Fijne dag iedereen! Hier gaan we het hele huis schoonmaken! Ik samen met mezelf iedereen is nu het huis even uit dus ik neem ervan! lekker muziek aan en huppeké! Fijne dag iedereen!
Maak ik met mijn bericht 200 pagina's? In ziekenhuis alles oke, hart, longen, bloeddruk goed. Dus klaar voor de operatie... nog anderhalve week... Tot morgen meiden!
spannend vlieg, wel fijn om te horen dat dit allemaal goed is. APK-gekeurd, hihi. Nu ben ik samen blij met je 200 PAGINA'S JOEHOE JOEHOE JOEHOE. Elke, veel plezier met het bekijken van een zaal, komt toch stiekum aan dichtbij, het huwelijk. Kei leuk. Willen jullie iets intiems, of pakken jullie het groot aan? Lyn, ik heb eens gehoord dat als je misselijk bent je hormonen heeeelll gooooeeeedddd hun werk doen. Dit houdt in stand dat je kindje blijft zitten waar het voorlopig zit. Dit heb ik me altijd maar voor ogen gehouden. Wat bij mij hielp was, is rustig de dag beginnen, niets haasten en in bed al een crackertje eten. Zo ben ik de eerste tijd doorgekomen. Op een moment merk je vanzelf dat het minder wordt. En kleine beetjes eten helpt ook goed. Hier is alles goed. Gelukkig goed bericht gehad van mijn schoonmoeder, ze is helemaal gezond. Ze dachten alleen een bacterie gevonden te hebben. Dit wordt nu op kweek gezet, maar verder zal ze zelf de schouders eronder moeten zetten en moeten opknappen. Afgelopen weekend hebben we de kinderwagen gekocht, een rode mutsy 4rider single spoke. Ze hadden het op vooraad dus hij staat al in de berging te pronken. In het donker hebben e al een proefrondje gereden, haha. Liefs mona Tali, ik zal eens kijken naar je pleegkindjes, hihi. Al 1 week oud...... Tamaar, hoe is het bij jou? Hoe doet zenna het?
Hoi hoi daar was ik weer s.. dagje school gehad maar ben echt bekaf.. misselijkheid beperkt zich nu nog tot kokhalzen en niet zo vaak dus gaat goed, en als ik honger heb en in de supermarkt sta, vind ik alles zo vies! haha ik ben al een paar kilo kwijt, collegas vroegen al of ik aan de sonja bakker ben, vooral mijn gezicht wordt een stuk dunner. ze moesten s weten heb totaal geen eetlust, maar zorg wel dat ik van alles genoeg binnen krijg natuurlijk. Mona thanx voor de tips! zal de crackers naast bed zetten. Alleen omdat ik niet zoveel misselijk ben ga ik meteen twijfelen of t wel goed zit.. haha , stom he! Vlieg wat lekker dat je idd helemaal gezond bent voor de operatie, nog 1,5 week idd, zo tel ik naar de echo af. als ik t goed heb gaan jullie dus bijna op vakantie! YES lekker Tali, huisje aan kant? kom dan maar hierheen En Mona, MOOI he stiekem een proefrondje rijden hahaaa LOL man! moesten jullie niet onwijs lachen 8)
lyn, misselijk is misselijk, dan heb je ook hormonen en werken ze zekers te weten. Geen zorgen maken. We moesten indd lachen met ons proefrondje.
Wij waren net even bij de prenatal, wat een geld zeg die kinderwagens! pfff blij dat we t van schoonouders krijgen hihi Net alvast even de eerste twee zwangerschapsbroeken gekocht, zitten heeeerlijk! En t zijn hippe moderne broeken net alsof je een gewone spijkerbroek aanhebt. vond t zonde om nu nieuwe broeken te moeten kopen en straks niet meer te passen met een paar weken. Mijn darmen puilen erg uit, t zag er echt niet meer uit haha
Dag lieverds! Eindelijk thuis seg! Moet alweer om kwart voor 5 opstaan... Morgen ook weer een hele dag weg... Resultaten bloedname heb ik ondertussen, heb een goeie eisprong gehad! Heb echt een goeie progesteronwaarde voor de eerste keer ! Ben zoooo zenuwachtig, probeer het niet te zijn maar ik krijg mezelf niet zo goed tot rede... Lynnes, bij die dame waarvan ik de site eens had geplaatst zijn de kinderwagens veel goedkoper hè... Weet niet meer of jij ze mooi vond, die ouderwetse wagens. Leuk seg, je eerste zwangerschapsbroek! Mona, hoop echt dat we dit jaar nog trouwen eigenlijk... Maar we zullen nu eerst volgende week maar afwachten... Geweldig van je schoonmama seg! Ben echt blij voor jullie! En al een kinderwagen gekocht! Goed seg! Al voor een kamertje aan het zien? Vliegje, Helemaal goedgekeurd! Netjes! Slaap lekker allemaal! Ik mis Luna...
Goedemorgen. Ben gesloopt, gister galabal gefotografeerd, was leuke groep! Vanavond zorgen dat alle foto's afkomen... morgen namelijk wéér een shoot. Ben echt doodmoe, maar laatste dagje op kantoor. Morgen en zondag nog thuis werken en dan vakantie Mona, leuk dat jullie al een wagen hebben Elke, succes vandaag! Lyn, sterkte met je misselijkheid.
Elke Yes wat goed, je hebt een eisprong gehad! oehhh vind t zooo spannend voor je.. leef echt met je mee. tot wanneer is je nod ongeveer? hoop zó dat er deze maand nog iemand gezellig bij me komt mee zwangeren.. of 2, of 3 óf allemaal Vlieg, nog ff doorbikkelen en dan dus vakantie! des te lekkerder om van te genieten he als je zware werkweek hebt gehad. Ik heb er weer een symptoom bij, lijk wel een puber met een aanval van jeugdpuistjes. gisteravond niets, vanochten wel 20! ach ja, mag evengoed niet klagen. Elke ik vind die ouderwetse zo mooi, maar niet praktisch voor mee in de auto enz he.. dus we gaan toch voor een modernere versie.
ik wil wel mee doen hoor Lynnes! neeeeeh, We gaan met z'n alle! kunnen we in juni allemaal aan n bak ijs of aan augurken met slagroom hahaha Hier hebben de kittens het licht gezien! althans sommige hun oogjes zijn open.. alllemaal mooi grijs( dus gewoon nog steeds blind hahaha) maar zooo schattig heeft heeft nu meer iets weg van n kat dan van n hamster Vandaag lekker de hele dag bij de ouders van kev gezeten... ik ga nooit alleen naar ze toe, dus vond dat het n keer mocht... ze vonden het erg leuk en hadden het denk ik nooit verwacht van mij! ik ben wel gezellig enzo maar ik ben niet iemand die de ouders van ... schoonouders noemt of snel 3 kussen geef... wel altijd n hand. Tja sommige vinden dat raar ik kan mezelf gewoon niet veranderen. misschien te vaak teleurgesteld in mensen geweest. waardoor ik gauw afstand creeer . Nou toch n geslaagd idee! ga ik vaker doen Dikke kus aan iedereen Elke! hup hup met de eitjes Lyn, nu kan je iedereen zeggen dat je nog in de pubertijd zit en je mag je pubers gedragen hahaha
pagina 200..jeeeeetje we gaan hard zeg nouuu kd8 vandaag eventjes goh zal het toch vandaag nog niet gaan worden..dus ik eind van de middag mn inlegkruisje dr uit gedaan.. aangezien ik al de hele week van die dingen gebruik en er steeds maar niks kwam.. ga ik net naar de wc.. en ja hoor begin van mn ongie.. tjah en kan nu natuurlijk niet naar het zhuis bellen dus moet wachten tot maandag..pfft! tali bevalt goed als oma? lynn komt vast wel goed.. khou het maar positief heh vlieg alvast fijne vakantie! elke wat fijn dat je n ei gehad hebt! jahoeee! nu ff wachten nog heh wat zegt je gevoel? zoo kga ff wat eten want hebk nog nie gedaan.. fijne aaf allemaal! liefs renaat
Ik voel sinds gisteren (vooral vandaag) steekjes in m'n onderbuik die ik nog nooit gevoeld heb, heb ook de hele voormiddag ongi-RUGpijn gehad... Was zo bang dat ik ongi werd...dan zou het weer om zeep zijn maar voorlopig nog niks... [-o< Ik hoop zoooooooo hard! Maar durf niets te zeggen want ik weet het echt niet... Balen seg dat je nu niet meer naar het ZH kan bellen? Waarom eigenlijk niet? Omdat het te laat is? Zou naar m'n gyn thuis bellen dan ofzo. Smakelijk! Tali, net de fotootjes (eindelijk) eens bekeken van je poezekes! Zooooo schattig! Toon zei al direct: "we nemen er géén hè" Lynnes, ik zit nu op CD 22. Heb m'n ei ten vroegste vorige week donderdag gehad en ten laatste zondag, denk ik. Die dagen had ik pijn maar ik heb m'n eisprong zelf niet gevoeld deze keer dus... : De meeste van die ouderwetse kinderwagens kan je wel makkelijk in de auto vervoeren zenne. Heb het ook moeten vragen van Toon, anders wil hij het ook absoluut niet. Er zijn er enkele waarbij het niet kan maar de meeste wel, zei ze. Anders moet je er eens gaan kijken ofzo? Vliegje, slaap lekker! Bijna vakantie! Heb gisteren ook 2 weken vakantie geboekt..Raad eens wanneer hij begint?! Juist ja, 6 juni!
Dus je kan mee Elke? Enne, ik heb zo het gevoel dat je zwanger bent... van de week had ik dat bij iemand op een ander forum ook en ze is zwanger Hee dames, hebben jullie mijn nummer? Willen jullie mij smsen van de week als er zwangere bij komen? Ik heb mijn telefoon niet veel op zak, zal veel in het huisje blijven liggen. Maar dan kan ik wel af en toe kijken Renaat, balen meissie Had zulke goede hoop voor je! hoe nu verder? Weer spuiten?
oeeh Elke ik heb ook zomaar een goed voorgevoel. ik had zelf 5 dagen na mijn ei heel veel wit slijmverlies en ongeveer een week na mijn ei de innestelingsbloeding van 3 dagen.. waardoor ik eigenlijk al genoeg wist! 1 dag na de bloeding testte ik al posi. En de steekjes had ik wel, en ongi rugpijn pas na mijn NOD. en vergeet niet, ik testte 4 dagen voor NOD al positief he! dus jij zou komende week toch wel eens een testje kunnen wagen zal zoooo voor je duimen! je hebt t ZO verdiend.. WANNEER ga je testen? Vlieg, ja tuurlijk gaan we je smsen, komt goed! Maar niet teveel kijken he, lekker genieten van je vakantie
Vlieg, ik ben er vrij zeker van dat ik meekan ja! Oh en Renaat is nog niet écht begonnen met de ICSI hè, ze heeft nu haar eigen cyclus platgelegd als ik het goed heb. Ik heb je nummer! Lynnes, ik weet het echt nog niet wanneer ik ga testen... Ga proberen me zeker tot donderdag in te houden... Vandaag voel ik trouwens weer helemaal niks. Wil er echt niet teveel op hopen, ga weer zo teleurgesteld worden hè. Ga me klaarmaken, moet met de late gaan werken. Is het bij jullie ook zo'n mooi weer?
Elke, ik ben zooo benieuwd Ik krijg zo visite, dan om 13u nog een keer visite en om 14u shoot. Ik kom vanavond weer langs.