O Mona toch, wat erg... Je zou inderdaad moeten genieten van deze tijd en dat is nu zo moeilijk. Heel veel sterkte!! Elke, ik ben zooo benieuwd bij jou!! Wat zou het toch gaaf zijn als wij samen voor een kerstkindje gaan Hier nog geen bloeding... Mona, jouw berichtje geeft me hoop Hopelijk testen we alsnog positief. Als ik morgne test (weet het nog niet zeker, maar denk het wel) zal dat rond half 8 zijn.
oooooh wat spannneeennnd!!! Zit hier op het puntje van mijn stoel!... hier hebben we onze vruchtdagen net gepasseerd en nu maar heeeel hard hopen. ga nu naar mijn beste vriendin, die vertelde gisteren dat ze zwager is.... ben erg blij voor der maar ergens knaagt n naar gevoel, stom hé... miss omdat ze het helemaal niet verwachtte, en omdat ze ook nog eens single is. en wij er elke dag mee bezig zijn en niet zo gelukkig mogen zijn, nou ja ik wel... maar n tweede kind is net zo hard gewild als n eerste kind en de verlangen ernaar net zo groot. dikke kus iedreen!
O single?!? O meis, met zulke situaties kan ik het des te beter begrijpen dat je het oneerlijk vindt! Mensen die geen vaste relatie hebben raken plots zwanger en wij willen zoooo graag maar dan lukt het niet!
mona heel veel sterkte tali ik kan je gevoel heel goed voorstllen vliegje kan je cyclus niet ff in de war zijn door je operatie ? dat je miss darom iets later bent . NIet om het negatief te praten hoor want hoor echt dat het raak is. Maar we zullen afwachten heh . Jullie meoten met Kruidvat testen 2 voor 5 euro testen die zijn mega gevoelig .
Anders morgen eens naar kruidvat rijden dan Ja ik weet zeker dat ik een ei heb gehad, want mijn progesteron is geprikt
nee bedoelde miss is je ei wel geweest maar komt je ongie later . Maar we houden natuurlijk alle hoop erin alleen zal je wel gek worden van het broekloeren .
je hou het iig spannend .... hier nog steeds aan het vloeien dus morge echt ff de Gyn bellen of zeik ik dan ??? Bedoel vloei nu alweer bijna 1,5 week :S En ik weet niet wat normaal is na een miskraam of je dan steeds een week of 2 vloeit met een tussen stopje .
Hoihoi hier een moe flubbertje, net een half uur onder de douche staan bijkomen, dikke badjas aan en achter de comp, zo lekker bedje in. Meiden wat houden jullie het spannend zeg!!! kom morgen weer ff lekker loeren hoe of wat. Hier niet veel bijzonders te melden, buikje groeit lekker al heb ik wel flink bandenpijn. Over 2 nachtjes de echo kijk er echt onwijs naar uit. daarna gaan we lekker shoppen, heerlijk! Allemaal een fijne avond! Liefs!
allemachtig mona.. :S sterkte meid daaro!! ennuh kan het me helemaal voorstellen dat je het niet zo had voorgesteld! jammer dat het zo loopt dan helaas is er weinig aan te veranderen, we gaan duimen dat het snel beter gaat met je schoonmoeder en dat jij dan alsnog goed kunt genieten van je zwangerschap!!! vlieg en elke khoop het zo!!! kw8 in spanning af (khou nu extra forum in de gaten..heheheh ) leuk lynn nog 2 nachtjes!!!! ben benieuwd!!
tali das best hard dat nieuws, juist omdat zij er niet mee bezig was (denk ik?) en single is... weet ze wel wie de vader is dan? en idd bij een 2e zal het zkr net zo gewild zijn als een 1e.. dus wat dat betreft hebben we hier allemaal hetzelfde gevoel.. zoo oneerlijk heh, de een doet er alles voor en het lukt niet..en de ander is single..doet n xtje of meerdere xtjes met iemand rommelen en is zo zwanger.. :S leven kan soms zoo hard zijn
Goeieavond meiden! Hier ook een doodmoe Flubbertje! Nog geen ongi te bekennen, wel wat geelbruin slijmverlies. Mja, we zien wel! Als ik morgen nog niet ongi ben, bel ik de gyn voor een bloedname, 'k moet 's namiddags toch bij de dermatoloog zijn in het ZH. Begin het nu stilaan toch ook wel een beetje vreemd te vinden zenne... Maar ik voel me totààl niet zwanger dus... : Vlieg, ga morgenvroeg wel eens komen spieken, denk ik. Tali, Lynnes, leuuuuuuuuk seg!!!!! Kunnen jullie je kleine Flubbertje nog eens goed bekijken! Hihi...misschien zwaait ie wel eens! Slaap lekker hè meid! Mel, ik zou ook gewoon bellen in jouw plaats zenne! Geen risico's nemen! Hier hebben ze die goeie testen niet in het Kruidvat! Zit hier met m'n babyboomtesten bezig... Daarom wil ik eens een bloedname!
mel idd gewoon bellen meid!! hier net nog even het pendeltopic gelezen en werd nieuwsgierig dus ik mn ring aan n touwtje gedaan en daar kwam dus uit volgens de vragen die ik stelde dat we eind mei zwanger zijn en onze 2 cryo's overleven endat we een tweeling krijgen n jongen en een meid ben benieuwd.. misschien leuk om ook eens te proberen voor jullie? neem gewoon n ring die je om hebt of n ketting en begin met de vragen wat is ja (bij mij was dit n rondje) en wat is nee(heen en weer) tja of het uitkomt is natuurlijk n 2e..maarja niet geschoten is altijd mis.. liefsss
Lyn, spannend meissie! Renaat, ik geloof er soms wel in ja Hoop dat mijn pendels voor april uitkomen. Trusten meiden! Heb hoofdpijn..
Elke, Ik kan anders n paak pakketjes naar je toe zenden, ik bedoel van de zwangerschaptesten van de kruidvat! Dan ben je nog altijd goedkoper uit. Zie maar of je het wilt. en wat mijn vriendin betreft ... het was n eenmalig ''kennismaking'' en als ze het goed heeft weet ze wie de vader is. Ze overweegt zelfs abortus... nou jullie snappen natuurlijk dat daar helemaal gek werd. ( van binnen dan ) ze zei ook, dat HET haar slecht uitkomt, omdat ze deze zomer wilde gaan touren met der nichtjes... Ik ken haar al 7 jaar maar op zo'n moment heb ik zo'n andere beeld gekregen van der... zij weet niet dat we bezig zijn om n kindje te krijgen en ergens ben ik daar blij om. Het is niet dat ze heel jong is ofzo, ze is 25... de vermoedelijke vader weet er niets van en ze gaat het blijkbaar ook niet vertellen... ik was binnen n uur weer weg. werd me teveel... ik kon er zelfs bijna om huilen. zo oneerlijk!! Hier is het nogsteeds zo spannend morgenochtend kom ik weer spieken of jullie al meer weten... liefs, Tali
Hoi hoi! Hier nog steeds niets zenne... Tali, OMG!!!!! Word hier zo boos en verdrietig van! Zou haar echt niet meer aankijken! Wat die testen betreft, als het deze ronde niet raak is, zou ik het wel leuk vinden als je dat zou doen. We spreken het nog wel af dan! Toen ik m'n trouwjurk in Breda ging bestellen, wilde ik er kopen maar ben het toen vergeten. Renaat, ja heb het ook al eens willen doen maar ik ben er vrij zeker van dat die pendel laat zien wat ik wil dat hij laat zien omdat je eigenlijk je hoofd helemaal leeg moet kunnen maken en ik kan dat écht niet... Ik ben lekker vrij morgen! Iedereen die moet werken, een rustige werkdag gewenst en de anderen een zalige ontspannende dag!
goedemorgen dames . Tali ik snap je gevoel helemaal ik had dat toen mijn zusje het zelfde gedaan heeft. Ik vond het heel moeilijk en kon ook ff niet met dr praten al steunde ik dr wel want ja het is toch je zusje . Wij waren nog helemaal niet met kids bezig nou ja me vriend hield de boot af ik wou allang een kindje dus daarom deed het extra pijn. Ik weet wel dat me zusje het er heel moeilijk mee had en toen ze een vaste relatie kreeg met iemand die al 2 kids had was ze binnen een jaar weer snel zwanger . Maar meid laat je lekker troosten door je ventje en laat het er allemaal maar uitkomen hoor. Ik heb het soms ook moeilijk maar hoe raar ook ik kan gewoon niet huilen er zit een blokkade en waarom weet ik niet ik ben normaal een echte huilmiep maar nu is het na 3 traantjes al klaar .
Goedemorgen meiden. Hier ook nog geen ongie, maar test is weer negatief en mijn temp zakt (37,02)..... dus een dezer dagen zal de ongie zich wel aandienen denk ik Heb ook opgezette liezen, had ik vorige keer ook toen ik ongesteld werd, en denk niet dat dit een zwangerschapskwaal is? Tali, wat moeilijk zeg!! Ik zou het ook heel moeilijk vinden om begrip op te brengen hoor!
Goeiemorgen! Nog geen ongi hier, wel weer ongikrampen. Test was opnieuw nega maar had wel een beetje bloedverlies toen ik naar 't toilet ging dus zal wachten tot vanavond om naar de gyn te bellen om eventueel morgen bloed te laten nemen als het niet doorzet. Vlieg, vrees dat we allebei voor een 2010-kindje zullen moeten gaan...maar das beter meid! Op verschillende topics lees ik dat mensen geen decemberkindje willen door de feestdagen want das niet fijn voor het kindje... er valt helemaal niets positief aan te zien zenne...bedoelde het ook volledig sarcastisch maar dat weet je wel zeker?! Mel, wat heftig van je zusje seg... Weet eerlijk gezegd niet wat ik ermee zou doen...heb dan ook geen zusje. Maar het is het enige wat ik van vrienden gewoon niet zou aanvaarden. (tenzij in een uitzonderlijke situatie hè..) Ben gewoon echt niet voor abortus.. Toen ik voor stage in Malta zat, zat ik daar met een Noorse griet op een flatje. Ze n**kte er geweldig op los, denk dat ze elke nationaliteit wilde hebben ofzo. En op een gegeven moment dacht ze dat ze zwanger was (duh!) en ze vroeg me raad. Toen ik haar vroeg wat ze dan zou doen, zei ze dat ze dan naar Noorwegen zou vliegen, het laten weghalen en terug zou komen. Ze sprak erover of ze ging even naar de tandarts in Noorwegen. Iets vervelend dat moest gebeuren maar voor de rest niet teveel verstoorde in haar leven. BAH! Ga nu lekker fitnessen. Nog een rustige dag iedereen!