De Flubbers

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door vliegje, 17 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Ik blijf morgen toch nog maar een dagje thuis...
    Dit weekend pak ik alles weer rustig op en maandag weer naar kantoor.
    Buik blijft beurs voelen en de wondjes voelen niet prettig. Spierpijn neemt gelukkig wel al wat af.

2. Elke1984

Elke1984 Niet meer actief

Klussende Flubbers:
    *Melanina: EUG, operatie gehad, ronde ?, 1e kindje
    *Renaat: ?, ronde 14, afwachten 1e ICSI, 1e kindje
    *Vliegje: ?, ronde 7, 1e kindje
    *Tali: 6/04, ronde 5, 2e kindje
    *Elke: 18/04, 4e Clomid-ronde, 100mg, 1e kindje

Zwangere Flubbers:
    *Luna: 3 april, 1e dochter, BV, ZH
    *Mona: 17 augustus, 1e kindje, BV, ZH
    *Zus: 18 augustus, 1e kindje, BV, ZH
    *Lynnes: 5 november, 1e kindje, BV, TH

Flubber-beebjes:
    *Zenna Janine: 3e dochter van Tamaar, 8 maart 2009 om 14u30, 3730gr.

Weddenschap: wie denkt dat àlle Flubbers zwanger zijn/geweest zijn op 19 oktober 2009?
    *Tali: ja
    *Elke: nee
    *Zus: ja
    *Renaat: nee
    *Maartje: ja
    *Melanina: nee
    *Linda: ja
    *Mona: nee
    *Tamaar: ja
    *Luna: nee

Afspraken/evoluties MMM:
    *Tali: /
    *Melanina: /
    *Elke: Clomid-ronde 4 met 100mg, 1/04 FM
    *Renaat: 1e ICSI!
    *Maartje: 23/3 LEO-operatie i.c.m. HSG gehad, nu afwachten hoe cycli evolueren en 9/04 op nacontrole.
    *Lynnes:
    *Zus:
    *Mona: 30/03: 20-wekenecho
    *Tamaar: /
    *Luna:

Flubberige meeting op 6 juni!

3. Elke1984

Zo, ik ben terug thuis! Heb een jurk vastgelegd! :D Voelde me zooooo mooi! Kreeg er zelf tranen van in m'n ogen en m'n 2 lieve getuigen ook! Geweldig! :D Kijk er zo naar uit om Toon zijn reactie te zien! Nog een half jaartje geduld... :rolleyes: :D

Vlieg, 't is erbij gezet! ;) Goed dat je nog wat thuisblijft! Gun jezelf die rust! Denk je dat de pijn die je nog voelt, normaal is?

Lynnes, idd! Zou me er echt niet goed bij voelen om te moeten kiezen tussen hen. En hier doet niemand dat, 2 getuigen! Weet dus nog niet goed hoe we dat praktisch moeten regelen maar dat lukt wel! ;)

4. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Ooo Elke, wat gaaaaaf! En nu alles regelen he :) Je datum is al snelll! Gaaf :)

5. Elke1984

Ja hè! Zo leuk! Ben echt ontzettend gelukkig! :D
    Vandaag zijn we de ringen gaan bestellen en de kerk ligt ook vast. We twijfelen alleen nog of we de pastoor van de kerk vragen of voor 'rent a priest' gaan...

Hoe gaat het met jou? Zal het lukken morgen?

6. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    O gaaf dat jullie al veel geregeld hebben.
    Op zich is een huwelijksdag regelen zo gedaan, als je precies weet wat je wilt en je weet wie je moet bellen dan haha.

Morgen.... heb net mijn studio opgehaald bij de kinderkledingwinkel, had hem daar laten staan maar wilde het meisje morgen toch bij mij thuis doen gezien de ruimte.
    Net helemaal weer opgezet, heb nu wel last van mijn buik.
    Vriendinnetje van me komt morgen helpen, dus hopelijk lukt het..
    Lang achter de pc zitten lukt nog niet, dus ik kan morgen nog niet uren gaan bewerken denk ik.

7. kanjer

kanjer Bekend lid

8 mei 2008
    626
    6
    18
    Vrouw
    ff kort ego berichtje..

weer gegroeid.. en dit x ook bloed laten prikken.. en uitslag vanmiddaggehad.. en we kunnen door! jahoe!
    dus di a.s de punctie! op voor 18 kleine flubbertjesss :D

tot morgen.. vanaaf ff met mn mams n aafje bingo-en..jah klinkt saai,..maar gaat om $$$$ dus dat maakt het erg aantrekkelijk ;)

liefssss en tot morgen!

8. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Hoi hoi,

Renaat! wat ontzettend spannend meis! zal zoooo voor je duimen! pff wat cool dat je echt een kans hebt nu.
    Veel plezier vanavond en volgens mij loop je nu al een beetje met je hoofd in de wolken ;)

Vlieg, doe je wel rustig aan met jezelf..! niet te overhaasten hoor, t moet wel goed kunnen genezen lieverd. take care!

En Elke, heb nog even op je trouwsite gekeken, zucht... ik wil ook trouwen en wat een mooi landgoed waar jullie gaan trouwen! pfff
    echt heeel mooi. en in de herfst is toch helemaal top! dat vind ik ook zo mooi die gekleurde bladeren. mag ik ook komen? :D heb wel zin in een beetje romantiek.. :)

wij zijn er zelf nog niet uit wat we gaan doen, ik denk toch wel trouwen, dat is wel het makkelijkst denk ik. en dan over een paar jaar opnieuw zodat onze kindjes bruidsjonkertjes kunnen zijn..

Drukke week achter de rug, nu weer ff gas terug, morgen lekker uitslapen. wat een LUXE, mensen whaha

we hebben trouwens besloten geen combinatietest te laten doen, alleen maar extra stress en als t kindje gehandicapt is,houden we t evengoed.
    wat vinden jullie? en wat hebben de zwangeren onder ons gedaan?

9. Elke1984

Oh Renaat, wat een geweldig nieuws seg! Hoop echt dat er 18 mooie eitjes kunnen genomen worden! :D Kan je dan nu ondertussen geen eisprong krijgen voor dinsdag? :(

Lynnes, jaaaa mooi hè! :D Het is écht een prachtige zaal en omgeving! (betaal je ook wel voor maar je trouwt maar 1x hè!) ;)
    Heb er al over gedacht om m'n Flubbervriendinnetjes ook uit te nodigen maar we hebben al zooooo veel gasten en meer gaan we niet meer kunnen betalen denk ik... :oops: :rolleyes:
    Ik zou het wel leuk vinden als jullie naar de huwelijkmis kwamen... ;)

Wat die combi-test betreft, wij zullen dit ook niet laten doen. Om dezelfde reden als jij. Als het niet goed is, moet je eigenlijk weer verdere onderzoeken laten doen met hoger risico op MK enzo... Ik zou dat toch niet laten doen en wij houden een gehandicapt kindje ook dus...

10. jackisis

jackisis Bekend lid

20 jun 2008
    526
    0
    0
    elke.. super.. nu voelt t wel echt he? heb je ooie ringen uitgezocht?

renaat... super nieuws! en veel plezier op de bingo! hopen op de hoofdprijs! Ik ging eerder ook nog wel eens met mijn mams haha leuk!

vlieg... succes morgen en denk wel aan je gezondheid hoor!

Hier een bankhang avondje.. mannetje is op stap met de mannen van zijn werk en de meisjes liggen lekker te slapen...
    kuskus

11. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Wij laten ook niet extra testen, ook niet ivm mijn broers. We willen ook geen extra risico lopen.

Renaat, super nieuws meissie! Geniet ervan :)

Elke, wie weet kom ik wel ff aangewaaid :) Ligt eraan of ik ff vrij kan krijgen.

Tamaar, fijn avond!

12. mona23

mona23 Niet meer actief

goedemorgen flubbertjes,

Sorry dat ik lang niks van me heb laten horen. druk druk.

Mijn schoonmoeder is weer opgenomen in het ziekenhuis, ze is er nog altijd slecht aan.

Lyn, wat een berg spullen, heerlijk......

Elke, wat gaaf he trouwen. En een jurk uitgezocht las ik, en ringen. wauw.

Renaat, wat een goed nieuws 18 flubbertjes. Ik zal voor je duimen...

Vlieg, hoe gaat het met jou? De operatie was geslaagd? Hoe voel je je?

Tali, hoest met jou?

En zus, daar heb ik ook al lang niks meer van gelezen.

Tamaar, hoe is het met Zenna?

Hier is alles goed, maandag heb ik de 20 weken echo, spannend.
    Ik voel de beeb regelmatig, dit voelt erg leuk.

Ik zal binnenkort eens foto's plaatsen van de babykamer.
    We zijn ook bijna uit de namen.

Zo ga eens aan het eten beginnen. vanmiddag late dienst en morge vroege.
    3 cliënten op de groep hebben buikgriep, bleehhh dit is niet prettig. Hoop maar dat ik het niet krijg.

Liefs mona

13. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    20 weken alweer! Jee zeg, wat gaat de tijd hard. Spannend! Succes !

14. Elke1984

Heey Mona! Vervelend seg dat het nog altijd niet goed gaat met je schoonmama... :( Weten jullie nu al wat er ad hand is?
    En maandag de 20-wekenecho! Zoooo leuk! Willen jullie weten wat het wordt?
    Oh en idd, foto van de babykamer! :D

Vlieg, zou héél leuk zijn! :D

Tamaar, ja nu voelt het idd allemaal wel echt! :D Als de ringen klaar zijn over een maandje zal ik een foto doorsturen! ;)

Hier vandaag een 'emo-uitbarsting' gehad tegenover (toekomstige) schoonpapa...werd echt wel boos. Hij zei (NOG maar eens) dat ik er niet zo veel mee bezig moest zijn! Ben beginnen roepen dat hij zoiets niet moet zeggen als hij me niet kon zeggen hoe ik dat moet doen en dat hij niet begrijpt hoeveel pijn het doet etc.... Toen begon ik te huilen... Hij voelde zich al gelijk helemaal schuldig! En terecht... ;) Nu kan ik er alweer om lachen maar ik ben het écht wel beu gehoord zenne! KOTSbeu! :rolleyes:
    Pfff...zo heb ik m'n hart vandaag nog eens kunnen luchten! ;)
    (dankjulliewel om altijd zo naar me te 'oogluisteren') :)

15. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    O Elke, wat vervelend. Wat zei Toon ervan?
    Balen is dat he, een soort van onbegrip is dat vind ik. Goedbedoelde adviezen waar je niks aan hebt..

Trusten meiden, hard gewerkt vandaag. Ben moe.

16. Elke1984

Vlieg pas om half 2 gaan slapen?! Forceer jezelf niet hè meid! [-X ;)
    Moet direct gaan werken, nu een uur vroeger dan gisteren zogezegd en ik was al zo moe... :rolleyes:

Een leuke dag iedereen! :D

17. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Hahahaha je let goed op ;) Het was inderdaad laat, ook door die klok. En was zooo moe van het werken. Vandaag nog verder aan de shoot, moet de album nog maken. Maar heb een paar leuke ideeen.

18. jackisis

jackisis Bekend lid

20 jun 2008
    526
    0
    0
    hoi hoi

mona.. spannend morgen... veel plezier en we hopen natuurlijk dat je goed nieuws krijgt! en een paar mooie foto's ;)

Lynn.. wij hebben ook die test niet gedaan.. vond het maar niets en wij hadden ook besloten om er toch niets mee te doen...

elke.... werkse ook... en wat vervelend dat je schoonpa zo aan het zeuren is! grrrrr

wij hebben vanmorgen bezoek gehad van ijn schoonouders(was wel heel gezellig)

vanmiddag komen vrienden op bezoek..
    met zenna gaat t goed hoor. ze is vandaag alweer 3 weekjes oud..
    moren wordt ze weer gewogen om 9 uur...
    dikke kus tammie

19. kanjer

kanjer Bekend lid

8 mei 2008
    626
    6
    18
    Vrouw
    vlieg overwerk jezelf niet heh..

hier lekker uitgeslapen :) heerlijk..
    net mn schoonzus +man en kids op visite gehad.. gezellige drukte weer :D

daluk alvast n happiej eten want mars die moet weer vroeg werken.. (7tot 7)

hoeist verder met jullie? ook n lekker weekend gehad?

hier vanaaf de pregnylspuit zetten..spannend! ^^

liefsss renaat

20. jackisis

jackisis Bekend lid

20 jun 2008
    526
    0
    0
    wij hebben nu de pizza in de over staan.. die hebben we net samen gemaakt.
    visite is weer weg.. haha was ook gezellig..

Oh ja ik vind t zo fijn om te zien dat ik niet voor niets mijn urine heb opgevangen alledrie mijn zwangerschappen... het is fijn om anderen te helpen en nu zie ik met eigen ogen dat anderen daar erg gelukkig van kunnen worden... het komt vast goed met jullie renaat!
    kus

Deel Deze Pagina