Mja, ik denk wel dat ik echt ongi ben. Maar heb toch testen besteld via babyboom en ga er van de week eens eentje doen. Tali, wist je niet dat je cyclus nog onregelmatig kan zijn wanneer je net gestopt ben met pil/spiraal? Maar ik begrijp wel dat deze onzekerheid je gek maakt! *dikke knuffel* Luna, testen! NU! Verdorie toch!
elke@ ik zou ook lekker toch testen en nee dat wist ik ook niet dat mijn cyclus ook onregelmatig kon zijn maarjaaa.... we zien wel ik wil heeeeel graag wat zekerheid dus hopelijk krijg ik die morgen.... Heb net mijn ouders op bezoek gehad, heb lekker lasagne gemaakt en n chocolade taartje voor bij de koffie...ze waren erg blij met mij, deed me even goed aangezien ik vanmiddag heb zitten huilen bij mijn buuf (zij weet het) zo, fijne avond verder @ hopelijk heeft iedereen n fijne dag gehad! liefs Tali
Wij zitten in dezelfde situatie qua erfelijkheid en zullen ook hetzelfde beslissen. Heb geen zin in allerlei onderzoeken. Ik ga mezelf dan toch alleen maar druk maken. We zien het gewoon. Tali, meis, heb je spiraaltje gehad? Dus dit is pas je 1e cyclus na het eruit halen? Ik heb vaker gehoord dat je lichaam dan inderdaad van slag kan zijn. Sterkte meissie! Renaat, wat schrijf je leuk Geweldig, je jack een slinger naar buiten geven hihi ooo ik kan niet wachten tot mijn ei komt we klussen flink, maar ze zeggen dat om de 3 dagen klussen beter is. Nou, we klussen nu gewoon als we zin hebben (en dat is tegenwoordig vaak...hahahhaa). Vroeger had ik altijd pijn bij het vrijen... maar sinds ik gestopt ben met de pil is dat weg! HEERLIJK Ben bezig de foto's van de psz te bestellen, hele klus.
Hallo meisjes, Tali, jeetje je wordt wel op de proef gesteld zeg! Misschien is je cyclus idd wel langer, wist alleen niet dat dat met de spiraal ook zo was.. Zit hier ook al ruim een week op mijn ei te wachten, had gehoopt dat mijn cyclus wat korter zou worden dit keer maar nee hoor zit nu alweer bijna op een cyclus van 5,5 week.. toch wel balen. Heb al een halve week echt beetje pijnsteekjes bij mijn liezen maar de ovu test geeft nog steeds niks positief aan helaas! Snap er niks van, vanochtend dacht ik vruchtbaar slijm te hebben, de rest van de dag, nee hoor Nah ja we klussen iig gewoon deze dagen even iedere dag door zodat er steeds een klein vooraadje bij komt bij de zwemmertjes die t moeten doen.. kan t niet beperken tot eens in de twee dagen, ben dan gewoon bang dat t net niet goed gaat.. stom he?
Dat heb ik ook Linda, dat gevoel. Jee, dan is jouw cyclus ook lang... Heb je toch niet eerder je ei gehad? dat je te laat bent begonnen met testen? of voel je hem altijd goed? Hoelang was jouw cyclus vorige keer? Enne, je pendels zeggen november, dus als we nou allebei volgende week ons ei krijgen en dan 2 weken later positief testen
Hoi vliegje, Ik heb na de pil nog maar 1 cyclus gehad en toen voelde ik mijn eisprong heel goed. had echt een paar uur dat ik amper kon lopen, dacht dat ik ongesteld moest worden omdat ik zon buik en rugpijn had maar dat werd ik pas 13 dagen later. Ik test sinds een week ovu en ik heb steeds een roze streep iets lichter dan de teststreep maar de piek wil niet komen, zit nu op 3,5 week dus binnen nu en een paar dagen moet ie toch wel komen Denk niet dat ik m al gehad heb, maar zal je net zien dat ie morgen tijdens mijn lange dag school komt he.. zucht.. en ja ik vind mijn cyclus wel erg lang hoor Ja t zou toch zo mooi zijn he als we tegelijk posi testen Dan zijn we allebei in de zomer uitgerekend.. laten we t hopen meis... [-o< Welke dag heb jij m staan, je ei? Bij mij zou t als t niet langer is dan de vorige cyclus komend weekend ongeveer moeten zijn.. nou ja.. eigenlijk nu al volgens de banner
De mijne as dinsdag Ik kan geen banner maken hier, mijn cyclus is daar veel te lang voor. Zit nu op dag 37 geloof ik. Dag 43 is mijn eisprongdag en dag 56 mijn NOD. Hopelijk blijft het uit! Als ik zwanger ben, ben ik met mijn verjaardag uitgerekend, goed uitgekiend hahahaha (eind juli).
Tali, vervelend seg dat je dat niet wist! Had je je mss niet zo hard gehoopt...of wel? Ik begrijp volledig hoe je je voelt hoor! Hoop dat je snel iets zeker weet! *knuffel* Maartje, zou echt wel super leuk zijn! Uitgerekend op je verjaardag! En idd, wat die testen betreft...datgene waar we erfelijk mee belast zijn, kunnen we toch niet op voorhand zien dus... en we weten zeker dat we het kindje zeker zouden houden dus dan hebben die tests geen zin hĆØ. En het gaat altijd om een kansberekening, ik zou geen (onnodige?) risico's lopen door extra onderzoeken te laten doen als bv. een vruchtwaterpunctie... Renaat, ik vind jouw schrijftaal ook GEWELDIG! Linda, die pendels gaan gewoon uitkomen!
Heb een banner gemaakt van FF. Die kan wel zo lang Inderdaad Elke, ik wil ook niet onnodig risico's lopen, het kindje blijft toch bij ons dan. Dus waarom die onderzoeken als we het toch al weten, je maakt je alleen maar druk dan.
Das zeker een lekker ding! Maar ook HOMO! Is Ron Link, ken je hem niet? Toen hij naar ons toe kwam had ik echt in gedachten om hem eens grondig te bewonderen. Maar ik was zo druk bezig met mijn broertje, zijn reactie, genieten van hem en foto's maken dat ik niet op Tarzan gelet heb haha. Gelukkig is de foto goed gelukt en hangt hij hier boven mijn bureau. Als ik dus aan het werk ben kan ik ff naar hem staren
Nee, ik ken hem niet... Acteert hij in een (in Belgiƫ) bekend programma? Grrrr....lekker stuk! Zou het ook boven m'n bureau hangen!
Haha nee hij zit in de musical Tarzan dus, in Nederland. verder heeft hij meegedaan aan IDOLS. Goedemorgen trouwens! Heb vandaag herhaling BHV, bleeeeeh. Helemaal geen zin! Maar ja, 1 dagje uitzitten.. Vanavond eindelijk bankhangen! Oja, mijn temp was bhoog vandaag. 36,83. Maar heb nog geen ei gehad. Zou het komen door het verzetten van de klok? Omdat je eigenlijk een uur later uit bed komt en dus tempt?
even onwijs kort dit berichtje want moeten nu ff snel weg ben ongesteld geworden vanmorgen! maja.. op naar ronde 11! tot later dames , en mn onderschrift verander ik straks ffkez liefssssssssss
haaaalllllloooo... ik kom net van het ziekenhuis, heb net bloed geprikt! weet eindelijk na 13 dagen stress of ik zwanger ben ofniet....wel pas na 3 werkdagen...goed daar kan ik nog wel mee leven dinsdag weet ik dus of ik zwanger ben joehooooee zo moest even mijn blijheid kwijt.. kom vanavond nog even kletsen fijne dag nog iedereeen! tali
Kanjer... baaaaaaaaaaaaaalen zeg! Vlieg.. wat een geweldige foto! super.. en ja ron is een lekker ding maar helaas homo (zoals zoveel knappe mannen haha) Lynnes... jammer dat je nog geen ei in zicht hebt.. maar geloof me om de 2 dagen is echt genoeg! Het zaad leeft namelijk zeker 3 tot 5 dagen verder in jou en als je dan om de dag of om de 2 dagen sex hebt heb je elke dag gedekt...(leuke woordspeling) tali... hopen dat je snel duidelijkheid krijgt! Wel balen als je iig 28 dagen in je hoofd had en je hebt nu een lang cyclus... \Vandaag is mijn nichtje 8 geworden zijn we vanmiddag even heen geweest. Ik was lekker vrij vanmiddag en heb nu dus weekend heerlijk! Ik ga nu lekker eten kus kus
ppfft wat een dag.. begon al met ongesteldheid.. daarna moest ik soort van verplicht mars ff wegbrengen om de andere auto ff op te halen (dies weer gemaakt) en mars moest zelf om 1500 beginnen met werken ipv 2300 zoals die me eerder vertelde.. lkkr zo'n onverwachtse verandering! grrr! daarna ging ik door om zijn beste vriend op te pikken, dit vanwege nieuwe router die ook meteen zorgt dat de wii aangesloten kan worden.. die is net weg en daluk komt mn collega met dr vriend *die zwangere collegaa* en komt ff een dikke virusscan erop gooien @ deze pc.. en dan als die weg zijn eindelijk weer ff rust voor mezelf gewoon! had mn dag anders ingepland gewoon! magoed.. tiz ff nie anders! owwwwja en morgenochtend voordak mag werken nog ff snel bloed laten prikken natuurlijk zooo nou kom mayb vanaaf nog ff aanwaaiuh en mn schrijftaaal tjah.. ben nie gek, ben geen vliegtuig en ik spoor niet hahahahaha! komt daar n beetje door denk ik... gister is onze jack aangefietst ! :'( heel zielig! ze heeft niet nu kleine wondjes op 1 pootje..(valt gelukkig mee maar toen mars het zei schrok me wild!) zooo kga nog ff n bakkiej pakken en zeg tot later toedelzz!
Renaat, wat jammer! Hou moed he meis! Tali, bijna zover dan!? Ik heb dinsdag mijn ei, Linda verwacht haar ei, dus spannende tijden voor ons
Hoi Hoi! Elke ik las net pas dat je ongi bent geworden ? Maar evengoed een testje ertegenaan wagen? Tali, nog tot dinsdag wachten? Pff knap hoor dat je t volhoud, echt waar Dan weet je iig waar je aan toe bent! Renaat, balen zeg! Op naar de volgende ronde weer! Hmff echt jammer, eindelijk ff rust voor jezelf pakken vanavond Vliegje, ik heb mijn ei nog steeds! niet gevonden met ovu testen, wel vruchtbaar slijm aanwezig, lichtgeel stevig en rekbaar, dat is t toch? T rommelt nu al ruim een week onder in mijn buik, t lijkt wel of dat ei niet door wil zetten.. en wij ons maar gek klussen wahahah Hoe is t bij jou? Lieve foto trouwens joh! Vriendlief had t er nu ff mee gehad, is ook niet leuk voor hem dat verplichte presteren Kijk, ik lig lekker en t hangt van hem af.. Arme jongen.. Tamaar bedankt voor de tip, is t echt minstens drie dagen? Ik dacht van 2 daarom wil ik steeds voor t zekere wat meer vrijen zodat we goed zitten, t is nu steeds iedere anderhalve dag. Hoe is t met je rug? Al een beetje geheeld? Liefs