Zijn we dan maar met z'n 3en?! Lyn, waar kom jij vandaan? Welke plaats? Hoelang is Rotterdam voor jou? Zijn we maar met klein groepje, zou Mel nog mee gaan??
Mel ging toch ook mee, dacht ik. En Tali en Renaat hadden ook gezegd dat ze meegingen een tijd geleden. Heb van hen nog niets gehoord. Lekker geslapen deze namiddag! Ga nu flink sporten! =D>
6juni ga ik mee hoor meiden mits het lichamelijk natuurlijk kan Vliegje super toch een ei yeah meis nu kan je echt met ons mee doen haaha al wacht ik nog wel op me ei nou wacht zelfs op het stoppen met vloeien pffff
Hey meiden! Er zijn de voorbije dagen nog enkele berichten geplaatst maar gisteren kon ik niet inloggen dus...heb ik iets gemist? Hoe is het met iedereen?? Wij gaan sewwes stemmen! Daarna nog een boel familiebezoekjes voordat we op vakantie vertrekken.. (wat een ugly smiley's trouwens!)
hoi meiden ik ben vandaag voor de 2de keer tante geworden joehoe Me vriend zijn zusje en dr Ventje hebben een zoon gekregen ( wat ik al dacht) hahaha Nou ga vanmiddag me neefje eens een flinke knuffel geven.
hee meiden jee wat wennen weer, een ander forum! We zijn weer een hoop berichten kwijt he! Hoe is het hier? Wat toch wel blij dat we gister niet zijn gegaan, ik was gebroken van dat feest fotograferen en dan heb ik nog niet de hele dag gelopen hahahaha. Vandaag een luie dag, ben alleen met de foto's bezig. Net anderhalf gebeld met een vriendinnetje. Morgen vrij van kantoor, moet om half 12 voor een follikelmeting. 's Middags wat fotograferen op een peuterspeelzaal. Fijne zondag!
Mel, gefeliciteerd! Leuk seg! Vlieg, spannend morgen! Wij hebben morgen onze afspraak in het UZA. Ben benieuwd! Wij gaan sewwes nog uit eten met mijn grootouders en dan hebben we de hele familie gehad. Leuke avond nog allemaal!
Hoi meiden, Pfff ik word echt zo moe van steeds veranderen van de site. hoop dat ze nu eens klaar zijn hoor. Heb ik iets belangrijks gemist? Mel van harte met je neefje! Ik heb vandaag de eerste dag gehad dat ik flink last heb van bandenpijn tijdens t werk. kan duidelijk een stuk minder hebben nu. dan is 10 uur werken best lang hoor. lig nu ook gevloerd voor de tv haha en ja de smileys zijn zo dom, voel me net een malle met al die vreemde uitdrukkingen. Zo nu ff twee dagen vrij, dan woensdag en vrijdag nog stage, en dan forever vrij!! voorlopig tenminste.. ik heb net t gevoel alsof ik met pensioen ga hahaha naja Hoe is t met iedereen hier? Mel, hoe was t om kennis te maken met je nieuwe neefje. Ga nu ff zelf guacamole dip maken en die met tortillas opsmikkelen. ongezond maar ja ik moet meer eten want ik val alleen maar af. ik doe t precies andersom als andere zwangeren haha zo wil ik mijn hele leven wel zwanger zijn
Lyn, voel je de baby al goed??? Had het al eerder gevraagd, maar door het forum zijn de berichten weg. Fijne avond Elke en succes meissie, morgen!!! Mel, wat leuk!
hoi hoi Het was erg leuk in het ziekenhuis bij me neefje . Me schoonzus was nog wel erg moe enz kon zien dat het niet makkelijk was gegaan allemaal. Toen we weg waren en in de kantine wat te eten gingen halen had ik het toch ff moeilijk.
Ja, dat begrijp ik héél goed! Is niet zo leuk..al die gemengde gevoelens... Lynnes, wow, val je nu nog altijd zo af? Das idd niet 'slecht'..ach je kleintje neemt wel wat ie nodig heeft! En idd, voel je je kleine ukkie al goed? Nu zullen ze niet meer veranderen aan de site zenne..dit hadden ze in het begin al gezegd omdat de eerste versie zo tegenviel. Vind dit eigenlijk niet veel beter..
Ik vind de nieuwe site eigenlijk NOG minder leuk dan de vorige versie. Nu kan ik er helemaal niet meer aan uit en de dingen die ik niet leuk vond, zijn er nog gewoon wel... :x Denk dat als we via Flubber-hyves verder babbelen, we terug met een groter groepje zullen zijn want dit is bv. ook de reden waarom Tammie niet meer komt... Wat denken jullie?
ach ik vind het wel meevallen hoor Ik kan het topic vinden ik kan typen dus ik ben blij meer wil ik niet .
ELke ik krijg veel reacties van tjee wat ben je slank geworden, ondanks dat ik een buikje heb, en nee ik vind t totaal niet erg hoor hihi.. Ik voel heel licht geborrel maar nog niet echt schopjes, vind t ook super moeilijk om te plaatsen omdat ik van die rare darmen heb. Maar denk dat dit wel echt het kindje is hoor. Hoe was je afspraak vandaag? Vlieg jij had toch een fmeting? is er al iets in de maak? En wat de site betreft, t maakt voor mij ook niet zoveel uit, zolang ik idd mijn tekst ook maar kan neerzetten ben ik tevreden Mel, kan me voorstellen dat je t even moeilijk had in t ziekenhuis, maar je weet tenslotte dat je zwanger kunt worden en t is misschien maar een kwestie van een aantal weken/maanden, hoop dat je echt snel posi mag testen. Ga nu ff aan de was, meeeega berg.. dus heb wel ff wat te doen
Zoals verwacht nog geen grote eitjes te zien, allemaal nog klein. Maar de echovrouw was wel zeer verbaasd over mijn eisprong vorige maand, dat hij dus binnen 5 dagen van 11 mm is gegroeid naar een springend ei. Dus ik word nu langer doorgemeten, zoals al was afgesproken. Moet nu donderdag terug komen en volgende week om de dag.
Ik snap echt niet dat de echoscopiste daarover verbaasd is hoor!:x een ei groeit gemiddeld 2 mm per dag en springt rond de 18 tot 20 mm. dus dan is t toch niet meer dan logisch????? Kan t niet uitstaan als mensen die dit als beroep hebben meiden als jou eerst teleurgesteld naar huis laten gaan omdat je denkt dat je geen eisprong krijgt, vervolgens je ei finaal mist en dan vervolgens zeggen dat je verbaast bent. het is gewoon de normale groei. Soms denk ik weleens we kunnen onszelf beter helpen in de medische wereld pfffffff