Dat snap ik ook niet hoor, kerst is voor mij, sinds mijn ouders gescheiden zijn, al jaren niet leuk meer. Dus dit zou kerst weer geweldig leuk maken! Daarbij is het voor het kind toch leuk om ieder jaar met je verjaardag uit eten te gaan?! Enne, die vriendin van je... zo ken ik er nog een paar. Heeeel erg. 1tje was altijd aan het vlierefluiten met jan en alleman. Raakt zwanger en heeft nu een kindje. Maar of ze samen blijft bij die kerel? Geen idee!
Heb sinds net hele zware buikpijn en krampen, denk dat ik ongesteld word... ik herken de pijn namelijk. Maar ja, eerst wachten of ik echt bloed zie.
duim nog steeds hoor MOrgen moet ik de gyna terug bellen al zei die assistente wel dat het normaal is nog veel vloeien na een miskraam maar goed ik vertrouw het gewoon niet vooral niet na deze maanden . Het vertouwen in me lichaam is ff weg . Gelukkig nam ze me wel serieus en hopelijk kan de gyna me morgen gerust stellen . Zal denk ik wel goed komen zal alleen dnek ik nog langer duren eer we weer voor een baby kunnen gaan
Mel, snap heel goed dat je geen vertrouwen meer hebt in je lichaam... Hoop dat het idd iets normaal is en dat jullie niet nog langer moeten wachten om opnieuw te beginnen. [-o< Heb nu al de hele dag wat bloedverlies maar niet zoveel als bij een 'echte' ongi. Heb ook veel steken links (kant van de vermoedelijke cyste). Moet morgenmiddag een echo laten nemen om te kijken of het er nog zit of niet en dan zal hij ook wel bloed laten nemen om te bekijken hoe en wat als het nog niet is doorgezet. Hoop zooooo dat het geen cyste is! Bij collegaatje van me had ' de pil' niet geholpen en zij is voor moeten geopereerd worden en haar eierstok is weggenomen.
O Elke, sterkte meis. Hoop het niet voor je, maar niet gelijk het ergste denken he! Hier breek de ongie door.... zojuist begonnen met wat bloedverlies. Bruinig nog, maar zo begint het meestal...
heh dames wat naarnou had et zooooo gehoopt!!! en ik heb ook zoiets meegemaakt met n ex schoonzusje..pfft wat was k pissig man heb het al wel eens verteld volgens mij. maar ze waren achteraf dus wel gepland zwanger en ze werd echt n b*tch toen ze het was.. iedereen uitschelden echt niet normaal.. en bij 4mnd heeft ze het weg laten halen. heeft mn broer het soms nog moeilijk mee.. hij had zich er toen echt op verheugd.. (( sommige mensen echt!! :S heb hier weer iets raars.. heb sinds eind van de middag steken in mn onderbuik..:S en das volgens mij geen goed teken... het doet niet heel veel pijn maar voelt als n speldenprikje steeds..heel irritant.. khou het ff in de gaten maar als het door blijft gaan ga ik toch even voor de zkrheid bellen naar de fert afd. of is dat wat voorbarig??
Nee niets voorbarig! Misschien een ei??? Of kan dat niet?! Hier enorm veel buikpijn Lies doet ontzettend zeer, is ook helemaal dik. Dus op de bank maar weer en vroeg naar bed.
vliegje op naar de volgende ronde het is misschien niet leuk maar je hebt iig een ei dus volgende ronde ook meer kans MOet je nu weer terug om te kijken of je weer een ei hebt of mogen jullie nu net als de rest er gewoon op de goede gok voor gaan . Elke jeetje zeg hoop voor je dat er gewoon iets positiefs uit komt en ( met 1 eierstok kan je ook gewoon zwangeren hoor de dochter van me ma dr vriend is ook zwanger van dr 2de met 1 eierstok ) Maar vooral positief blijven . Ik weet hoe moeilijk het is . Ik moet dalijk weer ff de gyna bellen hoop dat hij me gerust kan stellen. Ben nu weer misselijk en durf het nu echt niet op me darmen en maag te gooien want dat dacht ik vorige keer ook tja dat heb je als je vaak een omhelzing met de toiletpot hebt gehad in je leven . Was zelfs naar de dokter hij vroeg zelfs nog ben je zwanger ik nog heel volstellig NEE geroepen achteraf bleek dus van wel. Dus ja ik weet echt nu niet meer hoe me lichaam in elkaar zit. Alleen wat ik altijd roepte was waar hahha ik zou er de eerste weken zonder test toch niet achter komen want ja misselijkheid hoort bij mij. Maar zo misselijk was ik echt nog nooit . Nou meiden maak er een mooie dag van . En voor degene met een dipje kop op alles komt zeker wel weer in orde .
Kom op meis, bellen hoor!! En vraag gewoon om een afspraak. Ik mag donderdag gewoon met Clomid beginnen, vandaag pak ik als dag 1. Morgen even bellen met het ziekenhuis.
ja ga zo bellen vloeien is ook weer iets heftiger geworden en na 1,5 week word ik het weer beu Jij succes met je clomid deze ronde .
Goeiemorgen. Hier is vannacht de ongi ook in alle hevigheid losgebroken. En dan moet ik sewwes dus naar de gyn voor een echo hè... Vlieg, ik vind het een beetje gek dat je nu toch met Clomid moet beginnen. Je hebt nu toch een ei van jezelf gehad. Mag je het dan niet zo proberen? Mel, en ?
Oh ja, ik ben gisteren toch naar de dermatoloog geweest. (heb eens verteld dat ik allemaal uitslag op m'n benen, armen en handen heb). Het was eczeem en ze denkt dat het misschien door onze poes veroorzaakt wordt en dat mogelijk in combinatie met de hormonale veranderingen. Heb bloed moeten laten nemen om te bekijken of ik allergisch ben voor onze poes... Ooooh, ik hoop zo van niet! We willen haar écht niet kwijt! Zou me ook egoïstisch voelen om haar weg te doen omdat ik er wat plekken van op m'n lijf krijg...
jeetje mel... hopelijk kunnen ze je bij zh wel gerust stellen, want lijkt mij ook wel lang.. :S vlieg en elke jammer meiden op voor n nieuwe ronde en n kans op n beebje in 2010!! maar vlieg deze x dus wel met hormonen dr bij? maar als je dit x je ei heb gehad, dan kun je voortaan toch 'zelf' een eisprong weer krijgen? of werkt dat niet zo? elke hopelijk is het exceem puur door de clomid extra geworden..en niet door de poes..:S lijkt me erg om daar n huisdier voor 'weg'te doen.. je geeft toch super veel om zn kleintje. laten we het beste dr van hopen.. wanneer krijg je de uitslag??? tali hoeist daar? iemand al iets van luna gehoord? ze zal toch ondertussen wel bevallen zijn neem ik aan? beetje jammer dat we niks meer van dr vernemen.. en hoeist met onze zwangere zus? ik kijk nie zoveel @ hyves dus hou dat niet echt bij.. zal straks als ik even rust in mn kont heb wel ff checken dan.. tamaar leef je nog? hoeist nu met je k3? en je ventje? al nachten door kunnen slapen? mona hoeist nu met je schoonmoeder? is ze al van zh veranderd? hebben ze daar al iets bij dr kunnen vinden? en hoeist met jou? al wel meer kunnen genieten samen met je ventje?? weet iigdat als er wat is, je hier iig je ei kwijt kunt. dames kga me ff aankleden ben lekker vrij vandaag, moetff huisje opruimen weer..wat gaat dat snel heh met dieren,..blijft bezig.. maja hoort erbij fijne werk/vrijedag meiden!!
Elke, shit zeg!! Had goede hoop voor je! Balen.... vanmiddag de echo? Succes!!!! En dat van je huid is klote joh, maar inderdaad, misschien door de Clomid? Ik zat te twijfelen, eerst nog een ronde 'natuurlijk' proberen. Maar dan moet ik blijven tempen wat ik niet zie zitten... Ben er veel te veel mee bezig. In het ziekenhuis ook wel natuurlijk, maar dan staan we onder goede begeleiding. En mijn gyn zegt, je hoeft niet af te wachten (toevallig heb ik nu een ei gehad, maar das geen garantie voor nog een natuurlijk ei) dus gelijk door met Clomid 50mg. Dus ik begin donderdag. Volgende week woensdag de 1e meting. Kanjer, geniet van je vrije dag! Lyn, hoe is het???? Alles goed op de echo?!
Hoi Meiden, ben er even snel tussendoor, we moeten zo weer weg. Vanochtend de 12 weken echo gehad, t was top! zie album voor fotos!! we hebben alleen wel een dwarsliggertje dus t kon niet helemaal goed opgemeten worden, dus we mogen volgende week weer . lengte klopt precies met aantal dagen zwanger. alles is goed tot nu toe. Ech geen straf, nog een echo! t was evengoed voor ons goed te zien hoor. we hebben ook een mooi filmpje gemaakt, die zet ik op mijn hyves, dan kunnen jullie t zien zwemmen en springen haha. zo leuk, je hoort ook t hartje heel even op de achtergrond. Moest alleen wel een uitstrijkje en wat swap af laten nemen omdat ik steeds na t vrijen bloed verlies. was best gevoelig en bloedde nogal. ik wordt ook op chlamydia getest. iel! maar ja. Ik lees later op de dag jullie even bij en kom dan uitgebreid kletsen, sorry voor ego maar wou jullie zulke leuke fotos niet onthouden! xxxxx
Hey, ben terug. De cyste was gelukkig weg! Was zo opgelucht! Dus ook ik donderdag starten met nieuwe ronde Clomid. Vlieg, met een beetje geluk hebben we dezelfde dag onze eisprong en lopen we lekker samen op. De gyn begon ook over wat als het deze ronde niet raak is...hij wil ons dan doorsturen naar een fertiliteitskliniek... ale: Zal het er straks met Toon maar eens over hebben maar denk dat hij dat nog niet zal zien zitten... Dus we zien nog wel. Maar eerst deze ronde maar weer afwachten hè! Vlieg meid, we gaan ervoor hè! Zodat we in juni lekker samen kunnen vertellen dat we zwanger zijn! Lynnes, super seg! Een echt mini-mensje! Zooooo schattig! En volgende week opnieuw, geweldig! Dat heeft jullie kleintje goed gedaan! Renaat, ik krijg de resultaten van het bloedonderzoek pas over 2 weken. Ben benieuwd! Denk niet dat het door de Clomid komt want ik had het ervoor al wel. En ik ben op hetzelfde moment met de pil gestopt als toen we onze poes hebben in huis gehaald dus...
Meiden in de hyves flubbers staat een leuke film van de echo let alleen niet op t commentaar haha veel plezier!! xxx heb m alleen voor jullie beschikbaar omdat we eerst nog naar onze ouders willen laten zien. liefs!!!
hoi hoi nou de gyn zei dat ik me geen zorgen hoefde te maken het klopte dat ik zo lang vloei. Mocht ik me zorgen gaan maken en licht in me hoofd worden of als het volgedne week nog niet over is mag ik terug komen . Dus gelukkig werd ik erg serieus genomen en hij begreep het wel na wat ik allemaal meegemaakt had.
das prettig om te weten mel en maar goed dat je gegaan bent, anders zat je je nu nog zorgen te maken. lynn heb al gereageerd op je film super echt..kleine hummel foto's zijn ook leuk, maar de film is btr ^^ elke das wel lang, maja dan weetje wel waar je aan toe bent toch? hooppp zooo dat het niet aan jullie poes ligt! hoe reageerde toon op wat de gyn zei over de fert kliniek? of nog niet over gehad? liefss