zus hoe vond je de musical? ik heb hem ook gezien in vond m leuk! hier verder geen nieuws, maar was benieuwd of er nog getest was dikke kus
maartje.. sjonge wat een heftig verhaal.. en wat mooi dat je het voor elkaar kreeg bij tarzan.. dat zal altijd een mooie herinnering voor jullie blijven! ook wij hebben het er over gehad wat als hetkindjes niet helemaal gezond is,... wij heben bewust ervoor gekozen dat we niet willen weten als ze softmarkers vinden op de 20 weken echo.. Wij laten een downkindje ook niet weghalen.. (dat gebeurt wel heel vaak) dit kindje is op zo'n speciale manier bij ons gekomen dat het hoe dan ook (gezond of niet) bij ons hoort.. en dat ook altijd zal horen.. fijne zondag allemaal! Tali en mona nog niet getest?
hallo, iedereen! zus, wat gaaf! hoe was de musical? ik wilde er ook heen maar moest kiezen tussen evita en ciske werd toch evita Gaat iemand iets leuks doen dit weekend? ik ga mijn keukenkastjes schoonmaken en opnieuw indelen jeej! liefs, Tali
ik durf niet ! stel je voor dat het nega is..het kan ook niet joh, het is pas mijn eerste ronde na het stoppen met de mirenaspiraal...en ik heb helemaal geen pijnlijke borsten(wel Puistjes met hoofdletter P, hoofdpijn,rugpijn, en ik loopt al 3 dagen te janken om niets...denk dat dit echt komt door de spanning...)ik moet nu worden maar helemaal niets n eens n beetje bruin of niets...gewoon niets! ga denk ik morgen testen,.... had het vandaag ook gekund? wist ik niet eens ... Kevin heeft vroege diensten en ik heb gehoord dat je e ochtend plasje moet gebruiken omdat er daar meer kans heb om n streepje...ik denk dat ik het niet kan vol houden tot 4 uur smiddags zodat kev er ook bij is..... ik kan ook natuulijk om 5 uur s ochtend gaan plassen...dat is toch ook ochtend plas ? je merkt heeleemaal niet aan mij dat ik zenuwachtig ben neeeeh... pff sop met typen nu. hahahahah liefs aan iedereen...
hahaha spannend he tali...? 5 uur in de nacht is ook een echtend plasje hoor! En je zou het ook kunnen opangen in een potje en later testen, maar ik zou dat ook niet kunnen haha blijft elke keer spannend he zo'n test.. succes ben erg benieuwd! wij gaan zo naar zwemles en daarna met mijn opa naar de stad.. groetjes
Goeiemorgen lieve Flubbertjes! Tamaar, ja idd, jullie kindje wilde wel héél graag bij jullie zijn... hihi... Tali, ik kan me je stress goed voorstellen! Waag morgenvroeg maar eens een testje, dan heb je de meeste kans dat het positief is. Ik duim voor je! *duim duim duim* En mona? Nog getest? Zooooo spannend! Luna, waar zit je? Alles ok : Ik wil méér dikke buiken foto's! (en nee, ik ga geen foto's van mezelf erop zetten!)
Goedemorgen, Jeetje Maartje wat een verhaal. Kreeg tranen in mijn ogen. Heel mooi geschreven. Wat goed dat die ontmoeting met Tarzan gelukt is, wat zal dat een mooi moment voor je broertje zijn geweest. De musical was erg leuk en zeker een aanrader. Het was even spannend of Danny de Munk er wel zou zijn, want hij zou bij Boulevard op tv komen, maar gelukkig was hij er. Iedereen die twijfelt zeg ik ga erheen. Het is het geld zeker waard. Tali spannend, gewoon een testje doen. Hier alles goed. Nu wel beetje last onderin mijn buik. Heftig bezig met ovu testjes, maar die zijn nog niet erg duidelijk. Mijn gevoel zegt dat mijn ei eraan zit te komen. We doen er alles aan om deze ronde niet te laten mislukken. Hoop dat het raak is. Er zijn nu zoveel mensen om mij heen zwanger en mijn ex-buurvrouw is net bevallen. Ben stiekum toch een beetje jaloers. Maar ja moet geduld hebben.... Fijne dag allemaal
ik snap wat je bedoeld zus, mijn vriendin/ buuf is ook 8 maandjes geleden bevallen van n schatje van n zoon Roel...ik heb echt n zwakte voor die jongen misschien omdat ik hem ken al (bijna) even lang als zijn ouders op die paar uutjes dan blijkt ze nu weer 8 weken zwanger te zijn! dit wordt haar 4de kindje... niet op gerekend maar wel heel erg welkom,.....vind het echt heeel erg leuk voor hun maar ik wil ook......wordt dagelijks geconfronteerd met het wat iik ook zou willen...ik ben niet jaloers maar ik benijd haar situatie zeg maar maar ik mag niet klagen ik heb al z'n dondersteen rondlopen van mijn keukenkastjes komt vandaag helemaal niets meer van terecht ga nu maar met Maya dora en diego kijken voor de 100ste keer. liefs...
tali ik herken het gevoel hoor . maarja ik heb echt zoiets van mijn tijd komt vast wel. Al moet ik zeggen dat ik het moeilijker vind dan ik zou denken. Vandaag me aqaurium ff gedaan en me gasfornuis een goede beurt gegeven ff alle spanningen eruit gesopt . MOrgen ff de rest van het huis doen.
ga vanmidag testen...als mijn ventje weer thuis is .... hij wil niet langer wachten zei die! ohh vind mijn vriendje de liefste van de wereld! hihi
heej flubbers, Jeetje maartje wat een verhaal, ik kan me voorstellen dat het niet gemakkelijk is. Met jongens zoals je broer ( bedoel het niet verkeerd) werk ik dagelijks, dit is mijn werk. Daarom kan ik het makkelijker van me af zetten. Maar als het je familie is, komt dit erg hard aan. Daarom voor jou een heellleee dikke KNUF. Idd leuk om een keertje bij elkaar te komen als we allemaal een beeb hebben Ik ben helaas vanmorgen ongi geworden. Nou ja het is nu nog alleen oud bloed. Op naar de volgende ronde maar weer........... Belt net m'n schoonzusje op of we vnv op het de jongens willen passen. Ze wilden uit vanavond. Normaal maakt dit ons niks uit, maar we hebben het de hele week al zo druk...... Nou ja, maar weer over ons hart gestreken Het is ook eigenlijk wel leuk om op hun te letten, ze zijn 5 en 6. Verder hier alles rustig, ik ga zo eens poetsen. ( heb ik een hekel aan, maar moet ook gebeuren)
o ja, elke voor het lijstje, maak mijn nieuwe NOD maar op 20 november, dan ga ik uit van een cyclus van 34 dagen. Ik weet het niet meer precies, het is zo onregelmatig.
zo negatief als het maar kan maar ja.... maandag weer proberen... als ik niet ongesteld word... ach ja.....
Dank jullie wel meiden. Het is niet gemakkelijk nee, maar we zien gewoon hoe ons leven zal lopen. Hopelijk met niet al te veel pijn en verdriet. Elke, ik snap jouw redenering heel goed hoor! Wij zeiden ook tegen elkaar, als wij eenmaal zwanger zijn en we horen dat het kindje gehandicapt is, wat doe je dan? Gun je dat kind geen leven? Jawel, maar dan ga je kijken of het een levenswaardig bestaan kan hebben. Dat kan heel vaak, behalve wanneer het echt niet levensvattend zou zijn. Dan is het anders. Maar daarom hebben wij nu heel duidelijk besloten, we gaan ervoor! Want ook al is het gehandicapt, wij zorgen ervoor dat het een leventje kan leiden waarin het kan genieten. Maar ik kan ook begrijpen dat niet alle mensen dit kunnen. Er zijn ook mensen die het gewoon niet kunnen accepteren. Syndroom van Down is voor ons al helemaal geen probleem. Down kindjes kunnen zo intelligent zijn, en zelfs op zichzelf wonen. Het is altijd afwachten natuurlijk, maar hun ontwikkeling kan zo goed verlopen. Zus, ik ben ook wel 'jaloers' hoor. Ik gun het iedereen, begrijp me niet verkeerd! Maar zoals jullie zeggen, 'ik wil ook'... maar goed, onze tijd komt nog wel Tali, balen meis! Maar misschien ben je toch te vroeg. Als je niet ongie wordt, gewoon over een paar dagen weer testen Mona, voor jou ook balen, weer een nieuwe ronde... maar nieuwe ronde betekent ook nieuwe kansen Melanie, hoe is het met jou? Kanjer, waar ben je?
O trouwens, heb vandaag de Etos zwanger worden pillen gekocht. las om dit forum dat het nogal een 'wondermiddeltje' blijkt te zijn, voor mensen met een lange of onregelmatige cyclus. Gaan we dus maar proberen Enne, ik was net op een verjaardag en kwam een oud collega tegen, zo leuk. Toen begon ze ineens over, 'weet je nog dat we vroeger gependeld hebben'. Nou mijn geheugen is een zeef.... dus wist het niet meer. Maar dat was dus met zo'n 4 meiden en bij haar en die andere 2 collega's klopt het! Zij zou nog een jongetje krijgen maar ze heeft 3 jaar over haar 1e kindje gedaan. Maar ik zou 1 kindje krijgen, een jongen volgens de pendel. Ben erg benieuwd Ze heeft dat briefje waar we dat op hadden geschreven nog steeds bewaard zei ze, echt leuk om te horen. Ik heb trouwens nog iemand van dit forum gevraagd om te pendelen. Caruli had een tijd terug ook gependeld voor em, november een meisje. Benieuwd of dat uitkomt geloven jullie daarin?
ik heb ook wel eens gevraagd om voor me te pendelen. Het kwam niet uit, dus of het echt klopt......? En idd nieuwe ronde nieuwe kansen, hihi
vliegje ik gebruikte ze ook 1 ronde gelijk was me cyclus van slag en me stoelgang te goed weet niet of het aan de pillen lag maar ik ben ermee gestopt Met mij gaat het soms erg goed en soms een mega dip ben zo bang dat ik bij die vrouwen ga horen die niet zwanger kan raken. Iets knaagt aan me dat het namelijk zo is . Vandaag mezelf goed bezig gehouden : gasfornuis goed schoon gemaakt boodschappen gedaan aqaurium gesnoeid en water 1/3 verversd caafjes een neiuwe binnenhok gegeven en 1 caafje goed gewassen. kleine kamertje opgeruimt leek wel een rommelhok te worden . Was aan het draaien dus wat nou weekend lijk wel de voorjaarsschoonmaak.
Vliegje ik heb ook nog aan 2 leden gevraagd of ze voor mij willen pendelen. Ik vind het wel grappig, ben gewoon benieuwd wat eruit komt. Melanina, hahaha het voorjaar duurt nog wel even! Gewoon de winterschoonmaak. Ik ben soms ook bang dat ik bij de groep ga horen. Maar kop op, gewoon geduld hebben. We moeten het even de tijd geven. Er wordt altijd gezegt geef het een jaar de kans. Ik hoop ook van harte dat het eerder lukt. Mona veel succes in je nieuwe ronde.
ik ben gewoon onzeker door die stomme cyclus van mij grrrr maar komt goed ik moet gewoon vertrouwen hebben .