De Flubbers

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door vliegje, 17 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    goedemorgen
    vliegje en elke spannend hoor :)

Ja iedereen in me omgeving weet het dus ja me collegas en vrienden en familie steunen me erg goed .
    Alleen misschien ben ik een koude kikker heb het er niet zo moeilijk mee ik had verwacht dat het me meer zou doen.
    Ik sta er gewoon heel nuchter tegen over .
    Begin alleen nu een beetje te balen dat ik gewoon nog niet optimaal kan functioneren na 1 uurjte huishouden ben ik al op krijg pijn en word mega moe .
    ook shoppen en lang lopen lukken nog niet .
    Maar goed alles op zijn tijd.

2. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Ooo Elke! Ik werd om 5u wakker en wilde eigenlijk uit bed gaan. Maar dacht, ik blijf toch maar liggen.

Mijn testen waren weer negatief. Maar nog geen bloed... ik word hier zoooo gek van!!!
    Ik test morgen niet meer denk ik hoor, over een paar dagen weer mits ik niet ongesteld wordt.

Elke, bij jou is het ook retespannend!!!

Heb gister wel van 3 mensen gehoord 'ben je zwanger'. En mijn temp was weer erg hoog, 37,22...

3. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    vliegje wat hou je het weer spannend meis .

4. kanjer

kanjer Bekend lid

8 mei 2008
    626
    6
    18
    Vrouw
    pfffffffffffff jemig dames!!!
    vlieg hopelijk hebben die 3 mensen gelijk!!! en duurt het gewoon ietsjes langer voordat je een posi test hebt!!!! :D

elke ooooh,..hou die spanning toch niet zo hoog.. ga je vanaaf testen dan? of w8 je tot morgen??

zat hier op het puntje van mn stoel te lezen in de hoop.... ;)

mel, niet te snel willen, gun jezelf ook de rust heh, ookal ga je er onwijs goed mee om, denk wel aan je lichaam, die moet nog wle langer mee dan vandaag heh ;)

fijne dag allemaal!! kom straks of vanaaf wel weer ff aanwaaien

5. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Kanjer denk zeker aan me lichaam hoor . Doe alles op mijn tempo en ga ook redelijk vroeg slapen .
    En als de gyn zegt dat we er weer voor kunnen gaan dan pas begin ik ook echt hoor.
    Maar meot maandag wel ff de gyn bellen want vloei nu al weer een week en dat is de 2de keer in een maand tijd en vooral als ik druk ben geweest begint het weer net als vandaag .
    Gisteren avond niks aan de hand ik ben hier flink bezig en ja hoor het begint weer :S
    Kan nu ff geen bloed meer zien en Tampons doen nog zeer tegen me wond aan dus moet ik maandvervand gebruiken nou dat zit voor geen meter ben dat ook niet gewent gebruik al vanaf me 16de dag en nacht tampons .
    Maar goed het zal wel allemaal horen neem ik aan en maak ik me ongerust om niks .

6. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    O meis, was een ellende heb je zeg!! ongelooflijk :( Sterkte!

Shoots zijn klaar, was leuk!
    Nu hard werken aan de nabewerking. Ze mogen online dus zodra ze op mijn site staan geef ik wel een gil voor de liefhebbers.
    Meisje had een prachtige buik!! Zo mooi! Super strak, geen 1 streep op te bekennen.

Nog geen bloed!

7. Elke1984

Elke1984 Niet meer actief

Goeiemiddag lieverds!

Ben net thuis, was met de fiets gaan werken en moest om kwart voor 5 vertrekken... :confused: Met terugkomen heb ik er een half uur lang over gedaan omdat ik moe was en héél de weg de wind tegen heb gehad! :pale:

Heb daarnet getest maar niks zenne meiden! :( Geloof er echt hélemaal niet meer in voor deze ronde. Ook nog geen tekens van aankomende ongi. Alleen nog altijd héél veel slijmverlies en tepels blijven pijn doen maar wordt niet erger ofzo.

Ga nu wat rusten, heb echt zooooo'n slaaptekort! 8)

8. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Ik kreeg net voor de 4e keer in 2 dagen tijd een hint of ik toch niet zwanger ben.
    Gister zeiden 3 mensen, ben je in verwachting??
    En daarnet vroeg de buurvrouw 'hoe ist?'
    Ik zeg goed.... zegt ze 'je ziet er goed uit'.
    Ik zeg 'waarom vraag je het, omdat je het weet van onze plannen gna gna'.
    'Ja zegt ze'.

En toen dacht ik, waarom zegt ze in godsnaam dat ik er goed uit zie want van de week zei schoonmoeder dat ik er zo moe uit zie (maar die hebben we wijs gemaakt dat er nog geen ei is geweest hihi).

Ik hoop het zo!!
    In het andere topic zeggen ze dat ik misschien een late innesteling gehad kan hebben waardoor ik later moet testen... Hoop het!

Elke, ik snap er niks van! Zouden wij toch zwanger zijn, maar dan gewoon een late innesteling hebben gehad?? Je bent nu toch een paar dagen overtijd??
    Wanneer heb jij je ei gehad?

9. Elke1984

Vliegje, waarom ik overtijd ben, weet ik niet. Ik geloof alleszins totààl niet dat ik zwanger ben. Bij jou hoop ik wel héél erg dat het is omdat je zwanger bent! :D
    Mijn slijmverlies is nu weer erg weinig ineens... :-s

10. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Bij mij is het ook wisselend! Droog gister en nu gewoon nat hahahahahahaha.
    Zeer zwaar gevoel in de buik.

Heb al verschillende mensen gehoord die pas een week overtijd positief testten! Ik heb hoop voor ons!

11. Elke1984

Ja, maar dat is meestal omdat hun eisprong dan toch wat later was dan ze dachten hè. Ik weet echter wel met vrij grote zekerheid wanneer m'n eisprong was...
    Als ik maandag niet ongi ben, bel ik de gyn en wil ik een bloedname. ;)

Lieve meid, ik ga slapen. Morgen opnieuw de vroege dienst. :(
    Tot morgen hè! En hopelijk zonder rood! :D

12. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    elke ik wist ook precies waneer me ei geweest was dankzij me ovu testen en ik testte ook pas na 2,5 week posi ook al is dit niet goed afgelopen .
    Het kan wel hoor .
    dus duim voor jullie

13. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    nee bij de meiden die ik heb gesproken hebben ze heel duidelijk hun ei gevoeld, maar gewoon later een innesteling gehad ;)
    werkse!

14. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Wat picjes van vandaag ;)

15. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    goedemorgen
    Die foto met die muisjes is mooi :)
    gelijk een idee op gedaan voor evt een geboorte kaartje :)
    En hoe is het met het wachten zij de duivels al gekomen bij julle of moet er nog steeds gewacht worden ?

16. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Nog geen duivels.... wel misselijk...

17. kanjer

kanjer Bekend lid

8 mei 2008
    626
    6
    18
    Vrouw
    wow vlieg wat n topfoto's!!! prachtig om te zien, heb mars ookeven laten kijken :D

en misselijkheid is n teken heh...heb je alweer getest??? ;) kan niet w8en ...ik kijk je gewoon zwanger :p ofnaja kijk..schrijf hahahha :p

elke hoeist daar??

gaan jullie nog wat leuks doen vandaag?
    wij gaan straks even naar almere haven ff terrasje pakken :)
    en eind van de middag ff lanx mn schoonzus om daar gezellig te bbq-en :D

fijne dag dames!

18. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Niet meer getest, morgen weer denk ik. Even een dagje wachten. Had ook weer krampen vanochtend dus was bang voor de ongie... maar nu trekt het weer weg. Heb dat de hele week al in de ochtend gehad.
    Tieten gaan zeer doen nu. Kan ook ongie betekenen... maar ben nog nooit een dag overtijd geweest! :)

Ik ben weer aan het werk, duik straks de tuin nog ff in.

Fijne dag!

19. mona23

mona23 Niet meer actief

goeiemiddag flubbertjes,

eff een berichtje vanaf het werk.
    Hoe is het met iedereen.
    Sorry dat ik lang niks meer heb laten horen, heb het erg druk. Gaat nog altijd niet goed met m'n schoonmoeder, ze heeft weer 2 weken in het ziekenhuis gelegen, maar ze kunnen nog altijd niks vinden. Nu wordt ze volgende week doorverwezen naar een ander ziekenhuis. Hopelijk worden we daar wat wijzer. Ze is er slecht aan toe. Dus hier ben ik veel mee bezig, en heb dan ook niet altijd even goede zin.
    Ben nu ik zwanger ben zowieso al wat emotioneler, dus huil me wat af.

Dit alles is niet zoals ik het me had voorgesteld, ik hoopte op een leuke periode nu ik zwanger ben, maar dat staat op de achtergrond. Het is moelijk om te genieten, omdat alleen ik en manlief er mee bezig zijn ( en mijn ouders) maar de rest van de fam( en wij natuurlijk ook) is zoals begrijpelijk is bezig mijn schoonmoeder.
    Ik hoop dat ze snel opknapt en dat we weer kunnen lachen.

Sorry voor ego berichtje....

Elke en vlieg, ik teste ook pas posi op dag 55 ofziets. Dacht ook eerder mij eisprong gehad te hebben, maar niet dus. Alles is mogelijk he. Ik had er al 10 testen doorheen gewerkt, en pas de laatste was positief. Houdt moed, weet dat het makkelijk klinkt, maar ooit komt jullie tijd.

Mel, las op je hyves dat je het verteld hebt, knap van je.
    Hopelijk heb je veel steun van familie en vrienden.

Kanjer, hoest met jou?

Ik ga weer even verder.

xx mona

20. Elke1984

Dag lieve meiden!
    Vanmorgen had ik ongikrampen, dacht dat ik ongi zou worden maar tot hiertoe nog niks. Tepels doen wel minder pijn.. Ben benieuwd!

Lieve Mona, ik kan me voorstellen dat je heel veel huilt! Je zit momenteel ook echt niet in een leuke situatie en als zwangere wil je nu eenmaal op een roze wolk zitten en lekker veel aandacht krijgen enzo... (zelf zal je dit niet zeggen omdat het egoïstisch lijkt maar dat is het helemààl niet zenne, ik denk dat elke zwangere vrouw dit wel heeft.) ;)
    Ik hoop dat het snel beter gaat met je schoonmama want voor haar moet dit natuurlijk wel helemaal niet fijn zijn! Ben zeker dat zij het ook heel erg vindt voor jullie!

Vlieg, hmm...ben benieuwd! Hoe laat ga je morgenvroeg testen?

Deel Deze Pagina