tjee vlieg.. heel veel sterkte meid! pff het houd maar niet op daar.. pfft.. duim voor jullie dat er snel betere tijden aanmogen komen! melanina... oooow.. wat lijkt me dat moeilijk.. :S hopelijk is er iets uitgekomen/duidelijkheid.. dikke knufff! zus fijn om weer eens iets van je te vernemen lyn al n beetje aan het idee/gevoel gewend? en hoe is je mannetje eronder? ennuh hf met de wii fit ooow tamaar.. sta je nog niet op knappen? kben erg benieuwd naar jullie kleine wondertje.. liefz renaat
goeie morgen... vannacht niet bevallen hoor gisteravond wel steeds harde buiken die wat pijn deden, maar echt weeën kun je dat niet noemen... vanmorgen lijkt alles weer rustig dus we gaan zo lekker met ons allen naar de zwemles... beebje heeft de hik haha blijft grappig gevoel.. renaat je ei vandaag? spannend! en elke woe al je NOD spannend! vandaag ben ik 38w en 4 dagen.. bij lois was dat de geboortedag.. hahaha vlieg .. sterkte maar weer vandaag! lynn... geen spierpijn vanmorgen? haha dikke kus
Spannend Tamara! Je hebt mijn nummer he Veel plezier op zwemles. De shoot van vandaag is verzet naar morgen, ga dadelijk lekker met Sho naar het bos. Hem even goed laten uitrazen
Renaat ik ben nog niet aan het idee gewend, moet wel honderd keer per dag naar de test en de babykleertjes kijken voor ik t besef Vriendlief is er ook steeds meer mee bezig, en vraagt steeds hoe het gaat enz, erg zorgzaam. heel lief. maar ja t echte genieten zal pas na de echo kunnen denk ik want ben toch nog wel erg bang dat t fout gaat. maar ja, vandaag werken, kijken hoe mijn lichaam reageert. en vind t gezellig, het idee dat je met zijn tweeen bent en niet meer alleen is vet! Ohja mijn darmen zijn naar boven verplaatst dus pas mijn broeken amper nog ohjee dus maar met de knoop los, heb nu geen tijd meer om nieuwe te kopen En jij mag bijna gaan spuiten toch? spannend! Tamaar, dus t kan echt ieder moment gebeuren, ook echt super spannend dus! ben echt zo benieuwd.. hou ons op de hoogte he! Maar dat betekent toch dat Luna ook bijna aan de beurt is? Vlieg lekker ff gewandeld met je hond?
Tamaar, mijn NOD is er voor het eerst nog niet zenne. Zit nu op CD 9. Woensdag heb ik een afspraak bij de gyn voor een follikelmeting. Met een beetje geluk heb ik dan ook ongeveer m'n eisprong én duurt m'n luteale fase dan ook nog eens 2 weken! Dan is het ok! [-o< Veel plezier vandaag! Lynnes, dus je ziet er nu al 4 maanden zwanger uit! Kan me goed voorstellen dat je nog niet aan het idee gewend bent! Het is ook zo wonderbaar! En de Wii Fit is geweldig hè! Vind het echt kei leuk!
Amai niet! Ik ben net thuis van m'n werk. Kom dan héél curieus snel naar hier en er is niks meer gezegd... Hmm...ga nu bij m'n schatje in de zetel liggen! Slaap lekker allemaal!
Goedemorgen lieverds! Lynnes gaat weer te werk, tot later! We hadden een avond vol visite gister, werd veel later dan ik dacht, ben nu bekaf, en dan moet ik nog werken Vanmiddag lekker bijslapen! XXX
heb gister met Sho gewandeld, daarna naar Johan geweest om te kijken naar het biljarten. Nog een tukkie gedaan gistermiddag haha. En aan de film van mijn petekindje gewerkt. gisteravond film gekeken, Seven Pounds, o zo zielig... Daarna vroeg naar bed, zo moe. Ik droom weer verschrikkelijk veel... over Djara, de operatie, Joost..
Lynnes, rustige werkdag! Daarna kan je lekker in het zonnetje gaan liggen slapen... Althans, hier schijnt de zon toch... Vlieg, das kei vervelend dat je zoveel nachtmerries hebt... Heb je het gevoel dat je niet slaapt hè... Waarover gaat Seven Pounds? 'k Ga nu douchen en daarna op bezoek bij ons mama. Dan werken tot half 10. Tot vanavond hè meiden!
lekker rustig hiero. Ik ben net terug van het werk, eindelijk weekend........ Kom ik gister thuis van het werk heeft manlief een heel leuk kadootje voor me gekocht. Een kraamboek van Babette. http://www.bol.com/nl/p/boeken/mijn-kra ... t_overview kei leuk, en lief. Fijne zondag, het is LENTE! Liefs mona
Seven Pounds gaat over een man die andere helpt, maar op het laatst blijkt pas hóe. Zo mooi! En zielig. Drama film dus, met Will Smith. Vandaag de shoot gehad, moet alle foto's nog doen, dus werk genoeg. Ook nog bij Joost geweest, we blijven nog even afwachten... Nu met de hond lopen, eten en pyama aan. Even aan de foto's werken en dan vanaf een uurtje of 20u op de bank.
Vlieg, vriendlief vond seven pounds niets. maar ik vond m prachtig. Echt een vaag begin maar super verassend einde. en heel zielig! Vervelend dat je zoveel droomt, heb dat ook weleens een periode en wordt dan moe'er wakker dan als ik erin ga. Gaat vanzelf weer over gelukkig maar t is wel heel vervelend. Lekker een avondje op de bank, laat je johan even goed voor je zorgen, voet/nek massage enz.. altijd lekker toch! En ik blijf duimen voor Joost, op zondagavond brand ik altijd wat kaarsjes voor mensen die in gedachten zijn, waaronder mijn overleden zusje, collega verloren kindje, Melanina, Jij en Joost, al ken ik jullie niet persoonlijk, t geeft me toch een goed gevoel! Ohja vandaag weer een test gedaan, zie album, weer een stuk donkerder op rij! Heb toch echt ff de bevestiging nodig af en toe.. kan er nog steeds niet bij..
Je bent zo lief! Dank je wel! Als we mekaar de 6e juni zien, wil ik iedereen eerst even knuffelen hoor! Enne, je tests zijn mooi he! Ongelooflijk, zooo gaaf!
Ja de testen zijn erg duidelijk aan t worden he, voel me nog prima eigenlijk. alleen wat menstruatie krampen. En geen dank hoor, en 6 juni komt al snel dichtbij trouwens! nog maar 3 maandjes! Tamaar, al bevallen of onderweg? Oh en Luna Luna Luna ik maak me écht een beetje zorgen nu! Zou alles wel goed gaan? Melanina hoe is het met jou? operatie goed doorstaan? @iedereen, een lekker weekend gehad?
Ben met de shoot bezig en de kinderen waren zo 'kinds' hahaha, dat ik dacht, ben benieuwd wat eruit gerold is. Maar er zitten erg gave foto's tussen moet ik zeggen