Bij ons kan er nog veel, Clomid, spuiten, etc. Maar goed, daar wil ik allemaal niet nog niet aan denken. Vandaag om half 6 eruit, ben gaan werken, had 10 honden in de studio. Ben echt gebroken!
pfffieeww vlieg dat is veel, 10! nou laat je maar lekker verwennen door je mannetje vanavond! rustig aan. xxxx
Hoi hoi...vandaag FM gehad. Was goed; 23 op 16mm dus 19.5 gemiddeld. Moest bloed laten nemen in het labo. Ze deden dat niet in het weekend! Ben dus naar m'n eigen dienst gegaan verderop in de straat en heb daar bloed laten nemen en het dan teruggebracht naar het labo! Das toch te gek voor woorden hè! Als ik daar nu niet had gewerkt, weet ik niet wat ik had moeten doen zenne! We hebben dan ook besproken wat te doen als het nu niet raak is...gyn raadt ons aan om toch naar een fertiliteitskliniek te gaan. We zullen dat ook doen en dan eens luisteren wat zij ons adviseren. Wil gerust meer onderzoeken laten doen maar denk niet dat we al voor IUI ofzo gaan. Ben wel eens benieuwd wat ze daar zeggen. Maar hopelijk hoeven we er gewoon niet naartoe! Heb gisteren en vandaag ook een ovu-test gedaan, hij is vandaag niet donkerder, ongeveer hetzelfde. Toch gek... Lees hier op de site dat die van babyboom niet écht positief worden. Hoe was dat bij jou, Lynnes? Leuk trouwens dat je geen klachten meer hebt! Super! Lekker genieten van het boller wordende buikje nu! Vlieg, 10 honden amai! Pfff... Lekker rusten nu! Hoe zit het hier met Mona en Zus en Tamaar enzo???
Nou Elke kan je nog wel wat fotos sturen maar ze konden niet positiever zijn! superdonker en ik zag echt met de dagen donkerder worden dus ze werken perfect, wel een paar uur niet plassen en niet drinken dan werkt t t beste. xxxx
ik had senitest ovut testen en die werken goed hoor iig wel in mijn geval. Ben dr in feb ook zwanger door geworden dus als mijn cyclus weer op gang komt dan ga ik ze zeker weer doen.
Elke, bij mij was de ovu test vandaag ook donkerder als gister!! Niet positief genoeg, maar wel BIJNA Dus ik blijf erbij dat ze verkeerd gemeten hebben vrijdag! Morgen weer FM. Zal wat foto's plaatsen
Goeiemorgen meiden! Een nieuwe werkweek is alweer aangebroken... Ga sewwes weer eens met m'n fietske naar 't werk. Ben namelijk sinds donderdag opnieuw aan het Weight Watcheren (wil er tegen ons huwelijk nog zo'n 6-7 kg af hebben) en heb gisteren wat te veel puntjes gegeten dus die ga ik er vandaag af fietsen! We zijn gisteren met m'n papa en z'n vriendin lekker gaan eten. Ik heb nu 3 dagen een ovu-test gedaan rond ongeveer hetzelfde uur en hij blijft hetzelfde bij mij...bijna even donker maar er verandert niets aan. Terwijl volgens de echo mijn ei wel best heel groot was en het volgens de gyn ten laatste vandaag zou springen... : Ben benieuwd wat de bloedname uitwijst. Mag ik vandaag voor bellen. Vlieg, ik ben blij dat je ovu-test toch donkerder wordt! Wanneer heb je vandaag je FM? Moooooie foto's!
Helaas, eitjes groeien niet... Donderdag en maandag weer terug. Elke, ben benieuwd of je je ei krijgt!
he nee toch vlieg.. hoe kan dat toch?? ( das ff vervelend om te lezen hmm nog enige kans dat er toch eentje gaat groeien verder dan dit? offfff?? hoop het en gun het jullie zoo!!! elke jeetje joh.. das bestveel..gaat dat aardig dat weight watcher ?? ben ook wel benieuwd hoe het nu met tali, luna, tamaar en zus enzo allemaal is.. lynn je gaat hard!!!! jeetje.. vliegt de tijd zeg.. al flink wat inkopen gedaan? hier vandaag gebeld door vriendinnetje.. ze is bevallen, met n keizersnede.. dit had ze natuurlijk liever anders gezien maar de hartslag vande kleine viel steeds weg dus moesten ze hem halen. hij heet tristan milan florian (of floris iets.. :S) eerste 2 zijn easy maar laatste vergeet k steeds.. :S hijs vanmiddag om 3u geboren ^^ wat n skatje zeg!! ze belde me om 5.15..net na mn werk dus ik snel ff naar huis en woppaah door naart ziekenhuis wat een eer om zo'n kleintje op zn 1e dag te zien offi peettante geworduh nu dus mn geluk kan niet meer op nu ^^ ohhh en ons nichtje van 5 logeert vanaaf bij ons erg gezellig.. lief en bijdehand meiske pfff dat wordt morgen vroeg mn bed uit wij zijn vant weekend in maastricht geweest, was heel gezellig, maar we hebben een tijdelijke crisis hiero dus viel niet veel geld uit te geven dat was jammer maja.. we hebben genoten en das belangrijkste liefsssss renaat
Oh Vlieg, stom seg! Dacht echt dat je nog wel een ei kreeg met je ovu-testen! Das toch gek dan hè. Wat nu? Hogere dosis Clomid? Renaat, proficiat seg met je nieuwe status! En veel plezier met je nichtje! Al oefenen voor later..hihi! Vandaag opnieuw een ovu-test gedaan en ik schrok! Hij was knalpositief! Dus vanavond nog eens klussen! Gisterenavond ook al dus we zitten wel goed dan, denk ik! Volgens bloedname zou ik m'n ei dit WE al gehad hebben maar dat is toch niet zenne, denk dat ik hem vanavond gehad heb, had zo'n ei-pijn... Slaap lekker allemaal hè lieverds! xxx
Vlieg wat balen van je eitjes! nu op naar een hogere dosis clomid? Renaat, van harte met je petekindje! vertederend he zon kleintje, nee npg geen inkopen gedaan, eerst de meubeltjes verfen en behangen en dan gaan we accesoires kopen enz. Nog wat leuks gedaan tijdens je weekendje weg? Elke! een ei! zie je wel dat ze goed werken! de ovutesten, knalpositief he succes met klussen en je zit zeker wel goed hoor! zal weer voor je gaan duimen!
O Elke wat goed!! Nu 2 weken op de wachtbank. Ik heb geen test meer gedaan,laat het ff zo.... Ik mag volgende week nog terug, gebeurd er dan niks, dan inderdaad weer afbreken en hogere dosis Clomid. Dan moeten we alledrie de doseringen weer af. Ik heb er alleen op dit moment niet veel zin meer in.... dat vele afwachten, ik kan er niet tegen. Maar goed, we gaan door. Vorige cyclus heb ik dus een ei gehad, maar vanaf wanneer moet ik rekenen? Vanaf de LEO is het precies een maand, maar de gyn zegt, rekenen vanaf de laatste dag van je mens en dan zou ik op dag 28 een ei hebben gehad waarschijnlijk. Dus ik wil eigenlijk nog niet gaan afbreken volgende week maandag... (dan zit ik op dag 21). Wil eigenlijk nog een week of 2 afwachten... Misschien doe ik dat ook wel. Tenzij er echt niks is gebeurd, maar goed, dat weten we volgende week pas. Luna is toch al bevallen? Ben ook benieuwd hoe het met de rest is. Lynnes, hoe voel jij je??
Vlieg, ik had met clomid 50 mg ook steeds op dag 21 pas mijn eisprong hoor, in de ronde dat ik zwanger werd zelfs op dag 23. en de kwaliteit van je ei is dan evengoed nog prima. ik vond t minder erg om een langere cyclus te hebben dan steeds te moeten afbreken, wou mijn lichaam ook een kans gunnen. dus ja ik zou zeker nog even afwachten als je t idee hebt dat je eitjes wel gewoon groeien. vandaag samen met vriendlief vrij, we gaan t hele huis eens flink onder handen nemen! voel me goed, moe, en bandenpijn maar ja mag niet zeuren he. xxxxx
Ja, ben echt content! Maar nu ben ik er NOG meer mee bezig... Had jij dat ook Lynnes? De cyclus dat je zwanger werd omdat je precies wist wanneer je je ei had? Ben nu de hele tijd aan het denken dat die viskes nu ongeveer bij dat ei moeten zijn enzo... Pfff...het zullen slopende 2 weken worden. [-o< Heb geen zin om verder te moeten gaan naar Leuven ofzo, het moet gewoon lukken deze ronde! Vlieg, snap je heel goed. Zou idd ook ff afwachten, je lichaam kan het hè! Probeer een beetje rust te vinden, hoe verschrikkelijk moeilijk dat ook is. Doe eens een dagje of avondje iets gezellig met je schatje... Lynnes, sta jij altijd zo vroeg op op je vrije dag??
Elke haha nee ik sta niet altijd zo vroeg op, vriend was wakker en t was van hup aan de slag! dus ben er ook maar uit gegaan nu ff lekker douchen, haarmaskertje enz in en dan naar de stad, uitlaat van de c1 is lek, een nieuwe bestellen en behang ophalen voor de kinderkamer. nieuwe bril ophalen en wat nieuwe plantjes voor in huis kopen. daarna bij ouders eten en vanavond eens kijken wat zwangerschapszwemmen inhoudt, ga er denk ik op. lekker warm water en gewichtloos zijn, heeerlijk. En op je vraag, ja ik was er alle maanden ook zo mee bezig, en de laatste maand had ik al zon gevoel dat t goed was gegaan, meerdere dagen achter elkaar gesext, randjes gefietst met succes, en dan de innestelingsbloeding. maar ik was ook alle dagen aan t denken van hoe ver t dan al zou zijn ja dus t is niet raar wat je doet hoor
Elke, ik herken het zooo!!! Ik was er ook veeeeeeeeeel meer mee bezig toen ik vorige maand mijn ei had, JUIST omdat je nu een kans hebt! Lyn, doet me goed dat je dat zei van jouw ei Ik geloof ook in langere cyclussen hoor (al denken ze daar in het ziekenhuis anders over). Ik wil dus eigenlijk nog 2 weken aankijken..
Mijn gyn zei dat je ei tot zon 25 dagen nog van uitstekende kwaliteit kan zijn, en nou ja ik heb t ook ondervonden. op welke cyclusdag zit je nu? en altijd op je lichaam af gaan hoor! xxxx
Dag 15. Op dag 21 krijg ik mijn laatste echo voor deze ronde als er niks gebeurd... Maar ik wil het toch nog even aankijken... heb gewoon zo'n gevoel dat ik gewoon een ei ga krijgen. Misschien wil ik het TE graag hoor, dat mijn gevoel een loopje met me neemt. Maar vorige maand was ik nog zooo positief, wil dat gevoel niet kwijt.
Lynnes, dat stelt me wel gerust! Geloof er eigenlijk niet in maar ben soms toch bang dat het niet lukt omdat ik er teveel aan denk... Vlieg, idd positief blijven! Héél goed meis! Dààr geloof ik wel in, dat positief denken voor een positief resultaat kan zorgen!