Elke ik vind t ook erg spannend hoor. het zou toch gewoon eens zo kunnen zijn he ben benieuwd of je t tot donderdag volhoudt Vlieg, succes met je visite! Ga zo werken, ben me toch mooooooooeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee meiden, stond net onder de douche nog te slapen tegen de wand aan :sick: de neemt echt al mijn energie
idd elke.. nu alleen mn eigen cyclus platgelegd nu nog wel door met de lucrin.. en maandag ff bellen voor hoe en wat...dus hoop jullie dan meer te kunnen vertellen ^^ succes met werken elke ennuh kduim echt voor jullie..gun het jullie zooooo lynn slapen onder de douche? w000w dan ben je idd goed moe... hoeist verder met het overgeven enzow? nog steeds of al wat minder? jij ook veel succes met werken. tamaar hoeist daar met je k3? hoe voelt dat? loopt het allemaal lkkr? hoe is je mannetje eronder? hoeist met de rest? nog plannen voor t weekend? wij gaan vandaag ff naar vrienden van ons.. en verder hebben we nog niks op de agenda staan liefsss renaat
Hoi hoi! Hier ben ik terug! Af en toe nog wat vage krampjes gehad, net zoals gisteren maar ben zo bang dat ik er gewoon te veel aan denk en het me inbeeld ofzo. Lynnes, slapen onder de douche! Ik ben nu altijd al zo moe als ik minder dan 10u slaap, wat gaat dat zijn als ik ooit zwanger ben?! Renaat, dankjewel! Gezellige dag gehad vandaag? Wij weten nog niet wat we morgen gaan doen...zal van het weer afhangen... Vlieg, jij ook een gezellige dag gehad?
Renaat, das waar ja. Sterkte meis, ben erg benieuwd hoe nu verder. Elke, wat spannend he Hier ging alles oke vandaag, drukke dag gehad. Maar foto's zijn leuk geworden. Op het eind nog erg leuke spontane foto's gemaakt. Ze mogen nog niet online, pas wanneer het meisje de communie heeft gedaan (begrijpelijk) dus in mei laat ik wel wat zien Ga nu nog wat bewerken (ben al vanaf 14u met de foto's bezig incl. de shoot zelf) en daarna naar bed. Morgen uitslapen, lekker met Sho lopen, het album maken en onze tassen inpakken Nog 2 nachtjes slapen
Goedemorgen allemaal! Lekker geslapen? Ga weer eens te werk, weer een nieuwe week voor de deur, wat gaat de tijd toch snel! Fijne dag!
goeie morgen... elke geweldig een eisprong!1 spannend nu he? renaat...ik denk aan je, hoop dat je ook snel duidelijk heid hebt... lynn.. ook alweer bijna 7 weken.. spannend nog even tot de echo he? hier gaat t super! we leven op een grote roze wolk! zenna doet t heel erg goed, zit bijna weer op geboorte gewicht 3680, dr naveltje is gisternacht afgevallen, en had vannacht al 5 uur tussen 2 voedingen zitten... dan kan je ekekr bijtanken qua slapen haha Nies is echt zoooo lief voor ons allemaal.. hij is ook erg handig met die kleine.. morgen gaan we even met dr langs mijn werk.. bij de kindjes.. even showen en traktatie brengen.. haha Ik voel me zelf ook heel erg goed. moet echt uitkijken dat ik niet meteen alles ga doen haha vandaag is onze laatste dag met de kraamhulp.. maar het is ook goed zo.. alles loopt ook zo lekker! we zijn enorm verwend met kleertjes en kado''s en mega veelkaarten leuk! vannacht had ik alleen heel erg steken in mijn liezen.. kon echt niets meer, 2 para's en een kruik hielpen pas na een dik uur.. ik dacht dat ik flauw viel zo pijn! vond t erger dan bevallen.. Straks maar eens vragen aan de kraamhulp of verloskundige, die komt ook afsluiten vandaag.. dikke kus van mij
Tamaar, wat klinkt dat allemaal goed (behalve die steken dan, wat zou het geweest zijn?). Geniet ervan! Ik ga nog werken nu, aan de foto's. Bijna op vakantie!
die steken waren idd mijn banden die terug rekken in de vorm, was ook wat drukker geweest gisteren voor het eerst.. het kon geen kwaad is alleen maar vervelend..
De ellende hier houdt niet op.... papa belde net, het ging met hem ook al niet goed. Had van de week een longontsteking. Nu belde hij dat Joost wéér in het ziekenhuis ligt, weer een longontsteking..... Dit gaat gewoon helemaal fout. Joost raakt veel te veel aan de sukkel... We weten dus nog niet of we op vakantie gaan. Nog even en ze kunnen me oprapen. Ik trek het gewoon niet meer. Heb rust nodig. Ik moet zoveel werken de komende maanden, operatie voor de boeg, dan nu weer de ellende met Joost. Wanneer houdt het eens op voor dat ventje.... Vanavond gaan we dus weer naar het ziekenhuis. Dan maar even kijken wat we doen met de vakantie. Als Joost er slecht aan toe is... daarbij is mijn collega ook veel weg op kantoor van de week. Als ik dan ook weg ben en papa is er niet veel, dan staat mijn oom steeds alleen. Dat gaat gewoonweg niet. Het ging de laatste week zo lekker, zat lekker in mijn vel, had zo'n zin in de vakantie, maar nu... hoeveel kan een mens hebben
Oh lieve Vliegje...weet niet goed wat zeggen. Leef echt enorm met je mee. Begrijp ook héél goed dat je nu niet weet wat te doen. Langs de ene kant zou ik je aanraden toch die vakantie te nemen omdat je het écht wel nodig hebt maar langs de andere kant weet ik niet of het zijn uitwerking zou kunnen hebben... Zo moeilijk! Je moet in ieder geval wel eens even tijd voor jezelf nemen, al dan niet samen met je ventje! Echt doen zenne! Een ontzettend dikke knuffel voor je! Er brand hier een kaarsje...
We hebben besloten toch op vakantie te gaan. Joost had erg hoge koorts, en ze denken aan een longontsteking waarvoor hij ook behandeld wordt. Ze hebben hem nu naar een ander ziekenhusi gebracht, wie weet wordt hij nu wél goed behandeld, want het zou best kunnen dat het andere ziekenhuis hem steeds te snel naar huis stuurde. Papa, stiefmama en mama vonden gewoon dat we moesten gaan, gaat het ineens slecht dan zijn we zo thuis want we zitten maar een uur van huis af. Hopelijk krijgen we die rust, want mijn hele lijf doet zeer. Spierpijn ofzo, misschien alle stress die eruit komt. Heb ook 2 dagen gewerkt achter de pc waarbij ik niet altijd een goede houding heb.. Mijn tas is in ieder geval gepakt, dus hopelijk knapt Joost snel op en kunnen wij onze rust pakken.
Vlieg wat n nare situatie weer... pff.. maar idd lijkt me iig voor jou heel belangrijk om even goed tot rust te komen.. En wij duimen natuurlijk dat het met joost straks weer stukken btr gaat. [-o< en jah.. probeer er toch een beetje van te genieten dat je er ff tussenuit bent.. tamaar blij dat het daar zooo lekker gaat! (op de bandenpijn na idd) volgens mij willen we allemaal wel zo'n bevalling en zo'n makkelijk kindje op de wereld zetten hehehehe ik teken ervoor hoor..maarja heb je niet voor het kiezen heh... eerst nog maar zwanger worden elke wanneer kun je mogelijk al testen? ben benieuwd zooo hier zo mn bed maar bezoeken.. ben moe.. prikken gaat afgelopen 2 x wel weer goed.. daarvoor had ik een paar x geprikt dat deed zeer.. :S niet de vloeistof maar de naald d'r in zeg maar.. magoed mag niet klagen ^^ dus ik brei er een endje aan.. en zeg tot morguh! fijne aaf en slaap lkkr allemaal!
Oh vliegje Sterkte! Hopelijk kan je iig genieten van je vakentie. Lekker niets doen ... Elke, Wanneer wil je gaan testen? spannend he Tamaar, Je moet bijna zeker heeeel gelukkig zijn... 3 prachtige meiden een lieve man naast je ... Heerlijk toch? geniet geniet en nog eens genieten! Ik kan hier niet wachten totdag ik weer eens kan gaan testen maar eerst eventjes op n eitje wachten... We hebben het hier over gehad en mocht het deze maand niet raak zijn gaan we naar de HA. dusss hopelijk deze maand... liefs, Tali
geniet er maar goed van vlieg! ooow en hier ook spannende ochtend achter de rug.. moest en koken opt werk en bellen voor hoe enwat ^^ maar beide gelukt (op papperige rijst na hahahah) en betreft het prikken.. moet 18-3 beginnen met de menopur en dan 25-3 echo om 8:10 dus net voor dak moet werken en dan als alles goed gaat op 1-4 de punctie... dus spannende dagen ^^ bedacht me toenk opgehangen had dat het al overmorgen is dat ik met de menopur moet beginnen.. lolz klonk nog zo ver weg toen ze het zei liefss renaat
renaat.. spannend zeg! ik kan me voorstellen dat je er helemaal hyper van bent haha... en idd dat is al lekker snel! vlieg... denk dat ik te laat ben, maar wilde je nog wel een fijne vakantie wensen... tot vrijdag! hier voor het eerst naar buiten geweest vandaag.. lekker weer was het.. vond het zelf ook heerlijk om weer buiten te zijn... Zenna heeft t ook prima gedaan en we liepen natuurlijk allemaal heel trots te wezen... haha Loïs op school straalde helemaal van trots... Ik voel me ook zo goed! ben echt toppiefit, zo voelt t... Zenna had vannacht weer 5 uur tussen de laatste en nacht voeding inzitten heerlijk zo kom je zelf ook nog aan je slaap toe... Ook zijn e nog even op mijn werk geweest vanmorgen.. ik mis de kids ook wel en zij mij gelukkig ook haha... Voor de rest hebben we haar lekker in haar bedje laten slapen om alle indrukken een beetje te kunnen verwerken van vandaag.. volgende week maandag komt de wijkverpleegkundige bij ons langs en zullen we zien hoeveel ze dan weegt... haha dikke kus tammie
Hoi hoi meiden! Renaat, zoooo spannend seg! Eindelijk voor het 'echie'... Ben je nu niet erg zenuwachtig? Tamaar, leuk seg, zou ook zooooo trots zijn en nogal pronken zenne! En ze slaapt zo flink! Echt een geweldige dochter al! Vlieg, hoop dat je lekker kan genieten van je vakantie! Tali, ik ga ten vroegste donderdag testen maar ga proberen me iets langer in te houden... Goh, voor jou ook spannend seg dat je naar de HA gaat als het nu niet raak is. Was je voor je van Maia beviel, ook zo onregelmatig? Wat klachten betreft hier, ik ben zooooo prikkelbaar! Vind het zo erg voor Toon, hij doet zo zijn best maar ik kan echt niks hebben...denk dat het meer door de onzekerheid is dan door de hormonen. Heb voor de rest af en toe steekjes in m'n buik maar kan evengoed door aankomende ongi zijn. Heb nog totaal geen pijn in m'n (.)(.), dat vind ik dan weer wel een beetje gek want heb ik normaal heel erg na de eisprong. Heb ook véél energie (door het lente-weer, denk ik) dus dat wijst ook niet op een zwangerschap... Ach ja,...nog ff wachten...
Nee nooit ik was altijd netjes met 28 dagen ong, k kon de klok op gelijk zetten maar nadat ik n spiraal heb gehad gaat het heel anders We zullen zien wat de HA zegt hierover, ik hoop dat ze met kan helpen. Mijn eerste zwangerschap is zo gemakkelijk gegaan dat ik me nog nooit met cyclussen of eitjes heb bezig gehouden. dus tja