De Flubbers

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door vliegje, 17 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kanjer

kanjer Bekend lid

8 mei 2008
    626
    6
    18
    Vrouw
    tamaar spannend... :D zal niet lang meer duren dan toch? :)
    hoe ging het bij de vorige 2 alsk mag vragen ? ook zo of toch weer anders? ;)

owowow elke toch :p

en vlieg das idd een raar idee..
    wij hebben het omdat we de 1e 2keer naar h'sum moesten, int ziekenhuis op n wc gedaan.. uhh hij dan ^^
    3e keer was in a'dam int vu in zo'n prachtig kamertje.. pfft.. :D dat was helemaal raar iedere dame die daar lanx kwam wist natuurlijk wat hij ant doen was.. :oops:
    mars vond de 1e keer ook spannend en tjah die druk bij hem was natuurlijk ook heel groot..

maar vlieg khoop echt voor jullie dat het bij hem wel allemaal goed zit :D
    zal duimen voor jullie!

lyn hoe wast bij de tandarts? idd een gaatje? of vielt mee?

2. kanjer

kanjer Bekend lid

8 mei 2008
    626
    6
    18
    Vrouw
    oooh en vlieg als antwoord op je vraag; jah nog meer spuiten.. iedere dag nu op t zelfde tijdstip...

3. Tali23

Tali23 Actief lid

19 sep 2008
    299
    0
    0
    zorg
    zoetermeer
    -oh kanjer spannend! hoe weet je dat je goed prikt? het lijkt me zo eng om te prikken bij mezelf... vooral als het om zoiets belangrijks gaat

Petje af voor jou! :D

Lynnes! alles komt goed! Daar gaan we vanuit :D
    en hoe was het bij de tandarts? Verschrikkelijk vind ik het! ik heb zelden n gaatje maar wel n moeiljk gebit, dus vroeger heeel vaak in de stoel van de tandarts gezeten :S niet mijn beste herinneringen ;)

Hier zit ik nog steeds te wachten totdag Sarah een gaat bevallen duurt zooooo lang ... ik ben zo benieuwd naar die kleine pluisjes :D

4. jackisis

jackisis Bekend lid

20 jun 2008
    526
    0
    0
    kanjer... bij lois begon het snachts met een nacht voorweeen.. toen zakte het weer weg en tegen 11 uur smorgens begon het toen echt.. ze werd om 17.35 geboren...
    bij isis had ik overdag wat last van iets pijnlijke harde buiken.. om de 15 min ofzo.. dat was 15.00 en toen begon het echt om 19.00 uur en werd ze om 3.45 geboren.. 3 uur langer over gedaan toen dus haha

nu zullen we zien, ben de slijmprop ook nog niet verloren volgens mij... niet gemerkt althans.. bij lois tijdens de bevalling en bij isis 2 dagen voor het begon.. zegt ook niets dus...

bij de vk alles goed.. moet nu 10-3 terug komen...
    bloeddruk weer iets gestegen 140/80 en kindje volledig ingedaald.. en in 1 week precies 2 kg aangekomen :confused: haha nou ja voor een goed doel zeg maar! ;)
    dikke kus

5. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Sarah al bevallen?

Tamaar, ben erg benieuwd hoelang het nog duurt! Spannend! Je bent de 1e van ons topic :)

Ik ga zwemmen vanavond, met vriendinnetje. Werken aan conditie.

6. Elke1984

Elke1984 Niet meer actief

Amai, zoveel bijgeschreven vandaag! :D

Tamaar, nog altijd niks dus... :) Je houdt de spanning erin! Onze 1e Flubbermama! :D
    Hoeveel ben je nu in totaal bijgekomen dan?

Vlieg, zoooo spannend tot vrijdag! Tijd gaat echt niet vooruit dan. Ik was ook zo verschrikkelijk zenuwachtig toen.
    En ik wist toen ook niet wat doen, wilde Toon graag helpen maar hij heeft het uiteindelijk ook maar alleen gedaan in de badkamer... En ik lag daar in bed me schuldig te voelen... :rolleyes:
    Ik zal een kaarsje voor jullie branden!

Lynnes, en hoe wast bij de tandarts? ;)
    Ik moet eerlijk zeggen dat ik het al een beetje 'gek' vond dat jullie het alleen tegen jouw ouders zeiden... :oops: Ik zou het ook direct tegen de belangrijkste mensen in m'n leven zeggen! (ik denk ook niet dat iets zou MOETEN zeggen... :rolleyes: )
    Ach, iedereen weet van onze MMM en ik krijg zoveel steun en lieve schouderklopjes dus dan moet ik het toch ook zeggen... :D

Tali, lijkt me ook geweldig zo'n mini-poesjes... Hier kan dat spijtig genoeg niet... :(

Renaat, ge doet da goe! :thumup:

7. jackisis

jackisis Bekend lid

20 jun 2008
    526
    0
    0
    vlieg.. ik zwem ok altijd elke week.. heerlijk! deze week sla ik maar even lekker over, want ben kei moe van vannacht..

elke.. ik ben in totaal nu iets meer dan 13 kilo aangekomen... dus dat is wel netjes gemiddeld geloof ik...

kindjes liggen in bed, ik ga nu ooklekker lui op de bank hangen.....
    kuskus

8. kanjer

kanjer Bekend lid

8 mei 2008
    626
    6
    18
    Vrouw
    helloaaaa!

idd tamaar weet de spanning er goed in te houden.. (wij zitten volgens mij allemaal op ht puntje van ons stoel als we jouw naam langs zien komen..) en als ik zo lees hoe de 2 oudste ter wereld zijn gekomen :D dan zal de derde nog weer anders zijn gok ik ^^
    :)
    hoe zijn die 2 er eigenlijk onder?

elke nog veel gereden afgelopen dagen? lkkr heh die vrijheid? :D

vlieg veel plz vanaaf, geniet er maar lekkr van!

9. Elke1984

Ja, hoor! Gisteren naar Turnhout, naar de car-wash, naar de brouwer, Toon gaan halen,......
    Vandaag naar werk en naar Turnhout naar ziekenhuis. M'n moeke ligt in het ZH, ze heeft gisteren een knieprothese gekregen. (eindelijk!)
    Tijdens de vooronderzoeken hebben ze ontdekt dat haar bloeddruk niet goed is, ze diabetes heeft, haar schildklier niet goed werkt,...
    Nu heeft ze kouwkoorts gehad vannacht en staat ze vol met vlekjes/blaasjes,... Geen idee waar dat vandaan komt... :rolleyes:
    Het is dus de eerste keer dat ze in het ZH ligt hè! Ze fietste tot 2 maanden geleden 3x/week zo'n 50km! :(

10. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Inderdaad Elke, je voelt je gewoon schuldig! Ben benieuwd wat de uitslag is...

Oja, mijn site geupdate
    http://www.mcreations.nl/

Kijk bij portfolio en dan kinderen ;)
    Foto's van zondag.

Nog geen poesjes of baby?
    Zwemmen was heerlijk.

11. jackisis

jackisis Bekend lid

20 jun 2008
    526
    0
    0
    mooi vlieg! heel mooie foto's en site!

hier nog geen nieuws hoor, duik zo mijn bedje in!
    dikke kus

12. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Heeey meiden ff kort van stof..
    Schoonouders reageerden fantastisch, heerlijke avond gehad en volop in de belangstelling gestaan ;) krijgen de kinderwagen van hun. lief he!
    En de tandarts ging prima, gaatje en volgende week dichten.. bah!
    ;) maar ja moet wel he,als zwangere moet je goed op je gebit passen.

Vlieg supermooooie foto's je hebt echt talent! jij wordt echt een van de betere van Nederland, geloof me!

@ de rest sorry ga morgen ff uitgebreid reageren, ben bekaf! en echt zere linkerlies. steken,pfff.. hebben de zwangeren hier dit ook gehad?

Kus en knuffel!

13. kanjer

kanjer Bekend lid

8 mei 2008
    626
    6
    18
    Vrouw
    elke wat is de brouwer? :S mayb rare vraag.. maar doet me denken aan eeen bier brouwerij.. zal wel niet hetzelfde zijn gok ik zo..
    en jemig zeg je mams int ziekenhuiis.. over n poosje kan ze vast ook weer lkkr fietsen...mayb zelfs nog verder ^^
    sterkte dr mee.. en mag ze snel weer helemaal btr zijn.. :)

spuit nr 2 hebben we gehad.. en ging goed.. kwas dit x helemaal alleen dus wel weer wat spanning..maar ook weer gelukt.. :D
    voelt nu wel n beetje alsof er een lichteblauwe plek zit.. alleen zie je het niet.. tiz alleen als ik het aanraak :) majaa... alles voor het goede doel!

hopelijk snel ongie en dan snel starten met de menopur.. ^^

slaap lkkr allemaal en tot morgenaaf. :)

toedelz!

14. Elke1984

Renaat, dan heb je wss een adertje geraakt. ;) Kan geen kwaad hoor? Moet je de inspuiting subcutaan of intramusculair zetten?
    En de brouwer..dat is een drankenhandel. Ze hebben er wel bier maar brouwen het niet, ze verkopen het (en water en frisdrank en melk,...) ;)
    Oh en m'n moeke is m'n grootmoeder! ;)

Lynnes, leuk seg! Geweldig zo lekker alle aandacht voor jou! Voel je je zo speciaal, denk ik! :D
    Denk dat die pijn in je lies wel normaal is, lees het hier toch regelmatig. Zou het oprekken van de baarmoeder zijn!

Vlieg, idd mooie foto's! :thumup:
    Gaat het een beetje met je, meid?

Tot vanavond lieve Flubbertjes!
    Werk ze, beval ze, zwanger ze, klus ze, rust ze! ;)

P.S.: straks follikelmeting... [-o< We hebben zooooo goed geklust al! Ik hoop dat het niet voor 'niets' is geweest... [-o<

15. jackisis

jackisis Bekend lid

20 jun 2008
    526
    0
    0
    elke... ik hoop dat je een goede meting hebt..
    en beterschap met je oma.. ijn opa fietst ook nog hele stukken, hij is 87 en voelt zich nog toppie. ik ga gemiddeld elke 2 weken daar even koffei leuten met de meiden...

lynnes.. geen angst om die pijn hoor.. ik had bij alldrie de eerste weken steeds een soort van ongiebuikpijn.. hoort er echt bij en die steken in de lies ook.. zolang je geen echt heftige krampen hebt... ik heb bij de eerste zelfs een ernstige bloeding gehad! wel zonder die krampen hoor ik was toen 7 weken..
    balen van je gaatje... hihi vin ik ook nooit leuk
    en wat leuk dat ze zo enthousiast waren.. leuk he? dan voel je je extra bijzonder!

kanjer.... goed van je dat je zelf kan prikken, zou mij doodeng lijken, maar idd het is voor een heel goed doel!

En hier..... nog geen babytje hoor...
    wel af en toe wat harde buiken die zeer doen, maar echt weeen zijn het niet hoor! Voel ze nu ook wel af en toe op komen zetten....

en over de naam.. we twijfelen nog steeds.. erg he zo vlak voor die tijd.. de eerste naam (z) blijft namelijk ook favoriet, vooral bij niels...
    dus we wachten nu gewoon af tot we het kindje zien..;)
    ik ga straks even bij mijn neefje kijken en knuffelen...
    dikke kus tammie

16. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Oh Elke succes met de meting! En tamaar, ik zou echt voor de naam z gaan ;) die is echt mooi! En ik gok dat je binnen een paar dagen je kindje in je armen hebt liggen, kan nu toch niet lang meer duren! ;) Moet stoppen vriend heeft last van mijn typen. zit met de laptop naast m in bed en hij wil nog slapen. zeurkous!

17. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Tamara, als je de kleine ziet weet je misschien meteen van 'deze naam wordt het!'

Bedankt voor jullie reacties op de foto's, en Lynnes, wat lief dat je dat zegt haha. Maar de concurrentie is zwaar hoor, heel veel mensen fotograferen en heel veel mensen zijn goed.
    Maar ik heb mijn eigen stijl, eigen werkwijze en als mensen dat aanspreekt komen ze naar je toe.
    Ik heb ook mensen die al 2x zijn terug geweest, en dat is wel heel gaaf natuurlijk :)

18. Elke1984

Dag lieverds! :)

Vandaag dus de FM gehad. Rechts leek het alsof ik al een eisprong had gehad en links zat er een ei (eigenlijk zelfs 2) klaar om te springen. Dat voel ik ook...
    Voor hij links had gezien, dacht hij dat ik al een eisprong had gehad maar nu blijkt dat het rechts een cyste is. Hij zei dat ik me er geen zorgen over hoefde te maken omdat het een kleintje was. Het kon echter wel een negatief effect hebben op het follikelstimulerend hormoon (FSH) maar aangezien er links véél gebeurde, was dit ook niet zo dus... Het ziet er voorlopig goed uit!
    Maar dat was bij de 50mg ook natuurlijk...we moeten nog afwachten wat het wordt nà de eisprong... Krijgt m'n baarmoedertje de tijd voor een innesteling? :rolleyes: [-o<
    Heb bloed moeten laten nemen en volgende week op CD 21 ook terug om te zien of ik een goede eisprong heb gehad.

Tammie, wow seg! Dan heb je wel een héél fitte opa! :confused: Super leuk!
    Maar ook een beetje gevaarlijk want van zo'n mensen verwacht je (en hoop je!) dat ze makkelijk 100 worden maar àls ze dan iets hebben en ze eventjes niet meer kunnen doen wat ze gewoon zijn, takelen ze vaak véél sneller af dan anderen... Heb het gemerkt bij ons moe...ze was 85 en had ook nog nooit in het ZH gelegen. Ze fietste elke dag nog naar Turnhout (20km heen en terug) en ze poetste nog zelf enzo. Ze is één keer ziek geworden en is binnen de week overleden! :( Ik had toen zo het gevoel dat haar leven niet 'af' was...

Vlieg, hoe is het met Joost?

19. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Elke YEahhhh! :D :D :D Goed nieuws! je zei al dat jullie goed geklust hadden, en nu ook goed doorgaan he voor een evt volgende eisprong ;) spannende weken voor je! ooehhh zou zo leuk zijn he als t gewoon lukt Elke! zie t al helemaal goed komen! :thumup:

20. jackisis

jackisis Bekend lid

20 jun 2008
    526
    0
    0
    elke.. spannend! ik heb deze maand ook goede hoop voor je...
    en wat je zegt klopt enorm! want zo ging het bij mijn andere opa ook.. maar mijn opa zegt vaak, ik ben niet bang om dood te gaan.. zijn vrouw en 3 van zijn kinderen wachten hem o volgens hem in de hemel.. dus zegt hij altijd... het komt dan wel goed... wel een fijn idee dat ie niet bang voor de dood is..
    ben ik zelf ook niet, maar wel voor wat ik achter moet laten...
    ik lig lekker in ijn bedje tv te kijken... jullie horen morgen wel weer van mij... weer een lekekr dagje voor mezelf.. zonder de kids...

Deel Deze Pagina