Vliegje je bent wel even bezig dus! Hmf vriendlief is te stappen en nog steeds niet terug. zit me op te vreten hier thuis, vind t gewoon niet eerlijk. zit ziek in bed met een fikse keelontsteking (overigens door hem opgelopen, hij had t eerst) en meneer gaat t er ff lekker van nemen bah bah bah rothormonen.
goedemorgen lynnes ik zou het ook niet leuk vinden hoor Is ie wel heel thuis gekomen? Ik ga morgen langs de HA vanmorgen weer mega aan het overgeven grrrr
Ja meneer is gelukkig wel heel thuisgekomen, ben dan gewoon ongerust he, nu ik zwanger ben heb ik dat meer dan ooit. wil dat ons kindje een vader heeft. Balen dat je zo beroerd bent joh! virus oid opgelopen? hier ook de hele nacht aan de ijsklontjes voor keel aan t eten..
Lig hier met griep op bed, gisteravond flinke koorts. nu wel wat minder dus goed uitzieken. balen heb ook iedere keer wat Hoe is t met iedereen?stilletjes
Lynnes, oh das minder! Toch onderzocht op Mex. versie? Mel, balen seg dat je je zo slecht voelt...jij gaat er niet veel van merken eens je zwanger bent, volgens mij. Je gaat je gewoon hetzelfde voelen misschien.. (hopelijk net niet natuurlijk!) Vliegje, veel plezier met de albums. Pfff...zou er geen zin in hebben. Wij hebben hier nog zoveel praktische organisatie-dingen te regelen voor ons huwelijk maar... En dan dat oefenen voor onze openingsdans! Heb er gewoon de fut niet voor! Hier een verschrikkelijk druk WE gehad! Gisteren barbeque!
Elke ja was naar de huisartsenpost en ben goed nagekeken, heb antibiotica meegekregen want de koorts was op een gegeven moment 39.6 en t schijnt een bacterie te zijn. voel me nu al een stuk beter, alleen nog erg veel rusten en slapen. Je hebt een druk weekend gehad dus, maar wel gezellig gehad? en snap dat je nu even geen energie hebt, dat komt echt wel weer. alweer bijna 9 weken joh!
Heel onverwachts hebben we vandaag onze oudste hond in moeten laten slapen. Hij was al een week ziek, we dachten weer de beruchte koortsaanvallen. Maar helaas zwaar nierfalen en leverfalen, evenals onze jongste die we in januari hebben moeten laten gaan. Onze 2 hondenkindjes in een halfjaar tijd kwijt. Ik ga kapot van verdriet... Ik zal de komende tijd niet veel aanwezig zijn, excuses daarvoor. Heb even tijd voor mezelf nodig.
Oh lieve Vliegje...weet niet wat te zeggen! Vind het zo ontzettend erg voor je! Weet dat ik héél hard met je meeleef en hoop dat het leven snel weer een mooie kleur mag krijgen! Heel veel sterkte, lieverd!
vliegje wat naar ja snap dat je ff tijd voor jezelf neemt enne kop op heh maar neem er wel de tijd voor
vlieg ik had al via je hyves gereageerd, maar ben zo verdrietig om jou en je dingen die je steeds meemaakt. mijn gedachten zijn bij je hoor. en neem alle tijd die je nodig hebt lieverd. Meiden mijn griep was inmiddels doorgeslagen naar longontsteking, nu wéér aan de antibiotica en t knapt al aardig op. sinds ziekte van pfeiffer geen enkele weerstand meer joh. wordt er zo moe van. bah. terwijl ik super gezond eet leef en slaap. maar ja dat helpt dus niet goed genoeg blijkbaar. Elke hoe voel je je vandaag? goed? of nog steeds moe als een vaatdoek? En mel hoeveel dagen nog tot evt ongi of testen? en voel jij je ook alweer wat beter?
lynn jeetje wat naar en dat allemal tijdens je zwangerschap Ja ik voel me een stuk beter ben nog wel weeig maar niet meer echt misselijk dus denk echt dat het komt door het LH hormoon wat dan ineens om de hoek komt kijken Op dag 15 posi ovu test denk dus op dag 16 me ei dat was dat was 31 aug dus vrijdag over een week zou ik evt mogen testen , maar omdat ik do naar de gyn moet denk ik dat ik een ronde oversla met testen of misschien stieken woensdag hahaha.
Dank jullie wel meiden. Lyn, beterschap!! Wat balen zeg, steeds zulke klachten! Vanmiddag ga ik nog afscheid nemen van Sho in het crematorium...
ik had het ook geeneens door hoor haha ook niet goed wakker dus Heb een foto geplaatst van het ledikantje, die is alvast opgemaakt
vliegje jeetje wat een nare dag hoop dat je je er een beetje doorheen geslagen heb . lynn leuk bedje hoor en leuk zo in de hoek
Na alle ellende word ik volgens mij een week te vroeg ongesteld... verlies bruin bloed.... Volgende week donderdag is pas mijn NOD. Ben er ook totaal niet mee bezig, morgen huwelijksreportage dus een menstruatie komt nu helemaal niet goed uit dat ik ongesteld word weet ik, maar zo vroeg...
vlieg hebben jullie evengoed wel geklust rondom je ei? hoeveel dagen na je ei zit je? want ik had ook bruin bloedverlies rondom mijn innesteling. wil je geen valse hoop geven hoor maar ja er zal maar net 1 zaadje wel goed doorgezwommen hebben. Hoe gaat het met je?