Hmfff lees ik net op internet dat je absoluut niet met zwangere schapen in aanraking mag komen, en laat ik nu net die schapenstage hebben! Gelukkig moet ik nog beginnen,,, pfff dus dat kan ik wel vergeten!~Net op tijd achter gekomen dus. t is dezelfde bacterie als in kattenontlasting. hmmm
Zo...werkweekend zit er alweer op. Morgen een dagje thuis, kan ik lekker auto rijden... Mona, leuk! Zo'n cadeautje! Is het een soort dagboek? Vlieg, ben de film ah downloaden! Ben benieuwd! Wil ook graag fotootjes zien! Zeg het maar als ze op je site staan. Lynnes, ik wist niet dat je een overleden zusje had... Is ze al lang overleden? Snap wel dat je soms opnieuw test! Zou ik ook doen, denk ik... Het is ook zoiets onwerkelijk hè... Oooh...kijk ook zoooo uit naar 6 juni! Gaat echt super leuk worden!
En waarom dan zwangere schapen? Goh en als je handschoenen draagt? Een kattenbak mag je toch ook met handschoenen verschonen?
HJeeey Elke, lekker weekend dus! heerlijk! en lekker broemen morgen, wel voorzichtig he Heb zelfs twee overleden zusjes, het is niet leuk om over te praten. Een zusje is bij de geboorte overleden en toen was ik nog klein, de tweede is overleden op 3 jaar en 3 weken oud, hersenvliesontsteking, oftewel nekkramp. Ik was toen bijna 5. Mis haar nog heel veel, en hoop echt dat ze van boven met me meekijkt. En als we een meisje krijgen geven we haar tweede naam die van mijn verloren zusje. Veel plezier met de film kijken, hij is echt leuk!
Ik had begrepen helemaal geen kattenbak verschonen, en in de tuin met handschoenen werken. en ik zeg mooi niks tegen mijn vriend want die doet nu met tegenzin iedere twee dagen de kattenbak verschonen sinds ik zwanger ben Lekker in die waan laten.
Mja...ik weet het ook allemaal niet zeker. Ik moet sowieso de kattenbak niet verschonen. Omdat we al voor een kindje bezig waren toen we ons Wiske kregen en hebben toen afgesproken dat we dat risico nooit zouden nemen... Ons Wiske wordt in augustus 2... Van je zusjes...wat triest seg! Moet echt een vreselijke ervaring geweest zijn... *knuffel* Willen jullie eigenlijk op voorhand weten wat het wordt?
Ja De tijd gaat helaas hard elke, hopen dat jullie gewoon keisnel zwanger zullen mogen zijn! En dat Wiske dan snel petekat wordt *knuffel terug* Ja ik denk wel dat we willen weten wat t wordt, vriend denkt jongetje, ik denk meisje, we zullen t over 16 weken zien.. Zou jij t willen weten van tevoren? t belangrijkste is tenslotte dat t gezond is he.. Gaan slapen, ben bekaf. Slaap lekker lieve meisjes!
Ja, ik zou het wel op voorhand willen weten maar Toon niet en hij vindt dat ik het ook niet mag weten! (ik vrees dat ik m'n mond ook niet zou kunnen houden... ) Maar ik wil graag wat gerichter spulletjes kunnen kopen enzo...
goedemorguh! pfff ff kort berichtje.. moet toegeven.. ben afgelopen dagen bestn beetje gespannen geweest en niet altijd even lief voor mars.. maar tjah.. van wie je het meest houd reageer je het heftigst zegt men vaak... magoed nu daluk genoeg afleiding.. eerst werken dan snel naar huis dan door naar lelystad waar 2 vrienden wonen.. dus als we thuiskomen meteen prikken..wil dit iedere dag rond 2200 gaan doen.. stel datik n x vroegnaar bed wil zou dat anders niet kunnen en vroeger moet ook niet want we gaan nog wel eens wieberen zoo nou ff kort echo bericht.. excuuus, vanaaf meer over hoe het was.. en reactie @ jullie.. liefss en fijne dag allemaal!
hoi hoi ik zal even mijn meldplicht komen verrichten hier haha ales nog rustig hoor.. de kindjes zijn naar school en de creche.. dus tot 12 uur de tijd aan mezelf HEERLIJK! haha ik ga eerst maar even in huis wat doen. even alles lekker bijhouden.. het voelt gewoon fijn als alles netjes en schoon is nu, voor het geval de bevalling begint.. Zelf denk ik dat t nu niet lang meer duurt, maar ja het kan nog max 3 weken duren ofzo.. niet dat ik het erg zou vinden als het nog zo lang duurt hoor.. voel me verder goed en slaap nog redelijk goed snachts.. vergeleken met de andere 2 x op het eind ik mag dus zeker niet klagen.. Elke... rij-ze vandaag! heerlijk he als je die vrijheid hebt... vlieg.. leuk dat je zoveel foto werk hebt.. en je maakt ook erg mooie foto's! hoe is het nu met je broertje? lynnes... ga je ook mee doen aan MvM? anders wil ik je wel graag opgeven, dan krijg ik nl ook een presentje en heb ik voor alle drie de kindjes het zelfde besteksetje compleet leuk hoor die testenrij.. zo zie je maar weer dat er duidelijk wat aan het werk is bij je haha Verder niet veel nieuws te melden hier... dikke kus en tot later... liefs tammie
Hallo lieve meiden! Hier is alles lekker rustig... Zaterdag met Kev, mijn mams en zusje naar de zwartemarkt geweest... het n andere wereld zeg maar wel heel leuk.. Vriendlief heeft n bestuurbare helikopter gekocht (blijft n jongen he ) en ik heb make up kleren onnodige tassen en slakkencreme voor mijn striea gekocht... (ik blijf n meisje he ) Helaas ben ik ook nog ong. geworden zondag Dus weer n maand verder Maar ja, wel weer n cyclus van 37 dagen maar ja ach... ik heb jullie met jullie leuke verhalen en dat maak het wachten minder erg Ga vandaag alle kasten boven weer uitzoeken en opruimen... ik hou ervan als alles strak en op kleur in de kast ligt .. kevin niet hahahaha die vind het fijn al als de deur dicht kan! Liefs... liefs...Tali
Ooh Renaat, wat spannend, binnen hoeveel dagen/uur heb je dan je eisprong na t spuiten? En logisch dat je gespannen bent, gaat wel weer over moet je maar denken toch Tamaar, Tuurlijk mag jij me opgeven voor MvM, wil alleen wel nog wachten tot ik ongeveer 10 weken ben, anders weet t echt t hele dorp meteen dat we zwanger zijn.. En dan kan ik evengoed nog bijna 6 weken meedoen. Maar ik geef je op tijd een seintje, zodat jij je felbegeerde besteksetje compleet hebt Spannend spannend om te lezen hoe het bij je gaat, en idd het geeft een lekker gevoel als alles aan kant is. hoef je je daar geen zorgen over te maken iig! lees vol interesse mee! En echt heerlijk zon zorgeloze zwangerschap als bij jou te zien. Je boft wel hoor Tali, heb je ook wat slakkencreme voor mij... heb ook striae helaas, op mijn bovenbenen, normaal ga ik onder de zonnebank dan valt t minder op, maar ja dat mag nu helaas niet meer he.. En balen dat je ongi bent geworden, hopelijk mag je je volgende maand bij mij aansluiten! Zou wel onwijs tof zijn! Ben benieuwd wie de volgende zwangere flubber is
Pick me! Pick me! Pfff...ik heb ook striemen...aan de binnenkant van m'n dijen en op m'n heupen. Ach ja...niks aan te doen. En zoooooo hard zie je ze nu ook weer niet. Heb andere dingen om me zorgen over te maken...(m'n ossenknieën, m'n 'rijbroek', ....) Tali, alles op kleur?! Pfff...bij mij hangt/ligt er soms evenveel buiten de kast als erin... Heb me wel voorgenomen om vandaag eens goed te poetsen! Met dit prachtige weer heb ik geen excuus meer hè! Ik bruis van de energie! Heb alleen zo'n krampen in m'n buik... [-o< eisprong? [-o< Tamaar, geniet van je vrije momentjes! Vind het wel spijtig dat we hier niet kunnen meedoen aan MvM. Bestaat hier gewoon niet. Allé, er bestaat wel een organisatie met die naam en daar kan je kleertjes naartoe brengen voor arme mama's maar ze doen zeker geen inzamelingen van urine ofzo... Had het héél graag gedaan anders!
Het zal wel niet werken hoor ...maar ik wil wel alles geprobeerd hebben ...ik hbe zwangerschap striaemen(?) verschrikkelijk heb ze niet heel overdreven maar mij zou je dus nooit meer in n bikini zien ... en ja ja je hebt er wel wat voor moois natuurlijk maar het was nie de afspraak dat mijn mooie strakke buikje naar de #$% zou gaan! heb ze ook op mijn borsten maar ach... als ik ooit mijn 2de kindje in mijn armen mag sluiten ben ik toch van plan om n buikcorrectie te doen en ach we doen n borstcorrectie er ook maar bij hahaha ze zijn toch bezig Dat is kev's cadeautje voor zijn kindjes aan mij en wat mijn kledingkast betreft... ik had zo in de Army kunnen gaan bij mij is alles strak gevouwen en op kleur. Ik vind het heeerlijk. ik merk dat maya dezelfde passie deelt want ze hangt ook altijd alles netjes op kleur ...( ik hang alles van maya,.. lekker overzichtelijk... ) mijn moeder pest me altijd maar ik vind het leuk. ik ben ook niet extreem opgeruimd maar ik vind het fijn om alles n plek te geven en mocht er onverwacht bezoek binnen vallen dan mogen ze altijd n rondleiding toen ik op kamers woonde was het anders hoor ... toen was het net n grote vuilinsbelt Trouwens over de kattebak gesproken... ZELFS NIET MET HANDSCHOENEN DOEN HOOR! als je er zo boven hangt adem je het ook in! gewoon niet doen... Daar zijn nou mannen voor
Hoi hoi was ik weer even, Elke tuurlijk kies ik jou graag uit, als t kon zouden we echt nu in 1 keer lekker zwangeren met zijn allen! heeerlijk.. En tja die striemen, er zijn idd ergere dingen in de wereld toch En tali, wat die kledingkast betreft, bij mij ligt er ook altijd meer buiten dan in hahaa als ik niet weet wat aan te trekken bijvoorbeeld dan trek ik alles eruit.. om het vervolgens een week later pas weer op te ruimen Maar ja t is wel altijd schoon, al heb ik nu al 5 wassen te wachten vandaag druk bezig dus.. Je mag altijd even langskomen om te vouwen en strijken hoor geen probleem! wist je dat er tegenwoordig mensen zijn die hun geld verdienen met was van anderen strijken? iets voor jou?
Neee ik vind het leuk om te doen maar is ook weer geen hobby van me Heb wel voor veel vriendinnen hun kledingkast opgeruimd jammer dat weinige het volkunnen houden. Ik strijk al voor andere alleen niet voor centjes ik doe het voor mijn buuf..( die heeft last van haar bekken ivm zwangerschap) voor mijn moeder( heeft n knieoperatie gehad) en voor ons zelf dus ik strijk per week al voor 11 man ... vind het wel genoeg
Jij liever dan ik hoor Vriend heeft allemaal strijkvrije overhemden, dat scheelt veel! Zijn maatpakken gaan naar de stomerij, en verder droogt veel netjes op dus ik strijk misschien maar 1 x in de twee weken en daar blijft t wel bij Her er echt een hekel aan, begin altijd te vloeken en tieren als ik te lang strijk. bah! Wassen vind ik echt niet erg overigens. Moest net even echt iets eten, ben slapjes. zal wel de extra energie zijn die t kindje vraagt. Mijn moeder had tijdens het begin van haar zwangerschappen vaak dat ze gewoon voor de vlakte ging op haar werk enz dus hoop niet dat ik dat ook krijg. Hoe is t weer bij jullie? hier al dagenlang druilerig..
Heb net de ramen gelapt, glasgordijnen gewassen, keuken en slaapkamers gedweild. Nu nog de woonkamer en badkamer dweilen en ik ben klaar! Dan kan ik lekker gaan rijden, naar de winkels enzo... Hier is het weer zaaaaaalig! Echt een lentezonnetje en aangename temperaturen! Zo'n 11°C. (anders zou ik de ramen niet gedaan hebben hè... ) Moet dan vanavond nog strijken... Als er iets is in het huishouden dat ik écht hààt, is het dat wel! Wanneer we een kindje hebben, doe ik m'n strijk ook weg! Vind het echt zo'n tijdverspilling! Bleh! :x
Even ego.. Joost is weer opgenomen Hopelijk vinden ze de oorzaak van deze klachten. Hij wilt alleen maar liggen op zijn buik. Niet zitten, niet op z'n rug. Het gaat gewoon echt niet goed. Of hij is heel ziek of hij is zwaar aan het achteruitgaan... Mij kun je ook opvegen binnenkort, alles komt tegelijk. Familieproblemen, zwanger worden, Joost, het verlies van Djara...