De Flubbers

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door vliegje, 17 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elke1984

Elke1984 Niet meer actief

Hela meiden!

Wauw, vind het zo leuk dat iedereen zo enthousiast is en meeleeft! Schrik er een beetje van...:)

Ondertussen hebben we het aan mijn mama verteld en aan Toon zijn ouders. Iedereen natuurlijk dolblij! Hihi...voel me zo speciaal! ;)

Daarnet begon Toon te huilen...hij is er helemaal door aangedaan! De kans was ook zoooooo klein! We hadden 5 dagen voor m'n ei gevreëen! :$ Zijn goeie zwemmertjes geweest zenne! :D

Vlieg, om op je vraag te antwoorden, ik had eerst ook véél afscheiding maar nu sinds een dag of 3 veel minder. Voor de rest alleen maar pijnlijke boobs en heel af en toe menstruatiekrampen sinds zaterdag ofzo. Nu voel ik me wel héél opgeblazen! Maar ik heb er àlles voor over om in februari of maart een klein boeleke op de wereld te zetten...

2. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Kan het me helemaal voorstellen Elke! Ik zou er ook ALLES voor over hebben, laat mij maar iedere dag boven die pot hangen hahaha.
    Stomme vraag, maar hoe was jouw afscheiding? Dik, dun?
    Je hebt zeker goede zwemmers gehad!! Moet je zien, zo lang blijven die dus in leven :)

3. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Elke, wat zei het ziekenhuis?! Jullie zouden toch starten bij de Fertiliteitsarts? wat gaaf dat dat niet meer nodig is he!!

4. Elke1984

Ja, idd geweldig! Anders had Toon moeten leren spuiten (zou het niet zien zitten om dat bij mezelf te doen...).
    Heb de afspraak nog niet kunnen afbellen, de kliniek is gesloten. Ze zijn met vakantie.

En we hebben echt wel geluk gehad, Toon had ook helemaal niet zo'n fantastische zwemmers dus...

Hier weer een vrij korte nacht achter de rug. Vaak wakker geworden van m'n pijnlijke boobs. 'k Dacht gisteren dat ze niet NOG meer pijn konden doen maar wél dus... :$
    Ben er gelukkig niet weer zo vaak uitgemoeten om te gaan plassen zoals vorige nacht. Voor de rest voel ik me enorm fit, heel gek! Voel me minder moe dan normaal! :( Voel me ook wel opgeblazen, krijg m'n buik niet meer ingetrokken, lijk wel 10kg dikker! ;)

Vlieg, m'n uitscheiding is hetzelfde als anders maar nu gewoon wat minder. Heb normaal àltijd nogal veel uitscheiding, eender waar ik zit in m'n cyclus.

5. Elke1984

Ga nu eerst een afspraak maken voor m'n termijnecho! :)

6. Elke1984

In het ziekenhuis kon ik pas terecht in september! :$
    Gyn gaat in augustus 3 weken met vakantie...
    Vanavond naar z'n thuispraktijk bellen. ;)

7. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Je zou eind juli toch al kunnen?! Hopelijk lukt het je vanavond om een afspraak te maken :)

8. Elke1984

Ja, ze vroeg wanneer ik moest komen en ik zei vanaf de laatste week van juli maar dan nog kon ik pas in september komen...;)

9. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Heb je al gebeld??

Mijn auto is vandaag bestickerd! :)

10. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    even zo

11. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    Gaaf hoor je auto
    Elke hoe voel je je nui?

12. Elke1984

Vliegje, cool seg! :p Echt mooi gedaan, vind ik!
    Heb daarstraks gebeld naar de thuispraktijk van de gyn en mag 20 juli komen, dan ben ik +/- 7 weken! Spannend! :)

Mel, voel me erg goed eigenlijk!
    Enige klachten; m'n boobs (!) en erg weinig eetlust en af en toe duizelig maar dat kan ook door het weinige eten en de warmte zijn. Heb héél af en toe menstruatiekrampen maar als ik er niet op zou letten, zou ik ze niet voelen, denk ik.

13. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    O spannend Elke!!!

14. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Ik heb ineens een lagere temp..... van de week was het boven de 37 en nu 36,98.
    Door de nieuwe layout van FF heb ik nu ineens een zeer dalende lijn! :(
    Kan een temperatuurdip wijzen op een innesteling?

Elke, hoe voel je je??

15. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Vlieg dat kan zeker een innestelingsdip zijn hoor! gewoon moed houden meis.

Elke spannend de eerste echo in t vooruitzicht!! snap wel dat je t eng vind hoor, dat had ik ook erg in t begin. Maar zodra je een hartje ziet kloppen op de echo is je geluk compleet.

Mel, al een ei gespot?

16. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Vlieg mooie bestickering hoor op je auto!!!

17. Elke1984

Lynnes, ik ben zo ontzettend bang aan het worden dat het misgaat. Heb me aangemeld bij de maart-mama's en ik had er gisteren gevraagd of er nog iemand al lekker gaan shoppen was. Iemand antwoordde dat ze dat niet deed want dat brengt ongeluk voor 12 weken... :$
    Geloof daar normaal allemaal niet in, loop gewoon onder ladders door enzo maar nu zou ik erom kunnen huilen! :(

Vliegje, is gewoon een innestelingsdip! (niet dat ik er iets van ken zenne...:D)

18. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Ik kan me je gevoel helemaal begrijpen Elke!!!!
    Maar probeer toch te genieten meis.

19. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Elke, ik snap je gevoel helemaal. ik had in t begin ook echt angst, vroeg me af of t wel in de baarmoeder zat en niet erbuiten, of t wel zou blijven zitten, of t we gezond zou zijn enz enz
    Maar uiteindelijk kun je er zelf toch niets aan doen, t gaat zoals t gaat, gezond leven goed op jezelf letten. en mijn moeder zie: als t wel misgaat moest t zo zijn dan regelt de natuur het zelf en was t waarschijnlijk niet goed.
    Probeer lekker te genieten en tuurlijk lekker gaan shoppen, geloof echt niet in van die broodje aap verhalen hoor!!!
    Ik had zoiets van positief instellen, dat kan alleen maar goed zijn voor t kindje ipv veel stress.

Zelfs nu ben ik nog weleens bang maar ja je kunt er niets aan veranderen of t nu goed of fout gaat.
    EN je hebt al best snel je eerste echo, die paar weken lijken onoverbrugbaar maar voor je t weet zijn ze voorbij :p

20. Elke1984

Ja, heb idd al erg snel m'n eerste echo. Voor mij hoefde het niet zo snel maar dat is omdat m'n gyn in augustus 3 weken vakantie heeft... Dus ik zal wss begin september nog één hebben en dan eind oktober de 20-wekenecho! :)

Maak me ook ongerust omdat ik zo weinig kwaaltjes heb, denk ik. Zou bijna wensen dat ik misselijk wakker werd en de hele dag niet vooruit kwam omdat ik zo moe ben. Maar dat heb ik allemaal niet. Ben zo fit! :( Al een geluk dat m'n boobs zo pijn doen en zo GI-GAN-TISCH zijn! :$ Vandaag nog eens getest en streepje was toch donkerder dan maandag. :D

Pfff...dat het maar snel maart is! ;) (of toch op z'n minst september...)

Deel Deze Pagina