De Flubbers

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door vliegje, 17 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Nou, wat een gedoe weer zeg in het ziekenhuis.
    Als eerste, mijn ziekenhuis gelooft niet in tempen en ovu testen. Dus als je daar over begint, zie je die gezichten al…
    Alleen dat echo apparaat spreekt de waarheid, yeah sure…

Maar goed, eitjes meten, zitten er echt alleen maar kleine. Zelfs dat ei van 10mm van van de week is WEG. Ze heeft een kwartier gezocht, hij is weg.
    Zij zegt, het is zeer onwaarschijnlijk dat je een ei hebt, test zal wel vals positief geweest zijn, bla bla.
    Nou ja, moet maandag gewoon terug en vraag dan of ik bloed mag prikken. Hou ook mijn temp nog in de gaten van de week.
    Kortom, loop je bij het ziekenhuis, weet je nog niks!
    Ik ga in ieder geval niks afbreken volgende week! Wilde zowieso tot eind mei wachten en nu doe ik dat helemaal.
    Voor hetzelfde geldt heb ik wel een ei gehad en dan ga ik een beetje mijn cyclus afbreken.
    Ik vertrouw mijn eigen lichaam dan meer als zo’n echo apparaat…

2. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    vlieg ik snap ze in dat ziekenhuis ook niet! mijn gyn, een van de beste aangeschreven in t land, zei toen ie hoorde dat ik een positieve ovutest had, ohh zeg dat dan meteen en toen ging ie er echt vanuit dat ik er ook een heb gehad. en hij gelooft zeker wel in temperaturen, kreeg zelfs opdracht om een paar maanden iedere dag te tempen om meer zekerheid te hebben. zo tegenstrijdig! en tja als de eitjes weg zijn of onderweg naar je baarmoeder zie je ze niet meer idd. bij mij sprong er een op donderdagavond en op vrijdagochtend op de echo niets meer te zien. de gyn vertelde dat ie dan onderweg is en dat zie je niet. dus misschien heb jij dat ook wel! niet opgeven hoor! ik heb nog nooit vals posi getest met de ovutesten! je temp zal t de komende dagen gaan uitwijzen. en als je nog die testen wilt bestellen ik had er 26 plus 26 gratis via een actie. ze vragen je dan om reclame te maken en kreeg ze zo opgestuurd. toch heel voordelig! liefss

3. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    melanina hoe was t bij jou? wat zeiden ze in t ziekenhuis?

En als we weten wat t is denk ik wel dat ik t jullie ga vertellen hoor maar dan door middel van pb :D

4. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Thanks Lynn! Ik hoor op het andere forum nu weer dat je met PCO niet kan ovu testen eigenlijk, maar hij is de hele week negatief en dan ineens posi! Ik test vanavond ook nog eens. Dan zou hij negatief moeten zijn toch?!
    En tempen is toch heeeel betrouwbaar?? Ik hoop dat ie gaat stijgen :)

Mel, hoe is het?!

5. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    O en ik heb dus gister om 20u die posi test gehad. Vanochtend was mijn temp heel laag (tempdip?) 36,52. Dus ik verwacht mijn ei vanacht gehad te hebben (omdat er op de echo niks te zien was?? ) of gisteravond. En dan zou mijn temp zaterdag of zondag zeker hoger moeten zijn he.

6. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Vlieg meestal krijg je je ei uiterlijk 30 uur na t begin van je ovupiek dus t zou goed kunnen hoor. gewoon je temp goed in de gaten houden je merkt t vanzelf ;)

Heb een buikfoto in album geplaatst, xxxx

7. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    En nog twee mooie echofotos erbij gezet!

8. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Én in onze hyves een nieuw echofilmpje van de 13 weken echo, hebben jullie ook nog niet gezien :D have fun! xxx

9. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Wat een mooie foto's! En mooi buikje :) Ga even kijken naar je filmpje.

10. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    wat een leuk filmpje weer!

11. Elke1984

Elke1984 Niet meer actief

Lynnes, mooooooi buikje seg! :D Seg, en waar kan ik dat filmpje vinden...kan het nergens terugvinden... :rolleyes: Kan je anders ff de link plaatsen ofzo?

Vliegje, ja ik had echt net hetzelfde streepje! ;) Hélemaal idem! :D
    En ja, als je net een eisprong hebt gehad, kunnen ze dat niet zien aan je eierstokken hè... ;)

Heb het met mijn gyn nog niet over de ovutesten gehad..zal het hem eens vragen wat hij erover denkt als ik hem binnen een kleine 2 weken zie...(hopelijk zie ik hem dan nog niet... ;) )

Ga sewwes vertrekken naar de Zumba-les, daarna direct slapen...ben zooooo moe! Kan me niet voorstellen dat ik NOG moe-er zou kunnen zijn als ik ooit zwanger ben.. :rolleyes: :confused:

12. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Elke in onze flubber hyves zie je een blog staan en die kun je aanklikken. dat is t filmpje. wil je pben met de link maar kan geen manier vinden hoe dat hier te doen. xxx

13. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Ja pittig filmpje en fotos he, kan er de hele dag wel naar staren.. zucht ben nu al zo verliefd, wil t jullie niet onthouden zoveel moois, dan weet je wat je ook te wachten staat want ben er gewoon nog steeds van overtuigd dat jullie straks ook snel zwanger zullen zijn.
    xxxx

14. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    En Elke dat moe zijn, ja dat kan echt!!! ik weet hoe t is met ziekte van pfeiffer maar dat is nog beter dan nu hoor!! maar goed veel slapen uitrusten enz je kunt er niks anders van maken he ;)

15. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Heb vandaag nog een testje gedaan, twijfel of tie nog positief is. Zou dat kunnen, 2 avonden achter elkaar? Hij lijkt iets lichter als gister.

16. Elke1984

Vliegje, ja dat kan. Mijn test was ook 2 dagen na elkaar positief! ;)

Lynnes, vind het erg lief dat je al dat moois ook aan ons laat zien! Kijk ernaar uit om je buikje in het echt te zien! Daartegen zien we mss al stampjes?! :D

17. Elke1984

Ben trouwens net terug, heb al snel een doucheke genomen en ga nu lekker slapen! ;)

18. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Elke, wanneer heb je dan je ei gehad??
    Ik denk bij mij toch aan gister.
    Maar mijn temp was vanochtend NOG lager! En hij is al laag vind ik, 36,45 vandaag. Dus hij moet toch echt gaan stijgen de komende dagen, anders was het vals alarm. Het ergste vind ik dan nog dat ik het ziekenhuis gelijk moet geven en dat wil ik niet haha.
    Ik denk écht dat die test goed was. Hoop ik...

19. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    hoi meiden
    Vliegje hoop ook zo voor je dat je wel een ei gehad hebt hoor

FF update van mij Gisteren naar de GYn geweest en ik heb eindelijk medicijnen Jippie =D>
    Ik zit dus nu voor 10 dagen lang 3 maal daags aan de primolut .
    Me bloedwaardes waren perfect gelukkig en ik moet over 3 weken terug gaan komen.
    Kijken wat er dan gebeurd is .

20. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Fijn Mel! Nu komt er eindelijk weer wat schot in.

Deel Deze Pagina