De Flubbers

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door vliegje, 17 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Mijn temp is gezakt.... dus ik verwacht mijn ongie :(

2. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    hmm vlieg nou dat is niet leuk! was gister al ff snel langs geweest maar had weinig tijd. Nog even afwachten dus tot je ongi of posi test. Maar goed mocht je niet zwanger zijn, verlies de moed niet, je weet nu iig je ei te spotten. Dikke knuffel!

vandaag hier flink aan de bak, slecht geslapen, wordt nu toch wel lastiger met een dikke buik lekker liggen maar ja.

Fijne dag allemaal!

3. Elke1984

Elke1984 Niet meer actief

Lieve Vliegje toch... Had het zo voor je gehoopt! Maar probéér positief te blijven hè meid! Je bent nu toch wel regelmatig dus je hebt wel kans hè! We leven echt zo met je mee!

Lynnes, zou zo'n bananenkussen je niet kunnen helpen om een goede houding te vinden?
    Ik ben ook al een uur wakker en wou zooooo graag eens lekker uitslapen..;)

Mel, hoe gaat het met jou?

4. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Elke geen idee misschien wel een idee, slaap nu met lekkere hoofdkussens tussen mijn knieen en onder mijn buik. maar ben een echte buikslaper dus eigenlijk ligt alles wat anders is niet lekker voor me haha maar ja nog een paar maandjes :) dat moet ik maar even volhouden hoor.

Heerlijk dat t weer wat afkoelt, was zooo vies benauwd de laatste dagen :(

Hoe voel je je? over twee weken al je eerste echo :D

5. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    en t kindje heeft de neiging om constact rechtsbovenin te gaan liggen, net tegen de urinewegen aan die zo gevoelig zijn. dan duw ik t steeds maar naar de andere kant haha, nu al een dwars liggertje :p

6. Elke1984

Hahahaha...dat beloofd nog! Als hij nu al zo tegendraads doet..;)

Mja, zo'n bananenkussen heb ik ook een hele tijd gebruikt owv rugpijn en je kan het ook nog gebruiken voor de borstvoeding dus ik zeker geen miskoop. Ook kan je je kindje er heerlijk op installeren op de grond, in de zetel, in bed ipv in een relax ofzo.

Ja, nog 2 weken! Ben zooooo benieuwd!
    Ben ook druk aan het zoeken naar een vroedvrouw! Niet zo vanzelfsprekend hier! Er wonen er 2 vlakbij maar die doen geen thuisbevallingen. Dan woont er eentje op zo'n 40km die dat wel doet en ook bevallingen mag doen in het ziekenhuis waar ik eventueel wil bevallen maar die wil geen thuisbevalling bij mij doen omdat ik te ver weg woon. En dan is er nog eentje die wel een thuisbevalling wil doen maar die geen bevalling mag doen in ons ziekenhuis... ;)
    Moeilijk!!! Weet echt nog niet of ik voor een thuisbevalling wil kiezen, iedereen die ik ken, verklaart me gek! Hier in België bevalt slechts 1% thuis dus...

7. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Ik ben nog niet begonnen met vloeien, maar zal niet lang meer duren denk ik.

Elke, wij zouden zowieso het ziekenhuis kiezen, maar in nl zijn er heel veel die thuis willen bevallen.

8. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Ik wil juist super graag thuis bevallen, lekker in de eigen omgeving. zo intiem. en zolang mijn zwangerschap zo blijft verlopen dan moet dat zeker mogelijk zijn :)

Dat er in belgie maar zoooo weinig mensen thuis bevallen zeg!

9. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Ben nog niet ongesteld... wel krampen, dus het zal morgen wel doorzetten denk ik.

10. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    vliegje ik zou later ook graag thuis willen bevallen hoor gewoon geen gedoe .
    Maar door die hele toestand vertrouw ik me eigen lichmaan niet meer dus ja dan maar ziekenhuis .
    Eerst maar zwanger worden hahaha

11. hallo meiden ik wil graag beginnen met cervix slijm methode maar kunnen jullie mij vertellen hoe het werkt en wannneer je het beste kan beginnen?

12. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Mel, ik wil zowieso ziekenhuis gezien de toestand van mijn broers enzo.

QY, hai!
    Ik kan je daar helaas slecht mee helpen, door mijn PCO is mijn slijm gewoon niet betrouwbaar.
    Een paar dagen voor je ei wordt je afscheiding wateriger, en bij veel vrouwen dus rekbaar (ik heb dat niet, alleen wat wateriger). Als het dik en cremig is ben je niet vruchtbaar.
    Succes!

13. Elke1984

Goeieavond lieverds!

Vliegje, nog niet ongi geworden meid? Hopen dat het snel doorzet, nieuwe ronde, nieuwe kansen!

Mel, spijtig dat hetgeen je nu overkomen is, je tegenhoudt om thuis te bevallen hè... Maar mss verander je wel van gedacht als het zover is...

Ik hoop zooooo erg dat jullie in 2010 ook nog lekker mama's mogen worden!!!

Slaap lekker meiden!
    xxx

14. 9 juni is ons zoontje geboren zodra het weer kon ong week later geklust elke dag. nu voel ik sinds 3 dagen licht in mijn hoofd vlagen misselijkheid af en toe overgeven. lichte hoofd pijn rommelen de darmen steekjes in mijn buik. zou het kunnen ik weet het test geeft uitsluitel maar vraag me gewoon af of het evt zou kunnen of helemaal niet
    ik durf nie eerder

15. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    elke mannetje wil ook dat ik in het ziekenhuis ga bevallen dus nu is hij blij haha ach ik denk als het moment daar is dat het me niet uitmaakt als de kleine er maar uit komt hhaha

Meiden pfff loop mezelf nu wel een heeeeeeeeel klein beetje gek te maken want .... Ik heb een heel dun lijntje gespot van navel naar beneden maar aangezien ik al een buikje heb wil ik weten of het daar ook van komen ?
    Want het is nu nog te vroeg denk ik om het zien .
    Wel wat gerommel in me buik en heb ook een puist die ik meestal alleen op me ongie dag heb dus wie weet is alles nog door de war en komen de duivels er al aan.

En vliegje jou duivels al in aantocht.?

16. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    QY, jee ik zie net je onderschrift, je bent je babytje verloren! Wat erg meis!
    Maare, het kan hoor! Ik zou testen. Ze zeggen dat je na een zwangerschap juist heel vruchtbaar bent.

Mel, ik heb die streep ook!!!!!
    Heeeeeel dun hoor, maar hij zit er. Ik wijt het aan de hormonen...
    Maar ik ben dus ook nog niet ongesteld en mijn temp is ook weer omhoog gegaan.... :confused: Snap er dus helemaal niks van.
    De 1e cyclus was dat ook, toen was ik 3 dagen overtijd en heb ik zelfs gedacht dat ik een vmk heb gehad omdat ik bijna dood ging van de krampen en totaal leegliep, wat een bloedverlies toen.
    Dus ik verwacht nog steeds helemaal niks, maar vind het wel raar dat mijn temp weer omhoog is nu....
    Buik is ook rommelig. Voel van alles, krampen, steken. Soms niks dus het is nog niet de hele dag door.

17. Elke1984

Mel, hihi...jouw ventje is dan blij ja! ;) En waarom wil hij liever in het ZH bevallen? Heb je de voorbije week in de zon gelegen? Misschien valt die streep daardoor gewoon wat meer op?

Vlieg, gek seg! Ben erg benieuwd! Ik testte 's woensdags ook negatief en 's maandags positief. Ik weet wel niet zeker wanneer ik m'n ei heb gehad.

QJ; wat vreselijk seg wat je hebt meegemaakt? Nog heel veel sterkte!
    En wat je symptomen betreffen, je zou natuurlijk zwanger kunnen zijn maar mss is je lichaam gewoon nog wat van slag na de zwangerschap?

18. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Vanochtend weer krampen gehad, ik denk iedere keer, daar komt het! Het zijn echt ongie krampen. Hoop zooooo dat het toch iets anders is...

19. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Vlieg dat kan van allebei een teken zijn, toen ik net posi had getest had ik ook steeds zoiets ohjee ik wordt ongesteld maar dat is je baarmoeder die aan t rekken is. Nog steeds spannend dus voor je meis! wanneer ga je evt weer testen? wat zegt je eigen gevoel?

QY allereerst welkom in dit topic. Wat erg om te lezen dat je je kindje bent verloren. Heel veel sterkte met je verlies.
    En wat het slijm betreft: ik kon mijn eisprong er wel goed mee signaleren. Had de eerste dagen van de cyclus droge afscheiding, en des te meer mijn ei kwam werd t steeds vochtiger en kleverig eiwit op de dagen voor mijn ei. kon echt t verschil merken. Maar zoals je al las, dat is bij iedereeen weer anders. er is een topic geopend met fotos van een baarmoedermond iedere dag van de cyclus. geen smakelijke fotos maar je hebt er wellicht iets aan. Succes!

Hier de hele dag bijna geslapen en eet me een ongeluk! zal wel weer een groeispurt van t kindje zijn :) ben onverzadigbaar wat voeding betreft. en nog geen gram aankomen haha..
    Morgen verjaardag van vriend, huis vol dus nu ff wat schoonmaken.

Liefs

20. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    MEIDEN ik zie net op de sit van Mona, Simone en Leon dus, dat ze is bevallen van een zoon!! wat vroeg!!!!

Deel Deze Pagina