Goeiemorgen...meiden, ik ben zo bang! Sinds gisteren doen m'n boobs minder pijn en vandaag helemaal niet meer. M'n buik is ook niet meer opgeblazen, kon hem helemaal terug intrekken terwijl dat de voorbije week niet ging. Zou naar de gyn moeten bellen om een bloedtest vandaag en morgen ofzo maar durf echt niet! Wil het gewoon niet horen als het mis is!
Elke je kan altijd ff bellen misschien zeggen ze wel dat het heel normaal is dat je nu niks meer voelt
Heb net naar de gyn gebeld. Moet vandaag en vrijdag even bloed laten nemen en dan zien of m'n hCG gestegen is of niet. Hij zei ook dat het vaker voorkomt en dat ik me nog niet direct zorgen hoefde te maken. Maar dat doe ik dus wel...ben zo ontzettend bang! Jullie weten hoe we hier naartoe hebben geleefd en ik kwam er stilaan mee in het reine dat we geen eigen kindje zouden hebben omdat we de laatste stap van vruchtbaarheidsbehandelingen gingen zetten en anders voor pleegzorg en/of adoptie zouden gaan. En nu zou ik dan misschien alleen maar héél eventjes hebben mogen proeven van het zwanger zijn en dromen en plannen en.... Denk niet dat ik me ooit al zo bang heb gevoeld als nu...
Elke snap je angst hoor maar probeer hoe moeilijk ook niet te stressen want dat is niet goed voor de beeb.
Hoi meiden! Elke jeetje wat vervelend dat je je zo zorgen maakt zeg! Maar t minder worden van kwaaltjes is toch ook vrij normaal, wie weet komt t over een paar dagen weer terug. Duim voor een goede bloeduitslag. Hier goed nieuws te melden: we gaan trouwen!! hebben erover gehad en we zouden eerst gratis voor de wet gaan trouwen maar dat wil ik niet. ik wil 1 keer in mijn leven trouwen, goed of niet. En nu willen we volgende zomer in t huwelijksbootje stappen. We hebben t samen besloten dus ja echt heel romantisch is t niet gegaan maar goed als vriend me nu nog officieel gaat vragen vind ik t ook zo nep haha. Van de week gaan we t aan fam vertellen en dan nog een mooie datum vaststellen Ben alleen zo bang dat als we in juli gaan trouwen dat er dan veel mensen op vakantie zijn. wat vinden jullie? Liefsss
En Vlieg ik zou jou dan natuurlijk graag willen vragen om te komen fotograferen op ons huwelijk. Je maakt zulke mooie foto's, mocht je tegen die tijd niet hoogzwanger of net bevallen zijn natuurlijk
Lynn gefeliciteerd enne dan stellen mensen hun vakantie maar ff uit toch jullie moeten trouwen waneer jullie het willen.
Lynn gefeliciteerd meis! En wat leuk dat je aan mij denkt Mail me anders ff, als je me echt graag wilt, kunnen we een keer wat afspreken om mijn boeken te bekijken enzo Weet je wat je ook kan doen, 08-09-10. Maar dat zal wel een door de weekse dag zijn denk ik (woensdag dus). Of 04-06-10, is een vrijdag. Wel leuk! Jullie kindje als bruidskindje Elke, meiske toch! Ik kan me je angst zooo goed voorstellen. Maar maak je niet te druk. Heb je al bloed laten prikken? Ik ben begonnen met vloeien. Gelijk ziekenhuis gebeld, volgende week vrijdag weer een fm, dan is het dag 10. En as vrijdag beginnen met Clomid
Hoi hoi, Vlieg ja we houden er nog even contact over goed. En ja dat zijn leuke datums die je doorgeeft. we willen t liefst op een vrijdag gaan trouwen, lekker voor t weekend en dan kan t feest lekker laat worden voor veel mensen En balen natuurlijk dat je ongesteld bent geworden maar dit was pas de eerste echte ronde, ook al is je geduld nu al op, de kans dat je snel zwanger bent is wel reeeler dan ooit. Op naar je volgende mooie ei! En ja zeker leuk ons bruidskindje erbij, dan is t net een maand of 8 a 9 oud, zo lief dan he...
Lynnes! Super seg dat jullie gaan trouwen! Echt leuk!! Ik ken een héle leuke winkel met prachtige trouwjurken! Vliegje, ongi geworden meid... Dikke knuffel! En opnieuw een nieuwe ronde! Probeer het positief te blijven zien, al is dat soms hééééél moeilijk! Hier vandaag bloed laten trekken en vrijdag opnieuw...uitslag van vandaag was 11500! Erg hoog hè...mss zijn het er wel 2! Nu maar duimen dat het vrijdag gestegen is hè... Slaap lekker meiden!
O Elke wat hoog! Voel je je nu iets beter meis? Fijn dat het ziekenhuis wel rekening houdt met je gevoelens! Hier is de ongie nog steeds niet echt doorgezet. Gister alleen wat bruinverlies, hou het maar gewoon aan als 1e dag. Meestal duurt dat 3 dagen bij mij voor het echt doorzet. Dus vandaag of morgen denk ik. Begin morgen toch maar met Clomid.
Voel me al terug iets beter zenne...was een beetje in paniek gisteren. Had mezelf zo nog nooit geweten... (hormonsters zeker...) Zal toch wel héél blij zijn als we die 12-weken-grens gepasseerd zijn zenne. Verschrikkelijk! Vliegje, wat je ongi betreft; ik mocht pas als dag 1 rekenen de dag dat het écht doorzette. Ik had soms ook 2-3 dagen bruinverlies ervoor maar dat telde niet mee, zei m'n gyn.
Jeetje elke wat hoog, wie weet zijn t er idd wel 2 En voel je je verder lichamelijk goed? Wij zijn gister weer zo onwijs verwend door fam en vrienden, hele mooie maxi cosi cabrio gekregen! badje plus standaard, speelgoed, luieremmers, ingelijste kinderfotos van vroeger, lieve kleertjes, slabbetjes, kan t zo gek niet bedenken. Schiet aardig op met de uitzet zo hahaaa. alleen nog wat kleine spulletjes kopen en dan zijn we helemaal compleet. Lekker hoor. Vandaag de rommel van de verjaardag opruimen en lekker met de kinderkamer verder klussen. vermaak me dus wel weer.. Ohja wat zo leuk was, gisteravond op de bank had ons kindje de hik, en wel 4 mensen konden t voelen met hun hand op mijn buik. dat was echt een mooi moment. Vriendlief had de tranen in zijn ogen Vlieg hopen dat t doorzet je ongi en dan hup op naar je ei! Mel, voel je al iets en begint de spanning van t testen alweer te komen? xxxxxx
Hier is de ongie eindelijk door. Begin toch morgen maar aan de Clomid.. gister vloeide ik al wel wat. Lyn, wie was er gister jarig?! Ben ik iets vergeten??
Ehmm in het andere topic zeggen ze ook dat je rood moet rekenen als 1e ongie dag. En nu verlies ik meer rood, dus hou ik vandaag wel dag 1 aan.
Vlieg, jacco was gister jarig en we hadden dus een huis vol visite en onwijs verwend. Heb je nu nog dezelfde dosis clomid of mag je zwaarder? ik had met de clomid 50 ook een wat langere cyclus maar nam dat op de koop toe, dat spul is toch al niet goed voor je lichaam he.
Ok nou dat zal dan wel gaan gebeuren met een hogere dosering toch. Ik ga weer vol interesse met je mee deze maand.