De Flubbers

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door vliegje, 17 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    hmfff vlieg wat balen zeg, maar de vorige cyclus had je toch wel een ei na posi ovutest? ben benieuwd wat ze nu gaan zeggen tegen jullie. wat de volgende stappen zijn.?

En je t schoppen is idd vroeg, maar dat hadden ze ook gezegd in t ziekenhuis met de twaalf weken echo, dat ik t wel binnen een paar weken zou gaan merken omdat de placenta tegen mijn rug ligt schijn je t veel eerder te kunnen voelen.

2. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    vlieg jeetje wat naaR voor je
    hier alles goed hoor was om kwart over 1 snachts al wakker en neit meer geslapen ga zo ook lekker me bedje opzoeken
    helaas weer aan het vloeien gegaan dus dacht romantisch nachtje pfff maar ja
    Ik ga lekker slapen bye bye

3. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Nee Lyn, vorige maand had ik een ei en die spotte ik per ongeluk via tempen... :( Ben benieuwd wat we nu verder gaan doen.

4. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Vandaag de gyn gesproken, inderdaad geen ei gehad.
    Heb met haar afgesproken dat we nog 2 weken wachten met het starten van Primolut. Wil nog niet die rotzooi slikken, even tijd nemen, even rust.
    Misschien word ik van mezelf wel ongesteld.
    Zo niet, dan eind mei beginnen met Primolut, ongesteld worden en dan weer beginnen met Clomid, hogere dosis.

5. Elke1984

Elke1984 Niet meer actief

Dag lieve Flubbertjes!

Hier net gedaan met werken se. Sewwes naar de plantenwinkel en dan op de zetel liggen...ben zooooo moe! (altijd zenne als ik om 5u heb moeten opstaan dus niet direct aan ZS-symptoom denken ;) )
    'k Ga morgenvroeg eens een testje wagen, denk ik...ben te curieus! :rolleyes:

Vlieg, hopen dat je nu snel ongi wordt (uit jezelf) en dan een nieuwe kans!
    Als ik deze ronde niet zwanger ben, wil ik evt de testen wel van je overkopen? Tenzij je ze natuurlijk toch liever zelf nog gebruikt. ;)

Mel, en hoe is het daar? Nog steeds ah vloeien?? Vind het wel gek zenne...

Oooooh Lynnes, al een schopje gevoeld?!! Super seg! Moet zo'n zàlig, speciaal gevoel zijn! :D

Hier gaat het wat beter zenne. Heb er met Toon goed over kunnen praten en als we naar het UZA moeten, krijgen we toch psychologische begeleiding en dan zal ik het ook zeker aankaarten.. Toon was al bang dat ik hem niet meer aantrekkelijk vond ofzo maar het heeft echt niks met hem te maken...dat vind hij wel moeilijk om te begrijpen omdat hij direct opgewonden wordt van mij, zegt hij. Voor hem hangt dat samen met de liefde die hij voor mij voelt en de mate waarin hij mij aantrekkelijk vindt. Hij moet me echt wel hééééél graag zien dan zenne... :)

6. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Mannen ervaren dat inderdaad anders Elke, Johan heeft dat ook. Kan altijd, op ieder moment van de dag, bij wijze van. Maar als ik niet lekker in mijn vel zit, heb ik ook niet altijd zin in seks.

Vandaag een shoot gehad met een meisje van het andere forum (bruidje van vorig jaar). Buikshoot. Was zo leuk :) Heb even aan haar buik mogen voelen toen de kleine de hik had, zo leuk!

Elke, ben heeel benieuwd meis!!!!
    Hopelijk is het raak :)

Ik had vandaag wat rekbaar slijm, maar is sperma ook rekbaar?? Het leek wel lijm namelijk! Hahahahaha.
    Maar we hebben nu 2 weekjes rust, dus wil me alleen nog bezig houden met tempen, verder niks.

Enne, Elke, is goed hoor. Ik stuur de testjes gewoon naar je op mocht je ze nog nodig hebben, hopelijk is het niet meer nodig!

7. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    hoi hoi
    er zijn weer spannende wachtende dagen bij voor sommige .
    hier nog steeds aan het vloeien wel licht maar toch.

8. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    ELKE? EN?????

Hier gebeurd iets raars... mijn temp stijgt... maar ik heb gister en vandaag niet op de juiste tijden gemeten dus wilk ff morgen afwachten of hij dan nog hoog is (gister 36,89 en vandaag 36,94).
    Dan zou ik dus misschien vrijdag een ei gehad hebben?! Maar laten we nu net niet geklust hebben, dus in dat geval weer een kans gemist :(
    We hebben maandag geklust en afgelopen vrijdag en gister. Op de verkeerde momenten in dat geval...
    Maar ja, misschien heb ik wel hogere temps door het weekend, eerst morgen maar eens afwachten.
    Had overigens vrijdag na het klussen een druppeltje helder rood bloed verlies (zag ik gister pas). Dus misschien adertje geraakt ofzo.
    Afgelopen maandag zat er een eitje van 11mm, dus als die doorgegroeid zou zijn. Maar ze heeft er weinig aandacht aan besteed omdat hij toch nog maar klein was..
    De vorige cyclus had ik een prachtig ei op dag 28, operatie niet meegerekend.
    En morgen is mijn dag 28. Dus wie weet heb ik nu even cyclussen van 40 dagen? prima hoor! Hahahaha.

9. Elke1984

Hier negatief getest zenne... Tja...geloof ook niet dat ik zwanger ben zenne, hoop het alleen héél erg!

Vlieg, zou erg mooi zijn dat je nog een ei hebt en als je er vrijdag één had en je hebt vrijdag geklust, kan het toch raak zijn..

Mel, nu nog altijd ah vloeien?! Pfff... :(

10. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Obalen meis... maar je bent misschien wel te vroeg he! Dinsdag is je NOD toch?

11. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Hoi meiden,

Elke balen van je nega test maar wat elke zegt t kan nog!

Vlieg, t zou balen zijn maar evengoed toch voldoende geklust op zich? zus had ook niet veel geklust maar was ook evengoed toch zwanger.

t UITJE is dat nou op zaterdag 6 juni? ja toch??

Hier kan nu echt iedereen in omgeving zien dat ik zwanger ben, buik wordt met de dag groter! gaat echt hard nu.
    Nu eindelijk ff vrij voor een paar uur, wat rustg aan doen en dan morgen weer volop aan de bak. zucht.. toe aan vakantie!!

12. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Zaterdag 6 juni ja!!

Hierbij wat foto's van gister.

13. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    zo weekend is weer voorbij ben heerlijk uitgerust :)
    Ben ook 1 dag eerder gestopt met die primolut ze hielpen toch bijna niet dus ja ach wat maakt 1 dag uit zal alleen 1 dag eerder nu een soort menstruatie vloeing krijgen dus ben benieuwd waneer die komt .

Mooie picas vliegje
    weet wie ik ooit meot vragen ;)
    Wel knap dat je het kan hoor ondanks dat het bij jou wat moeilijker gaat .

Hoe was iedereen zijn weekend ..?

Ik hop naar me werk bye,...........

14. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Mijn lijstje

FF is er nog niet zeker van haha, maar ik heb ook op rare tijden getempt, dit weekend.

Temp was dus weer hoog vandaag, nou ja, tis toch een gemiste kans waarschijnlijk :(
    Maar wel weer een redelijk nette cyclus dus mag niet klagen.

Verder het hele weekend gewerkt en nu moet ik naar kantoor.
    Vanavond ben ik vrij :) Morgenavond ook en dan heb ik woensdag nog een communieshoot.
    Ook druk, maar daarna even een weekje geen shoots.

werkse meiden!
    Elke, weet je al meer??

15. Elke1984

Goeieavond meiden! Hier een rustig WE gehad. Gisteren met Toon gezelschapsspelletjes gespeeld en lekker gekookt en vandaag heb ik de hele NM geslapen. Was zoooo moe... Zou nu willen gaan sporten maar ben echt veel te lui dus weet nog niet of ik me ernaartoe gesleept krijg.. :rolleyes:

Vlieg, wel goed dat je dan toch nog een ei hebt gehad. Wel spijtig van de, mogelijk, gemiste kans.. :(

Lynnes, showen dat buikje! :D

Mel, groot gelijk dat je gestopt bent met de Primolut. Hopelijk nu een goeie bloeding en dan GEDAAN! [-o<

Hier vanmorgen beetje bloedverlies maar nadien niets meer. Had ik 2 cycli geleden ook en 3 dagen nadien brak m'n ongi dan door dus zal me er maar op voorbereiden. :(
    Ik heb trouwens een beebiesite gemaakt over onze kinderwens die dan nadien als 'normale' beebiesite kan dienen. (http://elton.beebiesite.be/)
    Heb gisteren ook alle andere Flubbertjes eens gekrabbeld want we horen zo weinig. Met de meesten gaat het goed zenne. Alleen met Renate iets minder maar laat het haar zelf wel vertellen. Ze zal binnenkort nog wel eens goeiedag komen zeggen, vermoed ik.

Prettige avond, lieverds!

16. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Ik heb toevallig ook Mona en Tam eens gekrabbeld op hyves! Ik mis ze hier. En Luna, hoe zou het daarmee zijn. Ga gelijk ff op je site kijken!
    Enne, sterkte meis. Geef de hoop nog niet op!

17. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Hoi meiden,

Elke je maakt me erg nieuwschierig over renaat, toch niets ernstigs?
    En blijf nog steeds voor je duimen hoor!!
    Ga zo eens op je niewe site kijken.

Vlieg je hebt gewoon weer een mooie ei gehad hoor, jammer dat je je kans deze cyclus gemist hebt maariig wel een constante cyclus! alleen balen dat ze in t ziekenhuis niet wat gezegd hebben over een groeiend ei.

Ja idd hoe is t met iedereen?? errug stil hier!

Zal morgen eens een mooie buikfoto maken en plaatsen.verlies alleen nog steeds flink gewicht maar eet ondertussen echt voor 2 :D maarja t is niet anders.
    Slaap lekker allemaal.. xxxx

18. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Goedemorgen allemaal
    Vlieg weet je je weet iig nu wel dat je weer eitjes krijgt dus op naar de volgende ronde .

Ik zit nu te wachten op een menstruatie bloeding ofzoiets merk wel dat ik buikpijn heb dus ben benieuwd.
    Ken me lichaam nu ff helemaal niet meer door alle toestanden maar goed ooit zal het goed komen .

Nou meiden fijne dag vandaag

19. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Ik heb volgens mij inderdaad een eitje gehad, vandaag was mijn temp 37,15.
    Ik hoop stiekem dat er nog een zaadje te wachten lag...
    Vorige week maandag geklust, donderdags of vrijdags mijn ei gehad. En heb vrijdags geklust. Misschien leven de zaadjes lang haha.
    Maar ga wel ff de gyn bellen om bloed te prikken van de week.
    Maar inderdaad 2 cyclussen van gemiddeld 40 dagen, vind ik al heeeel fijn!

Lyn, ben benieuwd naar je buikje.

Mel, hopelijk kan je snel weer echt gaan klussen en ervoor gaan!

20. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    vliegje we duimen voor je en anders op naar ronde 3 je weet nu ong je eigen cyclus dus weet je waneer je kan klussen

Hier flink aan het vloeien met mega koppijn :( dus hopelijk doet de primolut toch zijn werk nog .
    Hopelijk is het volgende week te zien bij de gyn

Deel Deze Pagina