Ik vang ze Vandaag een leuke dag gehad. Eerst naar het bruidspaar an 31 juli gegaan om alles door te spreken, pittig dagje voor me. Moet al om 7.30 beginnen, 5.30 uit bed.. Maar wel heel leuk! En daarna ben ik met een vriendinnetje gaan wandelen op de Kalmthoutse Heide. Wat is het daar toch mooi! Heerlijk in het zonnetje gezeten aan het water, gewoon de tijd vergeten. Was laat thuis haha, maar het was super leuk. Morgen krijgen we visite, dus ook een rustig dagje.
Hoi meiden! 't Is weer zo stilletjes hier... Vliegje, de Kalmthoutse Heide, dat moet erg mooi zijn! Dat is waar wij ons trouwfeest geven. Is dat niet erg ver voor je? En hoe voel je je? (onder invloed van de Clomid...) Ik voel me weer een beetje beter eigenlijk. Niet meer zo duizelig en belabberd. Maak me dan weer direct zorgen natuurlijk maar ben toch ook wel een beetje blij... Straks de 1e echo!!! (om 16u15) Zooooo spannend! Begin een beetje zenuwachtig te worden.
Elke wat spannend vandaag!!! ben zo benieuwd, of je t hartje al kunt zien kloppen Laat je t weten hoe t was? en fotoooos natuurlijk hahaaa Goed dat je je weer wat beter voelt! straks kan t genieten echt gaan beginnen! Al met de kinderkamer begonnen? Hier zo aan de was beginnen, een megaberg BAH Gisteravond helemaal gevloerd door bandenpijn na een lange dag werken, zwaar maar ja. En we kunnen met t kindje spelen, als t wakker is leg ik mijn hand op een bepaalde plek en dan schopt/slaat t ertegen aan. zoo leuk! Alweer 25 weken! schiet nu echt op hoor.
Elke wat leuk en spannend Lynn gaat zeker hard Vliegje leuk dagje gehad dus... Ego ja wij gaan na de vakantie kijken voor een katje jippie Eindelijk, want ik heb een kat in huis gemist. Leuke is dat me virend miss dan kan gaan verschonen hopelijk ben ik dan zwanger haha.
Bij mij nog geen groei te zien op de echo. Zoals verwacht... Elke, succes! Het is daar erg mooi ja, voor mij 40 minuten rijden.
Oh balen, vlieg! :x En voor jou maar 40min rijden, voor ons is het zelfs een uur! Dan woon je wel dicht bij de Belgische grens?
Hela meiden! Eindelijk een berichtje van me. Echo was super!!! Een prachtig kloppend hartje gezien en beebje was 0.91cm groot wat overeenkomt met een zwangerschap van 6w6d. Zat er dus maar 2 daagjes naast met m'n schatting. Was zoooooo leuk om te zien! Volgende echo is op 27 augustus, dan ben ik 12w2d! Ben zoooooo blij!
Oh elke wat leuk om te lezen dat alles goed is! super hoor! nu een stuk geruster? lekker genieten hoor meis! Hier lekker vrij met vriend, wat in huis rommelen en lekker relaxen, boodschapjes doen. van t zonnetje genieten. Jullie nog plannen? liefssss
Hier is het nationale feestdag dus Toon is lekker thuis. Ik moet sewwes gaan werken van 12u30 tot 21u. Dus niet echt leuke plannen.. Fijne dag allemaal!!!
joepie ik ben morgen lekker vrij jeahhhh duivels zijn zo goed als weg dus morgen klussen !!! Alleen ik wil vaker als vriendje grrr hj vind 1 keer per week zat
Manlief is sexen ook ff beu geweest haha. Na mijn ei en menstruatie hebben we dus 2 weken niet gesext en dat was ff goed. Nu kunnen we er weer tegenaan, wanneer WIJ zin hebben. Elke, lijkt me zo geweldig. Vriendinnetje van me heeft gister ook haar eerste echo gehad, jullie lopen gelijk op.
Goh, hier is/was het helemaal omgekeerd wat ons 'amoureuze' leventje betreft. Sinds we weten dat we zwanger zijn, ligt het hier helemaal stil... Durf echt niet...zo stom!!! Mja, m'n banner staat 1 dag te ver, had hem nochtans aangepast maar hij heeft het niet helemaal begrepen. Nu geen zin om het nog eens te doen. Had vandaag bijna een stamp in m'n buik gekregen van een patiënte. WAs haar een inspuiting aan het geven in haar achterste terwijl ze op haar zij lag en ze stampte naar achter. Andere verpleegkundige had haar benen niet goed vast... Heb nog een uur staan beven!
jee Elke!! Dan schrik je je ook rot! Kan je niet alvast vertellen dat je zwanger bent, dan kunnen ze er rekening mee houden!
precies elke ik zou het ook ff melden hoor . Ik werk in de kinderopvang en daarom zeg ik het als het gaat lukken ook tegen me collega dan kan ze ook rekening ermee houden omdat we soms nogal drukke kids hebben .
Mja, mijn collega's weten het allemaal! Maar er waren collega's van andere afdelingen komen helpen en toen ik de spuit aan één van hen gaf, zei ze dat ik ze maar moest geven... En het was niet echt het moment om daar over te beginnen spreken..
O oke nou doe maar rustig aan en snap echt dat je geschrokken bent hoor Gelukkig is alles goed afgelopen en nu maar verder gaan met genieten
Elke gelukkig is het goed afgelopen! je kindje zit nu nog gelukkig zo goed verstopt achter je schaambeen en volop in het vruchtwater dat t goed beschermd is. hopelijk voor je komt t niet nog een keer voor. Alweer 7 weken, t schiet op he, t begin is er! Melanina, ben je niet bang dat eens per week klussen te weinig is of vrijen jullie tijdens de eisprong wat extra? zal duimen voor jou en vlieg dat jullie deze ronde met de rest mee mogen zwangeren!!! Hier in huis bezig, de was is er bijna helemaal doorheen, zo ff een sop door t hele huis halen. en dan de laatste plintjes van de kinderkamer verven. dinsdag gaan we een kinderwagen kopen en alle laatste spulletjes. dan zijn we klaar voor de bevalling. duurt nog een hele tijd hoor maar af is maar af toch.