De Flubbers

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door vliegje, 17 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Thanks Mel, denk dat ik voor die massage ga :p

Elke, het zou wel heeeel gaaf zijn als het lukt nu. Maar ik ben er niet veel mee bezig, omdat ik zo hunker naar die rustperiode. Na woensdag dus voorlopig geen echo's meer waarschijnlijk.
    Tenzij hij nog niet gesprongen is, maar als hij gesprongen is, houden we een paar maandjes rust.

2. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Goedemorgen allemaal!
    Vandaag de 3d echo, zoooo zin in whaaa kon er moeilijk van slapen erg he haha. alweer zon tijd geleden en zijn zo benieuwd op wie van ons t een beetje lijkt enz en hoe t gegroeid is. t komt op dvd dus dat kunnen we dan mooi aan fam laten zien. vanmiddag wandelwagen en kinderspullen zoals sluier boven t ledikantje enz inkopen. vanavond te borrelen bij zusje en zwager, krijgen de sleutel van hun eigen huurhuisje. leuk voor ze.

Vlieg nog lekker ontspannen kunnen klussen?

Elke hoe voel je je? iets beter?

3. Elke1984

Elke1984 Niet meer actief

Hey Lynnes, leuk seg! Kan geloven dat je er niet van kon slapen! ;) Blijft toch altijd lekker spannend hè, je kindje zien!
    En dan lekker shoppen! Wou dat ik dat ook nog eens kon doen! Mss binnen een paar weken, als ik terug een beetje energie heb... ;)

Vlieg, zou idd supergaaf zijn. Dan beval je echt in de mooiste periode!

Ik ben net uit m'n bedje. Moet vandaag een uitgebreid bad nemen want de haargroei op m'n benen is echt niet meer normaal! Denk dat het sinds m'n 12e geleden is dat ik zoveel haar op m'n benen had. :) *schaam schaam* Maar met die duizeligheid was het niet vanzelfsprekend om zolang in de badkamer te verblijven. Hopelijk lukt het vandaag wel... :p

4. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Haha Elke, succes. Heb altijd zo'n hekel aan scheren maar doe het 1x per week...

Lyn, veel plezier vandaag!!!!

Hier komt mijn ei eraan, ik voel het hahahahaha.

5. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Samenlevingstest was niet goed :(
    Mijn slijm is veel te taai, waarschijnlijk door de Clomid. Hij heeft geen 1 zaadje gezien :( Dus ze kunnen niet opklimmen.
    Op dit moment krijg ik wel een eisprong, of hij is net geweest, dus het voelt heel dubbel.
    Voel me ontzettend klote.
    We hadden afgesproken hierna rust te nemen, maar de LEO operatie werkt maar een halfjaartje. Daarna kan het zijn dat de Clomid weer niet reageert en dan zijn we weer terug bij af.
    Maar ik trek het niet en we hebben toch afgesproken rust te nemen.
    In oktober ofzo wil ik dan weer beginnen. Even kijken of ik dan na deze menstruatie een eigen menstruatie krijg (ga over 2 weken dus ongesteld worden) en zo niet, dan start ik in Oktober gewoon weer met het opwekken van mijn menstruatie en Clomid.
    Of we kunnen IUI doen.... maar daar ben ik nog helemaal niet klaar voor!
    Dus na deze ronde: rust. Geen goede timing misschien, maar ik moet aan mezelf denken.
    Ga nu gauw naar kantoor.

Hoe was de echo Lyn??

6. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    vliegje wat naar :(
    maar je weet nu wel wat er aan de hand is en kan dan ook weer verder.
    Enne ik snap je wel hoor dat je nog niet aan iui toe ben maar mijn vriendin heeft er op die manier 2 prachtige meiden aan over gehouden.

7. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    #4027 Zomerbries, 29 jul 2009
    Laatst bewerkt: 29 jul 2009
    tjee vlieg t zit jullie echt niet mee meis! sjongejonge zeg. ik kan heel goed begrijpen dat je graag wat rust neemt t is allemaal ingrijpend toch. neem goed de tijd voor je eigen welzijn, en ik hoop zoo dat er toch evengoed nog 1 zaadje tussendoor weet te piepen dit keer.
    heb echt compassie met je, dit is niet leuk zeg. voel me dan des te meer schuldig dat ik zo snel zwanger ben geraakt zeg.

Echo was heel leuk, heb een paar fotos in album gezet, t kindje lijkt t meest op mij, een breed koppie en volle lippen, vriend heeft dat juist niet. dat vind ik natuurlijk erg leuk haha.
    T wordt trouwens een flink kindje volgens de berekeningen, t zal zon 3700 gram gaan wegen bij de geboorte. dat wordt een helse klus haha ;) zit heel ruim in t vruchtwater (ze zei tegen de tijd dat t kindje dat opheeft is t een lekkere dikzak) en ligt lekker tegen de placenta aan met de navelstreng in t handje waar t me ligt te knuffelen, bellen en kroelen.

En voor een hele mooie kinderwagen geslaagd gister. wat een geld die dingen zeg maar goed dan heb je ook wel wat. we hebben een mutsy combi in een hele mooie frisse sportieve kleur groen. van alles erop en eraan. levertijd 4 tot 6 weken. zodra we m hebben plaats ik een foto.
    plus een klamboe voor boven de wieg, matras, beddengoed, dekentjes enz gekocht. kortom, we zijn weer arm hahaa maar ja.

Vandaag wat in huis doen, moet ook weer gebeuren he. bah.

8. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Vlieg van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!!! jij zegt ook niks :)
    Ga je t vandaag ook vieren of een andere dag? xxx

9. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Thanks meiden. Ga zowieso wat meer afstand nemen in onze rustperiode. Ben eraan toe.

Lyn, ik word oud hahaha, dat hou ik liever stil.
    Maare, thanks ;)
    Fijn dat de echo zo leuk was!

10. Elke1984

Oh Vliegje, wat k*t! Vind het zo verschrikkelijk erg voor jullie! Begrijp héél goed dat jullie nu even rust willen en vind het ook erg knap dat je dat dan ook doet!
    En toch een héél gelukkige verjaardag! (al staat in je profiel toch dat je op7 mei jarig bent??)

Lynnes, wat leuk dat je dat zo goed kan zien dat ie op jou lijkt! Tja en dat shoppen is toch ook erg belangrijk hè...maar je bent wss ook wel een beetje gesponsord? ;)

Sorry dat ik gisteren niet meer online ben geweest maar ik was zoooo ziek gisteren. Om 22u was m'n middageten nog niet verteerd. Heb verschillende keren getracht over te geven maar het lukte niet. Voelde me zoooo ellendig! :( Als ik nog maar aan dat eten terugdenk, krijg ik al terug braakneigingen...
    Nu voel ik me gelukkig weer véél beter! :)

Sewwes weer op naar het werk. Fijne dag allemaal!

11. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Elke gelukkig dat je je weer wat beter voelt! heb de laatste weken ook dat mijn maag t eten niet accepteerd en dan krijg ik dus die koliekaanvallen. balen he. hoe voel je je verder? besef je al dat je zwanger bent? toch bijzonder he dat er zon wondertje in je groeit!

Vlieg, oud?? joh je bent nog een groentje hahaa :) Mel en ik zijn pas oud ;) evengoed wel een leuke dag gehad? en krijg je al veel reacties op je auto met stickers?

Hier is t rotweer, t spookt flink vannacht ook veel geregend. niet echt zomers dus. bah. maar ja kan ik wel lekker wat in huis doen.

12. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    en bedankt heh hahaha

13. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Je bent zo oud als je je voelt he :D

14. Elke1984

Goeiemorgen!

Lynnes, nee echt beseffen dat ik zwanger ben, doe ik nog niet zenne. Mss komt dat pas als ik een buikje krijg of het kindje ga voelen ofzo... Ben ook nog enorm bang dat ons kindje niet meer zal leven met de termijnecho...:( Ach ja, 't is àltijd aftellen hè! ;)

Goed gewerkt in huis?

Fijne dag allemaal!
    xxx

15. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Goedemorgen
    blegh gisteren ineens misselijk zo misselijk dat alles eruit moest daarna ging het wel weer en nu ik opstond weer misselijk
    En de reden een ei haha posi ovutest maarja eergisteren voor het laatst geklust dus nou hopen dat mannentje vanaaf wil en dat het dan niet te laat is.
    MOet ik niet misselijk zijn natuurlijk hahaha

16. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Oh mel weer werk aan de winkel dus. Succes!

Elke ja logisch hoor dat je dat zo voelt, hier blijft t ook altijd weer spannend. dat zul je altijd wel houden, ook als het geboren is.

Hier erg last van mijn ribbenkast, de baarmoeder drukt t flink in elkaar omdat ie al zo hoog zit. kan dus iedere paar uur gaan liggen om te strekken en t wat te ontlasten. echt balen.

17. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    ja dalijk aan de klus en eergisteren de laatste klus gehad dus dat moet dan goedkomen toch
    maar die misseljkheid steeds zo rond me ei is zo vermoeiend

18. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Hopelijk is het genoeg mel! afwachten maar.

Heb een buikfoto geplaatst in mijn fotoalbum :) eindelijk!

19. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Mooi buikje hoor :)

20. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Hee dames

Jullie zijn niet oud hoor :)

Gister was leuk! Alles ging goed, maar ben nog doodmoe. Ben begonnen met de foto's maar voor ik 1200 foto's door ben.........
    Daarna het album nog, dus de komende maanden wel zoet. Volgende week ook weer een huwelijk namelijk!

Deel Deze Pagina