De Flubbers

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door vliegje, 17 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Wat denken jullie dat het wordt? vind ik wel leuk om te weten. xxx

2. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Jongen Lyn!

Renaat, heftig zeg maar goed dat jullie gepraat hebben. Hopelijk zet je ongie niet door!!

Ik durf niet te bellen naar de gyn, vind mezelf dan zo opdringerig... hahahahahaha.

3. Elke1984

Elke1984 Niet meer actief

Vlieg, zeg dat je niet meer goed wist wanneer je nu ook alweer mocht bellen... (doe ik ook altijd!) ;)

Lynnes, ik denk ook een jongetje. :D

4. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Maar ik heb een afspraak dat de gyn mij belt... dus ik kan niet bellen en zeggen dat ik het vergeten ben hahahaha.
    Ik wacht maar gewoon.......

Maare, ik las net op internet iets over een 2e temp stijging als je zwanger bent?? weet iemand daar iets van?

5. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    By the way, voel nu niks meer.... :rolleyes:

6. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
  7. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Vlieg, ik ben 1,5 week na de posi test gestopt met tempen, had vanaf eisprong tot tussen de 36.8 en 37.2. na de posi test tot een week daarna alle dagen 37.0 en de laatste 3 dagen ging ie omhoog naar 37.2. zie maar in mijn ff als je t wwoord nog hebt. misschien heb je er iets aan.

8. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Heb ww niet meer. Maar als ik zwanger zou zijn, ik test posi, dan stop ik met tempen hoor.
    Maar ik weet niet, het voelt alsof het niet raak is, maar een ander moment denk ik weer anders...

Trouwens, de dame van mijn shoot is volgens mijn zo´n 36 weken zwanger.
    Jongetje wordt het. We gaan wat doen met muisjes ook ;) Vingerverf, etc. Ben benieuwd hoe het zal gaan.

9. kanjer

kanjer Bekend lid

8 mei 2008
    626
    6
    18
    Vrouw
    dames ben echt ongie ...

en betreft de relatie, misschien dat er ergens al iets negatiefs zat toen ik begon met de medicatie en dat dit het alleen maar erger gemaakt heeft ofzo.. kan het niet goed verklaren.. :S wel weet ik dat we nu iig beide ons best gaan doen om weer samen gelukkig te zijn..we zijn misschien 2 hele verschillende types..en hebben al heel wat ruzies achter de rug enzo.. maar tkwam altijd goed..

en lynn ik denk n meisje.. weenie waarom.. maja 50%kans heh ;)

elke daar al getest lees is..pfff hopelijk morgen lekker positief.. :D duim voor je meid!! :D

vlieg ook spannend, als ik het goed las zaterdag testn??? w000t.. :D

liefsss renaat

10. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Renaat, wat ontzettend balen dat de eerste poging niet gelukt is! echt super jammer. Wanneer hebben jullie weer een poging?En probeer t goed uit te praten he want er is niets ergers dan jezelf zo rot voelen in een relatie, terwijl je elkaar nu juist harder nodig hebt dan ooit! sterkte meis, een dikke knuffel!

11. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    renaat wat klote meisje!! Ik gun het jullie zo! :(
    wanneer mag je nu weer??

Ik heb net gezwommen en heb last van mijn buik... :confused: Alsof ik te hard buikspieroefeningen heb gedaan. laat er alsjeblieft geen ongie komen! [-o<

12. Elke1984

Ooooh Renaat! :( :( :( Vind het écht zoooo ontzettend spijtig voor jullie! :(
    Wat jullie relatie betreft, ik bedoel dit niet slecht maar jullie zijn er toch écht wel zeker van dat jullie met elkaar verder willen én kunnen want als er een kindje is en jullie beslissen om toch nog uit elkaar te gaan, is het nog véél erger hè meid! Zou ik zo zonde vinden... Ken nu ook een meisje die weg is gegaan bij haar vriend toen haar kindje amper 6 maanden oud was. :( Ik bedoel daar niet mee dat je niet uit elkaar màg gaan of net nu uit elkaar moet gaan...ik bedoel dat ik vind dat je wel écht zeker van elkaar moet zijn...

Vlieg, duimen draaien zenne lieverd! ;)

13. kanjer

kanjer Bekend lid

8 mei 2008
    626
    6
    18
    Vrouw
    @elke idd je moet zeker van elkaar zijn om te willen voor n kindje :) heb je helemaal gelijk in.. we gaan aankomende dingen vooral veel tijd in elkaar steken en ikmerk wel dat dat praten heel veel goed doet..als we n dippiej hebben bespreken we dit nu ook, en zo lappen we elkaar weer op :) en ik vind ook dat we eerst voor onze relatie moeten gaan en de rest komt dan vanzelf wel.

heb verder even geen idee nog hoe en wat verder betreft zwanger worden, zal straks eerst eens ff bellen dat ik ongie ben en dan ff afwachten wat ze zeggen,.. ik gok erop dat we iig toch deze cyclus zowieso moeten overslaan.. (lijkt mij logisch..) en verder w8en we het af.. steldat we volgende maand nog niet lkkr gaan dan zullen we het tp nog wel even uitstellen..

vlieg ik ga onwijs hard voor je duimen!!! mag hopen dat je straks lekker n flubberbeebje in je buik heb groeien :D
    elke hoeist daar? al meer zekerheid?? ben benieuwd!!! duim ook voor jou!!! :D pfff spanning stijgt hier wel...hoop het zo voor jullie :D

juni komt btw ook al aardig in zicht heh meiden :D
    heb er wel veel zin in hoor :D
    wat gingen we ook alweer doen ?? <<beetje vergeetachtig soms hehehehh>

nou ik ga dr vantussen, ff werkuh tot n uur of 7 gok ik..
    dussss tot ltr :D
    fijne dag allemaal!!!
    liefsss renaat

14. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    hoi hoi
    hier een tijdje niet geweest maarja had ff andere dingen aan me koppie.
    vliegje hoop voor je mee hoor.

Ik mag misschien over een kleine maand er weer voor gaan .
    Dus hoop dan ook weer op me ei .

Lynn lekker aan het zwangere .
    Renaat jeetje wat erg hoor hopelijk lukt het een volgende poging wel en vrieding van mij is nu zwanger van 2 na een paar pogingen geloof ik dus er blijft hoop voor je hoor.

15. Elke1984

Renaat, ik dacht dat we 6juni naar de dierentuin gingen?! Ik weet ondertussen ook nog niets meer, heb vandaag niet getest. Mss morgen nog eens...ga me proberen enkele dagen in te houden, zal toch ongi worden...

Melanina, fijn je nog eens te 'horen'! :D Heb je nog zoveel problemen gehad dan dat je nu nog een maand moet afwachten? :(

Ik vertrek over een dik half uur naar m'n werk. Ga met de fiets nu het zo'n goei weer nog is! (23km enkel!) :D Tot vanavond hè lieverds!

16. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Mijn cyclus is nog niet aan de gang dus me eerste ei komt pas over een week of 3
    Het zwangerschapshormoon bleef tot ong 3 weken geleden steeds stijgen toen ineens ging ik vloeien en verloor een soort prop (spier) en sinds dien is het hormoon pas gaan zakken .
    Tja en met dat hormoon in je krijg je geen cyclus want je lichaam denkt zwanger te zijn.

Dus tja wat een gedoe alleen maar omdat het fout ging bij de innesteling .
    Maar ben iig wel opgelucht ik kan zwanger raken !!!!! JIppieee nu alleen het vast houden nog maar dat komt zeker goed :)

Merk nu ook wel dat ik me steeds beter ga voelen hoor en ik weer meer aan kan.
    Want echt iedereen om me heen is zwanger .
    Heel me msn lijst en die zijn niet eens allemaal van dit forum.
    Kreeg gisteren van een oud collegaatje te horen dat ze ook bezig is vind ik erg leuk want zij was nog helemaal niet van de kids.
    Heb haar ook de link van dit forum gegeven :)
    En we hopen dalijk lekker samen te zwangeren :)

17. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Jee Melanie, wat een gedoe zeg! Maar je weet inderdaad dat het kan!!
    En ik ken het, iedereen in je omgeving is zwanger en iedereen zegt 'het komt wel goed'. dat is iets wat je NIET wilt horen.

Elke, ik heb een goed gevoel voor jou :)
    Er moeten weer wat zwangere bij!

Enne, dierentuin, daar gaan we heen :D

Ik ben op van de zenuwen. Vandaag weer wat buikkrampen, moet ook veel po*pen :oops: Net alsof ik veel gezopen heb, zo'n weeeig gevoel. Neemt nu iets af.

18. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Lynn, door mijn eigen gedoe ben ik helemaal vergeten te zeggen dat ik het gaaf vind dat je binnenkort al een geslachtsbepaling hebt!!!! Spannend!!!!

19. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    stress nijeet te veel hoor vliegje anders is het zon tegevaller .

ja was zeker een gedoe en ik vertrouw me lichaam en testen niet meer hahaha 1 dag voor NOD negatest NOD werd ik ongie nou ja vloeien tot 2,5 week aan toe .
    Door omstandigheden weer een test gedaan posi.
    Dus ik heb besloten lekker niet te testen en alles lekker af te wachten want een test zegt niks heb ik nu gemerkt hahahaha.

Maar weet nu achteraf welke symptonen ik dus had
    Ik had dit keer geen addertjes en last van me borsten normaal wel na me ei
    en ik was mega overdreven misslijk en na het spugen moe
    Maarja ben wel vaker misselijk ( darm maag problemen )
    Maar dit was dus echt overdreven hield niet eens een paracetemol binnen

Alleen omdat ik dacht niet zwanger te zijn heb ik geen rekening gehouden met de dingen die ik niet mocht dus dat word wel extra opletten vanaf volgende maand.

@@@ en ik zal vaker langs komen nu hoor .

20. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    jee zeg, duurt echt lang! Hopelijk is het snel raak voor de rest van ons he!!

Morgen de uitslag, ben zoooo bang.... bang dat het niet goed is en mijn lichaam me zo voor de gek houdt.
    Ik ben zo bang dat we zonder kindjes blijven....... :( Soms zie ik het niet meer zitten.
    Heb mijn overleden dierbaren gevraagd om een ei én zwangerschap hahahaha!

Deel Deze Pagina