De Flubbers

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door vliegje, 17 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Ohja heb nu echt de laatste test gedaan voorlopig haha moet je mijn album zien :oops: ik weet, t is overdreven maar ja zo heb ik tot de eerste echo tenminste iedere 4 a 5 dagen bevestiging dat t goed gaat voor zover..

2. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    leuk! Al die testen op een rij :)

Ik wil wel gaan schaatsen ja.
    En veel zwemmen. En bowlen. En verder veeeeeeeeeeeeel wandelingen, eten en drinken en slapen :)

3. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Ja grappig om te zien he die testen bij elkaar..
    Ik heb zomaar t gevoel dat er snel meerdere zwanger flubbers zullen zijn, voor degenen die nog niet zwanger zijn ziet t er positief uit toch?
    Renaat aan t prikken en echt kans nu, Vlieg operatie en dan ook vast snel zwanger, Elke een goede eisprong gehad, Tali een normale cyclus dus ook gewoon lekker kans op bevruchting! Zal ECHT voor jullie duimen hoor!

Melanina hoe is het met jou? al een beetje hersteld?

Tamaar, geef jij me nog op voor mvm? kan me voorstellen dat je er niet aan toe komt in alle drukte, geef t dan ff door, dan doe ik t zelf wel goed?
    Hoe gaat het daar allemaal?

4. Tali23

Tali23 Actief lid

19 sep 2008
    299
    0
    0
    zorg
    zoetermeer
    hihiihi
    jeetje Lynnes! :D

volgens mij ben je zwanger :D::p

Echt gaaf!

5. Elke1984

Elke1984 Niet meer actief

Lynnes, ik weet nog niet of ik een goede eisprong heb gehad hè... Donderdag bloedname en dan weet ik het. Ik schat dat ik eind volgende week dan kan testen. Maar dus eerst donderdag afwachten hè... [-o<
    Ik heb geen eisprong gevoeld deze keer (in tegenstelling tot de 50mg-cycli) maar ik heb wel 5 dagen pijn gehad links (en daar zaten ook de eitjes klaar), misschien heb ik hem 's nachts gehad ofwel heb ik hem gewoon niet gehad... :( Als het niet raak is deze keer, zal ik eens terug ovu-testen bestellen. ;)
    Wel leuk die testen van jou! :D Kan je in de baby-album plakken ofzo. :D

Vlieg, hoop dat je je examen hebt gehaald...zo'n zever die erbij komt! :rolleyes:
    Hoe gaat het voor de rest met je?

Tali, nog geen ei op komst?

6. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Elke, ik ben benieuwd wat er uit je bloeduitslag naar voren komt.
    Ik voelde sinds stoppen met de pil álle keren mijn eisprong, alleen deze keer niet. vond het vreemd en ging er daarom vanuit dat t wel niet raak zou zijn.. en dat ie misschien snachts is gesprongen net als jij denkt. maar ja je ziet de rij testen he :D wie weet ! En als je je adres even geeft dan stuur ik je de rest van mijn ovutesten op per post. heb er toch niets meer aan ;) heb er nog een stuk of 30 liggen. en t zijn goede want kon er precies mijn ei mee spotten.

7. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Elke, alles kan nog :)

Hier alles oke. Gister ongie geworden en veel buikpijn gehad. Vandaag ging beter.
    Kreeg weer een aanvraag voor een communieshoot, morgen even kijken of ik een middag vrij kan krijgen op kantoor, ik zit zo vol maar wil deze klant er nog tussen zetten...

trusten meiden!

8. Tali23

Tali23 Actief lid

19 sep 2008
    299
    0
    0
    zorg
    zoetermeer

Ik zou het niet weten eigenlijk :oops: ik denk het niet ik hou me aan mijn 14 dagen nog :( tot nu toe liet ik het aan moeder natuur maar die doet nog steeds niet haar werk volgends mij! :(
    Ik denk dat ik ook van die ovulatietesten ga halen volgens mij gaat dat n stuk makkelijker!

:D

9. Tali23

Tali23 Actief lid

19 sep 2008
    299
    0
    0
    zorg
    zoetermeer
    euh kunnen jullie me vertellen hoe dat werk?
    :D

10. Elke1984

Hahaha! :)
    Je begint er gewoon mee rond de 10e dag van je cyclus en je plast erop (net zoals een zwang.test) De teststreep moet minstens even zichtbaar zijn als de controlestreep om positief te zijn en dat betekend dan dat je ei binnen 24-48u springt. ;)
    Je mag de test ook niet met ochtendurine doen.

Lynnes! Wat lief van je seg! :D We zullen mss ff afwachten wat deze cyclus geeft maar als ik ongi wordt, neem ik ze graag aan! Als het deze ronde dan toch geweldig nieuws wordt, kan je er nog iemand anders blij mee maken hè... ;)

Ik zal het adreslijstje al eens doorsturen naar iedereen! Dan hebben we allemaal elkaars adres! ;) (van diegenen die het hebben gegeven toch... :D )

Slaap lekker allemaal!
    Dikke smakkerd!

11. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Lyn, ik wil eigenlijk ook wel wat testjes van je overnemen, 10 ofzo. Laat maar even weten wat je ervoor wilt!

enne, dames, bijna op paging 200 in, 3 maanden tijd ofzo? Hahahhaha.

12. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Haha t lijkt erop dat ik de ovutesten beter kan verloten of delen ;) We wachten de nod van Elke even af, en dan hoop ik dat jij ze niet meer nodig hebt he ;) Jullie allemaal trouwens. En dan verdeel ik ze over jullie goed? dan zijn we allemaal blij :D En ik hoef er niks voor te hebben hoor, dat zit wel goed.
    Kom net uit bed :oops: zo heeerlijk lang uitgeslapen, dat kleine ukkie vreet zooooveel energie van me, niet normaal.. pfff :)

13. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Nou Elke's NOD red ik niet hoor hahaha.
    Na de operatie moet ik denk ik wachten op een ongie... dus hopelijk is dat wel binnen een maandje ofzo...
    Maare, is goed :)
    lief van je!

Slaapkop :)
    geniet er maar van zolang het kan.

14. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Als je ze eerder wilt hebben dan zeg je t maar Vlieg?
    Pff ik vrees dat de tijd van misselijkheid ook bij mij is aangebroken, weet sinds net dat de wc pot van binnen ook mooi schoon is... pff
    hopen dat t eenmalig is, maar vrees van niet. :)

Tali, hoe doen je katjes het?

15. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    ojee, misselijkheid en overgeven is vervelend. Maar je neemt alles voor lief he :)

Ik krijg de 23e mijn operatie, dus als ik ze rond de 30e zou kunnen krijgen, zodat ik het een beetje kan peilen, zou het fijn zijn.
    Ik wil best verzending betalen hoor! Je hoeft ze niet voor niks weg te doen ;)

16. Tali23

Tali23 Actief lid

19 sep 2008
    299
    0
    0
    zorg
    zoetermeer
    Hi meiden!

Vandaag zijn mijn pleegkinderen 1 week oud geworden! ze zijn echt heel erg mooi ik kan helaas hier geen foto's plaatsen omdat ze te groot zijn ofzow :(

Maar op mijn hyves heb ik er weer n aantal bij gedaan!

Lynnes, Misselijkheid is niet leuk maar ja je weet het in ieder geval waarvoor je het doet!
    Ik zou willen dat ik nu misselijk was voor hetzelfde doel ;)

Fijne Dag allemaal

17. Elke1984

Lynnes...je had er niets over mogen zeggen, over die misselijkheid! Je hebt het lot getart! :)
    Hoop dat het niet te erg wordt...
    En bedankt voor de ovu-testen al hè! Hoop zoooo dat ik ze niet nodig zal hebben. [-o<

Tali, zal eens snel naar je hyves gaan kijken se... :D

Vlieg, mijn NOD is wel voor de 30e zenne! ;) Ik ga, als morgen blijkt dat ik een goeie eisprong had, 21/03 als NOD nemen, denk ik. Dus dan heeft Lynnes nog tijd genoeg om ze allemaal naar jou te sturen hè. ;) Hopen dat jij dan ook eens een knalpositieve ovu-test hebt! Dan kunnen jullie er toch eens lekker voor gaan hè... ;)

Lynnes, ik vind toch ook dat je ze niet gratis moet wegdoen zenne. Het heeft jou toch ook geld gekost. :)

Slaap lekker, lieve meiden!
    Morgenavond gaan we nog eens een zaal bekijken. Ben benieuwd! :D

18. Elke1984

Goeiemorgen! Hier ben ik alweer... :pale:
    Had gisteren de late dienst en omdat er zieken zijn, moet ik nu de vroege dienst doen... Pfff...ben zoooo moe! Om half 2 sliep ik nog niet! :(

Prettige werkdag allemaal hè!

Lynnes, al 6 weken vandaag ! :D Voor je het weet, ben je bevallen! ;) :)

19. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Elke, succes vandaag! Hopelijk heb je een goed ei gehad :)
    En ja, ik zou na 6 maanden ook wel weer eens een echte kans willen krijgen... ik heb ooit een keer een ei gehad in augustus ofzo....

Straks naar het ziekenhuis voor een gesprek met de opname.
    Vandaag tot half 4 op kantoor en vanavond fotograferen bij het galabal bij de luchtmacht.
    Ik probeer nog even langs te wippen vandaag, anders zien jullie me morgen weer!

20. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Heey even snel, moet naar school, Elke werk ze, en allemaal een fijne dag meisjes! doeiiii

Deel Deze Pagina