Elke, ik dacht, omdat je bij het ziekenhuis loopt zeg maar. Ik moet gewoon bij de gyn denk ik en volgens mij blijf ik daar ook gewoon altijd... Lynnes, dus NIEMAND mag meer op de eigen slaapkamer bevallen als die boven is?? wat raar!! Mel, ben je ongesteld? Ik zie je banner
Vlieg wij wonen 1 hoog, dus de slaapkamer is eigenlijk de zolderkamer zeg maar. daarom mag t niet. En ik heb trouwens ook bij de gyn gelopen om zwanger te worden, maar zit evengoed gewoon bij de verloskundige, wanneer je zwangerschap goed op gang is gekomen is er geen reden om bij de gyn te blijven, tenzij je dus complicaties hebt. Mel, balen dat je ongi bent. Succes deze ronde!
ja helaas heb rood gespot baal wel al was het te verwachten heb ff dipje maar meer uit onzekerheid dan echt van me ongie
Mel, jullie hebben deze maand dan ook maar 1 keer geklust toch dus de kans was niet zo heel groot op zwanger worden. Evengoed erg balen natuurlijk. Komende maand wat meer en wie weet ben je dan wel meteen zwanger. zal voor je duimen hoor! kop op he!
Hier gaat het totaal niet lekker... zit vandaag helemaal niet goed in mijn vel. Huilbuien gehad. Ik slaap super slecht, enorm last van die kl*te Clomid. Ik zal eerlijk gezegd blij zijn als deze ronde voorbij is, met wat voor uitslag ook, want hierna nemen we een aantal weken rust ivm vakantie. Ff kijken hoe we dat gaan doen, maar als ik van mijn lange cyclus uitga, verwacht ik rond 20 augustus ongesteld te worden. Zou betekenen dat we in onze vakantie midden in echoweken zitten. Nou, daar heb ik echt geen zin in. Dus na deze ronde een break. Dan kijken we maar of ik uit mezelf ongie wordt, of dat ik gewoon een maand aankijk. Ik ben nog nooit eerder zo down geweest als ik nu ben, dus ik wijt het maar gewoon aan de Clomid en slechte nachten Sorry dames, weet geen eens raad met mezelf...
Vlieg wat ontzettend ontzettend rot zeg!!! hmm zou je t liefst ff een dikkke superknuffel willen geven. Misschien wel goed dat jullie in de vakantie een pauze inlassen, t is allemaal niet niks hoor. Hopelijk krijg je snel een mooi ei. Wat ik me afvraag: hoe gaat manlief hier eigenlijk allemaal mee om? het zal voor hem ook niet niks zijn dit. En eens even flink balen en je toegeven aan je rotgevoel is ook niet altijd slecht, zolang je over een paar dagen maar weer vrolijk(er) uit bent kunt stappen, hoe moeilijk dat ook lijkt. Misschien heb je helemaal niets aan deze raad want ik kan nooit weten hoe je je precies voelt, maar probeer je iets op te vrolijken. Heeel veel sterkte! xxxxxxxx
Heb trouwens wat fotos van de kinderkamer in mijn album gezet! wat vinden jullie van t behang? de mensen die t tot nu toe zien zeggen allemaal: oh het wordt dus een meisje? we zullen zien zeggen we dan
Lieve Vliegje, ik begrijp (helaas) zo goed hoe je je voelt! We kunnen, spijtig genoeg, ook niks zeggen dat je kan opbeuren! Maar weet dat we enorm met je meeleven en dat we allemaal héél erg hopen dat je snel kan meepraten over die k*t-zwangerschapskwaaltjes! Meid, je verdient het zooooooo erg!!!! *dikke knuffels* Mja, hier gisteren de eerste afspraak bij de vk...hebben haar alleen niet gezien. Blijkbaar stonden we aan een foutief adres! Hebben er een half uur staan wachten maar ze was er niet. En zij heeft 3 kwartier op ons staan wachten ergens anders! Ik heb me vandaag ziekgemeld op het werk! Gisteren de hele avond zitten huilen omdat ik me zo schuldig voel omdat ik niet helemaal blij ben enzo! Stom hè!
Dank je wel Lyn, lief van je! En het gaat al beter, heb net lekker gezwommen en even flink doorgezwommen en alles in het zwembad gelaten hoop ik haha. We zien wel deze ronde, ik ga me nergens op focussen en verlang naar een paar weken rust ja.
Elke, lees nu jouw bericht, we postten tegelijk. Je bent ook een lieverd. Ik voel me hier nog wel op mijn plek, en in het PCO topic ook. Alleen op een ander forum is het soms moeilijk in een bepaald topic te komen. Elke, voel je niet schuldig meis!! Je bent hartstikke dankbaar, alleen is het nu gewoon even zwaar. Ik kan me er helaas nog niet van voorstellen, maar ik hoop snel met jullie mee te kunnen praten. Knuffel!!!
Wil jullie toch nog even bedanken voor de lieve woorden! Voel me hier gewoon heel fijn. Jullie snappen me, het PCO topic snapt me. En op het andere forum ook wel. Maar dat is het gewoon moeilijker, ik weet niet. Is een gevoel.. Alvast trusten meisjes!
Vlieg gelukkig dat je je hier thuis voelt, dat is ook de bedoeling van ons groepje. Zou alleen wel leuk zijn als er weer wat meiden bij zouden komen. nu wel erg stilletjes hoor. En als er iets is en je voelt je rot je kunt t hier altijd kwijt hoor! desnoods stuur je me een pb! En Elke die rothormonen ook! t gaat echt weer over hoor, echt waar, houd hoop en als je de eerste echo hebt volgende week en alles is goed zul je zien dat je zo blij bent! bij mij duurde t ook even voor ik echt kon gaan genieten. Ja de behangrand is vrij roze maar er komen nog zát blauwe accesoires zoals een sluier boven t ledikantje en deurknopjes enz. dus ja t ka idd allebei haha.
Wat is het nut nou eigenlijk precies van de clomifeen 100? gaat de groei dan juist sneller? of hoeft dat niet perse? Wie weet de volgende echo is t ineens heel snel gegroeid dus? Net superlang uitgeslapen, was toch moe! Hoe voel je je ? alweer wat beter? Liefs
Ja ze hopen dat het korter wordt... ik ook. 42 dagen is natuurlijk erg lang. Maar goed, daar ben ik ook al blij mee. Alhoewel ik er niet mee bezig ben. Op kantoor ben ik heel opvliegend, heb gewoon zoveel last van de bijwerkingen. Ben in staat ieder moment in huilen uit te barsten, bah bah. Wil rust!
daarom wou mijn gyn dat ik met de 50 doorging en niet de 100 ivm met de vele bijwerkingen. ik had dan liever maar een langere cyclus maar met minder ongemakken. echt balen voor je dat je er zo heftig op reageert zeg. misschien een idee om weer naar de 50 terug te gaan? liefss
Goeieavond lieve meiden! Hier ben ik nog eens. Voel me vandaag een beetje beter. Zijn net een eindje gaan wandelen. Hier is het de ganse dag lekker weer geweest eigenlijk. Morgen met z'n tweetjes een wat poetsen enzo want amai... Jullie al een leuk weekend gehad tot hiertoe? Dikke knuffels!!! En ik strooi wat hCG'tjes in het rond.... ***strooi strooi strooi strooi strooi strooi strooi***