De Flubbers

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door vliegje, 17 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    ach het gebeurt meestal in me ei week wat meer haha zorg ik wel voor :p

Lekker hoor ik zou ook alles op tijd klaar willen hebben

2. Elke1984

Elke1984 Niet meer actief

Oei, hier is ook niet veel meer gezegd... Ben gisteren niet online geweest omdat ik een héle lange werkdag had en 's avonds direct in slaap ben gevallen. Sewwes heb ik de late dienst, net zoals in het weekend.

Lynnes, en hoe staat het met het kamertje? Mja, ik zou ook graag alles goed op tijd af willen hebben zenne! Je weet toch ook maar nooit! Een dinnetje van me is op 30 weken bevallen...
    Ik vind trouwens dat het hier niet echt opschiet...;) Tijd gaat me véél te traag! ;)

Vlieg, nog een echo gehad?

Mel, al druk ah klussen of is het nog te vroeg?

Fijne dag allemaal!

3. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Sorry niet meer bijgeschreven volgens mij.
    Gister echo, niks te zien. Maandag weer terug.

Elke, nog een paar weekjes en dan ben je de kritieke fase door!

4. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Elke, verfwerk is af. staat te luchten dinsdag gaan we de kinderwagen kopen, we twijfelen nog tussen een quinny buzz 4 of de luxe mutsy versie. mogen tot 700 euro uitzoeken van schoonouder dus daar moeten we wel mee kunnen slagen! ook kopen we meteen alle laatste ontbrekende spullen. zodra dat ingericht is zal ik foto's hier plaatsen.
    Dinsdag hebben we ook weer een 3d echo! zo onwijs zin in!! lekker genieten van ons drukke kleintje. ben vanochtend voor t eerst wakker geschopt haha t wordt met de dag harder.

En wat vlieg zegt, nog een week of wat en je bent de kritieke fase door! en ja de tijd gaat altijd te langzaam haha, hier ook hoor!! zou t liefst nu al de kleine in de wieg hebben liggen..

Vlieg balen zeg dat er nog niks te zien is, hoe kan dat toch!! maar je zit toch vroeg in je cyclus nog? hoe is t verder met je? emotioneel alweer wat opgeknapt?

5. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    tis nog net iets te vroeg voor het echte klus werk gelukkig net mega ruzie hier
    Meneertje heeft gewoon niet gekookt Grrrrrrr

6. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Lyn, emotioneel gaat het wat beter, nog niet geweldig. Maar de grens is bereikt, ik wil hierna echt een paar maanden rust. Het is te zwaar.
    Wil die pillen niet meer. Zal het aangeven ook, als we na onze pauze doorgaan, dan maar gelijk spuiten ofzo.

Opvliegers nog steeds in flinke mate aanwezig :(

Mel, das niet leuk, ruzie!

Baby fotograferen ging niet door vanavond, hij moest terug naar het ziekenhuis, zag wat geel. Arm kind. Ga nu volgende week de foto's maken.
    Ben net pas terug van bruidspaar, duik zo mijn bed in en morgen naar Zandvoort! Duimen voor mooi weer :)

7. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    hoi
    vliegje kan snappen dat het zwaar is hoor en jij moet doen waar jij je goed bij voelt.

vandaag lekker shoppen en vanaaf naar een evt toekomstig katje kijken .
    Nu farmtownen :)

8. Elke1984

Dag lieverds!

Gisteren is de misselijkheid goed doorgebroken. Vlak voor ik naar m'n werk moest vertrekken, moest ik plots braken! Heel m'n ontbijt er terug uit. Gedaan met muesli-yoghurt voor mij deze zwangerschap! ;)
    Heb de hele dag zoo'n buikpijn gehad! Nu is het alweer beter, hopelijk was het maar eenmalig.

Mel, ruzie al uitgepraat?

Vliegje, is idd niet slecht eens een paar maandjes rust, denk ik... Even je hoofdje leegmaken! Of mss eens op vakantie naar Zwitserland?! ;)

Lynnes, oh leuk seg dinsdag lekker shoppen dus. En niet eens op je eigen kosten! Fantastisch hè! :D

9. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Elke ojee he je t nu echt te pakken, pff ik ben blij dat ik dat niet meer heb, ik kon sochtends geeneens de bus naar stage volhouden. moest ik halverwege uitstappen omdat ik moest spugen haha erg he.
    Wat bij mij echt supergoed hielp is blijven eten, geen vette dingen, en ik leef echt dag en nacht op brinta wakeup ontbijt. lekker rijk aan vezels en dat kon ik goed binnenhouden. maar goed je weet nu dus waar ik zo van ben afgevallen die weken. spugen spugen en nog eens spugen.
    Sterkte meis! en geloof me over een paar weken ben je t zo weer vergeten :)

vlieg neem goed je rust he.. *knuffel*

Melanina jij was er vroeg bij vandaag...

ga nu ff paar uur werken en daarna lekker van mijn schatje genieten. ff tijd voor elkaar vrij maken. ook weleens lekker!

10. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    O Elke, vervelend zeg! Ik eet ook altijd muesli met yoghurt 's ochtends, kan je daar nu niet meer tegen dan?

Fijn weekend dames! Ik ga over een uurtje naar Zandvoort.

11. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    lol ruzie is soort van uitgepraat
    ga zo weg katje kijken :)

12. Elke1984

Oef, ben eindelijk thuisgeraakt. Moest vandaag tot 21u werken maar ik was m'n sleutel vergeten mee te nemen en Toon is op stap. Dus...ik naar een tante van Toon om hem te bellen want mijn GSM was ook plat. ;) Eerst stond z'n GSM af, uiteindelijk hem toch kunnen bereiken, is ie de sleutel komen brengen... :)

Vlieg, ik wissel meestal af tussen cornflakes, havermout en muesli. Nu stond die muesli me al direct tegen om de een of andere reden dus ik heb er maar een drietal hapjes van genomen. En die zijn er allemaal terug uitgekomen...geen idee waarom! Heb er de hele dag buikpijn van gehad. Nu voel ik me iets beter maar voel me toch misselijker dan voordien.
    Lynnes, is idd erg vervelend om dan de bus te moeten nemen! Had een zak meegenomen voor het geval dat... Kon me nog net inhouden tot aan m'n werk...

Slaap lekker hè meiden!!!

13. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    elke wat zal jij lekker geslapen hebben :)
    Nou zoals jullie aan me banner kunnen zien is een katje uitgezocht een vrouwtje en het is zon schatje net 1 week en 1 dag oud .

14. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Zo ik heb een geweldig weekend gehad!
    Naar Zandvoort geweest, gister van half 6 tot half 12 's avonds op het strand gebivakeerd.
    Heerlijk! Daarna in het hotel slapen met de hond, die lag binnen no time in coma. Ik heb ook heerlijk geslapen en ben net weer thuis, helaas. Had wel langer willen blijven! :D

En Mel, krijg je een katje?

15. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
  16. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Wat schattig!

17. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Goede nieuws: komt een ei aan!! Zit een eitje van 15,5mm. Ik verwacht dus dat hij morgennacht of woensdag springt.
    Woensdag weer een echo en een samenlevingstest....... daar zie ik tegenop!
    Das met zo’n eendenbek :( (en ben nog jarig ook, maar goed, een ei met mijn verjaardag is ook leuk :p )
    Dan moeten we morgenavond zowieso seksen, want bij die test gaan ze kijken of manliefs zaad overleeft in mijn slijm zeg maar.
    Maar goed, mijn cyclus is nu met deze dosering pillen een week korter! Dus dat is positief. En BIJNA ga ik denken dat de bijwerkingen het waard zijn.... BIJNA.....
    Maar dat verplicht seksen he… Tips om het leuk te houden?!

18. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Oh vlieg SUPER 10 dagen korter is heeel wat! TOP. dus volop aan de klus he! ehm tips om t leuk te houden..proberen niet aan t verplichte te denken al is dat dan vet moeilijk he. lekkere massage, eerst uitgebreid douchen en jezelf mooi maken zodat je je sexy voelt, evt wat leuke accesoires aanschaffen? ;)
    Je kunt t zo leuk maken als je zelf wilt :D

En balen dat t precies op je verjaardag is dat onderzoek, ik heb in t begin van de zwangerschap ook een uitstrijkje moeten laten maken met een eendenbek op evt soa's omdat ik steeds na t vrijen bloedverlies had. bleek door goed doorbloede baarmoedermond te komen. ik vond t niet erg pijnlijk maar t is niet leuk natuurlijk. Heeft t geen invloed op een evt bevruchting dan dat onderzoek?

Succes met klussen, iedere dag en probeer er bovenalles gewoon lekker van te genieten he.

19. Elke1984

Meiden, hier kom ik nog eens aangestrompeld...;)

Mel, wat een superschattig katje!!! Zoooo lief! Je zal je plezier ermee hebben als er zoveel leven in zit als in ons poezebeestje! :p

Vlieg, SUPER!!! Duimen dat het allemaal goed uitdraait nu! Wil nog wel een collegaatje of 2 voor 2010! ;)
    Mja, die samenlevingstest...probeer te onthouden dat veel artsen niet geloven in die test en dat het mogelijk helemaal niks wil zeggen àls hij negatief is...
    Tips voor het 'verplichte vrijen'...mja, ik had er ook enorm veel moeite mee dus...

Ga nu op m'n zeteltje liggen meiden. Morgen een vrije dag. :)

20. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    maak het verplichte gewoon leuk :)
    massage eerst een romantische film of waar je van houd .
    Lekker wat te happen en te drinken erbij.
    Of samen douchen en dan uitgebreid elkaar wassen en plagen.

Deel Deze Pagina