Wat is smeppen meiden??? Elke, wat erg van je vriendin Lijkt me zoooo moeilijk om alles op te geven! Ik heb een tijd gehad dat wij niet aan kinderen wilden beginnen ivm mijn broers. Heb het daar even zwaar mee gehad, nooit kinderen?! Totdat we besloten toch het risico te lopen. Het is niet te vergelijken met je vriendin, maar toen ik dacht 'ik word nooit moeder', zo moet ze zich een beetje voelen denk ik. Verschrikkelijk. Renaat, voor jou even een hele dikke knuffel meis!!!! Mel, succes morgen! Ik mag woensdag weer.
Mel, ben benieuwd voor je morgen! Duimen draaien zenne dat het allemaal in orde is! Vliegje, SMEP staat voor 'Sperm Meets Egg Programm', het is de bedoeling dat je vanaf CD 8 om de andere dag vrijt en dat je ovu-testen gebruikt. Als je een positieve test hebt, moet je 3 dagen na mekaar vrijen. Je kan je in het lijstje laten opnemen in het grote Smep-topic. Zo, vandaag (eindelijk) officieel aangifte gedaan van ons huwelijk. We gaan dus op 19 september om 13u voor de wet trouwen.
Oke Elke! Toevallig zijn wij zondag begonnen met klussen en we willen eigenlijk iedere dag proberen hahahaha. Ik zit nu op cyclusdag 8, morgen 9 en dan de echo. Ben benieuwd of er al wat te zien is.. Gaaf dat je nu officieel een datum hebt!!! Spannend!!!!
meiden tnx voor jullie reacties, heel lief elke wat gaaf!! en wat n onwijs zware keus heeft die vriendin van je gemaakt ..pfff lijkt me niks, maar kan me het ook wel voorstellen.. al die hormonen tiz niet niks.. en de wonderen zijn gelukkig de wereld nog niet uit dus mayb dat er ooit n telef00ntje komt met goed nieuws mel succes vandaag!! en hopelijk zit het allemaal goed heb het id dat er steeds meer zwangere rondlopen ...of ik let er teveel op hahahah vind ut fijn voor ze, maar zou toch gaaf zijn om dat ook mee te mogen maken heh.. daarnaast is alles rustig hiero, mars komt uit de nachtdienst dus die ligt te pitten... zal em rond 14u wkkr maken anders slaapt ie vannacht niet meer.. daluk ff aankleden en moet nog ff langs de dierenwinkel fijne dag allemaal
Ja, 19 september is de dag dat we voor de wet trouwen hè. Maar onze eigenlijke huwelijksdatum is 10/10/09. Dàt wordt dé mooie dag! Vandaag met m'n 2 lieve getuigen gaan shoppen, zij hebben hun kleertjes en schoenen al gevonden! Jurk hebben ze van mij gekregen. Zooooo mooi! En ja, Inge heeft een zware beslissing genomen. Begrijp haar ook volledig maar vind het zo erg voor haar... Vlieg, ik hoop dat er morgen al een mooi ei in ontwikkeling is! Ik heb zaterdag m'n echo. Ga vanaf morgen of overmorgen ook met ovu-testen beginnen zodat ik zeker weet wanneer m'n ei precies geweest is. En Renaat er lijken idd precies meer zwangeren rond te lopen. Maar in winterkledij is het ook niet zo opvallend natuurlijk als in lentetopjes en jurkjes...
Vlieg duim voor je hoor dat je een ei krijgt Elke tuurlijk word het een mooie dag Enne ik ken veel meiden die zwanger zijn hoor meer als normaal . -bij de gyn ging het zoals verwacht het hoort er allemaal bij me cyclus is gewoon van slag maarja ben denk ik nu echt ongie want heb ongie auw . Heb bloed moeten prikken dus zal daar wel volgende week de uitslag van krijgen . En op de echo zag alles er goed uit. Begin alleen nu mega te balen wil er gewoon weer voor gaan of iig weer een intieme nacht hebben . Heb ik soms nodig in moeilijke tijden maar zelfs dat kan niet eens grrrrr .
Hoi meiden even snel, ben ziek en bekaf, vandaag de echo gehad, t ziet er voorbeeldig uit, de echoscopistes zaten met een grote glimlach te kijken. schoonouders waren mee. buikje en hoofdje mooi gesloten, vingers en tenen geteld, heupbot 4 kamerhart en hersens ook allemaal mooi. maagje ook goed, kortom alles top. geeft een goed gevoel. leuke fotos en filmpje gemaakt, zal t er morgen opzetten. baarmoeder ligt al vrij hoog in mijn buik en volgens de vk zal ik met ongeveer 2 a 3 weken de eerste schopjes gaan voelen omdat t tegen mijn rug aan ligt dan voel je t eerder schijnt. Kom morgen ff uitgebreid reageren, ben nu zoooo moe. trouwens 8 kilo afgevallen sinds begin zwangerschap. veel he! t kindje ligt voor op groei, ben ipv 6 nov nu rond 2 nov gezet. maar hou gewoon 6 aan hoor. nou sorry voor ego bericht maar ben er zo vol van haha tot morgen meiden slaap lekker!!!
Mel, maar als je nu een echte ongi hebt, kan je dan nu niet opnieuw beginnen (als de ongi gedaan is natuurlijk )?? Kan me goed voorstellen dat je de intimiteit ondertussen erg mist! Lyn, super!!!! Dikke proficiat nog eens! En verzorg jezelf goed hè! Gun jezelf af en toe eens rust, ook al moet je daar iets voor afzeggen ofzo. Heb de indruk dat je jezelf vergaloppeerd... Slaap lekker allemaal! xxx
Lynn wat klinkt dat toch geweldig! Geniet ervan! Ik laat het jullie weten of ik een eitje in groei heb, tis nog vroeg he, dag 9. Alhoewel ik het gevoel heb dat er wat groeit... afscheiding is vrij waterig.. maar dat zou wel heeeel vroeg zijn he.. Elke, wanneer mag jij? Mel, sterkte meis! Als het nu goed doorbreekt kan je hopelijk over 2 weken weer écht aan de klus!
Goedemorgen allemaal pfff werd weer mega misselijk wakker en het vloeien )(ongie?) is nu echt goed aan het doorbreken . Baal alleen wel hoor dat ik me weer ziek moest melden maarja gelukkig is dit me vrije dag en met een beetje meer geluk ben ik vrijdag niet misselijk meer. Heb gisteren bloed moeten prikken dus ga vandaag kijken of ze me de uitslag mogen vertellen ga niet tot 7 mei wachten.
Mel, ik zou wel verder onderzoek aanvragen, t lijkt me niet normaal dat je nog zo lang vloeit, en t zou nu toch weleens beter moeten gaan hoor! t klinkt alsof er iets over t hoofd is gezien naar mijn gevoel. maar ik kan er natuurlijk naast zitten. Vlieg, spannend hopelijk heb je snel weer een prachtei! wat heerlijk dat t nu spontaan komt, heb je nu ook t gevoel dat t reeel is om zwanger te raken? dan is t niet zo erg als t een maand langer duurt omdat je weet dat je lichaam t goed doet. dat had ik tenminste wel toen ik aan de clomid begon. t gaf me al genoeg berusting dat t gewoon zijn werk deed. Mooie fotos trouwens! Elke, wat klinkt dat toch heeerlijk om lekker trouwkleding enz uit te mogen zoeken, ooh ik begin dan helemaal te zwijmelen haha! echt genieten van die voorpret! En ik doe rustig aan hoor, heb me zondag ziek gemeld op werk en maandag op stage afgemeld. nu dus ff een paar dagen om op te knappen en t huishouden wat in te halen. duik nu eerst nog even lekker mijn bed in. hebben een nieuwe laptop sinds gister dus kan kan nu weer lekker op mijn schoot computeren. Het lijkt een mooie dag te worden qua weer, probeer er zoveel mogelijk van te genieten meiden, voor je t weet is t weer herfst helaas!! Dikke zoen!!!
LYn ga dalijk ff bellen voor m bloeduitslagen en als daar niks uitkomt ga ik wel ff naar de dokter toe kan zijn dat me maag weer opspeelt hoor , maar eerst zeker weten dan ik niet weer zwanger ben ofzo want dat was verleden keer wel zo en zie wat het me gebracht heeft. Zo net ff 3 wassen weg gevouwen vaatwasser uitgeruimd en ben nu weer kotsmisselijk (blehh) Hopelijk is het morgen wat beter anders kan ik niet feesten Hoest met jullie ??
ben benieuwd wat er uit de bloeduitslagen tevoorschijn komt, maar heb je evengoed onveilig gevreeen dan, ik dacht dat nog niet mocht. je moet toch eerst wat herstellen lichamelijk gezien. heb je al iets gehoord over de uitslag?
Heb niks gehoord over onveilig vrijen hoor kan gewoon nog niet zwanger raken omdat me cyclus niet op gang komt inprincipe mag ik gewoon weer zwangeren Nou moet morgen terug bellen die balie medewerkster mag geen dingen door geven grrrr zijn mijn gegevens die ik op vraag en ze kan toch wel lezen haahaha voor vragen ga ik wel naar me gyn toe. maarja kon dus ook niet naar de dokter. Misselijkheid neem iets af gelukkig blijft alleen borrelen in me buik pffff dus voel me zo blegh als een vaatdoek . Morgen maar ff afwachten wat er gezegt word dan maar.
Vanochtend de echo gehad, zitten nog geen grote eitjes. Maar mijn grootste was bijna 10mm (zit nu op cyclusdag 9). En zo groot heb ik ze nog nooit gehad! Bleef altijd steken op 7/8mm. Dus hopelijk groeit ie goed door Vrijdag en maandag weer echo's. Iemand enig idee hoe het groeiverloop van eitjes is? Dus op welke dag hoeveel mm normaal is?? Mel. wat vervelend zeg! Je blijft maar aan sukkelen he. Hopelijk weet je morgen meer!
Vlieg, als een eitje boven de 10 mm komt groeien ze vaak door en gemiddeld 2 mm per dag. ze springen dacht ik rond de 18 tot 24 mm. dus met een beetje geluk heb je binnen een week wel een ei hoor! ik zou over een dag of 4 a 5 beginnen met ovutesten als ik jou was. bij mij ging t wel goed met t groeischema op iig. zal voor je duimen!! [-o<
viegje dat is iig positief nieuws toch Ja baal er flink van hoor wil ook wel weer in de spanning zitten of ik ongie ga worden of niet maar voorlopig wilt me lichaam nog niet . En misschien heb ik nu gewoon een buikgriepje me immuun systeem is natuurlijk ook flink naar de haaien en ja kids hebben allerlei bacterien bij zich. Maar ik hou het er gewoon op dat we in me weer verder mogen .
Thanks Lynn! Hij was nu 10mm x 8,5mm dus gemiddeld 9,5mm. Hopelijk groeit ie dus door en is hij vrijdag wat groter. Wilde misschien dit weekend testje doen, maar hou het liever alleen bij de echo's...
zo net de valkjes hun kooi opnieuw ingericht vriendje had takken voor ze meegebracht dus nu is hun kooi weer mooi vol En fijne avond allemaal