Nee, hij is nog niet thuis van z'n werk. We hebben het er dus nog niet over gehad. Zal zeker 'verslag' uitbrengen van hetgeen we beslist hebben... En idd, hoop ook héél erg dat het niet ons lieve Wiske ligt. Zou het zo hartverscheurend vinden om haar daarvoor te moeten weg doen. Weet ook nog niet of ik het zou doen. Mel, gelukkig dat het niets abnormaal is seg! Maakte me toch ook wel wat zorgen voor je... Nu maar hopen dat het dan ook weer snel gedaan is hè en dat je met een 'schone lei' kan beginnen!
Klussende Flubbers: *Melanina: EUG, operatie gehad, ronde ?, 1e kindje *Tali: 6/04, ronde 5, 2e kindje *Renaat: ? , ronde 17, 1e ICSI, 1e kindje *Elke: 21/05, 5e Clomid-ronde, 100mg, 1e kindje *Vliegje: 19/05 ?, ronde 8, 1e kindje Zwangere Flubbers: *Mona: 17 augustus, 1e kindje, BV, ZH *Zus: 18 augustus, 1e kindje, BV, ZH *Lynnes: 5 november, 1e kindje, BV, TH Flubber-beebjes: *Zenna Janine: 3e dochter van Tamaar, 8 maart 2009 om 14u30, 3730gr. * ??? : 1e dochter van Luna, ??? Weddenschap: wie denkt dat àlle Flubbers zwanger zijn/geweest zijn op 19 oktober 2009? *Tali: ja *Elke: nee *Zus: ja *Renaat: nee *Maartje: ja *Melanina: nee *Linda: ja *Mona: nee *Tamaar: ja *Luna: nee Afspraken/evoluties MMM: *Tali: / *Melanina: afwachten cyclus na miskraam. *Elke: Clomid-ronde 5 met 100mg. *Renaat: 1e ICSI is niet gelukt. *Maartje: opnieuw proberen met Clomid 50mg na LEO-operatie. *Lynnes: termijnecho wordt herhaald op 29/04. 28/5: 3d/4d echo met geslachtsbepaling! *Zus: *Mona: *Tamaar: / *Luna: / Flubberige meeting op 6 juni!
Lieve meiden, kijken jullie het lijstje nog eens na op fouten, tekorten,... PB dit dan ff naar me, dat is makkelijker!
sorry miss blond maar wat betekend eug achter mijn naam op het werk vond degene die mijn tesamleidster even vervangt die in suriname zit dat ik heel cool over alles sprak wat er gebeurt was . ze was namelijk ingelicht vanwege me therapeutishe werk wat ik doe. Dus begin me steeds meer af te vragen of ik niet te kill er mee omga tuurlijk heb me dipjes maar echt veel gehuild heb ik nog neit. zelfs niet na al die operaties en toestanden .
Elke wat fijn!!!!! geen cyste!! Super! En meid, we gaan er 1000% voor he! samen zwanger raken en tegelijk uitgerekend zou wel heeeeel gaaf zijn!!!! Ik duim voor ons! Inmiddels loop ik hier helemaal leeg, goed teken natuurlijk omdat mijn baarmoeder zich netjes had voorbereid, maar heb zware pijnen... das minder. Lig op de bank met kruikje dus, maar wilde ff bijlezen. Mel, wat nu verder? Lynn, ik ga ff het filmpje zoeken!
als je op je eigen pagina bovenin de zoekbalk hyves aanklikt krijg je je overzicht en daar staat de flubbers tussen. kom zo even uitgebreid kletsen nu nog druk met huiswerk bah
Mel, dat betekend extra-uteriene zwangerschap, ik dacht dat je een buitenbaarmoederlijke zwangerschap had maar als ik het ondertussen goed begrepen heb, is dit toch niet het geval geweest? Wat je manier van omgaan met dit alles betreft, het is toch niet omdat je niet reageert zoals (misschien?) de meerderheid van de vrouwen zou reageren, je kil bent ofzo. Je moet toch geen depressie gaan ontwikkelen hiervoor ofzo hè?! Niet iedereen heeft nu eenmaal evenveel draagkracht en jij hebt misschien wat meer draagkracht dan de gemiddelde vrouw. Weet ik veel maar je moet je toch niet verdrietig gaan voelen omdat dit misschien maatschappelijk meer aanvaardbaar is ofzo?! Trouwens, dan krijg je waarschijnlijk weer de reactie "het was nog maar een hoopje cellen" of "wees blij dat je het nog niet wist dat je zwanger was" of.... (die eerste reactie is dus gegeven aan iemand die op 25weken een vroeggeboorte had en waarvan het kindje 9 dagen heeft geleefd hè! ) Meid, je gaat er super mee om op jouw manier en als je het moeilijk hebt, kan je hier terecht en als je verder wil en hoopt op een verse nieuwe kans, kan je hier evengoed terecht! Vlieg, http://flubbermeiden.hyves.nl/forum/ Dit is de rechtstreekse link, zo staat hij bij mij bij favorieten. En jaaaaa, we gaan er samen voor hè! Lynnes, flink verder studeren zenne! Hup hup!
Elke wat een fantastisch nieuws btw op naar een volgende ronde met veel goeie moed Ik ga zeker niet depri worden hoor maar het is raar hoe mensen reageren als ze merken hoe nuchter ik ermee omga. tja mensen kunnen soms erg hard zijn hoor . Ik weet dat ik bij de bushalte zat en ik was net een week uit het ziekenhuis vraagt er iemand heb je kinderen dus ik zo nee zij hou je soms niet van kinderen . Tis dat ik me zo klote voelde anders had ik gezegt ik haat ze . Maar mensen zijn soms echt grrrr. En die opmerking jeetje erg hoor 25 weken en dan nog 9 dagen geleefd . Voor zulke mensen heb ik echt respect dat die na een tijdje ook weer de draad weten op te pakken .
Jee Elke, heeft iemand dat gezegd?! Ongelooflijk, zulke mensen VERDIENEN zo'n wonder niet! En Mel, ik ken het hoor, wij zijn ook vrij nuchter. Was gister even verdrietig, alles komt dan boven he. Hormonen ook. Maar het verlies van onze Djara doet dan weer heel zeer, ik mis mijn broer dan weer zo erg. Alles komt er dan uit. Das een uurtje en dan is het weer over en gaan we er weer voor. Je moet wel, anders word je gek. Elke, wanneer heb jij je 1e echo dan? Ook volgende week? Ik heb hem de 29e Lyn, wat een prachtig filmpje!!!!
Ik heb m'n eerste echo de 2e mei, op cyclusdag 12. Bij jou wel vroeg hè. Ik moet ook altijd maar 1x komen voor een follikelmeting omdat er dan altijd zo'n gigantisch ei zit dat het die dag of de volgende dag springt. Eén keer was het zelfs net die dag gesprongen. Ga nu Temptation Island kijken!
ik moet 7 mei kijken of ik me eitje alweer heb . Dus we zitten bijna rond dezelfde tijd . Vliegje maar een persoon waar je veel van gehouden hebt is ook moeilijk te verwerken hoor. Ik vind het in mijn geval heel anders wist niet dat ik zwanger was ja toen het te laat was dus echt blij en me er op verheugen had ik niet wist gelijk boem foute boel tja en toen is alles zo snel gegaan dat ik het niet eens kon verwerken. Heb 1 dag in het ziekenhuis gehad dat ik geen polanaise aan me lijf wou en dat werd gelukkig gerespecteerd.
Klussende Flubbers: *Melanina: ? , operatie gehad na MK, ronde ?, 1e kindje *Tali: 6/04, ronde 5, 2e kindje *Renaat: ? , ronde 17, 1e kindje *Elke: 21/05, 5e Clomid-ronde, 100mg, 1e kindje *Vliegje: 19/05 , ronde 8, 1e kindje Zwangere Flubbers: *Mona: 17 augustus, 1e kindje, BV, ZH *Zus: 18 augustus, 1e kindje, BV, ZH *Lynnes: 5 november, 1e kindje, BV, TH Flubber-beebjes: *Zenna Janine: 3e dochter van Tamaar, 8 maart 2009 om 14u30, 3730gr. * ??? : 1e dochter van Luna, ??? Weddenschap: wie denkt dat àlle Flubbers zwanger zijn/geweest zijn op 19 oktober 2009? *Tali: ja *Elke: nee *Zus: ja *Renaat: nee *Maartje: ja *Melanina: nee *Linda: ja *Mona: nee *Tamaar: ja *Luna: nee Afspraken/evoluties MMM: *Tali: / *Melanina: afwachten cyclus na miskraam. 7/5 follikelmeting. *Elke: Clomid-ronde 5 met 100mg. 2/5 follikelmeting. *Renaat: 1e ICSI is niet gelukt. *Maartje: opnieuw proberen met Clomid 50mg na LEO-operatie. 29/5 follikelmeting. *Lynnes: termijnecho wordt herhaald op 29/04. 28/5: 3d/4d echo met geslachtsbepaling! *Zus: *Mona: *Tamaar: / *Luna: / Flubberige meeting op 6 juni!
goedeavond dames leuke (werk) dag gehad Ik ga dalijk lekker gebakken aardappeltjes eten met een kaasburger en bruine bonen met appelmoes. En jullie?
pannekoekuhhhhhh!!!!! en dag ging onwijs langzaam...beetje jmmr ;( Maarja nu weer lkkr thuis dus genietuh maar weer
Heb frietjes gegeten!! Hier wordt de buikpijn minder, eindelijk. Morgen beginnen met Clomid, moet het even klaar leggen, anders vergeet ik het haha.
hahha ben ook zo hoor dat ik dingen vergeet moet ook weer aan de foliumzuur hahaa dus ook niet vergeten. Pannenkoeken lekkerrrrrr zo net ff de keuken gesopt hahaha die leek echt een oorlogsveld hahaha
Ik had vanmiddag op het werk vegetarische pasta gegeten. Nu heb ik boterhammen met slaatje gegeten. Pannenkoeken idd héérlijk! =P~ Maar is dat geen dessert of tussendoortje?? En bruine bonen met appelmoes?! Sorry maar das écht een NL gerecht, volgens mij. ale: Heb trouwens met Toon besproken wat we gaan doen met de fert. kliniek. We hebben afgesproken dat we sowieso eens naar daar gaan om te horen wat zij te zeggen hebben en wat zij ons aanraden etc... Als ze niet veel meer voor ons kunnen doen of al véél te ver willen gaan naar onze mening, gaan we terug naar de gyn. Ook hebben we het nog eens over het pleegouderschap gehad en we zullen onze aanvraag indien na ons huwelijk als ik dan nog niet zwanger ben.