Ik ben er nog eventjes! Toon wilde spelletjes spelen op de pc...moet hem af en toe ook wat pc-time gunnen hè... Lieve Linda, wat een verhaal ook al! Ik begrijp dat je een moeilijke puberteit hebt doorgemaakt hierdoor, goed dat het nu allemaal is goedgekomen in de relatie tussen jou en je ouders! Zus, wat veel cadeaus seg! Amai! Welk spel heb je gekregen? Renaat, hoe was het bij de arts? Slaap lekker, lieverds! *dikke knuffel*
omg linda! ook al veel verdriet op je schouders jemig zeg! hier niet zoiets meegemaakt, wel in mn pubertijd een moeder die manisdepressief was (weenie precies hoe je het moet schrijven..) ook een hele moeilijke tijd door gehad.. maar je broer of zus verliezen lijkt me ook onwijs erg zeg! wil dr niet aandenken datk 1 van mn 2 broers zou verliezen zeg! pffff.. de gedachte alleen al! overigens vandaag om 1400 dus bij de fert.arts geweest.. of iig de verpleegkundige van de afdeling. hier ff het hele verhaal: toen we naar binnen mochten gingen we eerst ff zitten, beetje praten over mn cyclussen, vragenlijstje doorgenomen of we ziektes gehad hadden of rare dingen ofzo.. hoeveel we wogen en onze lengtes. dit daar meteen maar laten opmeten en gewogen. kwas nog niet ongesteld geworden dus mocht alsnog op de stoel gaan zitten voor de inwendige echo.. die vrouw kijken op het scherm en vertellen van ja dit is rechtereierstok en dit is je bm en dit je linkereierstok.. nou moet ik eerlijk bekennen dat ik er dus echt niks in zag.. beetje grijs/zwart beeld.. weenie..maar iig geen rare dingen geconstateerd! (wooooehoeee!) toen mocht ik me weer aankleden. verpleegkundige ging eventjes overleggen met de fert.arts zelf. kwam weer terug en vertelde ons dat ik dus op dag 2/3 bloed moest komen laten prikken. en dat mars dus nog een keer een uitgebreid semenonderzoek moest laten doen in a'dam! hiervoor informatie gekregen en een formuliertje. ook meteen medegedeeld gekregen dat wij dus hoogstwaarschijnlijk meteen voor icsi gaan ivm het zaad. (pakket D volgens het formulier..omg echt! magoed.. okeej alles voor n beebje!) en daarna wilde ze toch nog even de kweekjes nemen want ze had niet het idee dat ik vandaag nog ongie zou gaan worden. dus weer op de stoel.. zo'n tang dr in (eendebek ofzoo noemt men het wel..) en werden 3 stokjes langs mn bm slijm gehaald .. en dit wordt dan almaal gecheckt 1 voor kankercellen, 1 voor soa's, en een uitstrijkje ofzoo kweenie precies meer.. iig 3 dingen! en als ik op dag 37 nog nie ongie ben moestik maar eens denken aan een testje.. hmmz.. denk ut niet hoor..verwacht gewoon mn ongie.. met tempen mocht ik ook stoppen. en uhhh owjaa de uitslagen die kunnen we pas horen als we bij het VU geweest zijn(dit duurt 2 weken voordat dit ziekenhuis alles weer binnen heeft) dus als we daar geweest zijn, ga ik meteen ff bellen voor een afspraak hier int ziekenhuis zodat we iig optijd zijn zooo tiz me een verhaal geworden.. ow en betreft het gevoel enzo.. tjah dat inwendige gedoe met die echo..mjah dat voelde niet echt prettig maar ook niet pijnlijk! en die andere voor de kweekjes.. mjah ook dat deed geen pijn.. liefs renaat
Kanjer, wat betreft je gevoel...ik verwachtte dan iets te lezen over je psyche! Niet over je fysische gevoel... Hoe voel je je erbij dat je wss met ICSI gaat moeten beginnen? Had je het verwacht? Ik zou morgenvroeg toch eens een testje doen, niet? Voor alle zekerheid! (we zijn hier allemaal zo benieuwd naar elkaars NOD...) En gaat het met je mannetje een beetje?
Dank jullie wel hoor meiden, ja heb idd al genoeg op mijn schouders mee te dragen, maar ik ben van mening dat er achter ieder persoon een verhaal schuilt. En de een treft t nou eenmaal wat vaker en erger dan de ander, maar uiteindelijk krijgen we allemaal ons deel wel. Dat maak ik op ook uit jullie verhalen. Het gaat erom hoe je ermee omgaat en ik heb juist, doordat ik onder andere deze dingen heb meegemaakt, t mijn persoon heeft gevormd en voel me evengoed een gelukkig mens en waardeer nu juist wat voor moois er in de wereld te koop is Pff wat een zware praat haha word er helemaal sentimenteel van Vriendlief is hier ook de laptop aan t opeisen, dus ik kan wel verder gaan op de gewone pc maar mijn oogjes vallen bijna dicht dus ga zo lekker mijn bedje in.. Iedereen een hele goede nachtrust toegewenst en laten we hopen dat morgen ons een hoop leuke dingen te wachten staan Een nieuwe dag, een nieuw begin!
gehhehe jah nog beetje aan het bezinken van het idee.. maar op de een of andere manier onbewust toch wel rekening mee gehouden denk ik.. mars houdt zich er erg goed onder! en weet dat er iig nog kansen liggen dus dat doet hem ook wel weer goed! van te voren wask vet zenuwachtig.. ongelofelijk echt.. had zweethandjessss niet normaal.. mars was heel kalm en liet het echt over zich heen komen.. achteraf viel het ons allemaal heel erg mee. jah icsi.. als t niet anders is.. jah gaaan we voor dan! en testen.. heb het er nog ff over gehad vandaag met marcel, maar beter even te wachten nog.. heb overigens geen testen meer liggen.. en mag hetzo zijn ben ik het morgen ook nog wel toch? of overmorgen?
En ja ik ben ook zo nieuwschierig of er al iemand zwanger is, positief test enz enz ! Ik ben nog ongeduldiger voor jullie dan voor mezelf whaha
me 2.. maar heb het idee datk nog ongesteld ga worden dus zit niet echt op het puntje van mn stoel.. gek heh?
Jeetje kanjer, heb geen verstand van de mmm maar t klinkt allemaal erg intensief wat je te wachten staat! Wat je zegt, alles voor een beebje toch
Ja als je dat gevoel hebt, konden ze vandaag niet meteen ff kijken of er al een mooi klein kanjertje aan t groeien is nu ze toch bezig was
jupz! denk idd dat het best intensief zal gaan worden! zit daarom ook een beetje indubio of ik mayb wel of niet mn werkgeefster zal inlichten dat we ermee bezig zijn.. wat zouden jullie doen in deze situatie? of beginnen met goeie smoesjes? knufzz
Ik zou meteen duidelijk zijn, ik denk dat ze dat veel meer kunnen waarderen dan dat je steeds vaag afwezig bent toch? En t geeft bovendien voor jezelf ook meer rust lijkt me, én bovendien tonen ze dan vast wel interesse hoe t gaat en dat is ook weer fijn toch?
lolz, dat zou toch nog veelste vroeg zijn? dan zou het zo'n 4weekjes zijn.. kunnen ze toch nog nie zien? of wel?
hmff ja daar heb je een punt, maar dan zou je baarmoeder toch al dicht zitten? maar goed ik praat misschien onzin ben er een leek in Zit nu op mijn vruchtbaarste dag volgens de banner, wel al onderrug pijn en flink aan de klus dus ik hoop dat t deze maand raak is.. volgens mijn pendels wel
mjah kweenie, mn collega's weten het wel hoor.. alleen de directrice niet zeg maar.. tiz ook n beetje een apart typje.. ja zeggen nee doen en andersom.. een collega die vraagt iets(bv sleutel van de werkauto), krijgt ja als antwoord, doet ze nee. een collega die niks vraagt, krijgt ineens bv wel de sleutel van de werkauto waar ze niet om gevraagd heeft. heel bizar ,.. wisten jullie niet, maar bij deze dus wat extraaa info hahaha
lin ik duim voor je dat de pendels het goed hebben! wel lkkr geklust al? kmag het echt hopen weer n flubberbeebje tussen ons! w00h000.. go for it! de verpleegkundige zei wel dat mn bmslijm dik was ofzow? weenie of dat goed is? iig.. we wachten wel af heheheh.. ben nog steeds overtuigd dat ik ongie wordt... alleen wnnr is een verrassing!
Hmff wat betreft je bazin zou ik er dan nog eens over nadenken, je eigen gevoel volgen wat voor jou t prettigst is. Daar gaat t uiteindelijk om toch
Ja joh we begonnen met klussen een week geleden en zijn nu zo verslaafd haha Dus in dat opzicht zit t wel goed! Ik zit alleen steeds van hoelang kan je t beste blijven liggen na t vrijen enz, ik blijf nu maar een paar uur liggen want heb anders t idee dat t naar beneden valt ofzo hahahaa
Weet alleen echt niet hoe t met dat bmoeder slijm zit Misschien een van de andere meiden? Zal ook voor jou duimen maybe net voor de mmm raak, dat zou mooi zijn
lolz! wat ik begrepen heb hier is dat het niet uitmaakt wel of niet meteen opstaan. als het goed is moeten de snelle zwemmers allang in je bm mond rondzwemmen ,.. en door het slijm ofzo blijven ze wel zittuh.. whahah.. aant begin dacht ik ook dat het zou helpen! ook benen in de lucht enzo maakt niet uit, wilde ik graag geloven dus heb ik meerdere keren aan gedaan je kunt ook zwanger worden tijdens sex onder de douche.. (lijkt mij raar want dan vliegt alles meteen naar beneej..maargoed het KAN!) maar verslaafd .. ach is alleen maar n goed teken toch? teveel bestaat niet in dit opzicht! check ook eens het dommevragen topic.. weenie waar die heen gegaan is, mayb ff zoekbutton gebruiken ervoor.. daar staan heel veel vragen en antwoorden! echt leerzaam! zoo nu ga ik echt zo naar bed hoor, vind het wel gezelliej, maar moet mn nachtrust ff pakken! slaaap lekker dus! en klusze nog ffkez! tot morguh! zal morgen pas laat online zijn of tussendoor ff want moet ff voor de activiteitencommissie nog ff een gesprek voeren met de oudercommissiej! woh000.. lekker werkuh dus.. morgen overigens vroege dienst (6.30-15.30/16.30) ('s avonds 19.15 afgesproken tot...? weeniej..) liefsssssss renaat
Renaat, is idd te gezellig.. mijn vriend trekt aan t kortste touwtje, zit nog steeds op de laptop LOL Ja is idd te gezellig maar je moet je rust pakken, slaap lekker en werk ze morgen, we spreken elkaar! En voor de meiden die nu al slapen alvast voor straks.. GOEDEMORGEN !