De Flubbers

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door vliegje, 17 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elke1984

Elke1984 Niet meer actief

snel effe: goeiemorgen allemaal!

Linda, het heeft totààl geen zin om te blijven liggen! ;)

Renaat, dik bmslijm kan wijzen op aankomende menstruatie (het is dat slijm dat je verliest wanneer je menstrueert) of kan wijzen op zwangerschap (in dat slijm nestelt embryo zich in). Maar op 4 weken is er nog helemaal niets te zien idd, embryo is dan 0.1mm groot... :)

Tot straks!

2. Zus

Zus Fanatiek lid

25 jun 2008
    1.081
    0
    0
    Goedemorgen allemaal,

Ik heb het spel weekend miljonairs gekregen, maar nog niet uitgeprobeerd.

Lynnes, wat een verhaal! Gelukkig is het allemaal goed gekomen. Als je het af en toe moeilijk hebt, gewoon hier van je af schrijven. Welke spelletjes van de Wii heb je al? Wij hebben de Wii ook laten ombouwen en kunnen dus kopieen spelen.

Kanjer, spannend als je nu niet ongi wordt, zal ik idd testen. Het dikke slijm heeft met 1 van de 2 te maken. Zal toch mooi zijn als het nu raak is, dan hoef je die molen niet in. Ik duim voor je.

3. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    even gauw, renate, succes meis! Op welke dag zit je nu? Als we de pendels mogen geloven komen er volgende maand veel flubbertjes bij :)

Ik moet nu werken, kom van de week bijlezen!

4. jackisis

jackisis Bekend lid

20 jun 2008
    526
    0
    0
    Renaat... spannend! heb je al getest?
    Linda... wat een heftig verhaal. Mijn vader heeft preaktisch het zelfde mee gemaakt.. ook een klein zusje verloren en daarna zijn liefste broertje aan hersenvlies hij heeft m ook gevonden in bed smorgens.. (ook na diagnose griep) Daarna is hij ook nog een nader broertje verloren (onder de trein gekomen) maar hij praat er nooit over, hij heeft t heel heel diep weggestopt.. niet goed, maar ja therapie hielp bij m ook niet..
    vreselijk ik kan me niet voorstellen dat je een broer of zus moet missen. Mijn zus is mijn beste vriendin,, ik zou helemaal gek worden!

jullie hebben het gisteren wel gezellig gehad he?;) kletsttantes! haha

Liggenblijven heeft geen zin, als ie klaarkomt, schiet t als het goed is al de baarmoeder in zeg maar.. en ze zwemmen vanzelf verder...
    Maar ik snap wel dat je denkt dat ze dan meer kans hebben om alsnog naar die kant te zwemmen haha
    Je hebt er maar ëén nodig;)

Ik heb net de bedden allemaal verschoond.. en ga straks even op school helpen luizen-pluizen..
    all:
    fijne dag de zon schijnt hier weer eindelijk na 2 dagen alleen maar regenen..
    liefs tammie

5. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    hier ook ff een zonnetje te zien
    pfff luizen daar word je ook niet blij van haha.

NOu vrijdag beginnen met klussen en dat dan een week of 1,5 lang aangezien ik niet weet waneer me ei gaat komen door me stomme cyclus.

Wil niet aan de ovu testen maarja zit denk ik dalijk niks anders op.

6. jackisis

jackisis Bekend lid

20 jun 2008
    526
    0
    0
    nou we hopen natuurlijk geen luis tegen te komen haha maar ja na de vakantie kijken we alle kindjes altijd even na... just for sure...;)

7. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    haha wij zijn er onbewust denk ik ook wel mee bezig hoor
    na het slapen kammen we de haren vd kids en dan kijken we altijd of we wat zien.

8. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Hoi Hoi zijn we weer! :D

En weer een dag met deze gezellige meiden babbelen, jippie! haha
    Hier schijnt de zon ook heerlijk maar vriendlief moest wel krabben vanochtend, auto zat onder t ijs.

Tammie, jeetje heftig ook het verhaal van je vader zeg! En typisch dat t zo overeen komt zeg, ook met griep op bed. En jammer dat ie er helemaal niet over wil praten, ik ben toevallig wel een prater, mijn ouders dus niet, mijn moeder praatte twee jaar geleden pas voor t eerst over mijn zusje waar we bij waren en dan was t dus toch al bijna 20 jaar geleden. Ik zou idd ook gek worden om een van mijn zusjes te missen joh! Moet er echt niet aan denken! Of mijn ouders dan.. pff hopelijk is dat nog heeeeel ver weg.
    Succes met vlooien ;) En bedankt voor de tip, zal voortaan gewoon meteen uit bed stappen :rolleyes:

Zus, wij hebben zo ontzettend veel spellen, zal ze later ff op een lijstje zetten en dan kun je even kijken of er iets bij zit goed?
    Weekend miljonairs leuk spel! Maar best moeilijk hoor.. red t bijna nooit tot t einde hahaha (maar dat kan ook aan mij liggen hoor :) )

Renaat weet je al iets meer? En Tali, nu mag je toch wel eens een test wagen?

Elke hoe is t met jou, komen de vakantiekriebels al tevoorschijn 8)

Er was gister een programma op tv over t vroegtijdig ontdekken van kindjes met syndroom van down, kreeg er een discussie over met mijn vriend, die zei: Ik zou t weg laten halen als ik t zo vroeg al zou weten.. Ik ben t daar niet mee eens, mijn tante heeft t, en ik zie genoeg kindjes om me heen die t wel goed hebben ondanks de aandoening. Zou t heel moeilijk vinden om daarom mijn kindje te aborteren!
    Wat zouden jullie doen als je t in een vroeg stadium weet?

9. jackisis

jackisis Bekend lid

20 jun 2008
    526
    0
    0
    Wij hadden besloten om het dan niet weg te laten halen.. ik heb ook een downkindje in de groep ze is nu bijna 3 en kan net lopen, en het is zo'n schatje!Ze loopt nu dus wel wat achter maar verder is ze hele maal gezond en zo'n blij kind!
    gelukkig geen luizen gevonden vandaag! haha
    de zon schijnt nog steeds!

10. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Jee Tam, je vader 3x zoiets mee moeten maken.. wat moet dat verschrikkelijk zijn voor zijn ouders!

Mijn tante heeft het Syndroom van Down, maar zij is een 'slechte mongool' om het zo maar te zeggen. Nooit iets mee gedaan, slecht va niveau, zo dik als een ton van het eten. Ben vaak woest op mijn opa hoor, want ze geven haar steeds haar zin waardoor ze ook nog eens strontvervelend wordt.
    Maar goed, ik weet dat een downkindje heel goed kan leren, goed kan meekomen. Niet alle downkindjes zijn laag van niveau.
    Je hebt er hele pientere tussen zitten (neem Corky van Life Goes On).
    Ik vind het heerlijke kinders, dus hier waren we er snel over uit, we laten niks weg halen, tenzij het geen menswaardig bestaan heeft.
    Dus waarvan je weet dat je kindje snel overlijdt na de geboorte, veel pijn heeft, etc.
    Downkindjes zijn hier heel welkom.
    Maar er zijn mensen die het echt niet kunnen, die er niet mee om kunnen gaan, die het niet kunnen accepteren. Moeilijke beslissingen zijn het hoor.

11. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Oja, ben bij de huisarts geweest vanochtend.
    Ik krijg nog geen verwijzing, eerst deze cyclus afwachten, daarna krijg ik waarschijnlijk een verwijzing om te kijken met echo's of ik wel een eisprong krijg. De dokter maakte zich niet druk, ik kan net zo goed een goede eisprong hebben alleen duurt het langer (pffff 2 maanden!). Heb gezegd dat ik dat zo klote vind, zo lang wachten.
    Maar goed, ze helpen ons nu nog niet omdat we nog geen 6 maanden bezig zijn. Dus even volhouden nog.
    Als ik ongie wordt over 3 weken moet ik dus bellen en krijg ik waarschijnlijk een verwijzing.

12. Zus

Zus Fanatiek lid

25 jun 2008
    1.081
    0
    0
    Tammie wat een naar verhaal. Je vader heeft echt veel meegemaakt.

Wij hebben eigenlijk nog niet besproken wat te doen als er iets geconstateerd wordt. Als het kindje geen menswaardig leven zal krijgen en meteen een kasplantje wordt, veel pijn heeft etc is de keuze makkelijk. Dan laten we het weghalen, maar anders geen idee.

Ik denk dat we dat kunnen beslissen op het moment dat het speelt en je jezelf erin verdiept.

13. kanjer

kanjer Bekend lid

8 mei 2008
    626
    6
    18
    Vrouw
    helloa dames!

een berichtje van mijn kant
    hier nog geen ongie.. hmmm... begin langzaamaan toch lichtelijk n sprankje hoop te krijgen? :confused:

nog niet getest.. wacht nog even want testen en niks zien is zooooo'n domper! dus durf eigenlijk niet :p
    heb ook nog steeds geen testen :) mayb morgen wel eentje halen als het er nog zo voorstaat.. ;)

mn ventje heeft btw vandaag een afspraak gemaakt voor het semenonderzoek.
    we gaan 11/11 (om 12.15) naar a'dam. daarna dus nog 14dagen wachten op uitslagen (die dag 11/11 ff bellen ook weer naar fert. poli voor nieuwe date!)

las iets over kindje met syndroom van down.. jah lastige beslissing vind ik zelf.. ik ken iemand die dat heeft en is nu al bijna 60jr.. en is onwijs cute! :) dus jah heb er heel positieve ervaring mee. maar weet ook dat het anders kan zijn.. weet niet wat ik zelf zou doen in die situatie.. denk iig goed gesprek hebben met marcel :D

vlieg.. wat naar dat ze juliie nu nog niet doorverwijzen... pfft.. gehannes ook almaal heh :( liefste wil je liever gister dan morgen geholpen worden :) heb ik iig.

liefssss renaat
    zow nou daluk ff een douche pakken en ff flink schrobben.. dan onze jack ff een slinger geven naar buiten.. ;) en dan nog ff wat eten en wopla om 19.15 weer aanwezig zijn bij het werk. pfft..

14. Tali23

Tali23 Actief lid

19 sep 2008
    299
    0
    0
    zorg
    zoetermeer
    Wij heben het ier wel over gehad, wij zouden het weg laten halen, niet omdat het dan niet geliefd zou worden maar omdat ik vind dat het nu al in onze maatscheppij je heel erg moet bikkelen om n plekje te krijgen en over n aantal jaar zou dat alleemaal erger worden... het zou met n kindje met n achterstand heel moeilijk worden en dat is iets waar ik voor pas.

15. kanjer

kanjer Bekend lid

8 mei 2008
    626
    6
    18
    Vrouw
    tali? al meer duidelijkheid?
    ben benieuwd!

liefssss renaaat

16. Tali23

Tali23 Actief lid

19 sep 2008
    299
    0
    0
    zorg
    zoetermeer
    neeen... ben hier n beetje aan het depri worden...

ik weet morgen meer hoop ik .. :(

17. Tali23

Tali23 Actief lid

19 sep 2008
    299
    0
    0
    zorg
    zoetermeer
    heb aan de verpleegkundige(van de forum) wat zij denkt, dit is wat ze zei :'(

Je lichaam is nog aan het herstellen en moet nu zelf de menstruatie op gang brengen. Dit vraagt soms wat langer de tijd. Het kan een half jaar tot een jaar duren voordat je cyclus is zoals je gewend bent van voor het spiraaltje.Dus het is niet gek dat je nog geen menses hebt gehad. Wacht het even af...komt wel weer!

kan wel janken...... maar geef het nog niet op...eens kijken wat morgen de HA zegt ;)

18. Elke1984

Elke1984 Niet meer actief

Goh, serieuze gesprekken hier! Toon en ik hebben het er ook al uitgebreid over gehad aangezien er bij Toon erfelijke aanleg is om een kindje te krijgen met handicap (met een verstandelijke handicap die dus niet op voorhand is aan te tonen).
    Wij hebben besloten om geen prenatale onderzoeken te laten gebeuren zoals nekplooimeting, triple-test. We weten van onszelf dat een kindje welkom is, ongeacht een handicap en we vinden daarom dat het geen zin heeft om deze onderzoeken te laten doen. Als ons kindje een handicap heeft die niet met het leven verenigbaar is, zullen we de zwangerschap niet afbreken maar zullen we ervoor kiezen om geen levensverlengende handelingen te laten uitvoeren...

19. kanjer

kanjer Bekend lid

8 mei 2008
    626
    6
    18
    Vrouw
    oei das ff minder :(
    maar kga toch nog ff door met duimen hoor!
    want je weet maar noooit! :D

:D tamaar en luna, knnen jullie niet nog wat hcgtjes rondstrooien ? ;)

liefsss renaat

20. kanjer

kanjer Bekend lid

8 mei 2008
    626
    6
    18
    Vrouw
    elke toch echt ongesteld ? :S balen meid!

dikke knuf ook voor jou!

Deel Deze Pagina