 's morgens. Wat helpt is om rustig op te staan.
    Hoe voel je je nu?

Zus, leuk om je nog eens te horen. Minder van je bekken.

Hier moet ik straks werken, en dan nog het weekend werken.

Liefs mona

9. Elke1984

Elke1984 Niet meer actief

Klussende Flubbers:
    *Renaat: ?, ronde 14, afwachten 1e ICSI, 1e kindje
    *Tali: ?, ronde 4, 2e kindje
    *Elke: 3e Clomid-ronde, nu 100mg, 1e kindje
    *Melanina: 2/03, ronde 8, 1e kindje
    *Vliegje: 3e Clomid-ronde, nu 150mg, ronde 4, 1e kindje

Zwangere Flubbers:
    *Tamaar: 10 maart, 3e dochter, BV, TH
    *Luna: 3 april, 1e dochter, BV, ZH
    *Mona: 17 augustus, 1e kindje, BV, ZH
    *Zus: 18 augustus, 1e kindje, BV, ZH
    *Lynnes: 5 november, 1e kindje, BV, TH

Weddenschap: wie denkt dat àlle Flubbers zwanger zijn/geweest zijn op 19 oktober 2009?
    *Tali: ja
    *Elke: nee
    *Zus: ja
    *Renaat: nee
    *Maartje: ja
    *Melanina: nee
    *Linda: ja
    *Mona: nee
    *Tamaar: ja
    *Luna: nee

Afspraken/evoluties MMM:
    *Tali: /
    *Melanina: /
    *Elke: Clomid-ronde 3 met 100mg, 4/03 follikelmeting
    *Renaat: 1e ICSI, cyclus platleggen, dan opnieuw ongi en dan dan 'echt' starten!
    *Maartje: 23/3 LEO-operatie i.c.m. HSG
    *Lynnes: 23/3 1e echo, 24/3 vk
    *Zus:
    *Mona: 3/03: vpk, 30/03: 20-wekenecho
    *Tamaar: 3/03 vk
    *Luna:

Flubberige meeting op 6 juni!

10. Elke1984

Mona, same here! Om half 1 beginnen vandaag en dan het weekend ook late dienst! :rolleyes:

Vlieg, séééég! Opnieuw niet goed met Joost! :( Hoop dat het allemaal meevalt! [-o< *knuffel*

Lynnes, heb het aangepast. Wist dat je thuis wilde bevallen zenne...weet niet waarom het er fout stond. :rolleyes:

Melanina, :( ik denk aan je! *hele dikke knuffel*

Zus, mensendieck is een fysiotherapeut ofzo? Pfff...vervelend seg als je zoveel kwalen hebt! :( Ik zal je op de hoogte houden, zenne! ;)

11. jackisis

jackisis Bekend lid

20 jun 2008
    526
    0
    0
    jeetje vlieg wat enorm balen! sterkte meis

12. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Mona, ik voel me nog prima, nergens last van, moe, wat krampjes en borsten worden actief zeg maar.. maar niks geen misselijkheid! maar goed ik klop het nog eventjes af :) Hoe voel jij je? Blij dat je niet aan de anti depr bent gegaan? was achteraf dus toch niet nodig zeker ;)

Elke, dankje voor het aanpassen, geeft echt niets hoor :D vind t al vet pittig dat je de lijst nog steeds zo goed bijhoudt! :thumup:

Vlieg superveel sterkte en beterschap voor Joost, sneu voor je vader ook, die had zijn vakantie ook wel even nodig zeker. Hopelijk komt t weer snel goed!

Melanina, hoe is het met je? en hoe is de operatie gegaan, weet je al iets meer..?Denk aan je hoor!

Renaat, spannend voor jou ook ! Bijna beginnen met spuiten als ik t goed heb onthouden? Ga je ook echt serieus kans hebben op zwanger worden! yes! :D

13. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Met Joost gaat het niet goed.
    Wilt niet op zijn rug liggen of zitten, lijkt dan pijn te hebben, of misselijk. Geen idee... Maar we denken toch aan iets neurologisch. Hij heeft natuurlijk een klein hoofd (microsephalie) en wie weet heeft hij druk in zijn hoofdje ofzo. We weten het niet, we staan zo machteloos... Maar als hij op deze manier de rest van zijn leventje moet slijten? Pfffff wat moet hij doorstaan... :( Maak me erg zorgen en zoals ik hem nu zie, geef ik hem geen jaar meer.... :(

14. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Oooohhh vlieg, mijn hart breekt steeds weer als ik je berichtjes lees! pfff het houdt nooiit eens op voor jullie he :evil: :rolleyes: :cry:
    Weet ook echt niet wat te zeggen behalve dat ik écht met je meeleef en hoop dat Joost toch weer mag opknappen.. Oh meis,, hier echt een SUPERdikke knuffel!

15. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Ik zit er ook even helemaal doorheen... het is zo'n klote jaar tot nu toe. Onze Djara die we hebben moeten laten gaan die ik nog vreselijk mis. Die 2 opnames van Joost, nu weer een 3e in zicht...
    Maar ja, we gaan maar door he..

16. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Ik kan me echt voorstellen dat je er ff finaal doorheen zit, het is echt niet niks. zo oneerlijk toch? je krijgt echt veel te veel voor je kiezen op t moment.knap hoe je er evengoed mee om weet te gaan, maar meis, er breken weer betere tijden aan, echt waar! al lijkt dat nu nog ver weg, t zonnetje gaat echt weer voor je schijnen!

17. Elke1984

Vlieg, vind het ook zo erg voor jullie! Kan me goed voorstellen dat je het nu efkes allemaal niet ziet zitten! Probeer de moed erin te houden en af en toe een leuk moment voor jou en je ventje uit te trekken! Eventjes tijd voor jezelf! Denk dat dat echt belangrijk is...
    Dikke, dikke knuffel!

Lynnes, ik doe het graag zenne, de lijst! ;)

18. jackisis

jackisis Bekend lid

20 jun 2008
    526
    0
    0
    vlieg... ik denk ook aan je..... wou dat ik je kon helpen wat geluk te vinden....

ik duik zo mijn bedje in... morgen vroeg om half 8 in het zwembad zijn met lois...
    kuskus

19. Elke1984

Als je er maar geraakt! ;) :D

Ben hier lekker gezellig in m'n eentje naar The Patriot aan het kijken...Toon is er weer op uit getrokken... :rolleyes:
    Ach, kan er zo wel eens van genieten. Had hem nog snel ff sexy verrast toen ik van m'n werk kwam... ;) :oops: :)
    Hoop zoooooo erg dat de Clomid aanslaat en dat het deze maand raak is hè! Heb er wel een goed gevoel over...wou dat het al woensdag was, dan wist ik het zeker! Ben echt héél ongeduldig nu... :rolleyes:

20. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Wij zijn de hele avond al de wii fit aan t uitproberen, grappig! trusten meiden!

Deel Deze Pagina