De Flubbers

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door vliegje, 17 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    vliegje beetje positief blijven hoe moeilijk ook .
    er kan tegenwoordig zoveel .
    en misschien is het wel raak .
    Ik duim iig wel voor je

2. Elke1984

Elke1984 Niet meer actief

Goh Melanina, amai wat een gedoe seg! :( Hopen dat je snel een ei hebt dan en dat jullie er weer lekker vol frisse moed voor kunnen gaan! Ik heb de indruk dat je er 'goed' mee om kan gaan met dit alles, vind ik knap! :thumup:

Vliegje, maar meid toch...ik begrijp je helemaal zenne! Ik ben vaak ook erg bang dat ons geen kindje gegund is..en als ik dat denk, ben ik bang dat het niet zal lukken door die negatieve gedachten... :rolleyes: Tja, zo blijf je bezig hè. :(
    Hopelijk lezen we dit ooit terug en denken we goh...wat een stelletje paniekzaaiers waren we toen! ;)

Lynnes, testjes ontvangen! Nog eens héél erg dankjewel hè! En dan nog zo'n mooi kaartje erbij, werd er gelijk happy van! :D Als ik morgen nog niet ongi ben, ga ik nog eens testen. Voorlopig nergens last van hier, alleen tepels zijn nog altijd pijnlijk gevoelig maar enkel wanneer ik er echt over wrijf. Voor de rest geen krampjes of dergelijke. Geloof er echt niet meer in voor deze ronde zenne. 'k Zal zeker geen 2009-mama meer worden denk ik. Spijtig, had graag een kerstkindje gehad, is toch wel extra speciaal hè.

3. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Elke, sorry dat ik zo zeur, ik voel me schuldig wetende dat jullie 2x zo lang bezig zijn.
    Knuffel voor jou! Enne, ik ben er nog steeds van overtuigd dat het raak is ;)
    Zou gaaf zijn he, wij tegelijk! :)

4. Elke1984

Hey maar ik bedoelde niet dat je aan het zeuren was hè! Sorry als het zo overkwam maar dat bedoelde ik écht niet! Er zijn veel mensen die ook nog 2x zo lang bezig zijn als ik hè...zo blijf je bezig! Jij zit ook echt in de onzekerheid over hoe makkelijk/moeilijk het allemaal zal gaan dus is toch heel normaal dat je soms erg bang bent dat je nooit een kindje zal hebben.
    Zou trouwens idd gaaf zijn als we allebei nog posi testen deze maand :D maar voor mezelf geloof ik er echt niet meer in...

5. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Nee dat dacht ik ook niet hoor! Maar ik zag ineens je onderschrift en dacht, die is veeeel langer bezig en voelde me weer schuldig :(

Zou echt gaaf zijn he!! Kunnen we samen kletsen met ons verlof in december :)

6. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Ik ga naar bed, nog ff douchen. Hopelijk is het morgen snel tijd dat de gyn belt..... maar vind het doodeng.....

Elke, wanneer ga je testen?? morgen?? Of dit weekend pas?

7. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    O lees het net, morgen :D IK DUIM VOOR JE!!!!!

8. Elke1984

Goeiemorgen meiden!
    Mja, net nog eens getest en niets te zien zenne. Ook nog altijd geen 'aankomende ongi-krampen' dus maar verder afwachten hè.

Ga nu werken. Tot vanavond allemaal!
    Iedereen een rustige werkdag of een leuke vrije dag!
    Dikke knuffel!

9. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    goedemorgen
    @ vliegje spannende dag voor jou hoop op goed nieuws voor je
    @ elke nega test zegt nog helemaal niks ga wel van je ongie uit kan het alleen maar mega mee vallen toch ?

Tja ach gaat het ik heb zo me momenten hoor dat ik ff een mega dip heb maarja als je 2 keer in 27 uur geopereerd ben dan lijkt de rest wel mee te vallen .
    In het ergste geval had ik dood kunnen zijn maarja dat is niet gebeurd en echt zwanger was ik natuurlijk niet .
    Dus die blijheid fase heb ik over geslagen.
    Wat me nu bezig houd zijn meer zaken ojee dalijk duurt het weer erg lang of blijft het dan wel zitten.
    En op welke signalen moet ik letten .
    Heb geen zin om weer 3 maanden met zo iets te lopen heb wel ff gneoeg vh ziekenhuis gezien.

Maar ja ik ben altijd iemand die dingen relativeerd ik heb zoiets met het kindje was iets biologisch niet in orde anders had het wel goed gegaan .
    En de meeste 1ste zwangerschappen eindigen zo alleen weet je eht nioet omdat je dan ongie word en je cyclus gewoon weer begint, maar mijn lichaam wou zo graag zwanger zijn dat ie een inimini deeltje vh vruchtje bij zich heeft gehouden en gewoon het hormoon minimaal aangemaakt.
    Dus ja veel ellende voor iets kleins .
    En was in goede handen bij het ziekenhuis en ze leefde daar allemaal mee.
    en vliegje elke maand duurt lang als je moet wachten.

10. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Ik snap dat je nu super onzeker bent Melanie. Moeilijk lijkt me dat!! Hopelijk ben je snel weer zwanger en loopt dan alles zoals het zou moeten. Mooie test, geen bloedverlies.
    Knuffel voor jou!

Elke, wat raar!! Maare, geen bloed is goed!! :)
    Hier ook nog geen bloed, ben nu wel steeds aan het kijken....

Hee, hoe ging het fietsen gister?? was je niet moe??

Zodra ik kan laat ik de uitslag weten straks! Heb vanacht gedroomd dat ik ongesteld werd....
    Zat te denken, ALS het raak is, kunnen we het vertellen met moederdag.... zou wel leuk zijn :D Maar ik wil niet weer op de zaken vooruit lopen want heb het gevoel gewoon ongie te worden.

11. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Meiden jullie houden me wel in spanning hoor! ben echt zo nieuwschierig :) duim voor jullie!

Melanina, welkom terug meis, goed om je weer te zien schrijven en knap hoe je ermee om weet te gaan!

Vlieg, heb je al een bloeduitslag gekregen???

12. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Nee word tussen 11.30 en 13.00 gebeld....

Even over de dierentuin he ;)
    6 juni heb ik 's avonds een feest van mijn oom, waar ik ook moet fotograferen. Ik zal dus rond 16.00 / 16.30 naar huis gaan.
    Waar gaan we heen? Rotterdam? Blijdorp?

13. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Ik heb geen voorkeur waar we heen gaan, ik zat alleen wel in discussie met mijn vriend, werk vanaf deze week de hele zondag, en om een dag vrij te nemen kost me dat ruim 100 euro omdat ik dan ipv 200 procent maar 100 procent vang. dus tja.. dat is wel zonde he :rolleyes: word een duur dagje dierentuin voor mij iig :)

Heb net de angelsound doppler besteld, heb m hopelijk voor t weekend nog binnen,zo leuk. kan nu ook mijn baarmoeder al boven mijn schaambot voelen en buikje is niet meer te missen nu. alleen t plassen gaat wat moeilijker en zit uren uit te druppen hahah.. maar ja voor een goed doel!

Vlieg laat je t meteen horen zodra je iets weet? xxx

14. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    En op stage hebben we sinds kort een supersonisch echo apparaat, dus binnenkort zal ik zelf wel de echo op mijn buik hebben als t aan mijn collegas ligt :) t werkt namelijk tzelfde bij mensen als bij dieren he 8)

15. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    WAt gaaf zo'n doppler! Liet die van de week aan Johan zien, ik zei, kijk die wil ik ooit hebben :D
    En dan het echo apparaat hihi :)

16. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Ben zoooooo zenuwachtig!! Hoop zo dat ik een ei heb gehad....

Heb gister nog getest.... ik weet het, moet het niet doen. Negatief... durf dus niet meer tot aan het weekend.
    Misschien heb ik niet eens een ei gehad en heb ik helemaal voor niks getest!

17. Tali23

Tali23 Actief lid

19 sep 2008
    299
    0
    0
    zorg
    zoetermeer
    ik heb jullie gevonden !!!!! :)

dacht echt dat ik het noooooit meer ging vinden.

ik ga nu even n bakje thee zetten en zo'n 30 paginas lezen.... :D
    Ben benieuwd hoe het met jullie gaat.
    Hier gaat alles goed, even n paar daagjes ziek geweest maar voor de rest , alles goed. Maya ik nu wel thuis... 39 gr koorts... zal wel weer door het weersverandering komen...

Nou ik raak jullie nu niet meer kwijt hoor!!!!!

liefs, Tali

18. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Tali, welkom terug :D was t zo moelijk te vinden dan of kreeg je geen berichtjes meer..
    Ik ben nu al best gewend aan de site eigenlijk. vind t wel meevallen hoe erg t veranderd is.
    Ben mijn telefoon kwijt, zo iritant, en hij is nog leeg ook.. :)

Vlieg, gaaf he zon doppler, dacht ik doe t gewoon ondanks dat t wel veel geld kost, maar ja dan kan ik wel iedere dag voor t slapen gaan t hartje beluisteren, heerlijke manier om bij in te dutten toch!

Vlieg wat is je temp de laatste dagen?

Tamaar hoe was t bij t ct bureau?

19. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Redelijk stabiel, tussen de 37,06 en vandaag 37,10. Heb ook een uitschieter naar 37,12 gehad (heb zelfs van het weekend mijn wekker gezet om te tempen...).

Dus dat zit op zich wel goed. Maar ik vond de stijging TE geleidelijk.... ik dacht altijd dat het INEENS omhoog moest gaan en dat is niet gebeurd. Na 3 dagen zat ik 0,3 boven mijn gemiddelde temp.

20. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    TALI!! We miste je al!!

Deel Deze Pagina