De Flubbers

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door vliegje, 17 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Elke, ik snap wel wat je bedoelt hoor. Ik ben ook heel blij voor mijn vriendinnetje, alleen gister was ik gewoon super emotioneel, dus toen ik het hoorde had ik gewoon even een heel verdrietig moment.Ik weet hoe moeilijk het voor hun moet zijn, hoeveel angsten ze zullen hebben... lijkt me heel erg moeilijk. Ik had gister gewoon een off day haha.

Ik hoop voor je dat het raak is! Je hebt dus een mooi ei gehad, geweldig!

2. Elke1984

Elke1984 Niet meer actief

*dikke knuffel*

-X-

3. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    vliegje fijn heh een lichaam die afwijkt van de medische norm hahaha die precies doet wat ze niet verwachten hier nog zo een.
    De gyn heeft me verteld dat het bloeden moet stoppen tijdens het slikken van de primolut ofzo en daarna weer ff heftig ga vloeien en dan is het klaar.
    Ook in de bijsluiter staat 3 tot 5 dagen zit nu op dag 5,5 en nog steeds geen resultaat ja vloeien is iets minder maar nog niet weg.
    Maarja slik de pillen wel door en wacht daarna af alleen na 5 weken vloeien word je gek hahahah er bestaat ook nog zoiets als een lust gevoel hoor hahahaha.

4. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Ik heb geen ei gehad hoor, temp is weer enorm laag :(

5. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Vlieg jee een rotdag voor je geweest dus, hoe is t nu met je en wat zeiden ze in t ziekenhuis? denk aan je.

Melanina, hopelijk kun je weer snel genieten van een romantisch onderonsje met vriendlief.

Elke lekker aan t genieten van je vrije dagen? heerlijk zeker. ben nu ook twee dagen vrij gelukkig, flink uitgeslapen was helemaal moe en kapot.
    zo de kinderkamer behangklaar maken, vandaag behang ophalen t is binnen zo leuk!! we hebben een onderkant van appelgroen, dan een behangrand van winnie the pooh en daarboven wit behang met allemaal bloemetjes/vlindertjes, zooo leuk en geschikt voor jongen én meisje. meubeltjes van de week schuren en verfen, dan hebben we al een goed begin.

fijne dag mensen,

6. Elke1984

Lynnes, leuk seg! Oooh, kijk er ook zo naar uit om lekker te kunnen gaan shoppen enzo... :D Ben idd aan het genieten van m'n vrije dagen, lekker gezelschapsspelletjes spelen, in de zetel hangen, uitslapen,... Vandaag met m'n grootmoeder 't stad in geweest en iets gaan eten. Gezellig! :D

Mel, zooo vreemd! Wat zegt je gyn ervan?

Vliegje, dus je krijgt nog de kans om deze cyclus een eisprong te krijgen van je gyn?

Vandaag naar het UZA getelefoneerd om een afspraak te maken bij de fertiliteitskliniek aangezien we daarheen moeten als het deze cyclus niet raak is...we kunnen er 8 juni terecht! Hopelijk kan ik de afspraak volgende week annuleren! [-o<

7. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Spannend Elke, je kan dinsdag testen he. Nog een weekje wachten!

Ik weet niet wat mijn gyn zegt, maar ik bepaal altijd nog zelf wat we doen :)
    En vorige keer heb ik (mijn operatie niet meegerekend) op dag 28 een ei gehad, een goed ei.
    as maandag is dag 28 in deze cyclus, dus wil het gewoon nog even afwachten.
    Ga zowieso bloed prikken donderdag.

8. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    en vliegje misschien heeft je lichaam ook even de tijd nodig hoor

9. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Ja wie weet... we blijven maar hopen he...

10. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    vlieg blijf ook voor je hopen hoor! ik ben net gebeld door collega, we hadden een half jaar samen besloten om zwanger te worden in dezelfde tijd, zij dmv hormoonbehandelingen en ik ook. en nu blijkt ze twee weken korter zwanger dan mij! zooo gaaf!
    En een oud collega van vriend waar we mee omgaan, heeft een zoontje van drie via ivf verwekt, en hadden de hoop opgegeven dat ze spontaan nog zwanger zouden raken, nou je raadt t al, 16 weken zwanger van een tweeling! spontaan. ik ben nu echt samen met zon 7 meiden uit dichte omgeving in dezelfde tijd uitgerekend. grappig. heb je wat vergelijkinsmateriaal.
    maar nu nog iemand van jullie zwanger, dat zou pas tof zijn! t wordt nu echt tijd voor de volgende mini flubber.. [-o<

Hoe zit het met 6 juni meiden? gaat het nog door? want het is wel heel stil omtrent het uitje. wie gaat er wel of niet mee? waar spreken we af, hoe laat? dan kan ik namelijk vrij gaan vragen op t werk. xxx

11. Elke1984

Ikke ikke ikke!!!! Ik ga mee!!!!!! :whistle: :D

En ik stel me ook héél graag kandidaat als volgende Flubber-mama to be! ;)

12. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Elke wanneer is je Nod eigenlijk, dan kan ik met je mee aftellen ;)

13. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    volgesn mij beginnen me medicijnen eindelijk hun werk te doen

14. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Melanina wat fijn dat t eindelijk over gaat!

Heb net met t echocentrum gebeld, we doen geen 3d echo over twee weken, t schijnt nog niet zo mooi te zijn, we gaan dus alleen heen voor een 2d echo inclusief geslachtsbepaling. en dan vier weken erna de 20 weken echo. dan zijn we bijna 21 weken. ben zooo nieuwschierig wat t wordt... haha erg he. en voor die 35 euro weten we t dan wel 4 weken eerder. kan ik daarna volop kleertjes enz gaan inslaan en een naam bedenken :D
    de 3d echo doen we dan ergens rond de 30 weken.

15. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Ik wil ook mee! Staat al tijden in mijn agenda :)
    Moet wel rond half 4 weg, moet fotograferen 's avonds.
    Maare, Blijdorp deden we toch dacht ik?

Enne, slim van je om de 3d echo later te doen ;)

16. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    als het blijdorp is ga ik mee :)
    En lynn hahaha leuk hoor dat je bijna weet wat het word en ga je het delen of hou je het geheim???
    ( ik hoop vannacht eindelijk me romantisch nachtje te hebben na een hele lange tijd) nou ja romantisch zijn beide snotverkouden hahaha

17. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    we gaan met zijn tweeen naar de echo en vertellen verder niemand dat we de echo hebben laten maken, we doen alsof we niet willen weten wat t wordt, dit om steeds ondervragingen te voorkomen. ik laat t wel aan jullie weten hoor ;) maar dan via pb of hyves haha
    stiekem gedoe maar ja we willen lekker met zijn tweeen ervan genieten.
    ga nu ff voetbal kijken bij mijn lieverd.
    melanina veel plezeier vanavond ;)

18. Elke1984

Goeiemorgen meiden!

Pfff...gisterenavond een flinke huilbui gehad... :oops: Weet niet wat het was, voelde me ineens zo schuldig om alles en heb het gevoel dat ik Toon tekortdoe ofzo... :(
    We hadden gisteren een romantisch avondje gepland en toen het erop aankwam, kon ik weer niet meer... Het lijkt wel alsof ik alleen nog maar kan vrijen als het voor een kindje is... Het is zo lang geleden dat we nog eens 'gewoon' gevrijd hebben omdat we er zin in hadden... :(

Lynnes, ben zoooo benieuwd! Denk een jongetje! ;)
    M'n NOD is, dénk ik, dinsdag. Aangezien ik 2 dagen een positieve ovu-test had en ik m'n eisprong deze keer niet heb gevoeld... Hier nog geen symptomen zenne...alleen héél veel pukkels! :( Maar voel niks in m'n buik of m'n borsten ofzo.. :(

En Mel, eindelijk die romantische nacht kunnen hebben? Niet teveel gesnotterd? :D

Wat de meeting betreft, het is me gelijk waar we naartoe gaan! Als ik er maar geraak... ;)

19. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Oooh Elke wat een dikke knuffel verdien je toch, je moet je absoluut niet schuldig voelen hoor tegenover toon. snap je gevoelens wel, t is zo beladen op een gegeven moment, t vrijen, dat hadden wij ook al toen we verplicht moesten klussen. vooral vriendlief.
    Probeer erover te praten, wat zegt toon erover?

Dus aftellen tot dinsdag, spannend weer! vlieg, wanneer heb je weer een meting?

Ja nog 1,5 week dan zullen we t weten wat t wordt. ik ben er heilig van overtuigd van een jongetje. we zullen t zien! En ik dénk dat ik gister ons kindje voor t eerst heb voelen schoppen. het was een aantal keer een raar gevoel ter hoogte van de baarmoeder. een soort brrrp maar dan anders dan je darmen. afwachten de komende dagen of t vaker gebeurd.
    Flink last van bandenpijn t steekt flink. buik gaat met bukken enz al in de weg zitten haha t is gewoon te hard om goed te kunnen bukken :)

20. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Moest vandaag bloed prikken, vriendinnetje werkt in het ziekenhuis en belde net omdat ze stiekem naar de uitslag heeft gekeken hihi, geen ei gehad... :( ovulatietesten werken dus inderdaad niet bij mij (en laat ik nu net voor 25 euro gekocht hebben :( Komt door mijn PCO waarschijnlijk. Morgen belt de gyn nog, ik weet namelijk eigenlijk nog geen uitslag haha, maar wil nu eens even concreet afspreken wat te doen want ik lijk totaal niet te reageren op de Clomid :( Dan maar spuiten hoor!

Elke, o meis, ik begrijp het zo. Bij ons willen we niet verplicht, maar onbewust is het dat wel :(
    Sterkte!

Lyn, spannend hoor! En dan zou je het al vroeg voelen zeg, gaaf!!!!

Mel, hoe is het nu met jou?

Deel Deze Pagina