zooooow ladies wat lees ik een positieve berichten zeg, heerlijk tali en melanie weer terug helemaal top meiden!! fijn dat jullie dr weer zijn.. mel we hebben ons wel zorgen om je gemaakt...vroegen ons al wel af hoe het nu met je ging..vind het ook onwijs knap hoe je ermee omgaat, weet niet of ik dat zelf zo zou kunnen.. maar 2x geopereerd in 27uur??? pffft allemachtig meid.. das ff minder.. hopelijk mag de paashaas nog n mooi ei brengen bij je binnenkort (blijft wel leuk die paashaas ookal is pasen voorbij ) tali tuurlijk neem je kleine grote meid lekker mee gezellig toch.. vind ze vast fantastisch blij ook datje dr weer bent, wennen of niet dit nieuwe forum? 2banen momenteel.. best pittig lijkt me dat..knap hoe je dat allemaal vol houdt zo elke geen bloed geeft moed heh hoop het echt voor jullie doe flink duimen..lynn wil je nog wat hcg die kant uitsturen??? tamaar hoeist met je kleine meid? gaat het nog steeds zo lekker? nog steeds op de grote roze wolk? vlieg super een ei!!!! yeaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahoeee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! echt top !! die operatie heeft letterlijk zn vruchten afgeworpen heh fantastisch!!! nu nog ff afwachten of er misschien n flubbertje bij je zit van het weekend testen?? spannend hoor.. en mocht het nog niet zo zijn heb je iig al supernieuws dat je n mooi eitje heb gehad iig positief dus jeetje wordt echt vrolijk van jullie hier gaat t ondertussen ook wel weer beter, medicatie gestopt en merk dat het echt n giga verschil is.. op mn werk alleen al kan weer echt gek doen met mn kids. gister lekker genoten met mars, kwerd eerst verrast met n bosje rozen (nepperts, voor eeuwig dus heheheh ) en n superlief beeld, daarna lekker wezen eten en naar de film geweest (bride wars) en vandaag kreeg mars zn nieuwe auto (jah volgens mij had ik dat nog niet verteld..maar alweer jah heheheh) en stond die me op te w8 na me werk en mocht ik in onze nieuwste aanwinst naar huis racen (letterlijk racen hahaha heerlijk!!!) pff ben eigenlijk heel vrolijk nu echt super, jullie onwijs bedankt voor jullie medeleven en lieve woorden, jullie zijn echt toppertjes (kan het niet vaak genoeg zeggen dames!) zooo is n onwijs bericht geworden...volgende x mayb weer wat korter deze dame gaat lkkr dr bed bezoeken.. slaap lkkr allemaal en tot snel weer!!! liefs renaat
Goedemorgen Kanjer het ging allemaal zo snel dat ik geen tijd had om na te denken en om niet gek te worden relativeer ik het allemaal maar. Ik ben iig mega blij dat ik zwanger kan raken En natuurlijk heb ik ook wel eens me dip momenten hoor En wat een leuke verassing van je mannetje Nou vandaag weer 3 uurtjes werken nou ja iets nuttigs doen en dan lekker weekend
hoi hoi ga hier ook weer even een dagje stage lopen, morgen lekker vrij, met de kinderkamer aan de gang. fijne dag allemaal!! xxx
mel das ook idd super datje nu weet dat het wel kan, hopelijk mag het binnenkort snel raak zijn en als je n dippiej heb kun je altijd hier terecht heh hier ook werken vandaag .. ben blij als het 18.30 is..dan begint mijn weekend voor alle dames die moeten werken, werkze vandaag en voor de vrije dames, geniet ervan!!! (hopelijk zit t weer n beetje mee, ziet er nu nog niet zo lkkr uit namelijk...)
Ik heb toch getest vanochtend, kon het niet laten. Heb met Sensitest dipstick getest waarmee je eigenlijk niet voor je NOD kan testen. Nu zag ik een heeeeeel licht soort van schaduwlijntje, binnen de tijd hoor (10 minuten). Ik dacht dat ik het me verbeeldde, dus heb hem weggegooid. Ik wil duidelijke testen hahaha. Dus hij is (nog) negatief.... Hopelijk zondag beter als ik nog niet ongie ben... Renaat, wat fijn zeg! Moet je kijken wat hormonen met je doen! Dus als het de volgende keer wat minder gaat, dan zonder je je ff af tot je van de pillen af bent hahahaha. werkse dames!
vliegje ik duim met je mee hoor maar test aub na je NOD want als je voor je NOD test kan je als nog ongie worden omdat het innestelen niet goed gegaan is . En dan heb je alleen maar meer verdriet . Ik weet het wachten is moeilijk en zenwuslopend . En ik hoop echt voor je dat het met je eeste ei ook gelijk raak is hoor. Ik weet dat als ik ga testen wat ik waarschijnlijk niet durf het pas een week later dan me NOD is Ongie of niet ik vertrouw me lichaam toch niet meer hahha Kijk maar na nu 1 dag voor NOD daarna vloeien 2,5 week en daarna Positest pfff dus zal bij mij wel ff duren voor ik alles weer vertrouw
Volgens mij vloei ik wat.... beetje donkerbruin net in mijn onderbroek. Rugpijn begint ook te komen, en buikklachten worden erger.... denk dat het niet goed gaat...
hier hoor geen bloed geeft moed hahaha Ik ben dan weer wel dan weer niet aan het vloeien ook om grrr van te worden hahaha. Maar het is nu Weekend !!!!!! jippie 2 uurtjes langer als geplant op me werk gebleven moesten een hoop zooi opruimen en kon mijn lieve collega dat niet alleen laten doen . Ben dus nu moe en is het forum tijd
Vlieg, volgens mijn gyn kun je 14 dagen een hoge temp na je eisprong er voorzichtig van uit gaan dat je evt zwanger kunt zijn. t worden spannende dagen voor je dus! en hoe bedoel je een licht schaduwlijntje? koop alsjeblieft die van kruidvat, 2 voor 5, die zijn áltijd eerlijk! heb met sensitest weleens vals posi getest namelijk. En ohja mel, ik ben t niet helemaal eens met testen pas na je nod, bij mij was t vier dagen voor nod al te zien en t zit er nog steeds. maar snap wel wat je bedoelt. meer om teleurstelling te voorkomen.
Mijn gyn was nog op tv een paar weken geleden bij radar, hij is voorzitter van de vereniging tegen kwakzalverij. vrij bekende man is t, goed aangeschreven, altijd prettig om te weten he..
lyn het hoeft niet altijd fout te gaan hoor maar het zeker om teleurstelling te voorkomen beter 3 dagen wahcten en al wat blijer kunnen zijn is moeilijk i know ben dol op testen.
Lyn, heb vandaag nog Predictor gekocht. Is ook betrouwbaar toch?? Morgen toch een testje wagen nog een keer....
Oh Vlieg, je maakt het wel héél spannend hè! [-o< Ben zoooo benieuwd! Wat die pendels betreft, 'k geloof er absoluut niet meer in ! Heb al zo vaak laten pendelen en door sommige mensen zelfs 2x. Ik krijg altijd binnen 1-3 maanden een posi test maar niks zenne... Ze geven ook bij praktisch iedereen dezelfde termijn op. Maar ja, het is wel leuk om je wat mee bezig te houden. Lyn, morgen de kinderkamer! Leuk seg! ik moet morgen en zondag werken...das minder leuk... Mel, ik ben het met je eens over het testen voor NOD en zeker van uit jouw recente achtergrond begrijp ik het helemaal. Maar ik kan zelf ook nooit wachten... En tuurlijk heb je nog je dipmomenten, het is allemaal nog niet zo lang geleden gebeurt en het is eigenlijk allemaal nog niet helemaal achter de rug hè... Heb je wel veel steun aan je ventje? En zijn er nog vrienden of familie die weten wat er aan de hand is? Renaat, wat voor auto hebben jullie nu? En graag gedaan zenne! Hier nog altijd geen ongi...lijkt er ook nog niet direct aan te komen. Ga morgenvroeg/nacht (moet om half 5 opstaan... ) nog eens testen als ik nog niet ongi ben. [-o< Wij zijn net nog eens lekker gaan eten na het werk, in het restaurant van onze feestzaal. Konden we de keuken al eens testen hè.. Was héél lekker! Er was net een trouwfeest aan de gang, de bruid was mooi maar niet zo mooi als ik zal zijn!
Elke iedereen weet hoe of wat meost ook wel na de 2de opratie want iedereen was flink geschrokken . vliegje en elke ik duim voor jullie beide hoor
oooow vlieg en elke jullie weten het echt spannend te houden heh... had gehoopt al weer n positieve kreet uit te mogen brengen maar wachten nog ff af... elke denk dat ieder die trouwen gaat zichzelf toch echt de mooiste mag vinden tis tenslotte jouw dag dan (heheheh jah ook zijn dag ofcourse ) we hebben nu btw ipv van die golf variant n bora, mooi blauw en rijdt als n raket!!! hij moet maandag alleen nog ff terug want er zit n slangetje van de cruise control niet helemaal lkkr..:S mel, wel fijn dat je nu dan ook bij je fam terecht kan toch?
Elke, wat spannend!! Je bent nu dus overtijd?? Ik test morgen ook weer, laat je een berichtje achter meis????
Goeiemorgen ladies! Heb nog niet getest zenne...dus kan jullie nog niets komen vertellen. Ga nu met 't fietske werken dus moet vertrekken! (6u beginnen) Vlieg, ik ben zoooo benieuwd naar jou! Ga opt werk wel eens spieken, denk ik... Tot vanavond! Iedereen een fijne dag! xxx
Oh Elke, ben speciaal vroeg opgestaan voor je test ben zo benieuwd! en geen bloed geeft moed! En vlieg hoe is t daar? kom straks even uitgebreider langs, duik nu mijn bed weer even in.. xxxx