De Flubbers

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door vliegje, 17 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Vervelend meis! Hij zal toch echt wel gaan doorzetten een dezer dagen, zeker met slijm. Ik heb totaal geen vruchtbaar slijm... mijn ovutest van 27 oktober leek wel positief... maar temp stijgt nog niet drastisch. Vanochtend wel, maar denk dat het te maken heeft met het uur verschil.
    Ik ga nog steeds uit van dinsdag ;)

2. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    We moeten allebei dus nog even geduld hebben :(
    Echt balen he dat t zo lang duurt! Zit nu alweer bijna op 6 weken, maar ik zag dat jij nog langer moet wachten zeg?
    Ben van nature al zo ongeduldig en vind dit dus echt niet leuk :cry:
    Maar ja ik ben nog maar net begonnen dus niet zeuren..
    Weet je hoeveel dagen van te voren je vruchtbaar slijm krijgt toevallig?
    De temperatuur verhoging moet toch niet uitmaken omdat je toch in rust ligt voor je t opneemt? of is dat een dom argument van mij :oops:
    En als die van 27 okt posi was dan had je je sprong toch al moeten hebben nu?

Baal wel een beetje ik wil niet drinken rond mijn eisprong en net dit weekend vol met feestjes, en gezelligheid ... hmmfff

3. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Zit nu op dag 38, dag 43 is mijn ei dag. Dus dan zit ik precies op 6 weken dinsdag.
    Dat van de temp dacht ik ook, ik temp direct bij wakker worden, soms val ik nog half in slaap met dat ding in mijn reet hahahahah!
    maar ik heb van de week niks gevoeld en temp is nog niet boven de 37, dus ei is nog niet geweest denk ik.

4. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Ooh echt hahaa, dat komt vast omdat je nog zo moe bent en van t wachten in slaap valt? ;)
    :D LOL

Nah jah gelukkig kunnen we elkaar een beetje steunen, zijn er verder nog meiden die een lange cyclus hebben hier? of zijn we de enige twee die extra lang moeten zitten broeden :)

5. Zus

Zus Fanatiek lid

25 jun 2008
    1.081
    0
    0
    Pff gelukkig hoefde ik maar 2 pagina's bij te lezen valt mee deze keer.

Vliegje leuke foto, Ron is zeker een lekker ding.

Kanjer balen dat je ongi bent geworden. Succes in de volgende ronde.

Lynnes, ik houd mijn temp ook bij in een online programma, deze geeft na 3 keer een hogere temp aan dat je ei geweest is voor de 1ste dag dat je temp stijgt. Bij mij klopte dat deze keer, want de test gaf het ook aan.

Ik zou dus vanaf maandag ongi kunnen worden. Hopenlijk niet. Mijn temp is hoger gebleven en het rommelt in mijn buik. Afwachten dus.

Prettige avond allemaal!

6. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Spannend zus! Hopen dat t raak is, en bedankt voor de tip!
    Ik ga als t deze maand niet raak is, temperaturen maar ik vind t niet leuk om er zo veel mee bezig te zijn.. t maakt dat de weken zo langzaam voorbij gaan, ben nu alweer twee weken aan t ovu testen, en dan nog temperaturen erbij en dat verplichte klussen.. daar moet ik af en toe wel even van slikken als je begrijpt wat ik bedoel? De spontaniteit gaat er zo een beetje af..

7. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Zus, Welk online programma is dat trouwens, waar je t bijhoudt?
    En wat zegt je gevoel deze keer? volgens je banner zou t raak moeten zijn toch ;)

8. kanjer

kanjer Bekend lid

8 mei 2008
    626
    6
    18
    Vrouw
    @ all bedankt voor de lieve reacties! :)
    kanjers van me! hahahah :D

visite is weg, heb het wel gezellig gehad! :)

morgenvroeg bloed prikkuh jahoeee.. nie heel leuk,maarja.. tiz nie anders heh ;)

linda, ik gebruik de fertilityfriend.com
    en daarnaast ook wel es een nl's geprobeerd maar die vond k minder handig dat was volgens mij menstruatiekalender.nl ofzoiets.

zus mag hopen dat jij nu al lkkr zwangr bent en maandag een onwijs dikke test in handen hebt! w000h000 zou toch gaaf zijn heh weer een flubbermama? ;)

slaap lekker allemaal alvast..
    ik ga nog ff mn spelletje doen en dan lkkr naar bed! :D

liefsssss en tot zaterdag alvast(morgen aaf laat thuus dus ga dan meteen naar bed :p)

9. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Ja dat merk ik nu ook, je bent er dagelijks mee bezig!

Ik doe het bij Fertility Friend en Menstruatiekalender.net
    2 sites dus.
    En inderaad, FF geeft netjes aan wanneer je je ei hebt gehad.

Mijn temp bleef vorige keer hoog tot op mijn NOD.
    De dag na mijn menstruatie zakte hij weer.
    Dus bij mij zegt een lang aanhoudende hoge temp helaas niks, tenzij mijn NOD voorbij is.
    Maar goed, nog een ruime 2 weken.
    Eerst ei, volgende week erg druk weekend en week daarna een meeting van een ander forum met zwangere en oefenende meiden. Dus lekker druk en gedachten verzetten.

Ik duik mijn bedje in, morgen is mamlief jarig. Dus na kantoor daar heen. Zaterdag gaan we wandelen met ons forum (hondjes) en zondag hele dag op bed liggen :)
    Onee, er is een paranormale beurs hier in de buurt, misschien ga ik even, al moet ik dan wel alleen.

10. Elke1984

Elke1984 Niet meer actief

Renaat, spijtig van je ongi. :( *dikke knuffel*
    Wat is je nieuwe NOD voor ons lijstje?

Linda, je moet er wel mee opletten met je zo te fixeren op dat vrijen om de zoveel dagen! Het is moordend voor je libido om je zo in te stellen! ik spreek uit ervaring! op de duur ga je nog minder vrijen dan daarvoor omdat het altijd geforceerd gaat lijken... :oops:
    En ik ga er idd een testje tegenaan gooien van't weekend, heb er stiekem vandaag al één gedaan omdat ik ze gisteren heb aangekregen van babyboom.nl. Maar er was niets op te zien... :(

Maartje, hier was vorige week ook een paranormale beurs! Had er ook wel naartoe gewillen maar Toon vind dat allemaal dikke zever!

Zus, ik wil nog eens een échte verandering in ons lijstje doen! Dus: komaan hè! ;)

Tamaar, geniet van je vrije weekend!
    Toon en ik zijn nu ook vrij tot en met maandag! Zaterdag zijn we 5 jaar samen, ben eens benieuwd of ik eindelijk die ring aan m'n vinger ga krijgen...denk het niet zenne! :rolleyes:

Tali, allé dinsdag eindelijk zekerheid! Ik duim zenne!

11. Elke1984

Klussende Flubbers:
    *Tali: 19/10 > 29/10, ronde 1, 2e kindje
    *Zus: 2/11, ronde 5, 1e kindje
    *Lynnes: 15/11, ronde 2, 1e kindje
    *Melanina: 16/11, ronde 3, 1e kindje
    *Vliegje: 18/11, ronde 3, 1e kindje
    *Mona: 20/11, ronde 7, 1e kindje
    *Renaat: /11, ronde 11, 1e kindje, afwachten 1e ICSI
    *Elke: ?, 2x Clomid gehad, nu afwachten, 1e kindje

Zwangere Flubbers:
    *Tamaar: 10 maart, 3e dochter, BV, TH
    *Luna: 3 april, 1e kindje, BV, ZH

Weddenschap: wie denkt dat àlle Flubbers zwanger zijn/geweest zijn op 19 oktober 2009?
    *Tali: ja
    *Elke: nee
    *Zus: ja
    *Renaat: nee
    *Vliegje: ja
    *Melanina: nee
    *Lynnes: ja
    *Mona: nee
    *Jackisis: ja
    *Luna: nee

12. Zus

Zus Fanatiek lid

25 jun 2008
    1.081
    0
    0
    Lynnes ik gebruik inderdaad dezelfde site als de andere dames.

Tja en wat zegt me gevoel. Mijn gevoel zegt grote kans, maar dat is volgens mij meer omdat ik het graag wil. De enige "klachten" mijn temp en rommelig en af en toe steekjes in mijn buik. Heb dus werkelijk geen idee. Weet ook nog niet wanneer ik wil gaan testen.....

13. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Elke, ik hoop voor je op een huwelijksaanzoek! :)

goedemorgen trouwens dames.

Ik zag in ons lijstje dat er tussen 16-11 en 18/19-11 veel NOD's zijn, wat spannend zeg!

Linda, gewoon lekker vrijen wanneer je zin hebt. Gister hadden we eigenlijk 'gemoeten', dinsdag was de laatste keer. Maar we waren echt doodmoe. Dus vanavond weer hoor. Wil dit weekend wel iedere dag klussen, dan weet ik zeker dat er genoeg zaadjes op wacht staan als mijn ei komt dinsdag hahaha.
    Ik zal trouwens van de week een foto maken van mijn ovu testen, dan kunnen jullie het verschil goed zien (hoop ik, als ik een positieve test krijg hahaha).

Ik ga nog ff werken, bleh.. tot 16u. Daarna weekend! :)

14. Elke1984

Klussende Flubbers:
    *Zus: 2/11, ronde 5, 1e kindje
    *Tali: 19/10 > 4/11, ronde 1, 2e kindje
    *Lynnes: 15/11, ronde 2, 1e kindje
    *Melanina: 16/11, ronde 3, 1e kindje
    *Vliegje: 18/11, ronde 3, 1e kindje
    *Mona: 20/11, ronde 7, 1e kindje
    *Renaat: /11, ronde 11, 1e kindje, afwachten 1e ICSI
    *Elke: ?, 2x Clomid gehad, nu afwachten, 1e kindje

Zwangere Flubbers:
    *Tamaar: 10 maart, 3e dochter, BV, TH
    *Luna: 3 april, 1e kindje, BV, ZH

Weddenschap: wie denkt dat àlle Flubbers zwanger zijn/geweest zijn op 19 oktober 2009?
    *Tali: ja
    *Elke: nee
    *Zus: ja
    *Renaat: nee
    *Vliegje: ja
    *Melanina: nee
    *Lynnes: ja
    *Mona: nee
    *Jackisis: ja
    *Luna: nee

15. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    O dames, ben weer veel te veel met mijn ei bezig...
    Dit weekend wil ik iedere dag klussen hahahaha, ik hoop zondag of maandag een positieve ovu test te hebben.

16. mona23

mona23 Niet meer actief

hallo Flubber!

Hoe is het met iedereen? Tali, bloedgeprikt? Spannend, nog even wachten dus. In de wachttijd kom je maar gezellig hier kletsen.

Ron link, hmm, niet zo mijn smaak. Maar idd geval super leuk voor je broer.

Ik moet vanmiddag nog werken, heb een late dienst tot 22.00 uur. Hmm, heb niet zo'n zin, maarja. Dan heb ik 1 dag weekend, en mag ik zondag weer werken.

Dat verplichte klussen is er hier ook af, gewoon als we zin hebben. Soms klussen we een paar dagen niet, moe, of geen zin, haha
    Ik ben er ook niet meer zo bezig, daarom ben ik ook denk ik niet meer zoveel te vinden bij jullie flubbers. sorry.........

Nou, iedereen alvast een fijn weekend, en veel klusplezier.

17. jackisis

jackisis Bekend lid

20 jun 2008
    526
    0
    0
    hoi hoi
    elke spannend nog een keer testen ,maar dan met ochtend urine misschien?

zus voor jou ook weer goede hoop.. spannend hoor!

Hier eigenlijk geen nieuws.. de jongste telg is vandaag officieel ingeschreven op school. 1e schooldag 17 aug 2009 hahaha:)
    boodschappen in huis en vanavond 2 logeetjes.. één van 3 en één van 7 maanden...
    morgen weer zwemles en zondag verjaardag.. verder niets gelukkig.. haha
    dikek kus tammie

18. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Hoi!

Elke en vliegje, ja t is nu nog niet aan de orde hoor dat gefixeerd vrijen, we hadden van de week ook dat we te moe waren en kwam t er ook niet van. Ben alleen bang dat des te langer t duurt voor ik zwanger ben des te meer dat zal komen, nu vrijen we toch zeker wel 4 xtjes per week normaal dus dat is niet zo verschillend, maar meer t gevoel erachter ;) Elke nog een xtje testen, je weet maar nooit!
    Zus, heb je al een test gekocht? :)

Heb sinds vandaag eindelijk, na 1,5 week, geen zere buik, onderrug meer, maar heb nog steeds geen ei gesingnaleerd zeg.. of ik doe die testen verkeerd ofzo! Had een dag dat de streep bijna tegen donker aanzat maar nog niet helemaal.ik weet t niet meer, omdat ik m vorige maand zo goed voelde vraag ik me nu af? GRRR ben er ff chagarijnig van..

Vanavond in t bestuur van volleybaltoernooi, zelf ook meespelen, hoop dat we net als vorig jaar weer winnen. We hebben een team dat bestaat uit mijn vader, ik, mijn vriend, mijn zusjes met aanhang. Heeel gezellig dus :)
    Morgen huisje schoonmaken, werken en savonds vrienden op visite.
    Zondag ochtend werken en daarna lekker relaxen, maar ook leren, heb volgende week eerste examen ! brr :rolleyes:

Fijne dag allemaal!

19. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Ik had dat dus ook 2x van de week. Echt flinke strepen, maar niet donker genoeg.
    Ik hoop dus zondag/maandag een positieve ovu test te hebben, dan maak ik gelijk een foto. Kan je verschillen zien, want je ziet echt verschil als hij echt positief is.

20. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Hai vliegje,

Ja ik heb al meerdere plaatjes gezien van posi testen, maar er is bij mij geen speld aan vast te knopen! Vanochtend om 12 uur was ie lichtroze, nu is er niks te zien, en morgen is ie misschien weer lichtroze..
    Ik drink echt niet te veel tussendoor maar ik zou nu dus nog een langere cyclus dan normaal hebben, ik had gister mijn eitje al moeten hebben :cry: Maar wil je foto's graag zien hoor!

Hebben jullie weleens bloedverlies tussendoor? Ik had dit vorige week en vanochtend weer een klein beetje, t is meer rood slijm.. sorry voor de details :oops: Ik heb, als ik een ob indoe, vaak wel bruin of rood bloed eraan en als ik niks in heb, komt er bijna niks uit... raar? twijfel echt of ik niet een of andere ziekte heb ofzo, of een wondje dat daar steeds opgengaat... :( Zal ik er mee naar de huisarts gaan of kan dit geen kwaad? Ben zo bang dat ik daar voor joker sta :oops:

Deel Deze Pagina