De Flubbers

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door vliegje, 17 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jackisis

jackisis Bekend lid

20 jun 2008
    526
    0
    0
    haha ja mannen zijn daar een stuk nuchterder in, die zijn vaak zo van: ach we zien wel....ieiehhhhhhhh

gelukkig bestaan er idd forums;) wanneer ga je testen als je niet ongie wordt natuurlijk;)

2. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Vandaag is mijn overleden broer jarig.... ik ben druk aan het werk geweest, maar je bent er toch steeds mee in gedachten.
    Kreeg net ook mail van mijn papa, hij maakt zich toch wel erg druk op mijn andere broertje. Hij woont dus uit huis, zoals ook mijn oudste broer toen, maar ze gaan binnenkort bezuinigen ed.
    Wij hadden vroeger een heel groot huis, gebouwd op mijn broers. Toen ze uit huis zijn gaan wonen is papa een paar jaar later, anderhalf jaar geleden nu volgens mij) verhuisd naar een kleiner huis. Jongens konden nog wel logeren, maar het is allemaal wat kleiner.
    Nu heeft papa spijt dat hij is verhuisd. Mijn broers zijn in 2001 uit huis geplaatst, gewoon omdat het op dat moment de juiste beslissing was.
    6 jaar later stierf mijn broer. Papa zegt nu, hadden we het maar niet gedaan en ze gewoon thuis laten wonen.
    Maar toen was dat bijna niet te doen, mijn moeder ging vreemd, papa zette haar het huis uit met haar 2e overspel. Op die avond kregen we telefoon dat er plaats was voor mijn broers, het was toen echt de goede beslissing.
    En als als als... je kan niet vooruit kijken.
    Vind het zo sneu voor papa, hij praat al niet gauw en nu heeft hij al een paar keer met mij gepraat, het breekt mijn hart dan ook.
    Het zijn zijn kinderen, hij ervaart het heel anders als ik, als zus denk ik.

Mijn jongste broertje pakte trouwens van het weekend ineens mijn hand, zo lief! Hij is meestal een grote draak, lekker doerakken. maar ik gaf hem een kus omdat ik naar huis ging en hij pakt zo mijn hand, nog stevig ook.
    En dan breekt mijn hart nog meer!
    Pfff.. sorry meiden, gewoon een k*t dag, mis mijn oudste broer zo. De tijd gaat zo hard en dat wil ik juist niet, alles lijkt te ontglippen.
    Papa die verdrietig is..
    Moeilijk..
    Sorry, jullie snappen misschien niks van mijn geratel maar moest het ff kwijt....

Elke, we kunnen niet zonder je hoor!
    Tali, ik snap er niks van! Je bent al zo lang overtijd! Wanneer moet je de HA terug bellen? Of niet?
    Renate, hoe is het met je?
    Tamara, klinkt heeeeerlijk, je buik zien bewegen :)

3. Tali23

Tali23 Actief lid

19 sep 2008
    299
    0
    0
    zorg
    zoetermeer
    vliegje...ik snap er ook niets van :(

maar ach ik wacht ''geduldig'' af tot donderdag en WIL IK ANTWOORDEN!

grr...

4. Tali23

Tali23 Actief lid

19 sep 2008
    299
    0
    0
    zorg
    zoetermeer
    tamaar...wat nheerlijk gevoel he, vooral in bad en als je in bed ligt....
    Maya en ik hadden n spelletje toen ze nog in mijn buik zat we deden ganzenbord ik legde n dubbelsteen op mijn buik en zij schopte het weg ! meestaal won ik omdat zij ineens niet meer wilde spelen dus tja ... geniet er extra van dit is toch je laatste keer....

5. Elke1984

Elke1984 Niet meer actief

Maartje, jij hebt ook al genoeg meegemaakt zo te horen... :( Ik ben blij voor je dat je er met je vader over kan praten en dat je zo'n goede band hebt met je andere broer. Het moet voor jullie erg moeilijk zijn om een broer/zoon te missen...en voor jou dan nog eens om nu je vader zo ongelukkig te zien... Ik leef met je mee... Momenteel is er niets dat ik kan zeggen dat jouw pijn verzacht maar ik wil wel luisteren!
    Veel sterkte met deze moeilijke dagen!
    *dikke, dikke knuffel*

6. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Elke, dank je wel! het is echt fijn om mijn verhaal kwijt te kunnen.

Ik ga zo weer naar Zoetermeer, nieuwe lading peuters op de foto zetten.

Tali, sterkte meis! Die onzekerheid, ik zou knettergek worden.

7. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    vliegje succes hopelijk zijn ze een beetje rustig haha en hoe moeilijk dit voor je vader even is ook hij vond toen dat hij de juiste keuze heeft gemaakt en misschien maakt hij dalijk ook weer een keuze waar hij blij mee kan zijn.
    Kan me voorstellen dat het even een moeilijke dag voor je was is niet niks hoor allemaal.
    Maar blijf met je vader praten laat zien dat je er voor elkaar bent.

8. Zus

Zus Fanatiek lid

25 jun 2008
    1.081
    0
    0
    Zo 1 dagje niet actief en meteen een heleboel te lezen.

Allemaal bedankt voor de felicitaties, ik heb een leuke dag gehad. Veel kadootjes en gisteren lekker wezen uiteten.

Ik zou ook niet weten wat we straks zonder het forum en Elke moeten. Hopenlijk komt dit topic wel terug.. Anders moeten we maar ergens anders heengaan. Of idd msn, kunnen elkaar de mailadressen pb en.

Vliegje lucht je hart. Kan me voorstellen dat het zwaar is. Verdriet van je ouders is ook moeilijk.

Tali, jij wordt echt op de proef gesteld. Hoop dat je straks een vette posi test hebt.

Nu weer werken, hoop dat ik vanmiddag nog even tijd heb.

9. Tali23

Tali23 Actief lid

19 sep 2008
    299
    0
    0
    zorg
    zoetermeer
    Vliegje, zoals je ziet leven we allemaal een met je mee... op afstand kunnen we je niet omhelsen of helpen maar wij kunnen naar je luisteren, steunen en troosten ;) en iik weet zeker dat we dat alleemaal willen doen (ik spreek even voor iedereen :oops: )
    dikke knuf :D

10. Tali23

Tali23 Actief lid

19 sep 2008
    299
    0
    0
    zorg
    zoetermeer
    RENAAAAT!

JE MAG TESTEN! WOEHOEEEEE! \:D/

:whistle: TESTEN TESTEN TESTEN! :whistle:

11. kanjer

kanjer Bekend lid

8 mei 2008
    626
    6
    18
    Vrouw
    goedemiddag allemaal

spanning stijgt hier..
    wel ongiebuikpijn maar nog geen bloed gezien..pfft..
    nie getest want ga en ging ervanuit dat iktoch ongie ga worden :)
    maar ik was helemaal voorbereid dat ik ongie naar de fert. arts zou gaan.. en deze dus nog nie daar beneej zou gaan fruttuh..
    maar nu is de kans groot dat dat dus wel gaat gebeuren..

pfffffffffft... zoooooooooooooo'n spanning in mn lijf.. echt whaaah gewoon.. !

en vlieg.. het is goed dat je je uit! echt hoor!
    en wij hier kunnen niet meer doen dan je een paar lieve woorden toespreken en n virtuele knuffel!
    maarrrr mag hopen dat het jou iig een beetje oppept!
    als we in de toekomst konden kijken dan hadden we misschien allemaal andere keuzes gemaakt dan dat we op dit moment wel of niet doen..
    dus tjah.. is ook niet altijd alles denk ik!

geniet van de momenten die je nog met je andere broer hebt!
    en als er wat is, vreees niet om het hier eruit te gooien!
    bij deze iig een onwijs dikkke knuffel!

liefssss renaat

12. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Hallo Lieverds!

Tali en renaat.. jeetje wat een spanning voor jullie beiden! PFF nog even afwachten en dan weten jullie meer..
    Renaat, knap dat je nog niet getest hebt, ik zou allang 100 tests er door gejaagd hebben ;)

Zit hier nog steeds op eisprong te wachten maar de teststreep blijf steeds nog iets lichter dan de controlestreep.. hoeveel dagen duurt dat wel niet? :(

Vliegje, het is echt goed dat je je verhaal hier kwijt kunt hoor! Vaak door het op te schrijven krijg je alweer een beter inzicht in je gevoelens en kun je t alvast gedeeltelijk een plekje geven. Heb zelf een jaar lang 2 x in de week bij Jeugd maatschappelijk werk gelopen omdat ik dus ook 2 zusjes ben verloren en t heeft me zo goed geholpen! Ben die man die me behandelde nog steeds super dankbaar.. Zo heeft ieder zijn eigen manier om met zulke dingen om te gaan, en probeer idd te genieten van de momenten die je met je familie meemaakt. En ik zei t laatst al, de mooie herinneringen aan mijn lieve zusjes nemen ze mij nooit meer af! Dit geldt voor jou precies t zelfde.. Net als de andere meiden krijg je van mij ook een extra grote en lieve knuffel *love*

Regent t bij jullie ook al de hele dag pijpestelen?

13. Tali23

Tali23 Actief lid

19 sep 2008
    299
    0
    0
    zorg
    zoetermeer
    Het is gewoon niet leuk meer al dat regen!

ik heb zelfs lichtjes aan binnen zo donker en koud is het buiten...
    mijn vriendje lief moet zo weg .... hij mag buiten staan vandaag :( ivm voetbal..... ach ja...
    Oja ik heb de foto van kev veranderd in mijn album omdat die dat heeeelemaaal geen leuke foto vond van zichzelf ;) en dan nog beweren dat mannen niet zo ijdel zijn hahahaha :D
    ik heb vanmiddag lekker brouwnies gemaakt mmmmm
    heel mijn huisje ruikt lekker... moet ik gelijk aan kerst denken zucht...ik heb er weer zin in, hebben jullie leuke plannen? en doen jullie ook iets aan sinterklaasje? :D

liefs, Tali

14. Elke1984

Elke1984 Niet meer actief

Dag lieve Flubbertjes!

Tali, hahahahaha! Ijdel vriendje! (hier ook zo één... :D )
    Hmmm...lekker brownies! Ga sewwes een cakeje bakken om morgen mee naar 't werk te nemen. Heb iets goed te maken bij een collega/hele goeie vriendin van me. We waren net aan het fikfakken en we vielen samen en zij is met haar rug op een buis gevallen...heeft kei veel pijn, ocharme! Kon al helemaal huilen omdak me zo schuldig voelde! Ben zoooo emotioneel! :oops:
    Ik doe altijd iets met Sinterklaas voor Toon, hij moet dan zijn schoen klaarzetten en dan krijgt hij vanalles van me... Hij doet dat meestal niet... :( Maar ik krijg tussendoor regelmatig een bloemetje ofzo... :D

Linda, oei..jij hebt ook al het één en het ander meegemaakt! :( Zijn je zusjes al lang overleden? En waren ze nog heel jong? (als je er liever niet over praat, is het ook oké natuurlijk hè)
    Hier regent het af en aan...net een mooie regenboog gezien maar het blijft wel heel bewolkt.

Renaat, hoe laat onderzoek? Ben ook héél benieuwd! Ga je toch eens niet testen voor je gaat? (voor de zekerheid! er is maar één visje nodig hè... ;) ) ik denk aan je! :thumup:

Zus, welke cadeautjes heb je allemaal gekregen?

Maartje, graag gedaan! ;)

15. Zus

Zus Fanatiek lid

25 jun 2008
    1.081
    0
    0
    Hier regent het ook al de hele dag en ik vind het koud... Moet straks weer naar buiten, moet nog zwemmen. Helemaal geen zin in.

Kanjer, ga je nu morgen nog testen voordat je naar de arts gaat?

Elke, ik heb een nieuwe gsm gekregen, cd van Justin Timberlake die alleen in de USA uit komt, spelletje voor de Wii, nieuw servies, kadobonnen, bloemen etc..

Nu maar even eten en dan op naar het zwembad.

16. Tali23

Tali23 Actief lid

19 sep 2008
    299
    0
    0
    zorg
    zoetermeer
    wat is het stil vandaag...waar zijn alle flubbers!?

17. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Hee lieffies! Wat ben ik blij met jullie, thanks voor de steun. Ongelooflijk, doet me zo goed!

Linda, jij moet ook al het nodige meegemaakt hebben, tjee zeg! Als je er liever niet over praat, begrijp ik dat hoor. Toch wil ik jou ook een dikke knuffel geven!

Renate, al getest?

dames, ik hou het weer even kort. De kinders waren vandaag lief, ging goed. Ben wel doodop. Heb namelijk 3 uur in de auto gezeten vanmiddag, zoveel file (normaal rij ik er 1 uur op).
    Maar goed, ben thuis, nog gewerkt en duik nu nog even een uurtje bij manlief in de bank.
    Ik kom dit weekend ff bijlezen en uitgebreider reageren.

KUS! XX

18. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Zus wat ben je lekker verwend met leuke kado's joh! En de spellen voor de Wii al uitgeprobeerd? Welke heb je gekregen? Mocht er iemand nog spellen voor de wii willen hebben, wij hebben een omgebouwde en downloaden alle spellen zelf. super goedkoop en ze doen t net zo goed als echte. Mocht iemand wat spellen willen dan weet je me te vinden, stuur ik ze gewoon per post op!

Elke, ja ik heb idd al genoeg meegemaakt wat dat betreft.. Mijn ouders hebben 5 dochters, waarvan ik de oudste ben. Een zusje na mij is bij vlak voor de geboorte overleden, gestikt, navelstreng om t nekje. Dat heb ik niet bewust meegemaakt. Mijn andere zusje heb ik nog steeds trauma van, nu, 21 jaar later. We scheelden een jaar in leeftijd, ik was bijna 5. Ze lag met wat de dokter zei een griepje op bed te slapen, ik verveelde me, wou spelen, en heb haar eruit gehaald en toen zakte ze in mijn armen in elkaar. Hersenvliesontsteking oftewel nekkramp.
    Ik nog heel rustig tegen mijn ouders zeggen: Karin wil niet spelen, zo jong als ik nog was, mijn ouders zijn meteen met r naar t ziekenhuis gereden, daar heeft ze nog 2 dagen gelegen, toen werd ze grotendeels hersendood verklaard. Mijn ouders moesten kiezen, of een kasplantje voor t hele leven of rustig laten sterven door beademing stop zetten.
    De moeilijkste keuze in hun hele leven, ze hebben in het belang van mijn zusje gekozen en zo verloren ze twee kindjes binnen 3 jaar tijd. Dit was overigens voor veel mensen om ons heen ook heel moeilijk,mijn opa zei altijd op iedere verjaardag, had mij maar laten gaan ipv ons kleine meisje..

Een van mijn tantes is zelfs opgenomen geweest omdat ze t niet aankon, ze had zelf ook kleine kinderen en was heel bang om dat ook mee te moeten maken. Toen mijn zusjes daarna werden geboren, een tweeling, zijn mijn ouders ook jaren lang heel voorzichtig en bang geweest.
    Omdat ze mij te jong vonden om de begravenis enz bij te wonen was mijn zusje abrupt van mij weg en dit ging zich in mijn pubertijd uiten. Werd onhandelbaar, had heel veel vragen, mijn ouders konden hier door hun eigen verdriet niet over praten en zo is t uiteindelijk gekomen dat ik op mijn 16e uit huis ben weggelopen. Hele moeilijke jaren gehad maar kan nu trots zeggen dat t allemaal weer goed is gekomen. Met mijn ouders beter contact dan ooit, en heb t zelf allemaal grotendeels kunnen verwerken. Daarom snap ik ook goed wat vliegje voelt. tenminste, het verschilt per persoon hoor maar ik heb een idee wat vliegje voelt. Laat ik t zo zeggen ;)

19. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    En ik vind t niet leuk om over te praten, maar dit is voor mij een manier om er weer eens over na te denken en zo kan ik er steeds beter mee omgaan.

Tali, ja t is idd een beetje stil hier :)

Er is bij ons een kap van t dak afgewaaid en daardoor regent t nu in t luchtsysteem :( Is niet goed en gaat vast veel geld kosten GRRR

20. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Jee Linda... ben er stil van, verschrikkelijk... de beademing stop zetten zoals je schrijft, herken ik heel erg. een heel moedig besluit.
    Maar jezus, wat een verdriet!
    Veel sterkte meisje, ik vind je beresterk!

Deel Deze Pagina