Zo dag zit erop. Nu naar bed! Balen dat Toon weekend weg is, maar het rijk alleen is misschien ook lekker Enne, ei goed benut als het goed is
Hihi! Wat Toon betreft, ik vind er eigenlijk niks aan om zo eens een weekendje alleen te zijn. Plakken ook altijd aan elkaar sinds we samen zijn... Ga hem echt wel missen! Boobs doen hier ondertussen héél veel pijn en zijn enorm gezwollen. Als ik maandag nog niet ongi ben, waag ik nog eens een testje. Rustige dag! xxx
Goedemorgen dames elke ik duim voor je Hier is vriendlief elke dinsdag een nachtje weg Heerlijk SWoensdags ben ik vrij dus heb ik het rijk voor mij alleen hahaha Pfff helaas nog niet geklust hier we zijn beide te moe hahaha maarja heb nog de tijd
Haiii, goedemorgen! Elke t is idd zooo spannend, lekker een meidenweekend van maken? paar goede huilfilms in huis halen, bak ijs, hoezo mis je toon dan ? Enne spannend hoor, ben benieuwd of deze ronde raak mag zijn voor je. duim, duim, duim. Vlieg hoe ging je fotosessie? Kom net bij de huisarts vandaan, stuurt me voor t weekend, vandaag dus, nog door naar de gyneacoloog, hij vertrouwt t niet. En wil geen onnodig risico lopen ivm zwangerschap. Ik plas nog steeds bloed door urine en de pijn is net in bedwang te houden met de maximale hoeveelheid paracetamol die ik mag. Dokter vermoed een nierstuwing doordat het kindje met de baarmoeder mijn rechterurineleider dicht drukt. De nierstuwing was ook op de echo goed te zien woensdag. Blij dat er iets ondernomen wordt want dit is niks zo. Wordt vervolgd... Voel het kindje trouwens wel veel bewegen, echt leuk, zelfs met de hand op mijn buik kan ik t voelen En Elke, de kinderkamer ligt nu even stil omdat ik momenteel niet veel kan doen. hopelijk van t weekend weer verder. xxxxx
Oh Lynnes, vreselijk seg! Moet echt enorm veel pijn doen en dan nog eens de ongerustheid rond je kindje... Ik heb niet de mogelijkheid om er een meidenweekend van te maken. Moet morgen met de vroege gaan werken en 's avonds naar een feestje van een collega. Zondag heb ik de late dienst. Dus ja... Mel, is idd niks als je je zo moe voelt. En het is er ook helemaal geen weer voor... Vlieg, op tijd ontspannen ook hè! Leuk weekend allemaal! xxx
YES YES YES YES na een week pijn lijden heb ik eindelijk de boosdoener uitgeplast Een niersteen van een halve centimeter doorsnee. Bevalling wordt en eitje nu ik dit achter de rug heb
gelukkig lyn hopelijk heb je nu snel geen pijn meer goedemorgen Net de tuin alweer water gegeven want de hitte is leuk voor ons maar minder voor de tuin Vanaaf lekker naar de Bios tyoe Dalijk boodschappen doen . En morgen lekker niksen hahaha
O Lyn, fijn zeg!! Is de pijn gelijk weg nu? Mel, fijne dag. Ik heb zo een shoot en vanavond gaan we lekker bbq-en bij vrienden.
Vlieg, ja de pijn was meteen weg, voel me super fit, ren door t huis heen met de schoonmaakdoek. NESTELDRANG NOEMEN ZE DAT Hoe is t met iedereen? Elke al ongi/posi? blijft toch spannend.. Las op hyves dat zus haar kindje gedraaid is dus niet meer in stuit en al ingedaald dus dat is lekker voor haar.
O die is ook nog niet bevallen?? Ik heb mona een pb gestuurd, is van de week nog online geweest maar heeft nog niet gereageerd. Zullen ze ons niet meer lief vinden Fijn dat het beter gaat Lyn!
Dag lieverds! Snel ff goeiedag zeggen (heb net een uurtje proberen te slapen maar is véél te heet en moet binnen een half uurtje vertrekken naar een feestje van een collega). Ben nog altijd niet ongi, soms ongikrampen en nog steeds pijnlijke boobs. Ook veel last van m'n darmen. Tja...ben benieuwd! Lynnes, super dat je van die pijn vanaf bent seg! Amuseer je met je nesteldrang! Vlieg, zus en mona waren op één dag van elkaar uitgerekend; 17 en 18 augustus. Groetjes, dikke knuffels!
Morgen ga ik nog eens testen... Ben héél erg benieuwd! Gisteren bij collegaatje de hele avond met m'n hand op haar buik gezeten, kindje was erg druk en kon hem zo goed voelen stampen! Was de eerste keer dat ik zoiets voelde, zoooooo speciaal! Moest ervan huilen...
Echt! Zoooo speciaal! Moet zo'n raar gevoel zijn in je buik... *droom* Hoe gaat het met jou? Wanneer kan jij testen?