De Flubbers

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door vliegje, 17 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Elke!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    WAHHAHAHAHHA!!! MIJN HART!!!!! Ik ben helemaal HAPPY voor je!!!!!!!!!! Hoe voel je je?????? Onwerkelijk?! Jee meis, wat goed!!!!!!!!

3. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    ELKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE de tranen schieten echt in mijn ogen als ik dit lees. en weet je wat t stomme is:: ik dacht gisteravond ff kijken maar had geen tijd had gewoon zon gevoel dat er iets leuks te lezen moest zijn!!!! zooooooooooo ontzettend gaaf voor jullie echt waar ik gun t je zo meisje!!
    En was toon erbij toen je ging testen? hoe voel je je ??? YEEEEEEEEEEEEESSSSSSSSSSS ben zoOooooooo HAPPY VOOR JE (L)

4. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    En van harte gefeliciteerd natuurlijk :d:d:d:d:d

5. Elke1984

Elke1984 Niet meer actief

Hihi...dankjewel voor jullie enorm uitbundige, leuke reacties! :D
    Ben héél erg blij maar het voelt idd enorm onwerkelijk! Ga het ook pas een beetje durven geloven als ik het resultaat van m'n bloedname straks hoor en er écht hCG te zien was! Ben zo bang dat het helemaal niet écht is! ;)

Toon lag nog te slapen toen ik getest heb. Heb hem toen met bibberende handjes het cadeautje gegeven dat ik al een jaar in huis had (een rompertje met daarop 'my dad is the coolest in the world'. Hij herkende de verpakking maar omdat ik er niet echt blij uitzag (kan goed acteren blijkbaar ;)), dacht hij dat het toch iets anders was... :p

We hebben met 2 aan het huilen geweest en ik ben eigenlijk al de hele tijd aan het huilen en beven! Niet te doen!

6. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Heb je een foto van je test elke? en wat een mooi moment zal het geweest zijn voor jullie in bed. En is t nu tijdens de vakantie verwekt? wanneer ben je precies uitgerekend? xxx

7. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    o Elke, ben zo blij voor jullie! EINDELIJK! En ook nog eens in een rust moment waarschijnlijk, op vakantie.
    Ben zoooo benieuwd naar je bloeduitslag. Wanneer krijg je die???

8. Zus

Zus Fanatiek lid

25 jun 2008
    1.081
    0
    0
    Wow Elke, gefeliciteerd!! Eindelijk goed nieuws. Ben blij voor je.
    En nu lekker van genieten.

9. Elke1984

Elke1984 Niet meer actief

Heb m'n bloedresultaat al (stiekem opgehaald op labo...): hGC is 165, op labo zeiden ze dat ik erg zwanger was! :D

Jullie kunnen echt niet geloven hoe ontzettend gelukkig ik me voel! Het is al het wachten nu al waard!

10. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Ja Elke kan me voorstellen dat je in de zevende hemel bent en geniet er maar eens lekker van! wie had dat gedacht, je bent gewoon super zwanger en een goede stijging van hcg is echt positief.

Zoo ontzettend leuk voor je! hoe gaan jullie de bruiloft nu vieren? gewoon lekker zwanger buikje in je jurk? en vertel snel hoe jullie familie reageert he op t super goede nieuws!

11. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Net ff gegoogled en HCG moet minimaal 5 zijn voor zwangerschap. Dus dat zit goed Elke!!!
    Wat moet je je geweldig voelen! Ben stiekem wel jaloers hoor, maar in positieve zin! Ik gun het jullie zo!!

Zus, hee, jij ook weer hier!! Hoe is het met je?????

Elke, heb je nog iets bijzonders gevoeld de laatste weken?
    Andere afscheiding? Krampen?

12. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    Elke gefeli meid een nieuwe zwangere in ons midden Jippie strooi wel ff wat hgc in het rond wil je hahaha

Zo wat geniet ik van deze tempraturen heerlijk gewoon me dipjes vliegen als sneeuw voor de zon weg .
    Nu nog ff flink aan de klus en me dag kan niet meer stuk :)

13. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Melanina snel aan de klus, succes meid!

Vlieg voor jullie ook weer spannende dagen voor de boeg, t zou eigenlijk weleens dat jij ook gewoon posi test over een week en dan hebben we er weer twee nieuwe zwangerschappen bij.
    Mocht je niet zwanger zijn dan heb je iig wel je ei goed gesignaleerd. de rondes dat ik niet zwanger was en we wel goed geklust hadden vond ik minder frustrerend omdat we iig de kans hadden gepakt.

Elke heb je je eerste boek over zwangerschap al uit :D ?

Zus leuk dat je weer eens langs kwam! hoe is t met je en met je buikje???

14. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Lyn, had jij veel afscheiding na je ei en toen je zwanger bleek te zijn?

15. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    hee Mel, ben je vrij? Ik vind het verschrikkelijk om met dit weer te moeten werken! Buiten zitten kan ik alleen als ik water om me heen heb, kan slecht tegen warmte zonder water.
    Morgenavond gaan we zwemmen zoals altijd, maar we hopen dat we buiten kunnen zwemmen :)

Morgen wordt trouwens mijn auto eindelijk bestickerd :)

O Elke, wat moet jij je goed voelen zeg! Wanneer vertellen jullie het de ouders??

16. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Wat wel grappig is, ik heb dinsdags mijn ei gehad, of de nacht van dinsdag op woensdag. Die avond geklust, maar ook die maandag en toen ben ik bewust na manlief klaargekomen, ze zeggen dat dat beter is he hahaha. Dus hopelijk heb ik die zaadjes goed naar binnen gezogen :)
    Voel wel wat aan mijn buik... lichte trekkingen af en toe. Maar heb ook veel afscheiding en volgens mij was dat niet goed. Ik reken dus nergens op.

Ik ga naar bed, trusten!

17. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Vlieg ik had precies 5 dagen na ei erg veel afscheiding, wit, en dat bleef de daqen erna ook maar wel wat lichter. en ik had dag 9 na ei de innestelingsbloeiding tot dag 11 na ei en testte toen al posi.

Zal zo ontzettend voor je duimen, zou t jou ook echt superveel gunnen !

18. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    En die ronde hadden we ook voor t eerst alle dagen rondom ei geklust ipv om de dag. en ook netjes alles naar binnen gezogen. je kunt t merken dat er dan bijna geen sperma meer uit komt lopen.
    en de dag na t ei klusten we ook nog, geen idee of dat ook nog heeft geholpen. :)

19. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Ik heb vanaf dag 2 ongeveer na mijn ei enorm veel afscheiding. Wit, echt heel dik ook. Nu wordt het wat doorzichtiger weer... Zit nu op dag 5 na mijn eisprong.

Ik hoop het ook :) Uitgerekende datum zou met man's verjaardag zijn én Elke en ik samen zou ik geweldig vinden ook :)
    Maar goed, ik had beloofd me niet gek te maken. (heb alleen wel sensitest gekocht die ik 4 dagen voor NOD kan doen.... maar ik probeer echt te wachten tot de 8e!).

trusten!

20. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Tegen mij zeiden ze dus dat iedere dag seksen slecht is. Maar wij hebben vanaf een week eerder om de dag geklust. Toen zondag, maandag, dinsdag. En dinsdagnacht heb ik mijn ei gehad. Of dinsdag overdag. Tijdens de echo van woensdag was hij in ieder geval gesprongen.
    Alleen waren wij zo moe hahaha, dat we niet meer geklust hebben woensdags.
    En met mijn benen omhoog gelegen :)
    er liep inderdaad minder uit, maar had het idee dat manlief minder had doordat we het iedere dag deden haha.

(ons klusschema: maandag, woensdag, vrijdag, zondag, maandag en dinsdag, en dinsdags overdag of 's nachts dus mijn eisprong).
    Hopelijk zitten we een beetje goed.

Deel Deze Pagina