Goedemorgen meiden, hoe is het met iedereen! Lekker geslapen? hier net uit bed, voel me iets beter maar nog steeds erg brak en hoofdpijn. alles zit vol. Nog bijzondere plannen vandaag? wij gaan lekker nergens heen, vriendlief gaat wel biertje halen in t dorpshuis. Ik denk er niet over om naar amsterdam oid te gaan met al die varkensgriep. zal je zien dat het vandaag verspreid wordt ofzo Nou duik er nog ff in met een paracetamol. doeiiiii
goedemorgen ik ben net terug van me ma die met een hoop zooi ergens een kraampje heeft. IK wou ook vanmiddag een kroegje pakken maar de sluizen zijn goed open hier Dus voel me vies blegh en ja ik kan elk uur naar de wc :'( Helaas gaat een kroegen tocht hem dus niet worden wat heel jammer is ook voor me ventje .
Ik ben net uit bed! We zijn zoooo moe. Ga nu ff met de hond naar het bos en de rest van de dag relaxen Morgen moet ik er vroeg uit en zaterdag om half 6!! Om 7u al richting studio en dan ben ik tot eind van de dag aan het fotograferen.
5 doden inmiddels... vind het zooo erg. Heb de hele dag de tv aan, om 21.30 is er weer een uitzending.. zo triest
Nou ikke niet, hij moet eerst nog verhoord worden. Maar ik hoorde al dat hij hersendood is Zulke rotzakken komen er altijd goed van af!
Vandaag weer fm gehad, eitje is niet gegroeid Maar ik had iemand die normaal nooit fm's doet en ze kon ze moeilijk in beeld brengen dus heb er niet echt vertrouwen in dat ze goed gemeten heeft. Een ei die woensdag nog 10mm x 8,5mm was en nu 10mm x 7,5mm, kan dat?? Ik ga dit weekend gewoon beginnen met ovulatietesten. Baal ervan en de hoop wordt me wel meteen weer ontnomen De dader van gister is dood, das mooi klote! Komt die achtelijke man er veel te goed van af Daarnaast zullen we nooit zijn motief horen...
Vlieg, je hebt onder de 10-12 mm kans dat het eitje niet doorgroeit maar indroogt. dat zou wel balen zijn maar laten we gewoon hopen dat de vrouw die je hielp het niet goed heeft gezien! moed houden en anders over een aantal dagen voor de zekerheid weer heen gaan toch. ja die dader is dood, echt zonde idd, alleen ja zijn motief, t intreseert me eigenlijk geen eens, t is schandalig dat ie zoveel mensen mee zijn graf inneemt. geen woorden voor.
Dag lieve Flubbermeiden! Jippie! Wij hebben een lang weekendje samen! Vandaag is een feestdag in België en ik moet niet werken dus lekker 3 dagen samen thuis! We gaan sewwes lekker een fietstochtje maken. Vlieg, dat zou écht wel k*t zijn als je nu geen eisprong krijgt, hoop dat het gewoon niet goed gemeten is! Ik heb morgen een FM, ben benieuwd... Mel, de sluizen al terug een beetje meer dicht? Hopelijk is dit de start van een nieuwe super-ronde! [-o< Lynnes, al over de 13 weken seg! Wanneer krijgen we je buikje nog eens te zien?
Op zaterdag een FM?? Ik ben op dit moment echt helemaal down, en dat heb ik niet vaak. Kan het meestal wel relativeren. Maar het voelt zoooo onbereikbaar. Iedereen raakt zwanger, iedereen is blij. Ik wil ook... Ik denk dat ik beter afstand kan nemen van alles wat met zwanger worden te maken heeft, het gaat me pijn doen....
Ja, ik heb morgen een FM. M'n gyn had wachtdienst dit weekend en hij zei dat ik morgen mocht komen. Lieve Vliegje toch...begrijp je héél goed zenne... Maar laat de moed niet hangen hè meid! Hoe moeilijk het soms ook is... *hele, hele dikke knuffel*
heh vlieg kopop meid!!! ken het gevoel hoor..maar laat je niet van de wijs brengen! jullie tijd komt ook nog, zkr weten!! gebruik je nu wel of geen clomid btw? ooow das lekker elke.. op n zaterdag woooeiii.. gebeurd hier niet volgens mij.. en erg is het wel ja dat die man dood is.. eikel! hoe durft ie! zoveel mensen verdriet aan doen.. nl geschokt.. en dat door 1 f...ing man!!! tiz niet dat ik het niet belangrijk vind,.. maar het wordt superbreed uitgemeten in de media.. beetje tot uitmelken aan toe naar mijn idee..(schop dr niemand mee tegen t been hoop ik...) moeten we onze queensday voortaan maar achterwege laten door 1 man?? is dat dan het gevolg?? zou toch van de gekke zijn als dat zo is.. het had gewoon niet mogen gebeuren.. maja..helaas genoeg mafkezen op deze aardkl..t :S
oooh en vergeet ik bijna te zeggen dat we za op zo in maastricht overnachten ^^ ff weekendje weg lekker hoor! dus zal denk zondagaaf weer online zijn
fijn weekend Renaat! En ja, zit aan de Clomid nu. Over dat drama, tja, ik weet het niet. Ik zou liever hebben dat ze de datum veranderen, zodat het feest kan blijven bestaan. Maar volgend jaar feesten zou ik toch best respectloos vinden tov de slachtoffers. Maar wat jij zegt, moet 1 man het verpesten, daar zit ook wat in. Vind het zo erg voor de mensen... en vooral dat alles live op tv te zien was...
Over de feestdag ik vind dat we juist volgend jaar een extra groot feest moeten geven juist om ons niet te laten kennen . Juist om te laten zien hoe wij tegen alles aan staan. Anders geven wij die grrrrr nog zijn zin ook. * vliegje ik snap je helemaal hoor ik heb het nu ook ff moeilijk maar gelukkig is het vloeien hier een stuk minder . Maar ik kan me echt voorstellen hoe je je voelt alles lijkt zo ver weg te zijn . Hoe staan bij jou de deskundige ervoor ? zijn ze positief of zijn ze nog van de kans is klein. En laat je maar ff gaan hoor is soms ook ff nodig.
Hoi meisjes, hoe is t met jullie? wat is t stil hier, allemaal lekker van t weekend aan t genieten zeker of zijn er ook meiden die vandaag moeten werken. Melanina en Vlieg, kan me goed voorstellen hoe jullie je moeten voelen, ook al ben ik zwanger, ik had al jaren een kinderwens en dan duurt een 7 maanden voor je gevoel ook al lang om te moeten wachten. Moed houden jullie, t komt echt wel goed! vind t wel erg jammer dat ik alleen op moet gaan als zwangere, had t zo leuk gevonden een metgezel te hebben hier op t forum. Wie had er vandaag een follikelmeting? Elke jij toch? hoe is t gegaan? Hier alles helemaal perfect, van de week dus de tweede termijnecho gehad, en ook helemaal geen klachten zoals misselijk zijn enz meer. alleen kan niet veel eten, maar dat is niet erg! wel nog erg moe, t buikje komt nu flink tevoorschijn, baarmoeder zit al vrij hoog. net t hartje weer even gehoord. 1 x per week even luisteren. En vandaag weer eens lekker ouderwets kunnen sexen zonder bloedverlies. vriend is nu werken dus heerlijk mijn eigen gangetje gaan. soms wel lekker!
tuurlijk komt one tijd weet het zeker en ook bij jou vlieg . Wij gaan dalijk gewoon samen zwangeren hoor