Lynnes! Ik had het vanmorgen al gelezen maar heb nu pas tijd om ff te reageren. Ben zooooo blij voor je! Had gehoopt dat je aan het vieren was maar was écht bang dat het niet goed zat... ale: En ik was zo moe en wilde maar niet gaan slapen omdat ik op bericht zat te wachten... Allé, nog eens een enorme proficiat met jullie miniatuurtje! Vliegje, ik zou toch heel de week thuisblijven als ik jou was, zenne. Je moet écht wel aan je gezondheid denken hè! Is idd leuk om je ventje zo bezig te zien met een kindje hè! Vind ik ook altijd zooooo vertederend! Ah, ik dacht dat dat je vaste nummer was... Renaat, hmm...een zàlig verwendagje gehad dus! Héérlijk! Ikke morgen lekker naar de kapper en 's avonds naar de Marco hè! Heb er zooooo veel zin in! (we gaan een BH meenemen en die naar hem gooien! ) Snap héél goed dat je met angsten zit en allerlei 'gekke' gevoelens! Is toch ook héél normaal! Het is zo'n ingrijpend proces waar je doorheen moet en er hangt ook zoveel vanaf... Maar het gaat ervoor zorgen dat jullie het mooiste geschenkje krijgen dat je maar kan krijgen... Tali, jij stouterd! Hier heeft het vannacht ook zo gestormd, werd er wakker van! Tamaar, ons konijn is er weer helemaal bovenop. Het was maar 1 dag, zal zich ff niet goed gevoeld hebben of teveel hebben gegeten ofzo! En de kleine Zenna groeit zo héél goed! Flinke meid seg! Hoe gaat het met jou? Nog zoveel last van naweeën?
Lynnes, heb jij van mij dan een sms gehad gisterenavond? Volgens mij heb ik die dan naar je vast nummer gestuurd...
elke.... nee ik had alleen de eerste week last van naweën, maar daarna niets meer.. We hebben vannacht een beetje een korte nacht gehad... nou ja zo voelde het.. Zenna kwam een keertje extra voor drinken en had daarna krampjes en kon ds niet in slaap komen... haar neusje zit ook helemaal dicht... wel zielig! Maar nu ligt t popje heerlijk te slapen.. ik heb dr matras een beetje verhoogd bij haar hoofdje.. Het is hier zulk vies weer nu weer.. bah! geef ij de zomer maar! of een goede lente! kunnen we lekker wandelen buiten! kanjer.. spannend de echo vandaag! ben heel benieuwd! Ik heb verder geen nieuws eigenlijk.... dikke kus en tot later maar weer!
Oh Renaat, ben ook erg benieuwd! Spannend! Ik rijd nu naar m'n grootmoeder, ze moet naar de oogarts en ik ga haar ff ernaartoe brengen. Daarna naar de kapper (héél dringend!) en dàn.... jipppiiiiiieeee! Naar de Marco!
Lynnes,... Gefeliciteerd! heb ik het goed? ik zag op je hyves dat je jarig bent vandaag! maak er n leuke dag van! liefs, tali
lynn ik had t vanmorgen al op hyves gedaan.. maar hier dan ook nog ff... gefeli meid. alleen jammer van het weer....:s
Vandaag goed nieuws gehad. De examens die ik 2 weken geleden voor kantoor moest doen, heb ik eindelijk weer gehaald Mijn diploma is dus weer anderhalf jaar geldig (we moeten iedere anderhalf jaar leren om ons diploma geldig te houden). Maar ik ben er dus voorlopig weer even vanaf. Heerlijk, gezien mijn drukke agenda de komende maanden
Hoihoi! Ja dankjulliewel meiden, alweer een jaar ouder wat gaat de tijd toch snel.. Vanavond huis vol dus zal morgen wel als een dweil op school zitten haha Heb zo t vermoeden dat we overladen gaan worden met babyspulletjes zal alles op de foto zetten En vlieg, van harte gefeliciteerd! toch lekker dat je weer even vooruit kan, hoe gaat t verder met je? Elke heeel veel plezier! en geef m een knipoog van mij ook 8) Tamaar, even wat onrust dus, hopelijk is alles snel weer onder controle! Geef zenna een dikke zoen van me Ga nu even in huis aan de gang, mocht eerder weg van stage en was lekker verwend ondanks dat ik er nog maar drie dagen heb gewerkt, pittig he.. RENAAT hoe was je echo? ben zoo benieuwd doeiiii
Vandaag is ROOD de kleur van jouw lippen! Vandaag is ROOD de kleur van GEFELICITEERD!!!!!! Heel veel plezier vanavond! Niet té hard poetsen, als ze straks weg zijn, kan je opnieuw beginnen... Hoop dat je vééééél leuke, schattige, kleine dingetjes krijgt! Oh en zal 'm zeker een knipoog geven! Vlieg, proficiat! Goed gedaan! Dikke Renaat, hoe was het? Ben net naar de kapper geweest, alweer een mooi nieuw kleurtje erop, heb het nu wat meer koper. Staat me zoooo mooi (ben écht een herfstype) en ze hebben het supersteil gebrusht! Beetje wennen maar vind het wel héél mooi! Toon gaat het vreselijk vinden, vrees ik. Zal er eens een foto van trekken! (plaats hem dan morgen ofzo als het lukt)
zooo daar ben ik dan nou ff over vanmorgen.. heb aan elke eierstok zo'n 9 eitjes..dus 18totaal.. pffff de grootste zit aan de linkerkant en heeft al een grote van 15mm.. de rest was13, 12 en 10mm. moet vrijdagochtend weer ...pfft.. had erg het idee dat die vrouw haast had ofzow.. niet heel prettig.. kheb btw wel een foto laten uitprinten van een eitje.. niet de grootste wel een mooie elke veel plzier bij marco! lynn gefeliciteerd (ouwe! ) hahahhaah maak er n leuke aaf van heh! vlieg, lekker bezig, goed gedaan zeg! ik ben zoooo happy heh.. een vriendin van me had ik gister n berichtje gestuurd via hyves en vanmorgen kreeg ik eerst f00n..maja was ant werk dus d8 komt straks wel.. ltr een sms of ik er even wilde bellen.. en raad eens; ze is zwanger! JAHOEEEEEEEEEEEEEEEEEE! kvind het echt super voor ze! (ze had al eerder willen bellen naar me maar ivm onze mm vond ze dit toch moeilijk ivm gemengde gevoelens enzo..) heel begrijpelijk...maar juist bij haar kan ik wel janken van blijdschap zooo super!
Jeetje renaat een 18-ling! hahaha succes En gefeliciteerd met je vriendin. Zie mijn album! pff wat ben ik ontzettend verwend.. superveel kados gehad.. en dit was alleen maar onze directe familie, moet je nagaan als alle familie vrienden enz t weten straks.. haha we hoeven bijna niets meer te kopen zoals je kunt zien Elke hoe was t?
Hier ben ik weer! Heb me écht zoooooo geamuseerd! Was lang geleden! Het was geweldig! We hadden de duurste tickets en stonden in de 'golden circle', helemaal ingesloten en hij stond op amper 2 meter van me af en heeft naar me geknipoogt! \/ En dat gastoptreden van Stan van Samang (kennen jullie hem?) was zooo goed, hij is ook zo lekker sexy! Hmm... =P~ Nu ff douchen en dan bij m'n ventje kruipen! Morgen trouwkleedjes passen in Breda! Lynnes, hoe was de intake bij de vk gisteren? En je hebt echt wel gigantisch veel babyspulletjes gekregen, amai! Zoooo leuk! Renaat, SUPER! Dat geeft toch al moed, denk ik hè! Slaap lekker allemaal! xxx
Goedemorgen! heerlijk geslapen vannacht. ben totaal niet meer misselijk, tenminste niet in de erge vorm. maak me dan meteen zorgen of t nog wel goed zit he Elke je hebt een topavond gehad dus! fantastisch he! en vandaag, ooh wat leuk trouwjurken passen.. lijkt me zoooo leuk.. wie gaat er met je mee?
Oh goed seg, dat je niet meer zo misselijk bent! Lees hier vaker dat dat wel gebeurt rond 8 weken en dan komt het vaak wel terug? Maar snap wel dat je je dan direct zorgen maakt, zou ik ook doen...zeker tot je aan die 12 weken zit hè... Ik ga met 2 vriendinnetjes/collega's. Ik ga hen dan ook gelijk vragen of ze mijn getuigen willen zijn. Normaal neem je hier maar één getuige maar we zijn altijd met z'n drietjes en ik kan toch niet één van hen kiezen...
Wat lief dat je ze allebei vraagt, dan heb je idd ook geen nare gevoelens en voelen ze zich allebei even gewaardeerd. leuk! veel plezier en we willen wel fotos zien he
Vlieg, ja veel he, weet niet waar ik t allemaal kwijt moet.. ze hebben allemaal een soort pakket samengesteld met allemaal leuke kleine dingetjes, t leukste vind ik een soort ketting met een geluidmakend belletje voor op mijn buik, zodat t kindje altijd een bekend vertrouwd geluid hoort. vond ik zoo lief! kreeg ik van schoonmoeder. maar goed, we hoeven niet veel meer te kopen whaha hoe gaat t met je? wat zijn nu de vervolgstappen richting het zwanger worden?
Voorlopig niks, gewoon een paar maanden afwachten of mijn cyclus op gang komt. 9 april terug voor controle (kan op het lijstje Elke ). Verder nog steeds last van mijn buik, vind het lang duren..