Klinkt juist mooi vlieg je temp, en bij mij ging t ook geleidelijk omhoog. en en en? weet je al meer?? O
Ik wist gewoon niet waar ik heen moest en ik kreeg geen meldingen meer... Maar ik moet ook eerlijk toe geven dat ik het ook wel erg druk heb gehad. ik zou toch gaan werken weer? nou ze hebben me nu 12 uur gegeven ipv 32 :S Beetje weinig naar mijn smaak, dus ik ben lekker druk met solliciteren en gesprekken, Heb nu 2 banen hahahaha telefoniste in den haag en vrijdag en zaterdag als ''viswijf'' hahaha bij n visboer in het dorp. Wel erg leuk heb nooit vis verkocht hahaha dus spannend! Ik las echt van alles!! Er zijn n aantal meiden die bijna bijna bijna kunnen gaan testen!!! Spannend.. en wat 6 juni betreft!!! LEuk!!! dierentuin!!! Ik zou het Maya maar niet vertellen anders wordt ze gek ahahaha Ik ga nu evn strijken en wassen voor mijn buufie... die moet nog 4 weken !! dan heb ik weer n klein mormeltje om te knuffelen... Heb ik al verteld hoe die gaat heten? RENS!! Vind het helemaal passen bij hun! ze hebben al 3 zonen... Robbie, Rik en Roel... zometeen n Rens en ze krijgen n kitten van ons... Roos!! hahahaa Mel, Leuk weet wat je te horen!! ik sta er wel van te kijken hoe positief je kan redeneren! petje af hoor!! liefs, Tali
Bel ze op !! ze zijn te laat met terugbellen. je hebt alle recht om te vragen waar je aan toe bent. dus pak je telefoon.. en de rest weet je zelf
:x [-( :-s [-X :-k ](*,) :sick: ale: :thumbdown: ohhhh wat een sukkels daar zeg! nou succes zometeen!
jeetje...nog langer wachten nog 25 min zijn zo voorbij... ga n kastje opruimen of even de was sorteren gaat de tijd sneller...
Ik ben net gebeld! HEB EEN EI GEHAD!!!! Zit hier op kantoor helemaal te shaken!! Hou dat dan maar eens voor je (heb verder niemand wat gezegd, alleen op de fora, want dit weekend kunnen we testen en wil niet dat ze het dan al weten). Ik ben zooooo blij!!!! Had een waarde van 63! Goed he!!! AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!! Zooooo blij!!! Of het nu raak is of niet, de operatie heeft nu al effect gehad! 2 weken na de operatie een ei, dat had ik alleen durven dromen!!!!!!! Als ik mijn cyclus tel VANAF de operatie heb ik dus nu 28 dagen ongeveer Hopelijk blijft dat even zo! Gyn zei dat ik wel gewoon moest tellen vanaf mijn laatste menstruatie maar dan zit ik nog op 41 dagen ofzo. Dus al een hele vooruitgang! We maken voor het eerst sinds het stoppen écht kans!!! WHAAAAAAAAAAAAAAAA!! Meisjes, dank jullie wel voor het medeleven!!
OOOOOH lieverd wat gaaaaaf!!!! ik wist het ik wist het ik wist het!!! YES YES YES YES kan me voorstellen dat je zit te shaken! supergoed van je lichaam!!!! ooh wauw, ben zo blij voor je, dus nu spannende dagen voor je! en mocht je nu niet zwanger zijn, komende ronde kan je echt doelbewust gaan vrijen TOP!!!!!
Ik heb waarschijnlijk zaterdags (of zondags) mijn ei gehad. Donderdags daarvoor nog gevreeen en die zaterdag, maar dat was middernacht. Dus 2 dagen vóór ei en op de dag van het ei, maar dat is dan waarschijnlijk te laat geweest. Dus op zich wel een kansje denk ik?
Ja je temp lijst ziet er mooi uit zeg! bij mij zei het helaas niets over evt zwanger zijn of niet, t ging pas op de dag van ongi naar beneden. en als je donderdag en zaterdag hebt gevreeen heb je gerust nog een kans hoor! wij hadden 4 dagen achter elkaar gevreeen dus kan er zelf niks over zeggen. ik denk dat alle dagen toch beter is, want als je zaadkwaliteit goed is is t goed om regelmatig wat verse naar boven te sturen zeg maar. wat ik wel weet en wat ik je echt kan aanraden is randjes fietsen. we waren de eerste keer dat ik dat alle dagen deed meteen zwanger. de zaadjes worden dan met zon vaart opgezogen dat ik meteen na de seks kon gaan staan maar dan liep er niks uit. werkt goed! (en t is nog lekker ook )
Dat heb ik eens geprobeerd, maar ik kan het niet! hahahahaha. Hoe hebben jullie dat gedaan? Wat ik wel eens doe, ik kort na manlief pas klaar komen ipv tegelijk of ervoor. Wat me wel opviel is dat er die week bij mij ook bijna niks uitliep! Normaal loop ik een hele dag te poetsen (zoals vandaag, gisteravond ook geklust) en toen was dat niet...
Lynn, hoe was jouw afscheiding een paar dagen voor je NOD? En nu? Ik had van de week veel witverlies, nu niks meer, droog...weet niet of dat goed of slecht is haha.
Ja vlak na je man is beter dan zuig je ook veel zaadjes naar binnen he Mijn afscheiding was wit en wat meer dan normaal, nu wisselt t nog steeds, de ene dag niets, de andere dag veel en soms zelfs wat bloederig slijm. Net na t vrijen verlies ik dan ook een beetje bloed maar dat schijnt normaal te zijn. Al ben ik er nooit zo gerust op. Wou de eerste weken niks van weten maar nu wil ik overal, de hele dag door wahahah mijn vriend is in de zevende hemel 8)
Joehooooooeeeee!!!!! Vliegje! Super! Ben zooooo blij voor je! Had opt werk al ff gekeken maar kon daar niet reageren! Werd echt gelijk happy voor je! Nu is het wel helemaal spannend hè! Duim voor je zenne! [-o< Denk trouwens dat je kansen wel groot zijn. Moet je dan trouwens met Clomid beginnen als het nu niet raak is? Ik zou dan persoonlijk zo effe aanzien... Lynnes, wij hebben dat randjesfietsen ook eens geprobeert maar de '2e keer' was het bij mij al te laat... Toon stopte en ik kwam al... Tali, viswijf! Alles ok?! Seg, je mag Maia toch gerust meebrengen 6juni?! Niet?! Kindjes erbij is toch altijd leuk! Lynnes brengt haar kleine ook mee zenne! Hier nog steeds niets van aankomende ongi, ook nergens last van. Wel nog altijd héél veel slijmverlies.
tali wb Vliegje joehoe dat een vrouw zo blij kan zijn met zo iets kleins maar ben blij met je mee hoor Eindelijk kan je voor het eggie mee doen met iedereen . Of wie weet ben je al lekker aan het zwangeren , maar laat je niet gek maken heh !!! Ik moet nog 3 weken wachten en dan weet ik of er ook weer een ei klaar ligt om bevrucht te gaan worden hahaha .
De paashaas is hier inderdaad goed langs geweest Net mijn 2e pendel binnen voor april, wie weet Ik heb trouwens veel last van mijn buik, lichte krampjes ofzo. Nog niet echt ongie krampen, weet niet, kan het niet goed uitleggen. Maar ik heb zooooveel spanning en zenuwen. Maare, Tali, je mag de kleine gerust meenemen hoor!