Meiden de echo was helemaal pico bello in orde, voorbeeldig ze konden alles zo mooi zien. echoscopiste wou me als voorbeeld gebruiken voor examen. Ons kindje deed t supergoed, staat al lekker te springen in mijn baarmoeder op de uitgang beneden. Gelukkig voel ik dat nu nog niet Zal morgen fotos plaatsen, fotocamera is nu leeg.. xxxxxx
Lynnes, super!!!! Wat leuk seg! Nu met een gerust hart de tweede helft van je heerlijke zwangerschap en dan in november een klein wonderbeebje in jullie armen!
Pfff goedemorgen ( met een bak koffie) Jeetje wat een dag gisteren eerst gewerkt in een kippenhok en de vergadering was niet veel minder dus weinig geslapen en koppijn en begin ongie is weer weg hopelijk komt het vanmiddag weer Gelukkig heb ik 2 uurtjes om bij te komen hahaha lekker gamen en forummen
O Lyn wat een goed nieuws! Ben benieuwd naar de foto's Nou hier is mijn temp ineens gestegen! Snap er echt niks van... zal wel onrustige nacht hebben gehad, zo weer een fm dus het zal wel vals alarm zijn.
WHAAAAAA!!! Er groeit een eitje 11x12mm Maandag nog een meting. Mijn gevoel heeft me tot nu toe weer niet in de steek gelaten. Ze begon vanochtend met we meten nog 1 keer, daarna heeft het geen nut meer. Dus ik zeg nog, wil eerst maandag die andere vrouw nog zien. Toen ging ze kijken en zag ze het ei J Baarmoederslijmvlies was ook 9mm, heel goed dus. Dus ik mag toch maandag terug komen, stelletje Ik heb waarschijnlijk gewoon een lange cyclus! En ik wil mijn lijf de tijd geven. Wordt vervolgd hopelijk!
haaaaaa zie je wel vlieg!!! pff wat een oenen daar zeg, echt waar. je ziet maar, je lichaam doet t gewoon lekker op eigen kracht wel! En nu de komende dagen flink klussen dus he, randjesfietsen uitproberen, hij zal binnen nu en 4 a 5 dagen zeker wel springen? Kop op he, alles op alles Succes meis Zou t zoooo ontzettend gaaf vinden als een van jullie snel zwanger mag zijn! We houden moed!
vlieg jou lichaam doet het toch wel ff mooi goed al is het wast langer dan bij de rest de eitjes zitten er mooi toch Kan je iig nu elke cyclus er voor gaan das al posi
Temp was vandaag weer laag, dus denk dat de temp van gister niet goed was. Ik heb ook nog geen ei gehad, ik hoop op morgen of maandag. Maar ik hou mijn temp goed in de gaten nu Zometeen een fotoshoot helemaal in Apeldoorn. Eindje rijden. Maar met sharpei's dus heb er zin in. Hopelijk blijft het droog. Tot vanavond allemaal. Fijn weekend en alvast een fijne vaderdag.
Jippie ongie is goed doorgebroken met de nodige pijn maarja hoort erbij Vlieg veel plezier met je fotoshoot. Rest vd medien fijne zonnige dag gewent .
Melanina hoe blij kun je zijn met een menstruatie he, stom eigenlijk maar toch positief! op naar een komend eitje! Hier druk aan t verven, meubeltjes schieten aardig op
Hoi dames! Vandaag m'n eerste dag terug gewerkt...pfff...zooooo druk!!! Was écht niet leuk! Ben doodop! Heb al terug nood aan vakantie! Mel, super dat je ongi eindelijk héél goed is doorgebroken! Op naar de volgende ronde nu! Vlieg, fantastisch hè seg dat je toch een eitje gaat krijgen! Klus er maar lekker op los maar hou het leuk hè! Lynnes, jij bent je lekker aan het amuseren hè... Ben stiekem wel een beetje jaloers...8) Hier nog geen ongi trouwens...volgens de gyn had ik gisteren ongi moeten worden als ik toen idd m'n eisprong zou gehad hebben maar ik moet wachten met testen tot maandag want heb geen zwangerschapstesten in huis. Heb vandaag wel een ovu-test gedaan (omdat die ook vaak positief zijn igv zwangerschap) maar dat was niks. Voel ook niks dat op een zwangerschap kan wijzen dus denk dat ik weer gewoon plots ongi word zoals vorige cyclus... Slaap lekker allemaal! xxx
O meis spannend! ga je morgen wel testen als je niet ongie bent? Hier nog geen ei gehad, hoop wel dat ie doorgroeit... morgen weer een echo. Fijne vaderdag allemaal!
Elke spannend hoor Pff ik vind het zelf nu wel erg spannend voor mezelf worden hoor ben ook wel erg emotioneel merk ik en erg moe net of alles me toch wel uitgeput heeft. Zo net ff half uurtje gewiifit nou pff viel ff tegen yoga bak ik niks van en steppen vind ik erg leuk
Hela meiden, mja...nog geen ongi hier...alleen maar véél slijmverlies! Denk elke keer dat ik toch ongi ben geworden. Borsten doen eigenlijk geen pijn meer sinds 2-3 dagen en voel totaal niks. Ga morgen wel eens testen, morgenvroeg snel ff naar de winkel en dan testen voor ik moet gaan werken. Ben benieuwd! *pray* Mel, laat je maar lekker in de watten leggen meid! Je verdient het! Vlieg, bij jou al een springend eitje in het zicht, denk je? Morgen de echo..ben benieuwd! *duim* Slaap lekker, lieverds!
Elke ik duim voor je hoor Zo hier weer fris en fruitig heb dalijk cursus ben ik in beeld blegh hahaha Ben me ongie nu alweer zat hahaha
Elke, spannend!!!!! Ik duim voor je! Laat je het gauw weten?! Mel, sterkte met de cursus. Ik moet zo eerst ff naar kantoor, daarna naar het ziekenhuis. Tot vanavond!
Net getest met Clearbleu digitaal...heb het blijkbaar fout gedaan want ik kreeg een foutmelding... *grrr* Ga nu opnieuw wachten tot morgen ofzo (moet nu ook niet meer plassen...) Pfff... Vlieg, ben benieuwd hoe het bij jou is! Kan wss pas vanavond lezen want moet sewwes al naar m'n werk vertrekken... Mel, natuurlijk ben je die ongi al zat. Zo zijn we allemaal hè! Lynnes, lekker ah uitrusten??
Elke, wat balen!!!!! Even ego: Ja !! Er zit een eitje te wachten, hij is nu 18 x 15 mm ongeveer, dus gemiddeld 16,5. Ze verwacht dat hij woensdag springt. Dus vanavond en morgen goed aan de klus! Ik heb een echofoto meegekregen van het ei Oooo echt gaaf! Mocht het niet raak zijn, dan gebruik ik volgende maandag 100mg Clomid, omdat mijn cyclus wel erg lang is nu. Dan willen ze kijken of het met een hogere dosering korter wordt. Vooralsnog ben ik happy met een aankomend ei Woensdag mag ik nog terug om te kijken of er hij nog zit of al gesprongen is. Ben benieuwd!
Ooh Elke wat spannend, wanneer ga je weer testen? Vlieg, whhahhaaaaaaaa pff bijna bijna een ei en je bent nu mooi op tijd om te kunnen klussen! de eerste echte officiele kans he! ZET M OP ooh wat zullen dit spannende weken voor je worden. Mel, hoe was je cursus? Hier aan t genieten van t zonnetje, heerlijk.. nog flink last van rug dus maar rustig aan vandaag..