De Flubbers

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door vliegje, 17 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Goedemorgen meisjes, weer een nieuwe dag aangebroken, heb lekker geslapen sinds tijden.
    nu stage lopen en vanavond voetbal kijken bij mijn lieverd, ze kunnen kampioen worden. gezellig met de hele fam heen. fijne dag allemaal!!!! liefs

2. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Fijne dag!

Ik had het gister even zooo zwaar... huilbui op bed toen ik met Johan lag te kletsen. Hopelijk zijn de niet zwangere flubbers snel zwanger !

3. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    vliegje snap je huilbui helemaal hoor heb het ook vaker deze week .
    Ben benieuwd wat mijn gyn morgen gaat zeggen vloei namelijk nog steeds om moedeloos van te worden grrrr.
    Maarja ga er gewoon vanuit dat het misschien pas na de zomer is dat ik zwanger ga worden
    maar hoop voor jou dat het snel gaat komen voor je hoor.

4. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Laat je morgen gauw wat weten?! Ik heb morgen weer een fm. Maar verwacht niks.
    Ovutesten worden ook weer lichter...

5. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    vliegje het zit ons niet mee heh

6. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Ik heb weer nieuwe testen besteld, ze waren bijna op. Ben benieuwd of ik ooit nog een ei spot :(

7. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    vliegje tuurlijk ga jij een ei spotten meis en gewoon blijven klussen heh je weet het maar nooit ;)
    Ik ben benieuwd of bij mij het vloeien ooit over gaat want na 4 weken word ik het echt zat.

8. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Dames!!
    Ik heb een positieve ovulatietest volgens mij! Vanochtend had ik getest met ochtendurine en heb eens gelezen dat dat niet goed is met ovu testen??
    Maar kijk eens ff! Kan ik hem als positief beschouwen denken jullie?? (slechte kwaliteit, met telefoon gemaakt).
    Heb flink last van mijn buik nu, maar dacht dat het door de friet kwam...
    En dan twijfel ik weer gelijk, brengt mijn PCO die test niet in de war?
    Maar goed, eigenlijk zou het beter moeten zijn na de operatie!

9. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Vlieg hij moet echt in zijn geheel donkerder zijn dan de controlestreep, maar zo te zien is ie positief! en sochtends testen is juist af te raden omdat je urine dan nog niet wakker is zeg maar, als je dan evengoed posi test dan kun je er wel vanuit gaan dat ie echt posi is.
    zal fotos opzoeken van posi ovutesten voor je , kun je vergelijken xxxx

10. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Hij lijkt aan de rechterkant lichter te zijn (het 1e streepje) . Daarom weet ik niet wat ik ervan moet denken...
    Vanochtend was hij negatief. En deze test is van 20u vanavond.

11. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    nou ik zou lekker veel gaan klussen als ik jou was, t rechter streepje is de controlelijn dus ik ben positief gestemd hoor voor je. laat je van de week bloed prikken voor de zekerheid! dat zou ik wel proberen te regelen hoor! succes ;)

12. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    heb je nog voorbeeldjes kunnen vinden? Heb je nog een test van jezelf van de ronde dat je zwanger raakte? Dank je :D

13. Elke1984

Elke1984 Niet meer actief

Vlieg, mijn 2 positieve testen zien er exact hetzelfde uit zenne! En ik heb zéker een ei gehad (echo, bloedname, steken in buik)! Dus ik ben héél positief gestemd voor je! :D Zou ook echt aandringen op een bloedname volgende week!

Lynnes, morgen alweer 14 (!) weken seg! :confused: Tijd gaat echt zooooo snel! Leuk hè! ;) Nog ff en je zal van die kleine stampjes voelen... :D

Mel, gaat het een beetje met je meid?

Hoe zit het met de rest van onze Flubbermeiden?? We horen zo weinig... :(

14. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Echt Elke?! oooooo nu vind ik het helemaal spannend!! ALS het zo is, verwacht ik misschien morgen mijn ei?? Of nu??
    Maar dan zit ik op ongeveer 30 dagen :) Gister was het 2 weken na mijn operatie. Maar goed, maandag waren er nog geen eitjes te zien....... of ze hebben er écht overheen gekeken, maar dan moeten er 2 meiden overheen gekeken hebben...morgen heb ik wéér een ander, ben benieuwd.

15. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Dat zou trouwens betekenen dat we gelijk oplopen!!! Das helemaal leuk :D

16. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    O en nog wat... ik had maandag een beetje rekbaar slijm. Niet veel en niet heel rekbaar dus ik dacht dat het van de echo was.... van dat glijmiddel ofzo hahahahaha. Tenminste, rekbaar was het niet echt, maar ik hield het tussen mijn vingers (sorry!) en er ontstond een draadje zeg maar.... maar goed, misschien waren het wel restjes van manlief, want de avond tevoren hadden we geklust hahahaha!

17. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    hoihoi spannend voor jullie meiden! nee vlieg helaas heeft jacco de oude laptop geleegd en die fotos net niet bewaard en t album op deze site staan ze ook niet meer op helaas. balen maar goed je hebt nu vergelijkingsmateriaal met elke! :) en ik had de ronde dat ik zwanger was ook geen rekbaar slijm gevonden hoor dus t kan gewoon evengoed! duimen geblazen!

18. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Ben trouwens al een paar dagen misselijk, bah, had gehoop er vanaf te zijn. en bandenpijn is nu echt aanwezig, mijn buik schiet aardig op. zal vanavond ff foto maken, en ja alweer 14 weken! gaat zooo snel, idd nog even en dan zullen we t voelen. en over drie weken de pretecho met geslachtsbepaling :D

Zus hoe was jouw pretecho gister? kunnen genieten? xxx

19. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    goedemorgen meiden
    Vliegje ik had geen rekbaar slijm hoor toen ik (bijna) zwanger was .
    En de natuur zit raar in elkaar hoor geloof soms wel in een wondertje .

Tja hier gaat ie wel word gewoon met de dag moeilijker om te blijven door gaan .
    Het vloeien stopt ook maar niet en heb baarmoederpijn dus hopelijk kan de gyn mij over een uurtje vetellen wat er aan de hand is.

20. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Ik had vorige maand met mijn ei ook geen slijm.
    Maar maandagavond had ik iets of wat en gister ook! We hebben gisteravond ook geklust en ik heb een halfuur met mijn kont op een kussen gelegen, benen tegen de muur hahahaha!

Hoop dat er iets op de echo is te zien... anders word ik gek hoor. Want hoe zou ik dan aan die positieve test komen?!

14 weken Lynn, binnenkort voel je de baby!! Oooo wat lijkt me dat gaaf!
    Ga je hier trouwens vertellen wat het wordt als je dat straks weet?

Mel, wij moeten tegelijk dus. Kom je gauw vertellen? Ik hoop ook even tussendoor te komen vertellen, ben alleen hele dag niet thuis. Ook tussen de middag niet, dus misschien wordt het pas vanavond.

Elke, had jouw linkerstreepje ook zo'n kleur/dikte??
    Vind het zo spannend :)

Deel Deze Pagina