De Flubbers

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door vliegje, 17 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    hoi hoi
    denk dat het ochtend ziekheid is want voelde me vanmiddag weer kiplekker dus ff kijken hoe het morgen gaat
    Maarja wil maandag toch ff de Gyno bellen want ik blijf vloeien als ik veel gedaan heb dus vertrouw het niet helemaal meer.

2. Elke1984

Elke1984 Niet meer actief

Ooooh néé! En ik heb ze zeker verstuurd! Stomme site! Tsss...had 3 banners voor je gemaakt, hoop dat ik ze nog terugvind en dan zet ik de link hier wel. Of heb je mss een privé-mailadres? Hotmail ofzo?

Vliegje, ja ben ook wel benieuwd zenne!

Mel, gek seg! Zou ook bellen zenne! Hoop dat je je morgen niet opnieuw ziek voelt want dan zou ik al gekke dingen beginnen denken... :(

Ik ga ff lekker in m'n zeteltje liggen. Ben net thuis, was een vréselijk drukke dag opt werk en zal dit weekend ook zo zijn. Eén van m'n 2 collega's die mee late had, is ziek dus we moeten het met z'n tweetjes doen... :( Ben teut!

3. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    elke daarom wil ik morgen gaan bellen heb precies dezelfde symtonen als met me miskraam in februarie dus vertrouw het nu voor geen meter
    Voelde me vanmorgen weer heel licht koorstig dus ja .
    En het vloeien vertrouw ik nu helemaal niet meer want hou ik rust gebeurt er niks maar bij de inste geringste inspanning vloei ik steeds

4. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Mel sterkte hoor!

Ik vertek zo naar Haarzuilens, Elf Fantasy. Ik ben morgen weer online. Fijne dag meiden, het is heerlijk buiten!

5. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    vliegje voel me nu wel goed hoor weer.
    JIj veel plezier

6. kanjer

kanjer Bekend lid

8 mei 2008
    626
    6
    18
    Vrouw
    mel, rustig aan meid, en als je het niet vertrouwd gewoon weer bellen !! desnoods langs gaan.. :(
    dikke knuf voor jou meid!!! zit je niet mee daar :(

fijne dag vlieg!!! succes!! :D

hier lekker weekend!!!
    was ik ook echt aan toe :D

fijne dag allemaal, ik gaat ff jacky uitlatuh en alvast wat boodschappuh inslaan ^^

7. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Hoihoi was ik ook weer eventjes, hoe is het met iedereen? heb wel terug gelezen maar wat veel zeg!!

Vlieg veel plezier vandaag! je hebt mooi weer.
    Elke werk ze en succes met de drukte!
    Melanina sterkte en hopelijk voel je je snel beter.
    Tali succes met je ritme te hervinden, zal niet makkelijk zijn zeker!

Voor de meiden die ongi zijn geworden, echt balen zeg. Hopelijk deze maand meer geluk!
    Renaat, omdat je icsi hebt, is t dan ook evengoed nu mogelijk om natuurlijk zwanger te worden? of is dat een hele stomme vraag. vroeg het me af.

Hier erg druk, heel veel dingen te regelen, school stage enz enz. vandaag een dag vrij maar ook alweer vol met verplichtingen. bah! behang bestellen, shoppen, schoonmoeder wordt dinsdag 50, dus spandoek maken enz heel wat werk allemaal. ondertussen de kinderkamer aan t leegruimen zodat vaders volgende week kan gaan beginnen. kom niet aan huishouden of sociale dingen toe.
    Heb een doppler besteld en we hoorden zojuist de hartslag van ons kindje yeeh!! :D
    Iedere avond voor t slapen gaan even lekker luisteren voortaan. gister ook op stage even een echo gedaan, collegas waren supernieuwschierig haha.

Dinsdag weer op de echo, schoonmoeder gaat met ons mee, verjaarskadotje. vind ze super leuk. Ga weer verder, heb een gekneusde hand dus typen gaat niet al te makkelijk.

Een fijne dag allemaal en geniet van t zonnetje!! xxxx

8. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    jij sterkte met deze drukke dag hahahaha
    en hier komt alles helemaal weer in orde hoor maandag gewoon ff mezelf ff na laten kijken .

9. Elke1984

Hey Lynnes, daar ben je nog eens! :D Hoe kom je aan die gekneusde hand??? Toch geen gevaarlijke dingen aan het doen geweest! [-X
    En idd vervelend, al die verplichtingen! :( Bleh! Zou ook nog eens graag een vrije dag hebben en gewoon de hele dag in m'n zetel kunnen hangen! 8)
    Vandaag viel het trouwens heel goed mee opt werk, ook al waren we maar met 2. :)
    Was ook erg gezellig, had late met 1 van m'n 2 getuigen! :D

Renaat, ik vroeg me eigenlijk hetzelfde af als Lynnes. En hoe moeten/willen jullie nu verder?

Mel, laat je idd nog maar eens nazien maandag! Zou ik ook zeker doen. Ben benieuwd! Duim voor je!

10. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    goedemorgen
    Heb ff een off weekendje pfff allles zit ff tegen ruzie met me vriend , voelde me blegh, de droger die kuren heeft en het was ook mega koud brrrr. En had weer ff een vloei aanval waar ik nu wel een beetje geiriteerd door raak.
    En ik had zin om te janken maar de tranen komen maar niet .
    Dus ja wat doe je dan ??? ben maar lekker vroeg gaan slapen en daljk F1 kijken heerlijk.
    Alleen zit er nog wel dat knagende gevoel en we hebben smiddahs een verjaardag blegh ;.
    Volgens mij gaat het nu op emotioneel vlak allemaal komen dus dat gaat nog leuk worden.
    Denk dat het komt omdat alles nu te lang duurt ben al vanaf eind feb aan het stoeien met dit en kunnen nu nog steeds niet verder .

11. Elke1984

Goeiemorgen meiden!
    Ik moet dadelijk alweer naar m'n werk vertrekken... Heb deze week meer dan 8 overuren op m'n naam staan! :confused: Zal blij zijn als ik morgen eens een dagje lekker rustig kan doen. 's Middags iets eten met een vriendin, gezellig! :D Heb haar alweer een half jaar niet meer gezien, we zullen veel bij te praten hebben. Ze is ook al jaren aan het proberen zwanger te worden en is bezig met IVF. Ben benieuwd...

Mel, een dikke knuffel voor je meid! (weet niet goed wat ik anders moet zeggen... :( ) Hopelijk kan je morgen wat gerustgesteld worden!

Edit: m'n banner tikt niet meer verder! Het is nog maar 23weken en 6 dagen tot ons huwelijk... :rolleyes:

12. Elke1984

Oh en Mel, om 6u opstaan om naar rijdende auto's te kijken :(: :)

13. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Gister Elf Fantasy gezien... WOW!!!! Wat een aparte mensen maar wat was het gaaf!!!!!! Heb een paar onwijs gave foto's denk ik (zo'n 450 gemaakt...). Iedereen vond het geweldig om op te foto te gaan en bij sommige mensen stonden echt 25 (!!) fotografen hahahaha. Geweldig gezicht!
    Ik ga zo eens een kijkje nemen naar de foto's

Elke werkse en veel plezier met je vriendin.

Mel, kruip lekker onder de wol, heerlijk niksen meissie!

Lyn, wat heb je met je hand gedaan? En zo'n doppler wil ik ook tzt :)

Renaat, hoe is het met jou??

14. kanjer

kanjer Bekend lid

8 mei 2008
    626
    6
    18
    Vrouw
    helloaa ;)

mel dikke knuf voor jou meid!! en het is idd niet makkelijk onze wegen om zwanger te worden, maar we zullen dr komen !!! en huilen mag, het is een verwerking.. geef jezelf de tijd.

elke das wel prettig om zo te werken jah :) nog maar 23 wkn joh hihi gaat hard heh ;)
    al ver met alle regeldingetjes???
    mijn bnnr blijft ook hangen :S daluk anders maar ff een zp banner maken want dit schiet niet op.. d8 voor mezelf makkelijk te kunnenzien welke dag ik zat/zit..maar als die nie tikt heb ik er niks aan natuurlijk :(

vlieg 450foto's allemachtig...das veel :D hoe zijn ze geworden? en mogen wij ze tzt ook zien? ben wel onwijs nieuwsgierig...
    en doen ze dan n wedstrijd wie de mooiste foto's heeft ofzo? omdat er zoveel fotografen waren??

betreft de vraag of we zo zwanger kunnen raken. ja de wonderen zijn de wereld nog niet uit zullen we maar zeggen.. maar kans is heel klein.. we sexen wel wnnr we gewoon zin hebben en volgens mij zit ik nu in mn vruchtbare periode.. gister nl gevoel van n waterval hahahha klinkt lkkr heh :p

en hoe verder..ja eerst morgen even zien wat ze te zeggen hebben. maar hoe dan ook zullen we doorgaan,,... mars zegt: hoop doet leven, alles komt goed :D
    zat net met me mee te lezen toen ik bovenstaande schreef ^^

daluk naar n braderie hier in de stad, jahoeee!! ff zien of er nog watleuks is.. :D

hebben jullie je queensday al gevuld met leuke dingen?? of moeten jullie werken??
    ik weet iig dat mars vrij is..heeft geruild met iemand..nu moet ie vanaaf werken..maja hebben we wel lkkr koninginnedag samen..

oh en volgend weekend gaan we n nachtje logeren in n hotel in maastricht !! vet leuk.. :D
    heeft mars via zn werk korting weten te krijgen en een bad kunnen regelen!!! yes yes!!

fijne dag allemaal en als k iemand vergeten ben soz.. zit nu voor de laptop en dies niet heel snel met terugbladeren...
    liefss renaat

15. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    O lekker Renaat, weekendje weg :)
    Met koninginnendag lig ik de hele dag op mijn nest denk ik :)

Hierbij wat foto's van gister, je kan niks winnen hoor. Tis gewoon een bepaalde life style voor die mensen, kan je je gewoon niet voorstellen. En voor de fotografen is dit puur vermaak :D

Genoeg gezien? Hahahaha sommige mensen vinden het hélemaal niks hahaha.

16. kanjer

kanjer Bekend lid

8 mei 2008
    626
    6
    18
    Vrouw
    woow sommige zien dr echt goed uit!!
    wel mooi gedaan ook weer vlieg!!

mocht ik ooit iets bijzonders op de foto willen dan ben je de 1e!! :)

17. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Sommige lijken onscherp (de liggende foto's) omdat het forum ze zelf verkleind. Das minder haha.

Thanks ;)

18. kanjer

kanjer Bekend lid

8 mei 2008
    626
    6
    18
    Vrouw
    ff update over t ziekenhuisbezoekje..

moeten eerst ongi worden.. dan bellen en dan op dag 8/9 ff langs om te zien hoe het eitje zich opmaakt..
    na de eisprong worden dr 2 teruggeplaatst.. mits het vu tijd heeft om ons rietje te ontdooien. is volgens hun nl een tijdrovend iets.. dus tja nog onzeker of er uberhaupt dan die dag wel n tp kan wordengedaan.. lekker allemaal weer :(

verder maakte ze een soort samenvatting van wat we allemaal gedaan hebben over de oogst, wat er overbleef en wat we nu nog hebben.. tja dat hadden wij ook wel op n rijtje..

moesten hiervoor ook nog eens 40min wachten voordat we uberhaupt aan de beurt waren.. stelletje voor ons had n gesprek om half 3..maar liep al uit tot kwart voor 3.. (onze tijd offi) dus tjah mars die lkkr nega werd.. mede door zn nachtdienst afgelopen nacht en tja snel geiiriteerd dus.. :(

uiteindelijk op de terugrit besloten om echt om de dag te gaan sexen.. smeppuh ofzo heet dat ook wel ^^
    mars vind het allemaal wat lang duren hele ziekenhuis gebeuren..

zoo das er ook weer ff uit.. ben moe..slechte nacht gehad :S

19. Elke1984

Lieve Renaat toch... Het duurt echt lang allemaal hè. En in het ZH geven ze je dan blijkbaar ook zo weinig hoop in de zin van dat het niet zeker is dat ze tijd zullen hebben om je te helpen... :rolleyes: Leef met je mee zenne!
    En smeppen, ja dat ken ik. Hebben we in het begin ook gedaan toen ik hier op de site zat en erover las. Maar we hebben het niet lang volgehouden. Het wordt dan echt van de 'moeten' hè... Maar snap wel dat jullie het gaan doen zenne! Wij proberen ook om de dag te vrijen. Hangt heel erg af van mijn diensten, als ik lang heb moeten werken of een aantal vroeges heb, dan is mijn libidopeil beneden -10! ;) :rolleyes:

Had vandaag toch afgesproken met een vriendinnetje van me..ze zijn ook al een aantal jaren bezig en hebben al verschillende IUI's en nu 2x IVF gehad. Nog geen enkele keer gelukt. Ze hebben nu besloten om te stoppen. Ze wil verder met haar leven en ze is de hormonen kotsbeu. Ze gaan proberen een leven zonder kinderen te aanvaarden en misschien lukt het via de natuurlijke weg nog of gaan ze oooooooit nog wel verder ofzo... Vind het zo erg voor haar dat het nog altijd niet gelukt is..er is ook geen enkele reden waarom de IVF niet zou kunnen lukken. :(

20. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    kanjer laat het allemaal tot rust komen en hopelijk komt het allemaal in orde .
    Kan snappen dat jullie allbei geirriteerd waren hoor maar veel met elkaar praten helpt.
    Eennnuhhhh Smepze

Elke jeetje is wel naar voor je vriendin maarja ook de wonderen zijn de wereld nog niet uit hoor ken verhalen genoeg van stellen die geen kids konden krijgen ineens spontaan zwanger waren.
    Maar wel knap dat ze het heeft los gelaten maar eens moet je ook anders draai je zelf door.

** ik moet morgen bij de gyn zijn kijken wat hij zegt . zal wel zoiets zijn dat het normaal is ofzo maarja we merken het wel **

Deel Deze Pagina