hee meissies, ben er weer! Elke, eerst voor jou een hele dikke knuffel! Heb je niet meer getest na gister? Sterkte meissie! Kan iemand me verder ff bijpraten? Las dat Lyn ziek is, beterschap! Mona had een cursus gehad? Leuk?! Tamaar en Zenna voelen zich super? Of ben ik nu al bijgelezen hahahaha. Vakantie was heerlijk! Heerlijk weer gehad, heel veel geslapen en gegeten en gezwommen Zometeen weer werken, NU moet ik eigenlijk gaan. En nog naar Joost, ligt nog steeds in het ziekenhuis maar gaat wel beter. Hopelijk mag hij snel naar huis. Morgen grote shoot, zondag daaraan werken zodat maandag voor de operatie alles af is. Lyn, jij maandag je 1e echo he!
Vlieg, goed dat je toch gegaan bent he! lekker genoten dus. goed zo. EN nu weer met frisse moed ertegenaan. Ja maandag de eerste echo idd, zal de foto meteen in album zetten want jullie zijn natuurlijk wel nieuwschierig he Doe m in t echo lijstje die ik van mvm heb gekregen en dan kan ik m aan iedereen laten zien die weet dat we zwanger zijn. nog twee weken en dan op t werk vertellen en dan mag de hele wereld t weten! We worden btw al zooo verwend door fam en vrienden qua kados. boeken, knuffels, woezel en pip draai tvtje, mario kart baan, kaartjes, kleertjes en ga maar door. zo ontzettend leuk! En onze ouders hebben al een weddenschap staan wat t gaat worden, de mannen gaan (natuurlijk) voor een jongen, de vrouwen voor een meisje. Vriend denkt jongen, en ik denk t stiekem ook.. we zullen zien! Vlieg wel een beetje rustig aan dit weekend he want je moet wel goed uitgerust je operatie ingaan natuurlijk.. toi toi toi
En Luna, ik baal dat we je vaste gegevens niet hebben, maak me gewoon zorgen of er iets met jou of je kindje is gebeurd! vind t niet leuk hoor. laat even iets van je horen..
Hey Vlieg! Super dat je zo'n leuke vakantie hebt gehad! Waar gingen jullie alweer naartoe? Nu met volle, goeie moed ertegenaan maandag hè! De duimen draaien hier voor je zenne! Denk trouwens dat je wel bijgelezen bent! Lynnes, hihi...al weddenschappen! Ik gok op een meisje! Wat zegt de geslachtskalender hier? (staat links bij menu) Voel je je al wat beter ondertussen? Ik heb vanmorgen opnieuw getest (wat ik morgen ook ga doen denk ik) maar niks te zien zenne. Had deze namiddag weer bloedverlies. Voel me nu ook erg opgeblazen maar nog geen ongi-krampen ofzo. Alleen af en toe wat steekjes. Heb net naar de gyn gebeld en moest afwachten op ongi of posi test. Als er binnen enkele dagen nog niks is gebeurt, terugbellen en dan moet ik komen! Dus nog onzekerheid...maar voel me al een beetje beter dan gisteren zenne. Had echt een hééééle slechte dag... Sorry als ik me wat heb aangesteld hè...
Elke nee tuurlijk stel je je niet aan! kan je juist supergoed begrijpen hoe radeloos je je af en toe kunt voelen. dat moet je juist hier neerschrijven hoor! schaam je nergens voor he En ik heb van de huisarts laxeer gekregen, begint nu flink te borrelen en winden laten, dus ja ik hoop dat er wat uitkomt en snél Kan iig nog niet veel binnenhouden.. maar ja dt komt vanzelf wel weer. Net lekkr bij ouders gegeten, opgebakken zuurkool, jammie.. dat ging er wel ff in!
En de geslachtskalender geeft een meisje aan. mijn zusjes en ik kloppen allemaal dus ja we zien t wel he haha En spannend voor je hoor, morgen weer testen dus? heb je de goedkope van de kruidvat?
Nee, ik heb die van babyboom. Hier verkopen ze die niet in het Kruidvat. Wel andere maar die kosten 6 euro voor 1. Maar ik ga donderdag naar Breda en dan kan ik er daar mss wel een aantal kopen als ik dan nog geen posi test heb gehad. Wat heeft de HA precies voorgeschreven? Wij geven soms aan onze patiënten Prunasine, dit is een pruimensiroopje en kan echt wonderen doen! Ga maar snel lekker 'ontladen'!
Elke ik heb lactulose gekregen,een siroop,beetje zoetig. 30 ml per dag, 10 dagen lang. Er komt toch een lucht uit mijn buik vandaan joh! pfff... hahaa En verder goed activia zemelen eten, roosvicee laxo en kruiden van new chapter all in flora. (wel duur, bijna 30 euro voor een potje) maar schijnt t beste te zijn wat er te krijgen is qua probiotica. dus ja als t nu niet over gaat.. Maar de ergste druk is er iig al vanaf.. gelukkig! Ik zal echt onwijs voor je duimen! ik wil zo graag een mede maatje voor t samen zwangeren.. dan schelen we maar drie weken
Ah ja, ik ken het (lactulose). Laat het allemaal goed schuiven! Dankjewel voor het duimen! Wil het zooooo graag en hoop opnieuw zooooo hard maar ben ook erg bang om opnieuw teleurgesteld te worden. Ben zo ontzettend emotioneel de laatste dagen, niet normaal! Daarnet The Holiday gekeken (al gezien?), heb zitten blèten als een klein kind! Niet te doen! En het is eigenlijk niet eens een trieste film...
The Holiday, met Kate Winslet of niet? Weet het niet meer. Maar Elke, kop op meissie! Ik heb nog steeds hoop voor je! Lyn, rustig aan he! En goed luisteren naar de dokter Ik duik mijn bed in, Jappie was heerlijk Nu dikke buik hahaha. Morgen drukke dag en zondag ook. Heb hier nog een to do list liggen.... word ik gelijk sjaggie van hahahaha. Moet nog zoveel doen. Maar ja, maandag moet ik gewoon rust hebben. Ga eerst nog 2 uur werken op kantoor, ben ik een beetje bezig he... Trusten!
Ja idd, met Kate Winslet en Jude Law... =P~ (kwijl, kwijl!) Was me nog nooit opgevallen dat dat zoooooo'n lekker stuk is! Grrrrr! Slaap lekker meiden!
goeie morgen... en elke heb je nog getest vanmorgen? ik was de laatste keer dat ik zwanger was de week voor mijn nod ook een emotioneel wrak... dus wie weet.... Ik heb net al de was gedaan en lois en papa zijn naar de zwemles... straks nog visite... ik ga nu even met isis naar JIM kijken op tv.. liefs tammie
Hallo meiden! Het is weer heerlijk weekend! misschien wel mijn laatste daagjes vrij en daarna weer kei-hard aan de slag! heb er zin in! Elke, heb je al n testje gewaagd'? wie weet.... Vanmiddag komen weer alle nieuwe eigenaren naar de kittens kijken en wordt er officieel 1tje uitgekozen... wij houden er geen maar ja heb ook wel 2 schatten al dus genoeg (ik praat mezelf verstand aan ) Fijne Zaterdag iedreen! liefs, Tali
Goedemorgen! hehe eindelijk een goed nachtje gehad hier zonder buikpijn en alle misselijkheid is weg.. lekker hoor! zo werken, sta vandaag op de bloemen en planten afdeling, lekker boeketten mengen, paasstukjes maken enz, vermaak me dus wel en vanavond volleybaltoernooi. Elke heb je al getest vandaag.. En allemaal een hele fijne dag gewenst maar dat zal wel lukken met dit mooie weer
Hey lieve meiden! Werd vanmorgen wakker omdat ik zo'n pijn had in m'n buik en benen en rug, kon niet meer slapen. Ongi is echt goed doorgekomen nu... Maar we gaan er opnieuw voor nu hè... Maandag terug starten met de Clomid... (de laatste kans om dit jaar nog mama te worden, ben ik mss wel uitgerekend met oudjaar, zal sewwes eens tellen! ) Hier is het ook nog zààààlig weer! Ben nu ff lakens aan het wassen zodat ze nog buiten kunnen drogen en dan gaan we lekker shoppen met z'n tweetjes! Heb wel iets nieuw verdiend, vind ik.
Als ik deze ronde zwanger raak, ben ik op Kerstmis uitgerekend! Zou wel leuk zijn, een Kerstkindje! (veel mensen slaan hiervoor een ronde over, zeker... )
Lynnes, zou ik dan die ovu-testen van je mogen overkopen? Je hebt mijn adres hè...stuur dan je rekeningnummer eens door! Ik wil je er wel iets voor geven ook zeker de verzendkosten terugbetalen!
haaaaaaaj pff elke.. dat is zkr minder nu op voor n mooie nieuwe kans! vorige x een goede eisprong dus we gaan duimen dat het dit x dan wel zo mag zijn! Pff..vanmorgen ff wat kleine dingetjes gehaald vast voor die zwangere vriendin van me.. wil graag een mand met allemaal kleine dinge voor haar en de kleine Heeel raar gevoel als je zo in de prenatal looptal die kleine kleertjes spulletjes etc. ziet liggen.. pffft kan nie wachten ^^.... heb me wel in weten te houden hoor denk dat als het straks zo mag zijn dat ik diezelfde dag de halve prenatal nog leegkoop