Elke fijn dat jullie het hebben bijgelegd Ik ga naar bed, morgen werken. Geen zin... hahaha. Morgenavond lekker zwemmen. Verder aanstaande zaterdag mijn 1e zwangerschapsshoot. Ik hoop zo dat jij en Renaat positief testen Elke!! Je bent waarschijnlijk veel te vroeg geweest. Ik wil zaterdag pas testen en misschien test ik maandag pas. Ben toch bang voor een ongie. Misschien is het niet eens een goed ei geweest, eerst donderdag afwachten. trusten meissies
Goeiemorgen dames. Lyn, wat voor witverlies had jij voor je posi testte?? En jij Elke? Ik had vandaag, het leek wel een soort vliesjes ofzo. Niet echt rekbaar, maar ook niet heel stug. Misschien zijn het nog overgebleven spermaatjes van gister hoor hahahahaha. Maar ik heb dit nog niet gehad. Nu ga ik van alles voelen he.... ik hoop dat ik me rustig kan houden! Elke, nog getest???? Renaat, hoe is het met jou?? Vind het zoooo spannend voor jullie!
Vlieg ik had precies vijf dagen na mijn ei heel veel witverlies, en kreeg toen 8 dagen na mijn ei de innestelingsbloeding. maar hield wel veel witverlies. en ik bleef zere tepels houden. daardoor had ik al een vermoeden en testte ik 4 dagen voor nod al posi. Duim nog steeds voor jullie!!
Hoi hoi! Vlieg, ik heb vanmorgen nog eens getest maar geen 2e streepje te zien zenne. Mijn slijmverlies is vooral héél veel! Melkachtig, dik. Leuk seg, je eerste zwangerschapsshoot! Hoever is de dame in de kwestie? Oh Lynnes, zo stilletjes aan al aan de kinderkamer beginnen! Groot gelijk zenne! Zou ik ook zeker al doen!
Ik heb geen bloeding gehad, zit nu 10 dagen na mijn eventuele ei. Krijg veel krampen... lijken m'n darmen te zijn, maar voelt zwaar, beetje als ongie krampen... Ik ga van alles voelen, wil het niet! Loop mezelf helemaal gek te maken!
Klinkt bekend... Ik had vorige week ook heel veel last van m'n darmen. Is nu weer beter, heb alleen nog wat last van té gevoelige tepels. Als je dingen voelt, denk je dat het symptomen zijn en als je niets voelt, denk je ook dat het dan mss wel eens raak kan zijn... 8-[
Vlieg ik had vanaf de dag van posi test ook ongi krampen, net alsof ik ongi moest worden, ohhhh je maakt me gek! haha ben zooooo benieuwd! zet de klok een paar dagen vooruit!
Elke jammer dat je test nega was! over een paar dagen nog eens, en vlieg kun je niet s met een kruidvat voorzichtig gaan testen.. kost maar een paar euro of maak je jezelf dan gek? XXX
Elke ik heb trouwens volgende week dinsdag de 21 om 8.30 de 12 weken echo en aansluitend bezoek aan de gyn.
Ik voelde tot vandaag weinig!! Week van mijn ei veel krampen. Vorige week niks. En nu.... Heb net extra sensitive testen van sensi test besteld........ hahahahahhaa. En ik zei gister nog tegen Johan, ik test niet VOOR zaterdag!
Waarom duurt dat zo lang??? vreemd meestal is zon uitslag er al heel snel. ik denk als je nu belt dat ze t al wel weten hoor. maar ja ik ben mevrouw ongeduld. we zitten te denken om rond de 17 weken een 3/4 d echo te laten maken inclusief geslachtsbepaling. ga zo eens bellen voor meer informatie. xxxx
Hebben een afspraak gemaakt, voor een 3/4d echo op 17 en en 30 weken, inclusief cd rom , dvd en fotos. zo leuk! dus over 6 weken zullen we weten wat t wordt! ben zooo nieuwschierig.. de eerste afspraak is dus de 28e van mei.
Klussende Flubbers: *Melanina: EUG, operatie gehad, ronde ?, 1e kindje *Tali: 6/04, ronde 5, 2e kindje *Renaat: 15/04, ronde 16, 1e ICSI, 1e kindje *Elke: 15/04, 4e Clomid-ronde, 100mg, 1e kindje *Vliegje: 17/04, ronde 7, 1e kindje Zwangere Flubbers: *Luna: 3 april, 1e dochter, BV, ZH *Mona: 17 augustus, 1e kindje, BV, ZH *Zus: 18 augustus, 1e kindje, BV, ZH *Lynnes: 5 november, 1e kindje, BV, TH Flubber-beebjes: *Zenna Janine: 3e dochter van Tamaar, 8 maart 2009 om 14u30, 3730gr. Weddenschap: wie denkt dat àlle Flubbers zwanger zijn/geweest zijn op 19 oktober 2009? *Tali: ja *Elke: nee *Zus: ja *Renaat: nee *Maartje: ja *Melanina: nee *Linda: ja *Mona: nee *Tamaar: ja *Luna: nee Afspraken/evoluties MMM: *Tali: / *Melanina: / *Elke: Clomid-ronde 4 met 100mg. *Renaat: 1e ICSI! *Maartje: 23/3 LEO-operatie i.c.m. HSG gehad. Deze cyclus eisprong gehad! *Lynnes: 21/4 om 8u30 termijnecho en gyn. 28/5: 3d/4d echo met geslachtsbepaling! *Zus: *Mona: *Tamaar: / *Luna: 16/04 bloedname indien niet ongi... Flubberige meeting op 6 juni!
Zo, net het appartementje weer gepoetst. Lynnes, je afspraken staan erin! Leuk seg, dat jullie het geslacht volgende maand al zullen kennen! Mogen wij het ook weten? Wat denk je zelf dat het wordt? We hebben voorlopig nog geen Flubberjongetjes hè dus...mss wordt jij wel de eerste Flubbermama van een Flubberjongetje?! Vlieg, 'k snap je volledig zenne. Het is zo gemakkelijk om tegen iemand anders te zeggen dat ze zich niet gek moet maken maar zelf doe je het ook hè... Duim voor je zenne!
heeej meiden zooo hier ff flinke dip gehad in de relatie..pfft...zag het allemaal ff niet meer zitten enzo..maar na lang en veel praten besloten toch door te gaan en meer met elkaar tedoen daarnaast ook al sinds zoaaf wat bloedverlies.. zo aaf 1x beetje helderrood.. gister bruin vandaag volgens mij echt ongie.. w8 het ff af maar denk dat het wel doorzet.. dus balen.. vermoed dat het bovenstaande veel te maken heeft met de "hormonsters" zoals elke het noemt heheheh kom ltr nog wel ff uitgebreid reageren meiden, nu ff samen met mars jacky uitlaten
Oh Renaat, das niet goed seg! Heeft het met de behandelingen te maken dat je twijfelde om verder te gaan met jullie relatie? Is echt wel een relatietest hè... (nog meer dan Temptation Island! ) Ben blij dat jullie er toch voor kiezen om samen te blijven! En mss is dat beetje bloedverlies wel een innestelingsbloeding?! [-o< Ga je morgen testen als het niet heeft doorgezet?
Elke, ja leuk he, denk zelf dat het een jongetje wordt, we zullen zien of mijn gevoel klopt! Uiteraard mogen jullie weten wat t wordt, als vriendlief daar ook akkoord mee gaat tenminste Renaat, pff niet zo leuke dagen gehad dus, tjee wel een flinke test idd op je relatie, hoeveel dagen zit je nu na je terugplaatsing? klinkt mij ook als innesteling in de oren! wanneer is je nod?