Wanneer had je je ei Mel? Neem aan dat maandag prima is hoor! Mijn temp is nog hoger Ik ben net gemaild door een stel die zwanger is van hun 3e kindje en het geboortekaartje door mij willen laten maken. Hartstikke leuk! Ben wel heel benieuwd wat ze precies willen enzo, dus heb wat meer info gevraagd en ook omdat ik het zo druk heb. Maar wil dit er eigenlijk wel bij doen. Zo leuk
Vlieg ik had al verwacht dat je temp hoger zou zijn.. zoooo spannend leef echt met je mee hoor! Net op controle geweest bij gyn, alles perfect in orde, prachtig mooie bloeddruk. Sinds gister kan ik nu echt contact maken met de kleine wanneer ik mijn buik zachtjes heen en weer wieg en dan schopt t tegen mijn hand aan, dat is zooo mooi
O wat gaaf Lyn!!! Ik heb trouwens ineens een dunne iets donkere streep vanaf mijn navel naar beneden.. Wat dát nou weer is.. Zucht, ik wilde er niet teveel mee bezig zijn...
Vliegje, spannend!!!! Lynnes, zoooo leuk seg! Kijk er enorm naar uit om dat ook te kunnen voelen en doen! Hoop dat ik ons kindje tegen onze trouwdag al eens gevoeld heb! Moet lukken hè! Slaap lekker meiden! (morgen en overmorgen nog vroege dienst, ben moooooeeee!!!)
Elke slaap lekker hoor! en dat gaat gelukkig vanzelf weer over Je moet er wat voor over hebben he Vlieg ik weet niet hoe ik t moet plaatsen zal je de gebruikersnaam en wwoord sturen goed dan kun je zelf in f friend kijken. En die streep geen idee, zwangerschapshormoon? je krijgt vaak zon streep wanneer je zwanger bent. voel je al iets bijzonders? ik testte zelf of dag 9!! dpo al positief
meiden het is weekend jippie eindelijk ik ben dr aan toe helaas is het weer wel weer kouder geworden maarja . lekker morgen me huisje doen en uitrusten pffff
Ik heb net ff gekeken meis, thanks Mijn lijstje lijkt op de jouwe tot nu toe... Verder voel ik niks... af en toe krampjes/steekjes. Borsten lijken groter. Maar denk dat het mijn verbeelding is. Dus ik denk nergens meer aan. Misschien waag ik zondag een testje, maar probeer gewoon tot woensdag te wachten, of tot ik ongie wordt. Werkse Elke! Ik heb morgen 2 verjaardagen En zondag een fotoshoot met een babytje van 5 maanden
vliegje ach dan hoef je er dus niet veel aan te denken deze maand . Pfff moet echt zo me huis gaan doen een druk leven is leuk maar je huishouden schiet er bij in. Het huis is echt aan een schoonmaak beurt toe voordat ze van hoe schoon is jou huis gaan komen hahaha
Vliegje, en hoe is het daar? Nog niet gek aan het worden? Mel, veel kunnen poetsen? Hier is het ook een beetje een stal maar heb er echt geen fut voor. Daarstraks de keuken een beetje schoongemaakt en gestofzuigd maar voor de rest... Ben deze namiddag m'n trouwschoenen gaan kopen (en nog een ander paar in de solden!) Slaap lekker lieverds! (heb morgen weer vroege dienst, dan 2 dagen thuis)
Alles goed hoor, ben mezelf wel gek aan het maken, maar ja. Johan wilt toch morgenochtend een testje wagen hahaha. Dus we kijken wel. Heb nog steeds die streep op mijn buik...temp was nog hoog (lijstje is te zien als je klikt op de link in mijn onderschrift). Hoe voel jij je?!
vliegje ik duim voor je hoor meis en hopelijk lees ik morgen goed nieuws nou hier niet veel gedaan hoor had echt geen zin hahaha ben nu met Harry potter op de ds bezig hahaha
Vlieg ik heb er echt een goed gevoel over nogmaals. hoe laat ga je testen, ik moet om 7 uur werken dus dan kan ik smiddags pas kijken en die streep echt vreemd hoor. spannend! Elke, gefeliciteerd morgen alweer vijf weken zwanger! t beginnetje is er. En goed kunnen slagen voor spullen? leuk hoor, geniet er maar dubbel van nu! Melanina, voor jou ook de wachtdagen begonnen, erg spannend zeker. geniet lekker van je weekend. Hier niet veel bijzonders te melden, zo naar verjaardag, geen zin moet er morgen weer zo vroeg uit...:x
Lynn vind het vooral spannend omdat het weer na 4 maanden eindelijk toch een beetje weer voor het eggie is. En we hebben goed geklust hahaha
Lyn, weet nog niet, als ik wakker wordt om te plassen, dat zal rond half 6 zijn, maar ik ben pas tegen half 10 online. moet er om 9u uit, half 11 fotoshoot. Maar ik verwacht niks hoor (wel weer last van mijn buik nu en misselijk, gisteravond ook... maar OCHTENDmisselijkheid hoort er toch bij en niet 's avonds?! hahahaha) Mel, EINDELIJK he meis!! Ik gun het jou ook zo! Lyn, je had toch verlof?? Sterkte morgen!
vlieg met ons komt het echt wel in orde hoor . Enne duim voor je voor over een paar uur. ik ga zo proberen te slapen het is nu toch wel warm hier
Vlieg nee joh ik heb pas over een week of 11 verlof van mijn werk. stage en school is afgerond voorlopig. dus werk op zaterdag en zondag nog tot eind september zon beetje. Jee als ik dat tik is t wel snel hoor, over 11 weken al stoppen met werken.. pfff de tijd gaat zooo hard. ben ontzettend nieuwschierig naar ons kindje maar ja t mag van mij nog wel even duren, t overkomt je allemaal zomaar haha En vlieg je moet testen wanneer je eraan toe bent hoor, niet voor mij vroeg uit bed gaan heb ik wat leuks om voor naar huis te gaan. ben zo benieuwd. maar goed negatief hoeft niets te betekenen want je bent nog vroeg met testen. Melanina snap echt dat het heel spannend voor je is, zou ook zo blij voor jou zijn! En tali, horen we ook niets meer van he?? ze zei dat ze veel had meegemaakt en t snel zou komen uitleggen hier.. toch geen slecht nieuws hopelijk.. Verjaardag zat me wel gebakken, vriend is wel heen, t is bij de buren dus kan wel meeluisteren vanuit mijn bed hahaha
Goedemorgen en vliegje ???? Zo broodjes staan te rijsen om dalijk lekker gebakken te worden jummie verders geen nieuws haha
Nope, negatief... Maar STEL dat ik op dag 9 mijn innesteling heb gehad (verloor toen sliertje slijm...). Dan is het nu te vroeg om te testen dan? Alhoewel Lyn ook zo vroeg testte... Ik was zo positief
heh jakkies vlieg maar zolang er geen bloed is kan alles nog Ik teste met mk 1 dag voor NOD negatief en 2,5 week later pas posi alleen was het toen al te laat. Dus blijf hoop houden .