De Flubbers

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door vliegje, 17 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kanjer

kanjer Bekend lid

8 mei 2008
    626
    6
    18
    Vrouw
    en en en? ;) elke...hooop het voor jullie :D

goedemorgen btw :D

pfff ik moet om 9u beginnen en heb totaal geen zin.. maja.. komt vast goed :D

thnx voor decomplimenten voor t prikken... :) tiz voor n goed doel.. en soms is het idd ff tanden op elkaar.. :D maar we gaan dr voor...en hopelijk issut maar van korte duur dit geprik en zijn we strks lkkr zwanger :D

fijne dag vandaag allemaal!

2. Elke1984

Elke1984 Niet meer actief

Ben vandaag ongesteld geworden... :cry:
    Meiden, ik kan ff niet meer. Ben helemaal op...

3. mona23

mona23 Niet meer actief

elke een heeeeeeeeeellllllllllllllllllllllllllllllllllleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee DIKKE knuffel

4. jackisis

jackisis Bekend lid

20 jun 2008
    526
    0
    0
    Elke.....*knuf* ik weet even niets te zeggen... het spijt me heel erg voor je...

5. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    HMFF wat ontzettend balen Elke,had t zo voor je gehoopt! Maar je weet iig wel dat je een goede eisprong hebt gehad! Dat is toch positief. t is ff doorbijten maar op naar de volgende ronde. t gaat je echt gewoon nog steeds lukken hoor! Wij waren trouwens nu deze ronde zwanger doordat we alle dagen rondom eisprong sex hadden ipv om de dag, en heb flink randjes gefietst ;) de vorige ronde niet, misschien een tip voor jullie? Kop op meis, al voel je je nu rot. Een hele dikke zoen en knuffel!

Heb hier eindelijk ff een beter dagje, virus begint over te geraken geukkig. kan nu zonder te trillen uit bed blijven en wat in huis doen.

Liefsss

6. Tali23

Tali23 Actief lid

19 sep 2008
    299
    0
    0
    zorg
    zoetermeer
    Oh elke, wat sneu....

:( :( :cry:

Kom op meis, alles komt goed.

Dikke knuf!
    Tali

7. Elke1984

:oops: Dankjewel voor de lieve woordjes en lieve knuffels! :cry: Heb de hele dag gehuild, echt geen leuke dag...had op m'n werk naar Toon gebeld en die is dan gekomen om me te troosten. Toen kon ik gelukkig weer ff verder.
    Maar nu, ik heb dus geen bloedverlies meer gehad sinds vanmorgen.
    Het zit zo, ik ging naar het toilet en had in m'n potje geplast. Test was negatief. Toen veegde ik me af en had ik allemaal bloed. Een tampon ingedaan waar 3u later nog een beetje bruin/rood bloedverlies aan hing en deze namiddag nog maar een héél klein beetje bruin. Heb ook geen krampen ofzo wat ik normaal wél altijd heb als ik ongi ben. Heb alleen rugpijn maar weet niet goed of het ongi-rugpijn is of door het tillen opt werk.
    En nu ben ik natuurlijk wéér aan het hopen dat het een innestelingsbloeding is zoals bij Lynnes maar ik voel me zo verdrietig en durf er echt niet op hopen en vind het zo raar dat die test vanmorgen dan toch nog negatief was... :rolleyes: :(
    Maar ik weet dus eigenlijk nog niets! Pfff... Ik dacht erover om ff rust te nemen maar Toon zei al direct daarstraks: "we gaan toch nog verder proberen hè" dus kon het niet over m'n hart krijgen om hem te zeggen dat ik ff niet meer wil. Ik wil zo graag ff rust in m'n hoofd, voel me momenteel zo ontzettend verdrietig en het beheerst m'n leven véél te erg... :(
    Las vanmorgen zooooo'n mooi gedicht hier op de site, moest ik hélemaal huilen. Zal het hier ook ff plaatsen...

8. Elke1984

Ze zeggen dat als ik teveel aan je denk, dat je dan niet komt. Dus ik denk niet aan je. Tenminste, dat denk ik. Ik ben blij, ik zing en dans, ik feliciteer iedereen, en gun het anderen zo. Ik doe leuke dingen, drink mijn wijntje, eet veel bloederige dingen en lekker veel met rauwe kaas. Ik ga op stap tot in de late uurtjes, zeg dat ik zo van mijn luxe vrije leven geniet. Ik denk vooral niet aan jou.

Ik richt me op van alles en nog wat. Die kast moet maar eens opgeruimd, en wat is die gootsteen vies zeg. Die muur kan wel een verfje gebruiken, en wat moet ik ook alweer allemaal doen voor mijn werk? Ja, doe vooral van alles zeggen ze, en weet je wat je vooral niet moet doen? Eraan denken! Slecht hoor. Eraan denken. Dus ik denk er niet aan, vooral niet aan jou.

Ik hou me groot, hef mijn hoofd. Ga naar de drogist en sla maar weer eens in voor deze maand. Had ik deze week niet een feestje? Goh wat fijn.... Heb wel zin in een mojito. En ja, de vakantie is toch al geboekt, eigenlijk wel praktisch zo. Ja.. Het komt eigenlijk wel beter uit zo.. Hoe plan ik mijn agenda vol genoeg? En waaraan kan ik allemaal denken? Want dan denk ik vooral niet aan jou.

Maar dat gaat niet... Want voor hetzelfde geld was je er nu al. Dan wist ik al hoe het moest, had ik je al eens in bad gedaan. Had ik je al vol trots getoond aan iedereen die je wilde bewonderen. Had ik met je gewandeld buiten toen het gesneeuwd had. Had ik ‘s nachts naar je gekeken als je sliep. Had ik je geknuffeld en geroken. Maar dat kan niet. Ik mag zelfs niet aan je denken. Want dan kom je niet. Zeggen ze.....

Maar ik mis je toch.

9. kanjer

kanjer Bekend lid

8 mei 2008
    626
    6
    18
    Vrouw
    kopop lieve elke!

zeer mooi gedicht dat je gevonden hebt.. en het is idd zo dat men dat onwijs vaak zegt...
    (....en het woord nemen gebruikt men ook veel.. 1e keer als iemand dat zegt.. zeg ik er wa van...2e keer mayb nog wel...3e keer laat maar.. )

en komop meid! ik kan me wel indenken hoe je je moet voelen... maar ook voor jullie komt er n dag! zkr weten.. en des te harder we allemaal een gat in de lucht springen voor jullie!

dikke dikke dikke knuf!

10. Elke1984

Ja, idd! Precies of je néémt een kindje! :rolleyes: Tsss... :evil:

Ben jij soms ook niet héél erg bang dat je nooit dat geluk zal kennen? Dat het niet voor je is weggelegd? :(

11. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Elke ik voel dat het wel goed zit bij je. Ik had mijn innestelingsbloeding drie dagen lang, bruin en lichtroze verlies. je kunt pas een paar dagen ná de innesteling positief testen omdat dan t hcg hormoon pas vrijkomt.
    Ik had op zaterdag de eerste dag bloedverlies en maandag testte ik positief. dus houd moed! en die onderrrugpijn had ik ook! dus Elke t zit wie weet wel gewoon goed. Mijn gevoel bij Melanina zei ook dat ze zwanger was, t is dan wel niet goed gegaan maar t was ook zo.En nu jij ook hoor! weet t zeker. dus geef niet op. over een paar dagen weet je zeker meer. Als je wel ongi wordt, sorry voor de hoop die ik je dan heb gegeven.
    Dikke knuffel

12. Elke1984

Ben zoooo benieuwd of je gelijk hebt! 'k Hoop het enorm!
    Nog proficiat met je 7 weken alweer! Er is al minstens 1/6 om nu! ;)

13. kanjer

kanjer Bekend lid

8 mei 2008
    626
    6
    18
    Vrouw
    Zkr wel... :oops: Probeer het dan alleen weer snel weg te stoppen dat idee.. soms zelfshet idee van jemig.. al dat geprik.. straks dan issut misschien allemaal voor niks geweest :S jah een droom die geen werkelijkheid heeft mogen worden..
    Maar ik probeer wel steeds positief te blijven.. en me niet teveel mee te laten slepen met het negatieve..
    Dus over naar het positieve:
    ..Elke..onze tijd komt nog.. ^^ misschien nu al...misschien met de tijd.. maar komt vast goed ! :D

Lynn heb jij een speciale gave ofzo? :)

Heeft iemand nog iets van mel gehoord btw?

14. Elke1984

Je hebt gelijk zenne. Meestal overheerst dat negatieve gevoel ook niet maar soms...tja, dan word een mens wanhopig zeker. Maar ik ben alweer volop aan het hopen zenne. (om dan hopelijk niet weer met m'n neus tegen de muur te lopen over enkele dagen) :rolleyes:

Lieve Renaat, ik duim ook zooooo erg voor je! Hoop echt dat je het allemaal maar 1x moet doen en dat het dan een PRACHTIG resultaat geeft! [-o<

15. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Meiden, ben zooo ziek.. pff door de obstipatie in mijn darmen heb ik zon kramp dat ik steeds moet overgeven van de pijn.. pfff... morgen maar eens naar de huisarts voor een medicijn zodat t wel via de goede kant eruit kan.. sorry voor egobericht..

16. jackisis

jackisis Bekend lid

20 jun 2008
    526
    0
    0
    elke... spannend zeg! nog steeds niet door gezet de ongie? ik hoop met heel mijn hart voor jou!
    (niet om je te leur te stellen, maar meer om je met beide benen op de grond te houden; ik had altjd eerst een dag een beetje bloed, dan een dag niets en dan barste het volledig los bij mij) Ik hoop natuurlijk dat jij gewoon hartstikke zwanger bent hoor! begrijp me niet verkeerd....

lynn beterschap! vervelend dat je nu weer afknapt!

Ik krijg zo weer kraambezoek... gisteravond ook, was gezellig...
    dikke kus tammie

17. jackisis

jackisis Bekend lid

20 jun 2008
    526
    0
    0
    ps... ik zie net datik maandag de 16e een berichtje van mel heb gehad.. ze is nog steeds herstellende en is daarom weinig hier te vinden....
    dikke kus

18. Tali23

Tali23 Actief lid

19 sep 2008
    299
    0
    0
    zorg
    zoetermeer
    Elke @ ik steek vandaag n kaarsje voor je aan...

liefs...

19. Elke1984

Tali, dankjewel!

Tamaar, ja daar denk ik ook wel aan... Zou het wel een beetje gek vinden, heb ik echt nog nooit gehad. Normaal zet het bij mij in één keer door. Maar ik begrijp je wel zenne! ;)
    Veel plezier met je kraambezoek!

Lynnes, :( vervelend seg! Zou echt snel naar de dokter gaan want klinkt hélemaal niet goed! Obstipatie kàn vervelende gevolgen hebben zenne! Sterkte!

Tot vanavond, ga nu werken!

20. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Nou ga zo naar de dokter toe, zit r ff doorheen voel me zo ontzettend slap. zit al volop aan de activia en genoeg vezels, veel drinken maar t helpt niet echt. en omdat ik zwanger ben moet ik langskomen. ben benieuwd wat ze zegt. zal me dan vast snel beter voelen. gelukkig.
    Elke ik duim super voor je. gister moeders voor moeders hier gehad. test was positief en veel presentjes gekregen, doe 10 weken mee in totaal.
    Dus Renaat zal genoeg pregnyl voor je uitplassen ;) weet ik waar ik voor doe he.
    Liefss...

Deel Deze Pagina